Beschamend omdat je mantitties teveel op en neer gingen of wat? Ik vind het mentaal gezien nog best een stap om te gaan hardlopen. Hoezo ook vervelend? Ik vind het chill haha.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen ook vervelend. Maar het is wel laagdrempelig. Bovendien, laatst moest ik rennen voor een trein en het was echt beschamendAls het beter weer wordt moet ik ook weer gaan lopen.
Tchock was buiten adem?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen ook vervelend. Maar het is wel laagdrempelig. Bovendien, laatst moest ik rennen voor een trein en het was echt beschamendAls het beter weer wordt moet ik ook weer gaan lopen.
Ja, maar ik ben hier dus echt heel slecht in. Ik zou eerst namelijk al om 01:00 gaan slapenquote:
Nee omdat ik totaal buiten adem was. En het was helemaal niet ver. Mantitties heb ik niet, ik ben altijd redelijk licht geweestquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:13 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Beschamend omdat je mantitties teveel op en neer gingen of wat? Ik vind het mentaal gezien nog best een stap om te gaan hardlopen. Hoezo ook vervelend? Ik vind het chill haha.
Ga nou maar gewoon slapenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:13 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben hier dus echt heel slecht in. Ik zou eerst namelijk al om 01:00 gaan slapen
Ga sporten dan old sport.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn longen hingen binnenstebuiten uit mijn bek van het hijgen, ja.
Pff mijn vriendin eerder mij af en toe..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon slapen
Doe je je vriendin dit ook altijd aan?
Ah ja dat herken ik. Zeker omdat ik nu ook gewoon teveel rookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee omdat ik totaal buiten adem was. En het was helemaal niet ver. Mantitties heb ik niet, ik ben altijd redelijk licht geweest
Nouja, gewoonZonder muziek verveel ik me en met muziek loop je niet fijn.
Uit onderzoek blijkt dat hardlopers langer leven dan niet-hardlopers. En dat de tijd die ze langer leven ongeveer net zo lang is als de tijd die ze besteedden aan hardlopen.quote:
Dat klinkt positief.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:17 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Pff mijn vriendin eerder mij af en toe..
[..]
Ah ja dat herken ik. Zeker omdat ik nu ook gewoon teveel rookEn inderdaad rennen zonder muziek is kut. Met oortjes vind ik opzich wel oke, houd mijn telefoon altijd vast en dan het snoertje zoveel mogelijk om je vingers wikkelen dan heb je er niet zoveel last van.
Gewoon nu Tchockster.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, hardlopen. Als het beter weer wordt.
Mijn exemplaar valt altijd in slaapquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:17 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Pff mijn vriendin eerder mij af en toe..
Ja, meh. Ik kijk wel even. Ik moet er wel echt iets aan doen, ik ben volgens mij nog nooit zo uit vorm geweestquote:Ah ja dat herken ik. Zeker omdat ik nu ook gewoon teveel rookEn inderdaad rennen zonder muziek is kut. Met oortjes vind ik opzich wel oke, houd mijn telefoon altijd vast en dan het snoertje zoveel mogelijk om je vingers wikkelen dan heb je er niet zoveel last van.
Behoorlijk zuur om dat bij jezelf te constateren he? Lastige dingen..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn exemplaar valt altijd in slaap
[..]
Ja, meh. Ik kijk wel even. Ik moet er wel echt iets aan doen, ik ben volgens mij nog nooit zo uit vorm geweest
Jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:20 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Behoorlijk zuur om dat bij jezelf te constateren he? Lastige dingen..
En ook ja.quote:Na de seks mag ik hopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |