Ja, probleempuntje. Gratis verzending bij 12 flessen, dus dan moet ik er nog tien kopen. Ik wil er ook wel twee (drie misschien) dus dan moeten we iemand vinden die 8 of 9 flessen wil.quote:
12 flessen Laphroaig...what more do you need?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, probleempuntje. Gratis verzending bij 12 flessen, dus dan moet ik er nog tien kopen. Ik wil er ook wel twee (drie misschien) dus dan moeten we iemand vinden die 8 of 9 flessen wil.
http://drankdozijn.nl/
Prijzen zijn echt belachelijk laag. Alles ligt zo'n beetje op 25-30% onder winkelprijzen.
Die lust ik niet lulquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
12 flessen Laphroaig...what more do you need?
Neequote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:03 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Was diegene die jij zag met die hipster bril ook dik?
Ik hoor een bierbuikexcuus.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:05 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Oh oke, niet dat ik dik ben hoor
Haha, nee gelukkig niet! Doet me er wel aan denken dat ik nog steeds moet inschrijven voor de sportschoolquote:
Fattyquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha, nee gelukkig niet! Doet me er wel aan denken dat ik nog steeds moet inschrijven voor de sportschool
Ik ga ook regelmatig naar de sportschool.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha, nee gelukkig niet! Doet me er wel aan denken dat ik nog steeds moet inschrijven voor de sportschool
Als 'ie dicht is HAHAHAquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga ook regelmatig naar de sportschool.
Vorig jaar echt veel hardgelopen, is echt heerlijk. Alleen de drempel om het daadwerkelijk te gaan doen ligt hoogquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:10 schreef Tchock het volgende:
Ik al tijden niet geweest. Stomvervelend. Abo stopgezet en loopschoenen gekocht, maar die hebben inmiddels ook meer stof dan weg gezien
Is goed spul Lullo!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die lust ik niet lulMaar serieus, ik wil hier mensen voor vinden
Alleen mijn vrienden zijn pauper of drinken dit niet.
Ik vind hardlopen ook vervelend. Maar het is wel laagdrempelig. Bovendien, laatst moest ik rennen voor een trein en het was echt beschamendquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:11 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Vorig jaar echt veel hardgelopen, is echt heerlijk. Alleen de drempel om het daadwerkelijk te gaan doen ligt hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |