Lolverenigingenlolquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:28 schreef Tchock het volgende:
Verenigingen: niets voor mij, maar dat eeuwige gekanker er op door mensen die geen idee hebben hoe het in zijn werk gaat is nogal hinderlijk.
Ah, chill. Ik heb Elementair Internationaal Publiek. Best goed te doen. Vandaag in een paar uur 90 blz samengevat.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh van mij niet hoor.Niks tegen verenigingen.
Ja dan wel. Ik vind thuis juist weer fijner dan de UB.
Watvoor tentamen heb je?
Klopt, super storend.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:28 schreef Tchock het volgende:
Verenigingen: niets voor mij, maar dat eeuwige gekanker er op door mensen die geen idee hebben hoe het in zijn werk gaat is nogal hinderlijk.
Bier?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Nog lang niet moe. Maar ook geen fuck te doen.
Oh dat ding! Schiet aardig op! Wel saai vak.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:30 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ah, chill. Ik heb Elementair Internationaal Publiek. Best goed te doen. Vandaag in een paar uur 90 blz samengevat.
[..]
Klopt, super storend.
Ja, klopt! Zeker omdat ik het allemaal al eens heb doorgenomen. Ik vind het best interessant haha.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh dat ding! Schiet aardig op! Wel saai vak.
Niccceeeeeequote:
Lekkerste die ik hebquote:
Ik hou van zacht, dat weet je tochquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zacht
I prefer Laphroaig/Tallisker![]()
For real?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:33 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, klopt! Zeker omdat ik het allemaal al eens heb doorgenomen. Ik vind het best interessant haha.
[..]
Niccceeeeee
Zacht is ook heerlijk. Klinkt wel fout maar goed. Hoezo een klein flesje dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekkerste die ik hebNa een Glenfiddich 15, maar dat is maar zo'n klein miniflesje
[..]
Ik hou van zacht, dat weet je toch
Haha ja, smaken verschillen zeggen ze wel eens. Al snap ik niet dat sommige mensen mijn vriendin niet knap vinden maar goedquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
For real?
Op beide trouwens...het interessante en de Glennfiddich
Een keer gekregen, zo'n doosjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:35 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Zacht is ook heerlijk. Klinkt wel fout maar goed. Hoezo een klein flesje dan?
Dat weet ik Tchockstewrquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekkerste die ik hebNa een Glenfiddich 15, maar dat is maar zo'n klein miniflesje
[..]
Ik hou van zacht, dat weet je toch
Vriendschap is een illusiequote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:36 schreef eriksd het volgende:
Eeeeeeeen keer trek je de conclusieeeeee.
Vriendschap is een ilusieeee, vriendschap is een droom, het pakket is groot met een dun laagje chrooooom*quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:36 schreef eriksd het volgende:
Eeeeeeeen keer trek je de conclusieeeeee.
ah wel nice, zo´n geschenkbox, weet je gelijk wat je de volgende keer kunt kopen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een keer gekregen, zo'n doosje
[ afbeelding ]
Wat is er mis met zacht?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:35 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Zacht is ook heerlijk. Klinkt wel fout maar goed. Hoezo een klein flesje dan?
pics van je vriendin?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:35 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha ja, smaken verschillen zeggen ze wel eens. Al snap ik niet dat sommige mensen mijn vriendin niet knap vinden maar goed
De 18 heb ik nog nooit gedronken. De 15 is heerlijk maar best wel prijzigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:37 schreef Letstalk het volgende:
[..]
ah wel nice, zo´n geschenkbox, weet je gelijk wat je de volgende keer kunt kopen!
Jij kent echt mensen die je vertellen dat ze je vriendin niet knap vinden?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:35 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha ja, smaken verschillen zeggen ze wel eens. Al snap ik niet dat sommige mensen mijn vriendin niet knap vinden maar goed
Deze vond ik ook wel grappig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vriendschap is een ilusieeee, vriendschap is een droom, het pakket is groot met een dun laagje chrooooom*
* dit heb ik jaren en jaren gezongen als kind
Dat is waar, míjn waarde lievelingsnoviet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:35 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha als je het goed afwisselt. Maar rough is wel lekkerder vind ik meestal.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat is er mis met zacht?
Of hou je meer van rough.
Kom een keer naar de UB dan zie je dr wel. Als je daar vandaag om 16:00 was voor de ingang had je dr kunnen zien.quote:
Neh ik heb een hekel aan de UBquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:38 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Kom een keer naar de UB dan zie je dr wel. Als je daar vandaag om 16:00 was voor de ingang had je dr kunnen zien.
Ja, vrienden van mij uit haar dispuut. Niet lelijk maar ook niet heel knap.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij kent echt mensen die je vertellen dat ze je vriendin niet knap vinden?
Ah ja, met een goede fles doe je ook wel een tijdje, ik vind het het altijd wel waard. Of kosten die flessen gelijk 100 euro ofzo?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
De 18 heb ik nog nooit gedronken. De 15 is heerlijk maar best wel prijzig
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is waar, míjn waarde lievelingsnoviet.
Klopt ook wel eigenlijk ja. Rough is beter.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:38 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha als je het goed afwisselt. Maar rough is wel lekkerder vind ik meestal.
[..]
Kom een keer naar de UB dan zie je dr wel. Als je daar vandaag om 16:00 was voor de ingang had je dr kunnen zien.
Nee joh. De 15 is rond de 40, de 18 is 65 geloof ik. Maar dat is voor mij beide nogal een hoop geld.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:39 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, vrienden van mij uit haar dispuut. Niet lelijk maar ook niet heel knap.
[..]
Ah ja, met een goede fles doe je ook wel een tijdje, ik vind het het altijd wel waard. Of kosten die flessen gelijk 100 euro ofzo?
Geen van beidequote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Klopt ook wel eigenlijk ja. Rough is beter.
True that, maar is wel een mooie investering haha. Altijd mooi om allemaal van die boxen te hebben staanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. De 15 is rond de 40, de 18 is 65 geloof ik. Maar dat is voor mij beide nogal een hoop geld.
Doable.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. De 15 is rond de 40, de 18 is 65 geloof ik. Maar dat is voor mij beide nogal een hoop geld.
De meeste rechtenstudenten die ik ken, zijn lid van een van deze 2quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer... Zelfs ik weet dat.
Tenzij je het begraaft is drank zelden een goede investeringquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:41 schreef Letstalk het volgende:
[..]
True that, maar is wel een mooie investering haha. Altijd mooi om allemaal van die boxen te hebben staan
Ik ken er heel veel die nergens lid zijn. Veel hoor je er ook niet over praten, dat ze bij Vindi of Albertus zitten..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De meeste rechtenstudenten die ik ken, zijn lid van een van deze 2
Maar inderdaad het hoeft niet
Vaak is het af te lezen aan uiterlijke kenmerkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:42 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik ken er heel veel die nergens lid zijn. Veel hoor je er ook niet over praten, dat ze bij Vindi of Albertus zitten..
True that!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tenzij je het begraaft is drank zelden een goede investering
Maar dan moet je wel afwisselen, of je hebt echt geen gevoel daarquote:
Dat staat buiten kijf! Lekker met je airmaxjes en je petjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vaak is het af te lezen aan uiterlijke kenmerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |