Ik let er nooit opquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal de laatste 20 post niet meer meeposten
Die hebben we hier gelukkig nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik let er nooit opBij de TV SC is er altijd iemand die zegt: bijna dicht, best handig
Justin Bieber kan ook niet zingen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar net als Driesje zingt hij niet zo erg goed. Jammer.
je kan bij de BA's op safe spelen met een uptime nummertje, maar dan val je af bij de battlesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat was Esmee dood op het podium vergeleken met dit.
Zonde van de tvquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:26 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ik tel 6 moedervlekjes in z'n gezicht. Ik wil een pen pakken en lijntjes trekken. Ben ik nu ziek ?
Ze zitten toch omgedraaid? Dan zie je niet of het een leuk joch is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef iFok. het volgende:
[..]
Deze zin snap ik niet.Hoezo zie je deze jongen niet en Justin Bieber wel?
Oh dat ben ik alweer vergeten man. Nieuw topic, nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Je had het over niet happen toen de pedo weer vieze praat had
Ohja, het is The Voice. Ik zit er niet helemaal bij met mijn gedachtequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zitten toch omgedraaid? Dan zie je niet of het een leuk joch is.
Sommige mensen verdienen geen 2e kansquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat ben ik alweer vergeten man. Nieuw topic, nieuwe kansen.
`quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft moeder het met de melkboer gedaan?
Doen ze voor mij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
We gaan NIET uitlopen, hoe kan dat nou?
melkboer is een te sjiek baantje, misschien de schoonmaker of vuilismanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is toch van afgelopen weken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
Oh nog een paar zieligerds die maar 10 seconden zendtijd krijgen.
Nee die je net hoorde zingen toch niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit is toch van afgelopen weken?
Ja, wel lullig op zichquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die je net hoorde zingen toch niet?
Kijk Thijs ook even kort.
ja zoveel jongens doen er niet mee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom hebben ze die jongen niet gewoon uitgezonden? Er zijn al zo veel meisjes die wel volle zendtijdkrijgen.
er deden veel jongetjes mee vandaagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
ja zoveel jongens doen er niet mee.
een aflevering nog.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:33 schreef Stickertje het volgende:
hoeveel auditie afleveringen nog? ik kan nog 2x adopteren
Vreemd inderdaad, en zoiets kan je niet maken tegenover kinderen vind ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Die onuitgezonden audities zijn leuker dan de audities die wel uitgezonden werden.
ja, er zijn twee Emma's, de eerste is die ietwat arrogantequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja die houden ze erin he? Of is er nog een Emma?
Geen ideequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja die houden ze erin he? Of is er nog een Emma?
Nou weet het niet hoor. Vader is niet helemaal blank, waarschijnlijk half en geeft dat dan door aan de kids. Zusjes hadden ook van die mooie krullen. Dus van de melkboer, ik denk het niet. Dan zou ze het 3 keer met de melkboer gedaan moeten hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Wolter Kroes.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
Heej dat is toch die zanger? Hoe heet hij ook alweer?
Ben ik het wel mee eens, ik ben nog niet van mijn stoel gevallen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
ik blijf het zeggen: echt iets heel goeds hebben we bijna niet
Wendy komt op tv hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]Ja sorry, het begon weer veel te laat. Ze hebben het ingekort.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Tot volgende week of elders allemaalHet was toch weer gezellig
Doe maar eldersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Tot volgende week of elders allemaalHet was toch weer gezellig
Oke, oke. Ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]Ja sorry, het begon weer veel te laat. Ze hebben het ingekort.
Tot volgende weekquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef iFok. het volgende:
[..]
Oke, oke. Ik vergeef het je.
Nu ben ik weer weg.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:31 schreef murp het volgende:
LIF / [Kankertopic deel 3] Ook voor familie en vrienden !
we hebben heel wat robbertjes gevochten op het forum, maar ze had wel een hart van goudquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het topic gevolgd, verder niet alleen 1x in gepost omdat ik haar niet kende, wat erg
yesss.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb uit zeer betrouwbare bron van wel
* miss_dynastie houdt zich in. Vrijdagmiddaghumorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Maltesers en als ik zin heb nog kruidenboterstokbrood. Met eventueel tapenade om te dippen als ik mezelf daar toe kan zetten.
Nope. Everybody dance now. Daarna komt wel X Factorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
yesss.
komt na the voice kids, x-factor?
Dus eigenlijk komt direct na X-Factor dan ook weer The Voice?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Everybody dance now. Daarna komt wel X Factor
Volgens mij dan weer even een zomerstopquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dus eigenlijk komt direct na X-Factor dan ook weer The Voice?
Vergat RTL het maar eensquote:
Oeh! Ik wil je er wel toe zetten hoor, jammiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Maltesers en als ik zin heb nog kruidenboterstokbrood. Met eventueel tapenade om te dippen als ik mezelf daar toe kan zetten.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
En zo te zien wordt het weer hier weer gezellig vanavond
dan is vanavond al de laatste auditiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
quote:
ik zat er 3 seconde naastquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Komt aardig in de buurt, hier is het 20:38:30
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
En goeienavond allemaalKijken hoeveel drank ik dit keer nodig heb om het vol te houden
quote:
ik heb er alvast een opengetrokkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
En goeienavond allemaalKijken hoeveel drank ik dit keer nodig heb om het vol te houden
Glas wijn is al volgeschonkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er alvast een opengetrokken
#rodegelepaarse broekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
Wat leuk, allemaal een andere kleur broek
En dan gaan ze nog janken ook, win-winquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Mensen raken. Met je boemerangmicrofoon.
Trijntje maakt me altijd aan het huilen en Glennis ook....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
"Ik heb een keer iemand aan het huilen gemaakt en dat gaf een speciaal gevoel"
-Chris brown.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?Ze smelten de kazen!
Dat heb je gedroomdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen ze nog een soort van My First Sony, als ze niet door de audities heen komen, of heb ik dat gedroomd dat ze in de eerste Voice Kids zoiets kregen?![]()
Ik vind het nogal een kopie eigenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
is dit de dochter vanDenk het niet, want ze waren met het hele gezin en X was er niet bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
is dit de dochter vanNee volgens mij niet, ik zag diegene even net, maar was een anderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?![]()
quote:
quote:
hij wist niet dat ze mee deedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk het niet, want ze waren met het hele gezin en X was er niet bij.
ze is van haar stoel afgevallenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Angela ziet er nog niet echt uit alsof ze is afgevallen met haar WW.
beter als die KvK meukquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
En toch vind ik het maar niks eigenlijk, kinderen met van die serieuze liedjes.
Ik vind dat ook niks. Ik vind dan de emotie niet kloppen ofzo, iets in me vindt het een tegenstrijdigheid.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
Het gaat er ook om hoe je het brengt. Er zijn kindjes bij die totaal geen idee hebben waar het lied over gaat wat zij zingenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
dat heb ik ook jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niks. Ik vind dan de emotie niet kloppen ofzo, iets in me vindt het een tegenstrijdigheid.
Ja precies, ik zie ze dan liever een leuk musicalliedje zingen of zoiets. AL heb ik niks met musical.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niks. Ik vind dan de emotie niet kloppen ofzo, iets in me vindt het een tegenstrijdigheid.
Dan nog. Het "brengen" kan ook ingestudeerd zijn. Het blijven toch kinderen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:46 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het gaat er ook om hoe je het brengt. Er zijn kindjes bij die totaal geen idee hebben waar het lied over gaat wat zij zingen
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer zo'n leuk neptwitterbericht van 160 tekens.
heb je letters geteld?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
*kijkt op klok*quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
"Ik woon thuis bij papa en mama"
No shit dat je nog niet op jezelf woont.
Ik heb wel schattiger meisjes gezien, maar ze lijkt erg lief.quote:
Hij denkt nu al een player te zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:48 schreef MissJ het volgende:
Giorgio, dat gaat een player worden over een enkele jaartjes
haha, ja ik zie het nu ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij denkt nu al een player te zijn
Da's niet voor de deur maar achter het raamquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
Meisjes voor de deur? Hij gaat niet op de wallen wonen, muts.
Nou ja, ze liepen een rondjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet voor de deur maar achter het raam
de ballen het doel inzingenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je rijk wil worden kan je beter gaan foeballen jochie
dit dus. Met dit moordcontract van sjon de mol verdien je geen stuiverquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Zeker als je zo 'zingt'....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:52 schreef Stickertje het volgende:
ik had gehoopt dat hij 'cant touch this' zong
whehehehe mijn dochter zegt net hetzelfdequote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Buiten adem, misschien minder dansen
Vond je de stem goed?quote:
datquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Vond het vocaal niet sterk. Wel leuk, maar niet heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |