beter als die KvK meukquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
En toch vind ik het maar niks eigenlijk, kinderen met van die serieuze liedjes.
Ik vind dat ook niks. Ik vind dan de emotie niet kloppen ofzo, iets in me vindt het een tegenstrijdigheid.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
Het gaat er ook om hoe je het brengt. Er zijn kindjes bij die totaal geen idee hebben waar het lied over gaat wat zij zingenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
dat heb ik ook jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niks. Ik vind dan de emotie niet kloppen ofzo, iets in me vindt het een tegenstrijdigheid.
Ja precies, ik zie ze dan liever een leuk musicalliedje zingen of zoiets. AL heb ik niks met musical.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niks. Ik vind dan de emotie niet kloppen ofzo, iets in me vindt het een tegenstrijdigheid.
Dan nog. Het "brengen" kan ook ingestudeerd zijn. Het blijven toch kinderen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:46 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het gaat er ook om hoe je het brengt. Er zijn kindjes bij die totaal geen idee hebben waar het lied over gaat wat zij zingen
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer zo'n leuk neptwitterbericht van 160 tekens.
heb je letters geteld?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
*kijkt op klok*quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
"Ik woon thuis bij papa en mama"
No shit dat je nog niet op jezelf woont.
Ik heb wel schattiger meisjes gezien, maar ze lijkt erg lief.quote:
Hij denkt nu al een player te zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:48 schreef MissJ het volgende:
Giorgio, dat gaat een player worden over een enkele jaartjes
haha, ja ik zie het nu ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij denkt nu al een player te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |