Ik let er nooit opquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal de laatste 20 post niet meer meeposten
Die hebben we hier gelukkig nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik let er nooit opBij de TV SC is er altijd iemand die zegt: bijna dicht, best handig
Justin Bieber kan ook niet zingen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar net als Driesje zingt hij niet zo erg goed. Jammer.
je kan bij de BA's op safe spelen met een uptime nummertje, maar dan val je af bij de battlesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat was Esmee dood op het podium vergeleken met dit.
Zonde van de tvquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:26 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ik tel 6 moedervlekjes in z'n gezicht. Ik wil een pen pakken en lijntjes trekken. Ben ik nu ziek ?
Ze zitten toch omgedraaid? Dan zie je niet of het een leuk joch is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef iFok. het volgende:
[..]
Deze zin snap ik niet.Hoezo zie je deze jongen niet en Justin Bieber wel?
Oh dat ben ik alweer vergeten man. Nieuw topic, nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Je had het over niet happen toen de pedo weer vieze praat had
Ohja, het is The Voice. Ik zit er niet helemaal bij met mijn gedachtequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zitten toch omgedraaid? Dan zie je niet of het een leuk joch is.
Sommige mensen verdienen geen 2e kansquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat ben ik alweer vergeten man. Nieuw topic, nieuwe kansen.
`quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft moeder het met de melkboer gedaan?
Doen ze voor mij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
We gaan NIET uitlopen, hoe kan dat nou?
melkboer is een te sjiek baantje, misschien de schoonmaker of vuilismanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is toch van afgelopen weken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
Oh nog een paar zieligerds die maar 10 seconden zendtijd krijgen.
Nee die je net hoorde zingen toch niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit is toch van afgelopen weken?
Ja, wel lullig op zichquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die je net hoorde zingen toch niet?
Kijk Thijs ook even kort.
ja zoveel jongens doen er niet mee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom hebben ze die jongen niet gewoon uitgezonden? Er zijn al zo veel meisjes die wel volle zendtijdkrijgen.
er deden veel jongetjes mee vandaagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
ja zoveel jongens doen er niet mee.
een aflevering nog.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:33 schreef Stickertje het volgende:
hoeveel auditie afleveringen nog? ik kan nog 2x adopteren
Vreemd inderdaad, en zoiets kan je niet maken tegenover kinderen vind ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Die onuitgezonden audities zijn leuker dan de audities die wel uitgezonden werden.
ja, er zijn twee Emma's, de eerste is die ietwat arrogantequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja die houden ze erin he? Of is er nog een Emma?
Geen ideequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja die houden ze erin he? Of is er nog een Emma?
Nou weet het niet hoor. Vader is niet helemaal blank, waarschijnlijk half en geeft dat dan door aan de kids. Zusjes hadden ook van die mooie krullen. Dus van de melkboer, ik denk het niet. Dan zou ze het 3 keer met de melkboer gedaan moeten hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Wolter Kroes.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
Heej dat is toch die zanger? Hoe heet hij ook alweer?
Ben ik het wel mee eens, ik ben nog niet van mijn stoel gevallen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
ik blijf het zeggen: echt iets heel goeds hebben we bijna niet
Wendy komt op tv hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]Ja sorry, het begon weer veel te laat. Ze hebben het ingekort.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Tot volgende week of elders allemaalHet was toch weer gezellig
Doe maar eldersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Tot volgende week of elders allemaalHet was toch weer gezellig
Oke, oke. Ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]Ja sorry, het begon weer veel te laat. Ze hebben het ingekort.
Tot volgende weekquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef iFok. het volgende:
[..]
Oke, oke. Ik vergeef het je.
Nu ben ik weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |