Die hoeft niet uit te stappenquote:
Klopt ja, op Mons - Quévy gebeurt dat. Roepen ze om in welke stellen je moet gaan zitten voor Frameries en Genly. Lang leve de doorloopkopquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:16 schreef KnightSolaire het volgende:
Toen ik de eerste keer in België treinde, viel het me op dat ze daar gewoon treinen inzetten die langer zijn dan de perronlengte. Ze sluiten gewoon de achterste deuren af. Hier zijn we iets strikter qua veiligheidsnormen geloof ik.
Als ze echt afgesloten zijn is het op zich geen probleem. Maar ik kan me voorstellen dat dat in de praktijk eens misgaat; beter is natuurlijk als de perronlengte gewoon goed is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja, als je echt niet anders kan. Lijkt me niet super onveilig ofzo.
En als hij er wel uit moet, noodgeval? Moet de arme man/vrouw maar in de ballast lazeren?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hoeft niet uit te stappen![]()
Besides die heeft een raampie wat open ken.
Hoe denk je dat dat werkt als de mcn een trein uit de tuin moet halen? Daar staat ook geen perron hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:20 schreef b2py het volgende:
[..]
En als hij er wel uit moet, noodgeval? Moet de arme man/vrouw maar in de ballast lazeren?
Oprolbare houten laddertje aan de standaarduitrusting toevoegen? Of zo'n opblaasglijbaan zoals uit het vliegtuig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:20 schreef b2py het volgende:
[..]
En als hij er wel uit moet, noodgeval? Moet de arme man/vrouw maar in de ballast lazeren?
Als het zo'n enorm noodgeval is dan kijktie maar even uit. Hij weet dat daar ballast ligt. En anders is er vast ook nog wel een trapje aan boord.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:20 schreef b2py het volgende:
[..]
Wel looppaden, die mensen lopen ook niet in de ballast. Teveel kans op verzwikte enkels.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:21 schreef V2 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dat werkt als de mcn een trein uit de tuin moet halen? Daar staat ook geen perron hoor
Mat 54 had gewoon een dikke ladder op de neus zitten. Lijkt me dat er in elke trein "voor nood"quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:22 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Oprolbare houten laddertje aan de standaarduitrusting toevoegen?
Nee ik ook niet. Maar volgens de veiligheidsjihad van o.a. b2py moet ELK risico uitgesloten worden. Dus ook het risico "Wat nou als de machinist te lomp is om te kakken EN hij moet een zwartrijder aanspreken in een rolstoel EN zijn on-board houten trapje is over de revisietermijn?"quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:32 schreef lyolyrc het volgende:
Ze hebben toch allemaal een klein trapje en beugels bij de cabinedeur zitten?Zie het probleem niet zo.
Ik ben geen veiligheidsjihadistquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar volgens de veiligheidsjihad van o.a. b2py moet ELK risico uitgesloten worden. Dus ook het risico "Wat nou als de machinist te lomp is om te kakken EN hij moet een zwartrijder aanspreken in een rolstoel EN zijn on-board houten trapje is over de revisietermijn?"
Tsja, nogal wiedes dat je dan liever met een kwart minder capaciteit rijdt. HET ZAL JE MAAR GEBEUREN HEA!
Ik ben een voorstander van aandacht voor veiligheid, maar ik heb al verschillende keren gemerkt dat het in Nederland nogal doorslaat. Niet alleen op het spoor. Op mijn stageplaats liep er ook zo'n fanatiekeling rond: "ik zag dat je de leuning van de trap niet vasthield toen je naar boven liep. Beter doe je dat wel, want als je van de trap valt, kun je zomaar een maand thuis zitten met een gebroken been."quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar volgens de veiligheidsjihad van o.a. b2py moet ELK risico uitgesloten worden. Dus ook het risico "Wat nou als de machinist te lomp is om te kakken EN hij moet een zwartrijder aanspreken in een rolstoel EN zijn on-board houten trapje is over de revisietermijn?"
Tsja, nogal wiedes dat je dan liever met een kwart minder capaciteit rijdt. HET ZAL JE MAAR GEBEUREN HEA!
Ze hebben alles op het lijntje Essen - Antwerpen de laatste jaren flink vernieuwd. Maar stond er een paar jaar terug wel van te kijken bij Gent St. Pieters, één van de grootste stations en dan mag men letterlijk de treinen in klimmen..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:23 schreef KnightSolaire het volgende:
Er vielen me overigens wel meer dingen op toen ik voor het eerst in België treinde. Ik wil er toch één noemen: ook de perronHOOGTE wil nogal eens verschillen. Je moet dan echt de trein inklimmen.
Ik ben nog geen cabines tegengekomen waarbij het raampje open kanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hoeft niet uit te stappen![]()
Besides die heeft een raampie wat open ken.
Dan ben ik benieuwd waar je stage loopt. Waar ik nu stage loop is dat ook, als de directeur je ziet terwijl je de leuning niet vasthoudt krijg je de wind van voren. Kwam overigens omdat er een paar keer achter elkaar mensen te veel de trap af tilden, vielen en een paar weken thuis zaten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:41 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van aandacht voor veiligheid, maar ik heb al verschillende keren gemerkt dat het in Nederland nogal doorslaat. Niet alleen op het spoor. Op mijn stageplaats liep er ook zo'n fanatiekeling rond: "ik zag dat je de leuning van de trap niet vasthield toen je naar boven liep. Beter doe je dat wel, want als je van de trap valt, kun je zomaar een maand thuis zitten met een gebroken been."![]()
![]()
Tussen Leuven en Luik liggen er maar 2 stations met hoge perrons, Ans en Landen...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:49 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ze hebben alles op het lijntje Essen - Antwerpen de laatste jaren flink vernieuwd. Maar stond er een paar jaar terug wel van te kijken bij Gent St. Pieters, één van de grootste stations en dan mag men letterlijk de treinen in klimmen..
Op opstelterreinen moet er ook uitgestapt worden het ballast in, dus dat is geen argument.quote:
Toch is het zo, staat in de voorschriften van ProRail en ILenT. Cabine van de machinist dient ook binnen het perron te vallen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:33 schreef dennistd het volgende:
[..]
Op opstelterreinen moet er ook uitgestapt worden het ballast in, dus dat is geen argument.
Dan zet je er een viertal steigerpalen neer met een oude pallet er op en noem je dat perron 1c. klaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Toch is het zo, staat in de voorschriften van ProRail en ILenT. Cabine van de machinist dient ook binnen het perron te vallen.
Je kan het alleen wel vol vuur en vlam verdedigen. Ik ben het wel maar ik ben het niet. Wat is het nou?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:40 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik ben geen veiligheidsjihadist, ik zeg alleen wat ILenT voorschrijft
Ik vind dat dus echt onzin.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Toch is het zo, staat in de voorschriften van ProRail en ILenT. Cabine van de machinist dient ook binnen het perron te vallen.
Was het niet de Mendini Koploper?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:58 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Nou, volgens mij niet zoals in dié trein hoor. Het was niet een klein vierkantje/rechthoekje kunst zoals gangbaar maar de gehele muur was bestickerd.
Een wat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:17 schreef Little_Dolls het volgende:
Als er treinstaking is is het waarschijnlijk "feest" in dit topic?
Ik ben een toevallige bezoeker, absoluut geen treinexpert. Maar in Nederland wordt niet zo vaak gestaaktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:19 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Bestaat dat woord niet volgens de treinexpert?
Oh. Ja, helaas BE wel...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben een toevallige bezoeker, absoluut geen treinexpert. Maar in Nederland wordt niet zo vaak gestaakt
Ik verdedig het niet, probeer alleen de reden uit te leggen waarom het wel gebeurt. Ik vind dat we soms ook te ver gaan, maar waarom een machinist in het ballast moet springen omdat het perron te kort is vind ik iets te ver gaan..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:09 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Je kan het alleen wel vol vuur en vlam verdedigen. Ik ben het wel maar ik ben het niet. Wat is het nou?
Moah, België wordt niet heel uitgebreid besprokenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:17 schreef Little_Dolls het volgende:
Als er treinstaking is is het waarschijnlijk "feest" in dit topic?
Ik wil jullie alleszins niet lastig vallen met de treinmiserie in België.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Moah, België wordt niet heel uitgebreid besproken
Misschien kan je er verandering in brengen
Brengt wel wat variatie. Wij moeten het doen met Amsterdam C dat plat ligt door een defecte back-up en 1,5 dag zonder Utrecht C vanwege een brand waar ook de back-up stond. Wellicht heb jij wat nieuwsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:45 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik wil jullie alleszins niet lastig vallen met de treinmiserie in België.
Voorlopig niet, en laat ons het éven zo houden a.u.b.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:46 schreef b2py het volgende:
[..]
Brengt wel wat variatie. Wij moeten het doen met Amsterdam C dat plat ligt door een defecte back-up en 1,5 dag zonder Utrecht C vanwege een brand waar ook de back-up stond. Wellicht heb jij wat nieuws
Nouja, het is beter als wij als machinist in het ballast moeten springen dan dat een reiziger dat moet doen natuurlijk. Wij weten waar we wel en niet moeten lopen en hebben veiligheidsschoenen (voor het balanceren op die steentjes) en als het goed is een veiligheidshesje.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik verdedig het niet, probeer alleen de reden uit te leggen waarom het wel gebeurt. Ik vind dat we soms ook te ver gaan, maar waarom een machinist in het ballast moet springen omdat het perron te kort is vind ik iets te ver gaan..
9260 (18:41 uit Amsterdam) is zojuist opgeheven ivm defect. 9261 (21:18 uit Brussel) ook opgeheven. Tussen Breda en Antwerpen rijden vervangende bussen.quote:11-01-13 17:42
Naar verwachting rijdt Fyra naar Bruss. vanaf 18 uur weer normaal.De problemen van vandaag hebben geen invloed op de treindienst van morgen.
Als je het bivak niet haalt moet je in de woestijn slapen he. Als je morgen maar op tijd aan de start bentquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:32 schreef James1988 het volgende:
@NSHispeed om 17:42
[..]
9260 (18:41 uit Amsterdam) is zojuist opgeheven ivm defect. 9261 (21:18 uit Brussel) ook opgeheven. Tussen Breda en Antwerpen rijden vervangende bussen.
9261 is de laatste Brussel-Amsterdam van de dag. Ik vraag me af hoe laat reizigers in Amsterdam gaan zijn, de laatste Fyra uit Breda vertrekt om 22:28...
En als je niet snel genoeg de 500, 1500 en 5000 aflegt mag je de laatste afstand niet eens meedoen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je het bivak niet haalt moet je in de woestijn slapen he. Als je morgen maar op tijd aan de start bent
Ik heb laatst meegemaakt dat een trein ZO volzat dat ik er gewoon niet uitkwamquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:32 schreef Little_Dolls het volgende:
Ooit eens meegemaakt dat we pas tegen twaalven 's avonds thuis waren omdat een trein in Antwerpen maar niet aankwam, en toen hij uiteindelijk aankwam stond er natuurlijk al een hele pak volk.
Alsof het nog niet erg genoeg was moesten we er gewoon terug uit![]()
om op nóg een andere trein te stappen die dan toch uiteindelijk vertrokken is... Man man man... en dan die conducteur precies met opzet nog wat vrolijk zitten praten door z'n microfoontje.
Niks mis met vrolijke kaartjesknippers natuurlijk, maar NIET als iedereen z'n humeur al om zeep geholpen is omdat die sukkels de trein te laat hebben laten komen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb laatst meegemaakt dat een trein ZO volzat dat ik er gewoon niet uitkwamwas tijdens de spits en de trein stond al propvol, toen we bij het station waar ik uit moest aankwamen stond er een hele horde te wachten. Ze hadden gelijk de deur bezet omdat ze er allemaal perse gelijk inwilden, was echt vechten om een plaatsje in de ton. Uitstappende reizigers zoals ik hadden mooi het nakijken, want je werd gewoon letterlijk teruggeduwd
Maar zo'n conducteur die dan wat vrolijks omroept, daar kan ik dan wel weer om lachen
Ka nhet niet zo goed zien, wel of geen waslijn?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:04 schreef bork het volgende:
Het moet eigenlijk makkelijk maar mij lukt het niet, iemand?
-> MEN / [NL] Street View Quiz [#25] Hoe goed ken jij Nederland?
enkelspoor diesel. Maar daar zijn er nogal wat stations van. Achterhoek is het sowieso niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:04 schreef bork het volgende:
Het moet eigenlijk makkelijk maar mij lukt het niet, iemand?
-> MEN / [NL] Street View Quiz [#25] Hoe goed ken jij Nederland?
5000quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:49 schreef b2py het volgende:
[..]
En als je niet snel genoeg de 500, 1500 en 5000 aflegt mag je de laatste afstand niet eens meedoen!![]()
Dordt-Geldermalsen is waslijn. Limburg ook op klein stuk Veolia na.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:14 schreef b2py het volgende:
[..]
Heel Limburg al afgeweest en de lijn Dordrecht - Geldermalsen, pittige deze
En ineens bedacht ik mij: Verhoging, bomen, diesel, enkelspoor. Kan alleen maar bij Eygelshoven zijn gezien de helling op de weg. DB rijdt daar met Talenten, maar is een Nederlands station.quote:
Ik moet heel limburg nog doen, ben al een hele dag kwijt voordat ik er überhaupt ben..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:24 schreef greavy het volgende:
Ben er ooit uitgestapt. Voor een trein die pas met +420 kwam uiteindelijk. Met +200 ben ik maar rechtsomkeert gegaan.
bedankt greavy, ik was er ook geweest maar er dus totaal over heen gekeken of me vergist met dat station na Heerlen?!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:20 schreef greavy het volgende:
[..]
En ineens bedacht ik mij: Verhoging, bomen, diesel, enkelspoor. Kan alleen maar bij Eygelshoven zijn gezien de helling op de weg. DB rijdt daar met Talenten, maar is een Nederlands station.
http://goo.gl/maps/21nHN
was mijn idee ook zo ongeveer op het moment dat ik de foto zag. Kon niet anders dan zuid-limbabwe zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:20 schreef greavy het volgende:
[..]
En ineens bedacht ik mij: Verhoging, bomen, diesel, enkelspoor. Kan alleen maar bij Eygelshoven zijn gezien de helling op de weg. DB rijdt daar met Talenten, maar is een Nederlands station.
http://goo.gl/maps/21nHN
Wat maakt het uit dat hij vertraging had?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef b2py het volgende:
Meetingen HSL uitgesteld
KAAG EN BRAASSEM - De snelheidsmetingen van de HSL die afgelopen donderdag plaats zouden hebben in Kaag en Braassem, zijn uitgesteld.
De nieuwe Fyra reed met vertraging en wist bij lange na niet de gewenste snelheid van 250 kilometer per uur te halen. Dat zegt Hein Schildt van de stichting Geen Gehoor, die werkt aan de geluidsoverlast van de HSL. ,,Vier maanden lang werd er naar de meting toegewerkt. Van de drie meetdagen zou dit de finaledag worden’’, zegt Schildt. In Breda en Lansingerland zijn de proeven al voltooid. De weersverwachting was zo goed, dat aan alle voorwaarden om aan het geluid te meten en te rekenen, werd voldaan. Uiteindelijk gooide de falende dienstregeling van NS Highspeed roet in het eten. Wanneer de volgende meting plaats heeft is onduidelijk. Eerst moet er meer zekerheid zijn dat de trein wel op tijd en snelheid rijdt. Daarbij moet er ook weer aan de meetvoorschriften worden voldaan.
Bron
Hij reed geen 250 kilometer per uur, wat wel vereist is voor de metingen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat hij vertraging had?Zolang het pad vrij is......
En waarom reed hij dat dan niet. Door de opgelopen vertraging? Hoezo heeft dat invloed.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:46 schreef b2py het volgende:
[..]
Hij reed geen 250 kilometer per uur, wat wel vereist is voor de metingen natuurlijk
Hangen achter de V160? Verder heeft een aanzienlijk deel ook gewoon niet gereden. Dan hebben geluidsmetingen ook weinig zinquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En waarom reed hij dat dan niet. Door de opgelopen vertraging? Hoezo heeft dat invloed.
Ja, dat moet wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:49 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Hangen achter de V160? Verder heeft een aanzienlijk deel ook gewoon niet gereden. Dan hebben geluidsmetingen ook weinig zin.
Want als het goed hoor je niemand, alleen als het kut gaat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:12 schreef Little_Dolls het volgende:
Wat is dat toch met die Fyra? Niks anders dan problemen blijkbaar.
Tenminste, zo lijkt het toch in het nieuws.
Gaat het dan goed?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Want als het goed hoor je niemand, alleen als het kut gaat.
Het beeld is ambivalent. Sommige dagen rijdt de Fyra nagenoeg perfect, andere dagen - zoals vandaag - gaat het helemaal mis.quote:
Jouw ondertitelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:21 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar dat is wel de algemene tendens
Oh.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:28 schreef b2py het volgende:
[..]
Deze baas: PTA / Treinentopic #498: Waar we ons verheugen op het rondje!
Interessant om te horen wat redenen voor vertraging waren - dus niet enkel defect materieel. Ik denk dat meer transparantie over de oorzaak van vertraging en en uitval (en dan concreter dan "een defect") ook al gewaardeerd zou worden door reizigers. Dan kun je immers ook uitleggen wat je eraan doet om de situatie te verbeteren. Dat is voor reizigers beter, maar ik denk ook voor het bedrijf zelf. Anders worden alle issues op één hoop gegooid en is het gewoon de Fyra als geheel dat fout is. Ook al ligt de oorzaak van vertraging misschien wel niet (geheel) bij het materieel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:11 schreef DriekOplopers het volgende:
Hahaha, Fyra zet bussen in.
Maar het was weer een dramatische dag...
http://www.voorbeterov.nl/voorpagina.php
Voor morgen ook somber, want gebrek aan rijvaardig spul. Denk ik.
Jij verwoord in deze post gewoon iets wat eigenlijk al een tijdje probeer. Amen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Interessant om te horen wat redenen voor vertraging waren - dus niet enkel defect materieel. Ik denk dat meer transparantie over de oorzaak van vertraging en en uitval (en dan concreter dan "een defect") ook al gewaardeerd zou worden door reizigers. Dan kun je immers ook uitleggen wat je eraan doet om de situatie te verbeteren. Dat is voor reizigers beter, maar ik denk ook voor het bedrijf zelf. Anders worden alle issues op één hoop gegooid en is het gewoon de Fyra als geheel dat fout is. Ook al ligt de oorzaak van vertraging misschien wel niet (geheel) bij het materieel.
ik riep bij iedere defecte FYRA dat ie gestand was omdat de stofzuigerzak vol was. Maar goed, dat is afgezaagd en daarom roep ik het niet meerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Oh.Ik let niet meteen op nicknames
Wat heeft hij dan te maken met je ondertitel?
Wel een originele bijnaam.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik riep bij iedere defecte FYRA dat ie gestand was omdat de stofzuigerzak vol was. Maar goed, dat is afgezaagd en daarom roep ik het niet meer
De vleugels zijn nu lam.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik riep bij iedere defecte FYRA dat ie gestand was omdat de stofzuigerzak vol was. Maar goed, dat is afgezaagd en daarom roep ik het niet meer
Ik vind persoonlijk 'vogelbekdier' een leukere bijnaamquote:
Deze?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:39 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk 'vogelbekdier' een leukere bijnaam.
Nadeeltje is dat er volgens mij een Japanse trein bestaat die nog meer voor die nickname in aanmerking komt... *kent iemand hier vast wel*
Als het nu af-en-toe mis gaat dan wil je als reiziger weten wat de oorzaak is. Als het elke dag mis gaat interesseert je de reden niet meer maar moet je trein gewoon goed rijden. Zeker als men willens en wetens een werkend alternatief heeft afgeschaft..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Interessant om te horen wat redenen voor vertraging waren - dus niet enkel defect materieel. Ik denk dat meer transparantie over de oorzaak van vertraging en en uitval (en dan concreter dan "een defect") ook al gewaardeerd zou worden door reizigers. Dan kun je immers ook uitleggen wat je eraan doet om de situatie te verbeteren. Dat is voor reizigers beter, maar ik denk ook voor het bedrijf zelf. Anders worden alle issues op één hoop gegooid en is het gewoon de Fyra als geheel dat fout is. Ook al ligt de oorzaak van vertraging misschien wel niet (geheel) bij het materieel.
Klopt, wij gaan voorlopig ook nietquote:
Dus de Thalys heeft inmiddels draadloze stroom geïmplementeerd?quote:Zo was er een wisselstoring op de HSL (Rotterdam-Antwerpen) , was er een defect aan het materieel in Rotterdam en stond er geen spanning op de bovenleiding in Brussel. NS HiSpeed vindt dit zeer vervelend voor de klanten en stelt alles in het werk om dit op te lossen. Klanten zijn waar mogelijk omgeboekt naar Thalys
inductie gaat het helemaal makenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dus de Thalys heeft inmiddels draadloze stroom geïmplementeerd?
Zou je denken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Als het nu af-en-toe mis gaat dan wil je als reiziger weten wat de oorzaak is. Als het elke dag mis gaat interesseert je de reden niet meer maar moet je trein gewoon goed rijden. Zeker als men willens en wetens een werkend alternatief heeft afgeschaft..
Ik zou willen weten wanneer ik wèl op tijd van A naar B kom. Maar dat is teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Zou je denken?
Ik zou juist denken bij een keer 'oh kan gebeuren', en bij een repeterend probleem zou ik wel graag willen weten hoe het nou steeds kan gebeuren. Nou zijn we natuurlijk ook wel in het stadium gekomen waarin we wel mogen weten wat er nu precies mis is met dat ding. Dat heb ik zelf nooit begrepen, waarom ze niet meer openbaar zijn in de gang van zaken.
Gewoon met NSR reizenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik zou willen weten wanneer ik wèl op tijd van A naar B kom. Maar dat is teveel gevraagd.
Ne technisch verhaal bla bla te moeilijk voor het volkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Zou je denken?
Ik zou juist denken bij een keer 'oh kan gebeuren', en bij een repeterend probleem zou ik wel graag willen weten hoe het nou steeds kan gebeuren. Nou zijn we natuurlijk ook wel in het stadium gekomen waarin we wel mogen weten wat er nu precies mis is met dat ding. Dat heb ik zelf nooit begrepen, waarom ze niet meer openbaar zijn in de gang van zaken.
Ik ben ook wel benieuwd hoe de Thalys over die wissels heen weet te springen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
inductie gaat het helemaal maken
Wij helpen wat dat betreft NS HiSpeed wel. Ben bij ze langs geweest om wat communicatietips met ze te delen. Dat gaan ze oppakken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |