Oh.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:28 schreef b2py het volgende:
[..]
Deze baas: PTA / Treinentopic #498: Waar we ons verheugen op het rondje!
Interessant om te horen wat redenen voor vertraging waren - dus niet enkel defect materieel. Ik denk dat meer transparantie over de oorzaak van vertraging en en uitval (en dan concreter dan "een defect") ook al gewaardeerd zou worden door reizigers. Dan kun je immers ook uitleggen wat je eraan doet om de situatie te verbeteren. Dat is voor reizigers beter, maar ik denk ook voor het bedrijf zelf. Anders worden alle issues op één hoop gegooid en is het gewoon de Fyra als geheel dat fout is. Ook al ligt de oorzaak van vertraging misschien wel niet (geheel) bij het materieel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:11 schreef DriekOplopers het volgende:
Hahaha, Fyra zet bussen in.
Maar het was weer een dramatische dag...
http://www.voorbeterov.nl/voorpagina.php
Voor morgen ook somber, want gebrek aan rijvaardig spul. Denk ik.
Jij verwoord in deze post gewoon iets wat eigenlijk al een tijdje probeer. Amen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Interessant om te horen wat redenen voor vertraging waren - dus niet enkel defect materieel. Ik denk dat meer transparantie over de oorzaak van vertraging en en uitval (en dan concreter dan "een defect") ook al gewaardeerd zou worden door reizigers. Dan kun je immers ook uitleggen wat je eraan doet om de situatie te verbeteren. Dat is voor reizigers beter, maar ik denk ook voor het bedrijf zelf. Anders worden alle issues op één hoop gegooid en is het gewoon de Fyra als geheel dat fout is. Ook al ligt de oorzaak van vertraging misschien wel niet (geheel) bij het materieel.
ik riep bij iedere defecte FYRA dat ie gestand was omdat de stofzuigerzak vol was. Maar goed, dat is afgezaagd en daarom roep ik het niet meerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Oh.Ik let niet meteen op nicknames
Wat heeft hij dan te maken met je ondertitel?
Wel een originele bijnaam.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik riep bij iedere defecte FYRA dat ie gestand was omdat de stofzuigerzak vol was. Maar goed, dat is afgezaagd en daarom roep ik het niet meer
De vleugels zijn nu lam.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik riep bij iedere defecte FYRA dat ie gestand was omdat de stofzuigerzak vol was. Maar goed, dat is afgezaagd en daarom roep ik het niet meer
Ik vind persoonlijk 'vogelbekdier' een leukere bijnaamquote:
Deze?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:39 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk 'vogelbekdier' een leukere bijnaam.
Nadeeltje is dat er volgens mij een Japanse trein bestaat die nog meer voor die nickname in aanmerking komt... *kent iemand hier vast wel*
Als het nu af-en-toe mis gaat dan wil je als reiziger weten wat de oorzaak is. Als het elke dag mis gaat interesseert je de reden niet meer maar moet je trein gewoon goed rijden. Zeker als men willens en wetens een werkend alternatief heeft afgeschaft..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Interessant om te horen wat redenen voor vertraging waren - dus niet enkel defect materieel. Ik denk dat meer transparantie over de oorzaak van vertraging en en uitval (en dan concreter dan "een defect") ook al gewaardeerd zou worden door reizigers. Dan kun je immers ook uitleggen wat je eraan doet om de situatie te verbeteren. Dat is voor reizigers beter, maar ik denk ook voor het bedrijf zelf. Anders worden alle issues op één hoop gegooid en is het gewoon de Fyra als geheel dat fout is. Ook al ligt de oorzaak van vertraging misschien wel niet (geheel) bij het materieel.
Klopt, wij gaan voorlopig ook nietquote:
Dus de Thalys heeft inmiddels draadloze stroom geïmplementeerd?quote:Zo was er een wisselstoring op de HSL (Rotterdam-Antwerpen) , was er een defect aan het materieel in Rotterdam en stond er geen spanning op de bovenleiding in Brussel. NS HiSpeed vindt dit zeer vervelend voor de klanten en stelt alles in het werk om dit op te lossen. Klanten zijn waar mogelijk omgeboekt naar Thalys
inductie gaat het helemaal makenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dus de Thalys heeft inmiddels draadloze stroom geïmplementeerd?
Zou je denken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Als het nu af-en-toe mis gaat dan wil je als reiziger weten wat de oorzaak is. Als het elke dag mis gaat interesseert je de reden niet meer maar moet je trein gewoon goed rijden. Zeker als men willens en wetens een werkend alternatief heeft afgeschaft..
Ik zou willen weten wanneer ik wèl op tijd van A naar B kom. Maar dat is teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Zou je denken?
Ik zou juist denken bij een keer 'oh kan gebeuren', en bij een repeterend probleem zou ik wel graag willen weten hoe het nou steeds kan gebeuren. Nou zijn we natuurlijk ook wel in het stadium gekomen waarin we wel mogen weten wat er nu precies mis is met dat ding. Dat heb ik zelf nooit begrepen, waarom ze niet meer openbaar zijn in de gang van zaken.
Gewoon met NSR reizenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik zou willen weten wanneer ik wèl op tijd van A naar B kom. Maar dat is teveel gevraagd.
Ne technisch verhaal bla bla te moeilijk voor het volkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Zou je denken?
Ik zou juist denken bij een keer 'oh kan gebeuren', en bij een repeterend probleem zou ik wel graag willen weten hoe het nou steeds kan gebeuren. Nou zijn we natuurlijk ook wel in het stadium gekomen waarin we wel mogen weten wat er nu precies mis is met dat ding. Dat heb ik zelf nooit begrepen, waarom ze niet meer openbaar zijn in de gang van zaken.
Ik ben ook wel benieuwd hoe de Thalys over die wissels heen weet te springen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
inductie gaat het helemaal maken
Wij helpen wat dat betreft NS HiSpeed wel. Ben bij ze langs geweest om wat communicatietips met ze te delen. Dat gaan ze oppakken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |