abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121449804
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:24 schreef b2py het volgende:

[..]

©Peterselieman ;)
Wie is dat?
pi_121449905
quote:
Oh. :') Ik let niet meteen op nicknames _O-

Wat heeft hij dan te maken met je ondertitel?
pi_121449907
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:11 schreef DriekOplopers het volgende:
Hahaha, Fyra zet bussen in.

Maar het was weer een dramatische dag...

http://www.voorbeterov.nl/voorpagina.php

Voor morgen ook somber, want gebrek aan rijvaardig spul. Denk ik.
Interessant om te horen wat redenen voor vertraging waren - dus niet enkel defect materieel. Ik denk dat meer transparantie over de oorzaak van vertraging en en uitval (en dan concreter dan "een defect") ook al gewaardeerd zou worden door reizigers. Dan kun je immers ook uitleggen wat je eraan doet om de situatie te verbeteren. Dat is voor reizigers beter, maar ik denk ook voor het bedrijf zelf. Anders worden alle issues op één hoop gegooid en is het gewoon de Fyra als geheel dat fout is. Ook al ligt de oorzaak van vertraging misschien wel niet (geheel) bij het materieel.
pi_121449966
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef KnightSolaire het volgende:

[..]

Interessant om te horen wat redenen voor vertraging waren - dus niet enkel defect materieel. Ik denk dat meer transparantie over de oorzaak van vertraging en en uitval (en dan concreter dan "een defect") ook al gewaardeerd zou worden door reizigers. Dan kun je immers ook uitleggen wat je eraan doet om de situatie te verbeteren. Dat is voor reizigers beter, maar ik denk ook voor het bedrijf zelf. Anders worden alle issues op één hoop gegooid en is het gewoon de Fyra als geheel dat fout is. Ook al ligt de oorzaak van vertraging misschien wel niet (geheel) bij het materieel.
Jij verwoord in deze post gewoon iets wat eigenlijk al een tijdje probeer. Amen.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 11 januari 2013 @ 21:36:17 #181
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_121450230
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Oh. :') Ik let niet meteen op nicknames _O-

Wat heeft hij dan te maken met je ondertitel?
ik riep bij iedere defecte FYRA dat ie gestand was omdat de stofzuigerzak vol was. Maar goed, dat is afgezaagd en daarom roep ik het niet meer ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_121450333
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ik riep bij iedere defecte FYRA dat ie gestand was omdat de stofzuigerzak vol was. Maar goed, dat is afgezaagd en daarom roep ik het niet meer ;)
Wel een originele bijnaam. _O-
  vrijdag 11 januari 2013 @ 21:38:32 #183
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_121450340
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

De vleugels zijn nu lam.
pi_121450384
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:38 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk 'vogelbekdier' een leukere bijnaam :P.

Nadeeltje is dat er volgens mij een Japanse trein bestaat die nog meer voor die nickname in aanmerking komt... *kent iemand hier vast wel*
pi_121450481
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:39 schreef KnightSolaire het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk 'vogelbekdier' een leukere bijnaam :P.

Nadeeltje is dat er volgens mij een Japanse trein bestaat die nog meer voor die nickname in aanmerking komt... *kent iemand hier vast wel*
Deze?
pi_121450516
quote:

[..]

Als het nu af-en-toe mis gaat dan wil je als reiziger weten wat de oorzaak is. Als het elke dag mis gaat interesseert je de reden niet meer maar moet je trein gewoon goed rijden. Zeker als men willens en wetens een werkend alternatief heeft afgeschaft..
dag
  vrijdag 11 januari 2013 @ 21:43:03 #187
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_121450536
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef Eoa prutsblaadje het volgende:
Meetingen HSL uitgesteld
Klopt, wij gaan voorlopig ook niet :P

Een grote bek hebben over falende Fyra terwijl je nog niet eens normaal Nederlands kunt typen :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_121450541
quote:
Zo was er een wisselstoring op de HSL (Rotterdam-Antwerpen) , was er een defect aan het materieel in Rotterdam en stond er geen spanning op de bovenleiding in Brussel. NS HiSpeed vindt dit zeer vervelend voor de klanten en stelt alles in het werk om dit op te lossen. Klanten zijn waar mogelijk omgeboekt naar Thalys
Dus de Thalys heeft inmiddels draadloze stroom geïmplementeerd? _O_
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 11 januari 2013 @ 21:43:22 #189
Maffe Fries
pi_121450548
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:38 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

je kunt m ook Dodo noemen. Binnen 15 jaar uitstervend ras ;)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 11 januari 2013 @ 21:44:08 #190
Maffe Fries
pi_121450576
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:43 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Dus de Thalys heeft inmiddels draadloze stroom geïmplementeerd? _O_
inductie gaat het helemaal maken
pi_121450579
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:41 schreef b2py het volgende:

[..]

Deze?
[ afbeelding ]
Volgens mij had ik een andere in m'n hoofd, dit ding is nog erger :').
pi_121450598
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:42 schreef Peter het volgende:

[..]

Als het nu af-en-toe mis gaat dan wil je als reiziger weten wat de oorzaak is. Als het elke dag mis gaat interesseert je de reden niet meer maar moet je trein gewoon goed rijden. Zeker als men willens en wetens een werkend alternatief heeft afgeschaft..
Zou je denken?
Ik zou juist denken bij een keer 'oh kan gebeuren', en bij een repeterend probleem zou ik wel graag willen weten hoe het nou steeds kan gebeuren. Nou zijn we natuurlijk ook wel in het stadium gekomen waarin we wel mogen weten wat er nu precies mis is met dat ding. Dat heb ik zelf nooit begrepen, waarom ze niet meer openbaar zijn in de gang van zaken.
pi_121450674
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:44 schreef b2py het volgende:

[..]

Zou je denken?
Ik zou juist denken bij een keer 'oh kan gebeuren', en bij een repeterend probleem zou ik wel graag willen weten hoe het nou steeds kan gebeuren. Nou zijn we natuurlijk ook wel in het stadium gekomen waarin we wel mogen weten wat er nu precies mis is met dat ding. Dat heb ik zelf nooit begrepen, waarom ze niet meer openbaar zijn in de gang van zaken.
Ik zou willen weten wanneer ik wèl op tijd van A naar B kom. Maar dat is teveel gevraagd.
dag
pi_121450729
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:46 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik zou willen weten wanneer ik wèl op tijd van A naar B kom. Maar dat is teveel gevraagd.
Gewoon met NSR reizen ;)
pi_121450817
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:47 schreef b2py het volgende:

[..]

Gewoon met NSR reizen ;)
Gaan die naar Brussel rijden? O+
dag
pi_121450855
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:49 schreef Peter het volgende:

[..]

Gaan die naar Brussel rijden? O+
Naar Roosendaal, boemeltje naar Antwerpen en dan een IR naar Brussel ;)
  vrijdag 11 januari 2013 @ 21:50:38 #197
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_121450856
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:44 schreef b2py het volgende:

[..]

Zou je denken?
Ne technisch verhaal bla bla te moeilijk voor het volk :{w :P :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_121450867
Ben ik dan trouwens de enige die dit in de Fyra gezien heeft hier? :')
pi_121450886
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:44 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

inductie gaat het helemaal maken
Ik ben ook wel benieuwd hoe de Thalys over die wissels heen weet te springen.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 21:54:05 #200
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_121451014
quote:

[..]

Wij helpen wat dat betreft NS HiSpeed wel. Ben bij ze langs geweest om wat communicatietips met ze te delen. Dat gaan ze oppakken.

Dat doet natuurlijk niets af aan het feit dat het product beschamend is, natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')