5000quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:49 schreef b2py het volgende:
[..]
En als je niet snel genoeg de 500, 1500 en 5000 aflegt mag je de laatste afstand niet eens meedoen!![]()
Dordt-Geldermalsen is waslijn. Limburg ook op klein stuk Veolia na.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:14 schreef b2py het volgende:
[..]
Heel Limburg al afgeweest en de lijn Dordrecht - Geldermalsen, pittige deze
En ineens bedacht ik mij: Verhoging, bomen, diesel, enkelspoor. Kan alleen maar bij Eygelshoven zijn gezien de helling op de weg. DB rijdt daar met Talenten, maar is een Nederlands station.quote:
Ik moet heel limburg nog doen, ben al een hele dag kwijt voordat ik er überhaupt ben..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:24 schreef greavy het volgende:
Ben er ooit uitgestapt. Voor een trein die pas met +420 kwam uiteindelijk. Met +200 ben ik maar rechtsomkeert gegaan.
bedankt greavy, ik was er ook geweest maar er dus totaal over heen gekeken of me vergist met dat station na Heerlen?!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:20 schreef greavy het volgende:
[..]
En ineens bedacht ik mij: Verhoging, bomen, diesel, enkelspoor. Kan alleen maar bij Eygelshoven zijn gezien de helling op de weg. DB rijdt daar met Talenten, maar is een Nederlands station.
http://goo.gl/maps/21nHN
was mijn idee ook zo ongeveer op het moment dat ik de foto zag. Kon niet anders dan zuid-limbabwe zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:20 schreef greavy het volgende:
[..]
En ineens bedacht ik mij: Verhoging, bomen, diesel, enkelspoor. Kan alleen maar bij Eygelshoven zijn gezien de helling op de weg. DB rijdt daar met Talenten, maar is een Nederlands station.
http://goo.gl/maps/21nHN
Wat maakt het uit dat hij vertraging had?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef b2py het volgende:
Meetingen HSL uitgesteld
KAAG EN BRAASSEM - De snelheidsmetingen van de HSL die afgelopen donderdag plaats zouden hebben in Kaag en Braassem, zijn uitgesteld.
De nieuwe Fyra reed met vertraging en wist bij lange na niet de gewenste snelheid van 250 kilometer per uur te halen. Dat zegt Hein Schildt van de stichting Geen Gehoor, die werkt aan de geluidsoverlast van de HSL. ,,Vier maanden lang werd er naar de meting toegewerkt. Van de drie meetdagen zou dit de finaledag worden’’, zegt Schildt. In Breda en Lansingerland zijn de proeven al voltooid. De weersverwachting was zo goed, dat aan alle voorwaarden om aan het geluid te meten en te rekenen, werd voldaan. Uiteindelijk gooide de falende dienstregeling van NS Highspeed roet in het eten. Wanneer de volgende meting plaats heeft is onduidelijk. Eerst moet er meer zekerheid zijn dat de trein wel op tijd en snelheid rijdt. Daarbij moet er ook weer aan de meetvoorschriften worden voldaan.
Bron
Hij reed geen 250 kilometer per uur, wat wel vereist is voor de metingen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat hij vertraging had?Zolang het pad vrij is......
En waarom reed hij dat dan niet. Door de opgelopen vertraging? Hoezo heeft dat invloed.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:46 schreef b2py het volgende:
[..]
Hij reed geen 250 kilometer per uur, wat wel vereist is voor de metingen natuurlijk
Hangen achter de V160? Verder heeft een aanzienlijk deel ook gewoon niet gereden. Dan hebben geluidsmetingen ook weinig zinquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En waarom reed hij dat dan niet. Door de opgelopen vertraging? Hoezo heeft dat invloed.
Ja, dat moet wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:49 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Hangen achter de V160? Verder heeft een aanzienlijk deel ook gewoon niet gereden. Dan hebben geluidsmetingen ook weinig zin.
Want als het goed hoor je niemand, alleen als het kut gaat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:12 schreef Little_Dolls het volgende:
Wat is dat toch met die Fyra? Niks anders dan problemen blijkbaar.
Tenminste, zo lijkt het toch in het nieuws.
Gaat het dan goed?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Want als het goed hoor je niemand, alleen als het kut gaat.
Het beeld is ambivalent. Sommige dagen rijdt de Fyra nagenoeg perfect, andere dagen - zoals vandaag - gaat het helemaal mis.quote:
Jouw ondertitelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:21 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar dat is wel de algemene tendens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |