Ja, wat ik al zei, het moet je genre zijn, maar als het dat een beetje is, wordt het wel beter en beter, juist ook omdat het meer en meer een doorlopende reeks wordt met nogal wat cliffhangers, maar ja, ieder z'n meugquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:14 schreef pullup het volgende:
Dat Grimm gaat geen blijvertje worden
Nee, dit is behoorlijk irritantquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:19 schreef jacqhassel het volgende:
Jian laat Mummie maar lekker gaan ieder zijn meug toch
áf! gretige topicstarters moet je scherp houwe...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:18 schreef Jian het volgende:
Wat in in een ander topic al vroeg, kan die mummie niet een keer een tik op z'n vingers krijgen van de moderatie, inzake dat irritante aftellen aan het einde van een topic
Ach ja we hebben nu frisse topic en Mummie wilde laten zien dat hij kon tellen...quote:
Kappen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
áf! gretige topicstarters moet je scherp houwe...
Hij doet nog beter zijn best om de boel te verzieken dan die gast van daarnet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:21 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ach ja we hebben nu frisse topic en Mummie wilde laten zien dat hij kon tellen...
Ik hoef geen padvinderspakje aan om door het bos te lopenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût..?? Gaan we Blauwtje spelen?
Shit, kijk daar heb je me weer...ik ben weer nét effe te stom om dergelijke parabel correct in de juiste setting te plaatsen... sorry!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoef geen padvinderspakje aan om door het bos te lopen
Duidelijk, waarom zet je niet nog even zo'n dom irritant bericht in de FB neer, zoiets als de laatstequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Shit, kijk daar heb je me weer...ik ben weer nét effe te stom om dergelijke parabel correct in de juiste setting te plaatsen... sorry!
Ik werk er al aan een...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Duidelijk, waarom zet je niet nog even zo'n dom irritant bericht in de FB neer, zoiets als de laatste
Zo kan je het inderdaad ook zeggen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
schei er gewoon eens mee uit joh
wat is de zin?
De padvinderijquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoef geen padvinderspakje aan om door het bos te lopen
Pluppert moet American Horror Story gaan kijken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef Jian het volgende:
Er knaagt iets, zelfs pullup is niet zichzelf, ik ga nog maar even verder met het luisteren naar de tapes op youtube, daar word ik best wel vrolijk van
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef Jian het volgende:
Er knaagt iets, zelfs pullup is niet zichzelf, ik ga nog maar even verder met het luisteren naar de tapes op youtube, daar word ik best wel vrolijk van
Een poosje, is bij Pietje ook echt een poosjequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De padvinderij
Goeie ouwe tijd van usenet....
http://members.shaw.ca/kvandoel/padvindersverhalen.html
Vind ik deze toch beter.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Een poosje, is bij Pietje ook echt een poosjeOoit, hè, ooit ga ik het allemaal nog eens begrijpen
Laterrrrrrr, als ik groter ben![]()
<tjoepje>
Deze is ook wel leuk.Giel Beelen was hilarisch erover.quote:
Dit is een prachtig diep nummer natuurlijk, echt mooi, maar van die van Blöf word ik zo vrolijk, zo vrolijkquote:
Trust Ruud, blij dat je Marghe weer terug hebtquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was even weg om met een ander lief fokstertje te communiceren. Dat hebben jullie lekker gemist
En ik ben er ook even weg van![]()
Gun elkaar wat!
Fok! is mooi!
Welterusten van "ruudje"
Slaap fijn Ruud.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was even weg om met een ander lief fokstertje te communiceren. Dat hebben jullie lekker gemist
Gun elkaar wat!
Fok! is mooi!
Welterusten van "ruudje"
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Trust Ruud, blij dat je Marghe weer terug hebt![]()
Truste Ruudquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gun elkaar wat!
Fok! is mooi!
Welterusten van "ruudje"
slaap lekker Ruudjequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gun elkaar wat!
Fok! is mooi!
Welterusten van "ruudje"
Waarom klikte ik hier?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Deze SC heeft enge uilen
Plaatje uit de KLB SC![]()
moest er wel om lachen
Owls confirmed to be the creepiest birds ever. LOOK AT THE FUCKING THINGS. If you fail to notice the one on the left fucking SWALLOWING a rat, then you have the dude singing some satanic chant or something next to him, and then you have those two other fucking psychos synchronized to make you feel creeped the fuck out with their soulless dance of FUCKING DOOM.
Vliegende kikkers
[ afbeelding ]
En spelletjes
http://starbie.nl/mummie-blaster-spel/
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom klikte ik hier?
Nu zit ik een stom spelletje te kijken
Herstel Comnnex-BOB echt wat een heerlijke vent heeft Poezewoes toch, hij kookt altijd lekker voor haar, ik moet het zelf steeds in elkaar flansen en bbrrr koken is niet mijn hobbyquote:
Die had je zeker al klaar staan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:25 schreef pullup het volgende:
Pasta kip
Ik zie dat er zomaar wat mis is gegaan bij de naam in de pollvraag![]()
vandaag moest het zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:25 schreef pullup het volgende:
Pasta kip
Ik zie dat er zomaar wat mis is gegaan bij de naam in de pollvraag![]()
Vind koken wel leuk, alleen het bedenken kost me meer tijd dan het hele koken zelfquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Herstel Comnnex-BOB echt wat een heerlijke vent heeft Poezewoes toch, hij kookt altijd lekker voor haar, ik moet het zelf steeds in elkaar flansen en bbrrr koken is niet mijn hobby
Nee er staat Jianquote:
Nu ben ik al met het spelletje bezig, te laatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:01 schreef pullup het volgende:
[..]Volgende keer zet ik er iets in wat de moeite waard is
Wacht maar tot je de volgende op ziet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu ben ik al met het spelletje bezig, te laatEn die uilen heb ik al op m'n facebook gezet
Doorposten dan!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de volgende op ziet.
Jaquote:
bedenken en koken, nee is niet mijn dingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vind koken wel leuk, alleen het bedenken kost me meer tijd dan het hele koken zelf
Ik had de poll al gemaakt gisteren en toen begon Jian te piepen. ik dacht me er met wat copy/paste vanaf te maken maar ben iets vergetenquote:
spelletje spelenquote:
Gher.....kom er maar in!!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:32 schreef Margo37 het volgende:
Zal ik alvast af gaan tellen tot het volgende topic?
quote:
je trekt je toch niks aan he van het piepkuiken Jianquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had de poll al gemaakt gisteren en toen begon Jian te piepen. ik dacht me er met wat copy/paste vanaf te maken maar ben iets vergeten
De poll is voor morgenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]Vandaag eet ik vers gebakken vis kabbelu mag geen jauw zeggen, met oma frietjes en salade.
Vandaag geen conimex
We doen net of hij van vandaag isquote:
Geen trek in kip vandaag ?quote:
quote:
Geef hem maar even door danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]Trouwens ik kook nooit doet mijn hubbie
Nee na die reclame geen plofkipquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Geef hem maar even door danIk overtuig hem wel van de goede eigenschappen van een lekker niet plofkippetje
Level 14 midden in de nacht zitten spelen.quote:
Ik heb zojuist level 5 afgerond en ga later wel weer even door.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Level 14 midden in de nacht zitten spelen.
Jullie schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel even luisteren!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:55 schreef Poezewoes het volgende:
Heiweh naar oude tijden?Dat is die schreeuwlelijk weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel even luisteren!Die kat is veel leuker
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:55 schreef Poezewoes het volgende:
Heiweh naar oude tijden?OpaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel even luisteren!
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
Ja, geef mij de schuld maar weer, makkelijke naam, 4 letters maar, goh, dat zet makkelijk neerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had de poll al gemaakt gisteren en toen begon Jian te piepen. ik dacht me er met wat copy/paste vanaf te maken maar ben iets vergeten
Nah ja, je bent in elk geval lekker vroeg met je kerstava dit jaarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Level 14 midden in de nacht zitten spelen.
Jullie schuld
Het is inderdaad nog knap lastigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Het valt nog niet mee om zo'n ding te maken, hè, moet ik dat voortaan maar voor je doen?
Oh poepquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah ja, je bent in elk geval lekker vroeg met je kerstava dit jaar
Foutje van pullup, lieffie, .... waar het hart vol van is, hèquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
Ik dacht dat ik op Poezewoes stemde, maar het blijkt Jian te zijn.
Kip en appelmoes.
Bij jou had ik pasta ingevuldquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Foutje van pullup, lieffie, .... waar het hart vol van is, hè,maar er staat duidelijk ook Poezewoes boven. Ik eet trouwens nooit appelmoes
Gert is tofquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:08 schreef Jian het volgende:
Maar alles wel heerlijk rustig nu, geen gedonder, pais en vree![]()
Heej, daar heb je Gert, Hoi Gert
Damn, had ik kunnen winnenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:08 schreef Jian het volgende:
[..]
zit je goed bij mij, ik hou van pasta
Zijn beurt komt nog welquote:
Dan gaan we gokken wat je ontbeten hebtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik meld gewoon elke ochtend alvast wat ik de volgende dag eet
ja en dan geef je valse informatie zekerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik meld gewoon elke ochtend alvast wat ik de volgende dag eet
quote:
quote:
Wel grappig trouwens, mijn ouders hadden vroeger altijd Duitse Doggen en dan was er ook wel eens een nestje en die pups hadden natuurlijk geen naam en die noemden ze dan stuk voor stuk puppeluppie! Ik weet ook niet waarom ik daar nu mee komquote:
Maar natuurlijk mag dat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:43 schreef jacqhassel het volgende:
en darten op tv mag ook niet pietje????
Ik vind 't prima, maar iedere directe en indirecte verwijzing is prullenbak.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:43 schreef jacqhassel het volgende:
en darten op tv mag ook niet pietje????
oke ff nieuwe maken Oshea gaat gelukkig goed. maar vind die tattoos ontzettend lelijk.quote:
Dat is het ook, ik zag die laatste post van Jack nog in een flits, maar volgens mij stond er iets van dat Darters vaak van die lelijke tatoo's hebben. Er is één of ander groot Dart tournooi bezig op het moment, dus .... Je mag het mij uitleggen ..... Ik hoop alleen dat de censuur is opgeheven als Ajax straks weer speelt, want die link wordt natuurlijk dan net zo hard gelegdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
De opgelegde censuur (quote Jian geloof ik) geldt nog steeds, het is hier geen opa-topic.
Eens mijn laatste post ging over de darters op tv snapte ook niet waarom die werd verwijderd eerlijk gezegd. maar nieuwe staat al weerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is het ook, ik zag die laatste post van Jack nog in een flits, maar volgens mij stond er iets van dat Darters vaak van die lelijke tatoo's hebben. Er is één of ander groot Dart tournooi bezig op het moment, dus .... Je mag het mij uitleggen ..... Ik hoop alleen dat de censuur is opgeheven als Ajax straks weer speelt, want die link wordt natuurlijk dan net zo hard gelegd
Om te doen met een paar vrienden een paar keer per jaar is prima maar naar die malloten kijken gaat me wat te ver overigensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:47 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Eens mijn laatste post ging over de darters op tv snapte ook niet waarom die werd verwijderd eerlijk gezegd. maar nieuwe staat al weer
Ik moet heel eerlijk, nu kan het wel, bekennen dat ik het als kijksport wel leuk en spannend vindquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Om te doen met een paar vrienden een paar keer per jaar is prima maar naar die malloten kijken gaat me wat te ver overigens
Misschien moet ik er vaker naar kijken danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk, nu kan het wel, bekennen dat ik het als kijksport wel leuk en spannend vind
Even aan de moderatie vragen en als het mag zeker doen, best leuk hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Misschien moet ik er vaker naar kijken dan
Ook leukquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef Jian het volgende:
Ooooh, ik heb een nieuwe rode draad, met dank aan Piet![]()
Ik begin wel;
Ook geen fan van, alhoewel ik dit wel een mooi nummer vindquote:
Lekker nummer helemaal af geluisterd!quote:
Haha die begin jaren 80 12" zijn toch ook allemaal tofquote:
Ja vanaf dat lied ben ik fan geworden van ub40quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:33 schreef Jian het volgende:
ub40 we will sing our own song
we'll fight for the right to be free
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er daar niet zoveel van heb, ja later gedownload ....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha die begin jaren 80 12" zijn toch ook allemaal tof
Bijna alles wat die Juweeltjes upload is top !quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er daar niet zoveel van heb, ja later gedownload ....
kanaaltje even opgeslagenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijna alles wat die Juweeltjes upload is top !
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet het niet, O-Shea begint trouwens met een O, dat is tricky
gastquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet het niet, O-Shea begint trouwens met een O, dat is tricky
Mijn voornaam begint met een Oquote:
quote:
Ah, een beetje clementie met pullup a.u.b., het was volgens mij niet bewust, een gele kaart lijkt me ruim voldoende in dit gevalquote:
Ook geilquote:
Wie weetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:52 schreef Jian het volgende:
[..]
als ze van achteren Kurylenko heet wel, ja
Dan ga ik dat even checkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:54 schreef Jian het volgende:
Voor de geïnteresseerden de grote Sven Kramer show (het EK allround) begint nu
Dat is wel bijna gebaseerd op de oer Belgenmop.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:59 schreef Jian het volgende:
Er doet een echte Belg mee, .......... en hij valt op het rechte end
Er zit gewoon een kern van waarheid inquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel bijna gebaseerd op de oer Belgenmop.
Echt wel ......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:09 schreef pullup het volgende:
Die starter vraagt ook gewoon om een valse start met die enorme pauze![]()
Ze zouden hem de tyfus in moeten schoppen
Erg geïnspireerd is het commentaar niet nee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je alle cliche's uit 't schaatscommentaar haalt blijft er akelig weinig over.
Kramer is wel sneller dan Co Stompé en van Barneveld samen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:24 schreef Jian het volgende:
36,7 Kramer, kan nog wat worden dit tournooi, wellicht echte concurrentie , de Noren waren ook veul sneller ....
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:54 schreef Jian het volgende:
Voor de geïnteresseerden de grote Sven Kramer show (het EK allround) begint nu
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Kramer is wel sneller dan Co Stompé en van Barneveld samen.
vonden ze op pagina 1 van dit topic ook al .......quote:
Potverdikkie zag filmpje in het ADquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:00 schreef Jian het volgende:
[..]
vonden ze op pagina 1 van dit topic ook al .......
Zou O. vroeger ook hebben geschaatst, ...ik bedoel natuurlijk O-Sheaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:56 schreef Toverheks het volgende:
Denk dat Barneveld en Stompe niet kunnen schaatsen
Denk ut niequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou O. vroeger ook hebben geschaatst, ...ik bedoel natuurlijk O-Shea
Nope...weer een gejat idee in een tempo-jasje..quote:
quote:
Tuurlijk!! Kampioen van Delft e.o.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou O. vroeger ook hebben geschaatst, ...ik bedoel natuurlijk O-Shea
Nou, zal ik dan maar? Het zal er vroeg of laat toch van komen ben ik bang....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze is veel leuker, en ja kan hem helemaal meeblerren
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou, zal ik dan maar? Het zal er vroeg of laat toch van komen ben ik bang....![]()
Het feit dat mensen dit tot een hit maken, doet mijn vermoeden dat ik toch echt van een ander ras ben alleen maar versterken. wann dramaquote:
Nee zeg, hartstikke origineel, zelf gecomponeerd denk ik, wann talentquote:
Toch wil ik je deze nog even niet onhouden.. De titel was, Johan leest mee... ( chats)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]Nee, deze ga ik niet zingen voor mijn arabiertje, lief klein kuikentje, pim en pom poezenbus etc etc maar geen Johan V
![]()
ach en toen kreeg hij het helemaal op zijn heupen, al die stomme sjatters, maar Peter, die had het snel doorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch wil ik je deze nog even niet onhouden.. De titel was, Johan leest mee... ( chats)
[ afbeelding ]
Ahh.. je weet het nog...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach en toen kreeg hij het helemaal op zijn heupen, al die stomme sjatters, maar Peter, die had het snel dooren heeft ons nachten vermaakt met plaatjes draaien etc.
Zolang is het nog niet geledenquote:
Geschiedenis Lieverd, ik wilde net een leuke (veilige) nostalgische tour opzetten mbt hoe het allemaal zo gekomen is...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen chat-meuk van opa, dus ook geen chat-meuk van vroegaah.
uhm... OKOMG ORQAH LTEDW KVLAZ CISPR SVOCI FFWXR VJFZJ NQWAZ CMFWZ BXquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef Jian het volgende:
Heej Mummie, tfno fknol noelf fikapnvlso ffjlalsnsielw, nosdfjdisolsdd ta.![]()
*deze tekst even door de Enigma halen
Ah, floplk ljfa;p l;fajflas da da da olhjlghoho ; p;jfoljfffff; ljfslsa;sog O,, o.. ;fjldfjsdojsdljfsdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:07 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
uhm... OKOMG ORQAH LTEDW KVLAZ CISPR SVOCI FFWXR VJFZJ NQWAZ CMFWZ BX
Sneijder gaat naar Galatasaryquote:
Je bent net op tijd voor de komende vorstperiodequote:
jezus......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sneijder gaat naar Galatasary.
Yolanthe wil daar een filmcarriere opbouwen, dus vandaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Had vandaag een snip ! 2 nieuwe voorbanden en een nieuwe accu..bring it onquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Je bent net op tijd voor de komende vorstperiode
Nee hier zijn ze niet zo blij mee:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Margo37 het volgende:
Yolanthe wil daar een filmcarriere opbouwen, dus vandaar.
Oh? En wil Yolanthe daar wel naartoe of wordt dat scheiding nummer 3?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ow je hebt een ingekort filmpje, meteen to the pointquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee hier zijn ze niet zo blij mee:
Herhaling vorige topic, ma ja je moet wat hè, onderwerpen zijn beperktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef pullup het volgende:
Dat filmpje kan niet vaak genoeg gepost worden
Scheiding nr 3 natuurlijk, Je denkt toch niet dat Yo na Milaan in Istanbul gaat zitten hèquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? En wil Yolanthe daar wel naartoe of wordt dat scheiding nummer 3?
Nee, dat denk ik idd niet, alhoewel Istanbul me een prachtige stad lijkt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Scheiding nr 3 natuurlijk, Je denkt toch niet dat Yo na Milaan in Istanbul gaat zitten hè
Istanbul is top, alleen zeker niks voor Yo-tjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik idd niet, alhoewel Istanbul me een prachtige stad lijkt.
Ja, maar ik ben kale lientje nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef Jian het volgende:
[..]
"Wil een man", hoor je, "wil een man"
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is het ook, maar het is geen Stijl en mode-metropool zoals Milaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar een contract voor 2 jaar. En dan 8 miljoen cashenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neuh, dat zeg ik toch niet, maar ze wil jou niet, ze wil een man, zoals ik of zoals pullup of zoals Pie.., nou ja zoals ik of pullup dusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben kale lientje niet
Of zoals HDNGMW ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, dat zeg ik toch niet, maar ze wil jou niet, ze wil een man, zoals ik of zoals pullup of zoals Pie.., nou ja zoals ik of pullup dus
Allemachtig wat een geld.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar een contract voor 2 jaar. En dan 8 miljoen cashen.
Wat vulgair zeg. Vind ik helemaal niet bij jou passen PB'tjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
En om al even lekker in carnavalssferen te komen :
Ook als je al 20 miljoen op je rekening zou hebben .......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemachtig wat een geld.
Nou, daarvoor zou ik te voet naar Istanbul gaan. En terug in een privévliegtuig
Nu ben ik benieuwd naar de reactie .......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat vulgair zeg. Vind ik helemaal niet bij jou passen PB'tje
Ik ben ook lichtelijk verrast.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt. Dan alleen als ik het erg leuk zou vinden en gewoon heel graag wil spelen. Anders niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook als je al 20 miljoen op je rekening zou hebben .......
Goh, ik weet niet beter, PB heeft vele kanten (o.a. de "verkeerde") en is nogal, laten we zeggen "flexibel"quote:
Hmm... je zit ook al in het "SC Push-Upteam" ineens samen met rood blauw en paars na het Grote Sluitfeest?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar de reactie .......
Echt hoor, dit is weer zo cryptisch dat ik er hoofdpijn van krijg .......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm... je zit ook al in het "SC Push-Upteam" ineens samen met rood blauw en paars na het Grote Sluitfeest?
Ohhw sorry... verkeerde enigma...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt hoor, dit is weer zo cryptisch dat ik er hoofdpijn van krijg .......
GTST van de BBC tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is een leuke serie hoor, kan het je aanraden
Neen...denk dat ik weer een paar jaar weg blijf....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, weet jij nog een leuke SC waar je lekker kan lullen?
Wat ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:19 schreef pos het volgende:
[..]
Neen...denk dat ik weer een paar jaar weg blijf....
Je hoort toch geen onvertogen woord in dat liedje?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, het is banaal en suggestief . Vind ik helemaal niet bij jou passenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hoort toch geen onvertogen woord in dat liedje?
Nog zo´n onovertroffen Duits product.quote:
ghahahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog zo´n onovertroffen Duits product.![]()
¨
[ afbeelding ]
Yup, zeker, ook ........quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, het is banaal en suggestief . Vind ik helemaal niet bij jou passen![]()
Zie jou altijd als een classy lady
Right lol....and i wasnt???....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En jij Lavender, ook classy, of meer het ma Flodder typequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ken jou niet zo goed als PB, maar voor hetzelfde geld ben jij ook classy
Dat is niet aan mij om te zeggen Coos.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:48 schreef Coos het volgende:
[..]
En jij Lavender, ook classy, of meer het ma Flodder type
Daar zou PB zo maar een carnavalsliedje van kunnen maken.quote:
Dus je hebt geen kaplaarzen bij die jurk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij om te zeggen Coos.
Maar Ma Flodder nou nee. Bloemetjesjurk ja.
een ladylike carnavalsliedje wel te verstaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar zou PB zo maar een carnavalsliedje van kunnen maken.
Kijk je uit, het is al donker, hèquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus je hebt geen kaplaarzen bij die jurk.![]()
Maar ik ben even `wandelen`.
Nee, die draag ik alleen als ik ga forelvissenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus je hebt geen kaplaarzen bij die jurk.![]()
Maar ik ben even `wandelen`.
Met je vlieghengelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, die draag ik alleen als ik ga forelvissen![]()
Haha.. tja, ook bij mij speelt de meligheid weleens opquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nog een onovertroffen Duits productquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog zo´n onovertroffen Duits product.![]()
¨
[ afbeelding ]
Ja, de technische problemen zijn weer voorbijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
Oehh het was effe spannend aan de overkant... maar alles is weer goed nu begrijp ik.
welke overkant???quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
Oehh het was effe spannend aan de overkant... maar alles is weer goed nu begrijp ik.
Je spreekt in raadselenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
De ODNGMW.quote:
Wat stond daar?quote:
quote:
- oeps -quote:
Volgens mij nog 5 hoorquote:
Nee, hooguit een stuk of twee. Tellen is moeilijk hèquote:
IK zag het.. jij kan ook niet tellen....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, hooguit een stuk of twee. Tellen is moeilijk hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |