Istanbul is top, alleen zeker niks voor Yo-tjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik idd niet, alhoewel Istanbul me een prachtige stad lijkt.

Ja, maar ik ben kale lientje nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef Jian het volgende:
[..]
"Wil een man", hoor je, "wil een man"

quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sneijder gaat naar Galatasary.
 we gaan niet off topic he Pietje
 we gaan niet off topic he Pietje  

Is het ook, maar het is geen Stijl en mode-metropool zoals Milaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
 Nee joh, dat is een aflopende zaak .... en daar zit die kleine dat met z'n tattoos
   Nee joh, dat is een aflopende zaak .... en daar zit die kleine dat met z'n tattoos   

Maar een contract voor 2 jaar. En dan 8 miljoen cashenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
 .
.

Neuh, dat zeg ik toch niet, maar ze wil jou niet, ze wil een man, zoals ik of zoals pullup of zoals Pie.., nou ja zoals ik of pullup dusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben kale lientje niet

Of zoals HDNGMW ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, dat zeg ik toch niet, maar ze wil jou niet, ze wil een man, zoals ik of zoals pullup of zoals Pie.., nou ja zoals ik of pullup dus

Allemachtig wat een geld.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar een contract voor 2 jaar. En dan 8 miljoen cashen.

Wat vulgair zeg. Vind ik helemaal niet bij jou passen PB'tjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
En om al even lekker in carnavalssferen te komen :

Ook als je al 20 miljoen op je rekening zou hebben .......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemachtig wat een geld.
Nou, daarvoor zou ik te voet naar Istanbul gaan. En terug in een privévliegtuig

Nu ben ik benieuwd naar de reactie .......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat vulgair zeg. Vind ik helemaal niet bij jou passen PB'tje

Ik ben ook lichtelijk verrast.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]

Ja, daar heb je een punt. Dan alleen als ik het erg leuk zou vinden en gewoon heel graag wil spelen. Anders niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook als je al 20 miljoen op je rekening zou hebben .......

Goh, ik weet niet beter, PB heeft vele kanten (o.a. de "verkeerde") en is nogal, laten we zeggen "flexibel"quote:

Hmm... je zit ook al in het "SC Push-Upteam" ineens samen met rood blauw en paars na het Grote Sluitfeest?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar de reactie .......

Echt hoor, dit is weer zo cryptisch dat ik er hoofdpijn van krijg .......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm... je zit ook al in het "SC Push-Upteam" ineens samen met rood blauw en paars na het Grote Sluitfeest?

Ohhw sorry... verkeerde enigma...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt hoor, dit is weer zo cryptisch dat ik er hoofdpijn van krijg .......

GTST van de BBC tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is een leuke serie hoor, kan het je aanraden

Neen...denk dat ik weer een paar jaar weg blijf....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, weet jij nog een leuke SC waar je lekker kan lullen?

Wat ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:19 schreef pos het volgende:
[..]
Neen...denk dat ik weer een paar jaar weg blijf....

Je hoort toch geen onvertogen woord in dat liedje?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]

Klopt, het is banaal en suggestief . Vind ik helemaal niet bij jou passenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hoort toch geen onvertogen woord in dat liedje?

Nog zo´n onovertroffen Duits product.quote:

ghahahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog zo´n onovertroffen Duits product.
¨
[ afbeelding ]

Yup, zeker, ook ........quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, het is banaal en suggestief . Vind ik helemaal niet bij jou passen
Zie jou altijd als een classy lady

Right lol....and i wasnt???....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]

En jij Lavender, ook classy, of meer het ma Flodder typequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ken jou niet zo goed als PB, maar voor hetzelfde geld ben jij ook classy

Dat is niet aan mij om te zeggen Coos.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:48 schreef Coos het volgende:
[..]
En jij Lavender, ook classy, of meer het ma Flodder type

Daar zou PB zo maar een carnavalsliedje van kunnen maken.quote:

Dus je hebt geen kaplaarzen bij die jurk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij om te zeggen Coos.
Maar Ma Flodder nou nee. Bloemetjesjurk ja.

een ladylike carnavalsliedje wel te verstaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar zou PB zo maar een carnavalsliedje van kunnen maken.

Kijk je uit, het is al donker, hèquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus je hebt geen kaplaarzen bij die jurk.
Maar ik ben even `wandelen`.

Nee, die draag ik alleen als ik ga forelvissenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus je hebt geen kaplaarzen bij die jurk.
Maar ik ben even `wandelen`.

Met je vlieghengelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, die draag ik alleen als ik ga forelvissen

Haha.. tja, ook bij mij speelt de meligheid weleens opquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]

En nog een onovertroffen Duits productquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog zo´n onovertroffen Duits product.
¨
[ afbeelding ]

Ja, de technische problemen zijn weer voorbijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
Oehh het was effe spannend aan de overkant... maar alles is weer goed nu begrijp ik.

welke overkant???quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
Oehh het was effe spannend aan de overkant... maar alles is weer goed nu begrijp ik.

Je spreekt in raadselenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef 5thencounter het volgende:

De ODNGMW.quote:

Wat stond daar?quote:

quote:

- oeps -quote:

Volgens mij nog 5 hoorquote:

Nee, hooguit een stuk of twee. Tellen is moeilijk hèquote:

IK zag het.. jij kan ook niet tellen....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, hooguit een stuk of twee. Tellen is moeilijk hè

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |