Sneijder gaat naar Galatasaryquote:
Je bent net op tijd voor de komende vorstperiodequote:
jezus......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sneijder gaat naar Galatasary.
Yolanthe wil daar een filmcarriere opbouwen, dus vandaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Had vandaag een snip ! 2 nieuwe voorbanden en een nieuwe accu..bring it onquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Je bent net op tijd voor de komende vorstperiode
Nee hier zijn ze niet zo blij mee:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Margo37 het volgende:
Yolanthe wil daar een filmcarriere opbouwen, dus vandaar.
Oh? En wil Yolanthe daar wel naartoe of wordt dat scheiding nummer 3?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ow je hebt een ingekort filmpje, meteen to the pointquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee hier zijn ze niet zo blij mee:
Herhaling vorige topic, ma ja je moet wat hè, onderwerpen zijn beperktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef pullup het volgende:
Dat filmpje kan niet vaak genoeg gepost worden
Scheiding nr 3 natuurlijk, Je denkt toch niet dat Yo na Milaan in Istanbul gaat zitten hèquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? En wil Yolanthe daar wel naartoe of wordt dat scheiding nummer 3?
Nee, dat denk ik idd niet, alhoewel Istanbul me een prachtige stad lijkt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Scheiding nr 3 natuurlijk, Je denkt toch niet dat Yo na Milaan in Istanbul gaat zitten hè
Istanbul is top, alleen zeker niks voor Yo-tjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik idd niet, alhoewel Istanbul me een prachtige stad lijkt.
Ja, maar ik ben kale lientje nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef Jian het volgende:
[..]
"Wil een man", hoor je, "wil een man"
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is het ook, maar het is geen Stijl en mode-metropool zoals Milaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar een contract voor 2 jaar. En dan 8 miljoen cashenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neuh, dat zeg ik toch niet, maar ze wil jou niet, ze wil een man, zoals ik of zoals pullup of zoals Pie.., nou ja zoals ik of pullup dusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben kale lientje niet
Of zoals HDNGMW ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, dat zeg ik toch niet, maar ze wil jou niet, ze wil een man, zoals ik of zoals pullup of zoals Pie.., nou ja zoals ik of pullup dus
Allemachtig wat een geld.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar een contract voor 2 jaar. En dan 8 miljoen cashen.
Wat vulgair zeg. Vind ik helemaal niet bij jou passen PB'tjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
En om al even lekker in carnavalssferen te komen :
Ook als je al 20 miljoen op je rekening zou hebben .......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemachtig wat een geld.
Nou, daarvoor zou ik te voet naar Istanbul gaan. En terug in een privévliegtuig
Nu ben ik benieuwd naar de reactie .......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat vulgair zeg. Vind ik helemaal niet bij jou passen PB'tje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |