Ah, een beetje clementie met pullup a.u.b., het was volgens mij niet bewust, een gele kaart lijkt me ruim voldoende in dit gevalquote:
Wie weetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:52 schreef Jian het volgende:
[..]
als ze van achteren Kurylenko heet wel, ja
Dan ga ik dat even checkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:54 schreef Jian het volgende:
Voor de geïnteresseerden de grote Sven Kramer show (het EK allround) begint nu
Dat is wel bijna gebaseerd op de oer Belgenmop.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:59 schreef Jian het volgende:
Er doet een echte Belg mee, .......... en hij valt op het rechte end
Er zit gewoon een kern van waarheid inquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel bijna gebaseerd op de oer Belgenmop.
Echt wel ......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:09 schreef pullup het volgende:
Die starter vraagt ook gewoon om een valse start met die enorme pauze![]()
Ze zouden hem de tyfus in moeten schoppen
Erg geïnspireerd is het commentaar niet nee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je alle cliche's uit 't schaatscommentaar haalt blijft er akelig weinig over.
Kramer is wel sneller dan Co Stompé en van Barneveld samen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:24 schreef Jian het volgende:
36,7 Kramer, kan nog wat worden dit tournooi, wellicht echte concurrentie , de Noren waren ook veul sneller ....
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:54 schreef Jian het volgende:
Voor de geïnteresseerden de grote Sven Kramer show (het EK allround) begint nu
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Kramer is wel sneller dan Co Stompé en van Barneveld samen.
vonden ze op pagina 1 van dit topic ook al .......quote:
Potverdikkie zag filmpje in het ADquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:00 schreef Jian het volgende:
[..]
vonden ze op pagina 1 van dit topic ook al .......
Zou O. vroeger ook hebben geschaatst, ...ik bedoel natuurlijk O-Sheaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:56 schreef Toverheks het volgende:
Denk dat Barneveld en Stompe niet kunnen schaatsen
Denk ut niequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou O. vroeger ook hebben geschaatst, ...ik bedoel natuurlijk O-Shea
Nope...weer een gejat idee in een tempo-jasje..quote:
quote:
Tuurlijk!! Kampioen van Delft e.o.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou O. vroeger ook hebben geschaatst, ...ik bedoel natuurlijk O-Shea
Nou, zal ik dan maar? Het zal er vroeg of laat toch van komen ben ik bang....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze is veel leuker, en ja kan hem helemaal meeblerren
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou, zal ik dan maar? Het zal er vroeg of laat toch van komen ben ik bang....![]()
Het feit dat mensen dit tot een hit maken, doet mijn vermoeden dat ik toch echt van een ander ras ben alleen maar versterken. wann dramaquote:
Nee zeg, hartstikke origineel, zelf gecomponeerd denk ik, wann talentquote:
Toch wil ik je deze nog even niet onhouden.. De titel was, Johan leest mee... ( chats)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]Nee, deze ga ik niet zingen voor mijn arabiertje, lief klein kuikentje, pim en pom poezenbus etc etc maar geen Johan V
![]()
ach en toen kreeg hij het helemaal op zijn heupen, al die stomme sjatters, maar Peter, die had het snel doorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch wil ik je deze nog even niet onhouden.. De titel was, Johan leest mee... ( chats)
[ afbeelding ]
Ahh.. je weet het nog...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach en toen kreeg hij het helemaal op zijn heupen, al die stomme sjatters, maar Peter, die had het snel dooren heeft ons nachten vermaakt met plaatjes draaien etc.
Zolang is het nog niet geledenquote:
Geschiedenis Lieverd, ik wilde net een leuke (veilige) nostalgische tour opzetten mbt hoe het allemaal zo gekomen is...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen chat-meuk van opa, dus ook geen chat-meuk van vroegaah.
uhm... OKOMG ORQAH LTEDW KVLAZ CISPR SVOCI FFWXR VJFZJ NQWAZ CMFWZ BXquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef Jian het volgende:
Heej Mummie, tfno fknol noelf fikapnvlso ffjlalsnsielw, nosdfjdisolsdd ta.![]()
*deze tekst even door de Enigma halen
Ah, floplk ljfa;p l;fajflas da da da olhjlghoho ; p;jfoljfffff; ljfslsa;sog O,, o.. ;fjldfjsdojsdljfsdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:07 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
uhm... OKOMG ORQAH LTEDW KVLAZ CISPR SVOCI FFWXR VJFZJ NQWAZ CMFWZ BX
Sneijder gaat naar Galatasaryquote:
Je bent net op tijd voor de komende vorstperiodequote:
jezus......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sneijder gaat naar Galatasary.
Yolanthe wil daar een filmcarriere opbouwen, dus vandaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Had vandaag een snip ! 2 nieuwe voorbanden en een nieuwe accu..bring it onquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Je bent net op tijd voor de komende vorstperiode
Nee hier zijn ze niet zo blij mee:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Margo37 het volgende:
Yolanthe wil daar een filmcarriere opbouwen, dus vandaar.
Oh? En wil Yolanthe daar wel naartoe of wordt dat scheiding nummer 3?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ow je hebt een ingekort filmpje, meteen to the pointquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee hier zijn ze niet zo blij mee:
Herhaling vorige topic, ma ja je moet wat hè, onderwerpen zijn beperktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef pullup het volgende:
Dat filmpje kan niet vaak genoeg gepost worden
Scheiding nr 3 natuurlijk, Je denkt toch niet dat Yo na Milaan in Istanbul gaat zitten hèquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? En wil Yolanthe daar wel naartoe of wordt dat scheiding nummer 3?
Nee, dat denk ik idd niet, alhoewel Istanbul me een prachtige stad lijkt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Scheiding nr 3 natuurlijk, Je denkt toch niet dat Yo na Milaan in Istanbul gaat zitten hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |