Erg geïnspireerd is het commentaar niet nee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je alle cliche's uit 't schaatscommentaar haalt blijft er akelig weinig over.
Kramer is wel sneller dan Co Stompé en van Barneveld samen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:24 schreef Jian het volgende:
36,7 Kramer, kan nog wat worden dit tournooi, wellicht echte concurrentie , de Noren waren ook veul sneller ....
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:54 schreef Jian het volgende:
Voor de geïnteresseerden de grote Sven Kramer show (het EK allround) begint nu
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Kramer is wel sneller dan Co Stompé en van Barneveld samen.
vonden ze op pagina 1 van dit topic ook al .......quote:
Potverdikkie zag filmpje in het ADquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:00 schreef Jian het volgende:
[..]
vonden ze op pagina 1 van dit topic ook al .......
Zou O. vroeger ook hebben geschaatst, ...ik bedoel natuurlijk O-Sheaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:56 schreef Toverheks het volgende:
Denk dat Barneveld en Stompe niet kunnen schaatsen
Denk ut niequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou O. vroeger ook hebben geschaatst, ...ik bedoel natuurlijk O-Shea
Nope...weer een gejat idee in een tempo-jasje..quote:
quote:
Tuurlijk!! Kampioen van Delft e.o.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou O. vroeger ook hebben geschaatst, ...ik bedoel natuurlijk O-Shea
Nou, zal ik dan maar? Het zal er vroeg of laat toch van komen ben ik bang....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze is veel leuker, en ja kan hem helemaal meeblerren
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou, zal ik dan maar? Het zal er vroeg of laat toch van komen ben ik bang....![]()
Het feit dat mensen dit tot een hit maken, doet mijn vermoeden dat ik toch echt van een ander ras ben alleen maar versterken. wann dramaquote:
Nee zeg, hartstikke origineel, zelf gecomponeerd denk ik, wann talentquote:
Toch wil ik je deze nog even niet onhouden.. De titel was, Johan leest mee... ( chats)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]Nee, deze ga ik niet zingen voor mijn arabiertje, lief klein kuikentje, pim en pom poezenbus etc etc maar geen Johan V
![]()
ach en toen kreeg hij het helemaal op zijn heupen, al die stomme sjatters, maar Peter, die had het snel doorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch wil ik je deze nog even niet onhouden.. De titel was, Johan leest mee... ( chats)
[ afbeelding ]
Ahh.. je weet het nog...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach en toen kreeg hij het helemaal op zijn heupen, al die stomme sjatters, maar Peter, die had het snel dooren heeft ons nachten vermaakt met plaatjes draaien etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |