Ohhw sorry... verkeerde enigma...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt hoor, dit is weer zo cryptisch dat ik er hoofdpijn van krijg .......
GTST van de BBC tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is een leuke serie hoor, kan het je aanraden
Neen...denk dat ik weer een paar jaar weg blijf....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, weet jij nog een leuke SC waar je lekker kan lullen?
Wat ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:19 schreef pos het volgende:
[..]
Neen...denk dat ik weer een paar jaar weg blijf....
Je hoort toch geen onvertogen woord in dat liedje?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat vulgair zeg. Vind ik helemaal niet bij jou passen PB'tje
Klopt, het is banaal en suggestief . Vind ik helemaal niet bij jou passenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hoort toch geen onvertogen woord in dat liedje?
Nog zo´n onovertroffen Duits product.quote:
ghahahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog zo´n onovertroffen Duits product.![]()
¨
[ afbeelding ]
Yup, zeker, ook ........quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, het is banaal en suggestief . Vind ik helemaal niet bij jou passen![]()
Zie jou altijd als een classy lady
Right lol....and i wasnt???....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En jij Lavender, ook classy, of meer het ma Flodder typequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ken jou niet zo goed als PB, maar voor hetzelfde geld ben jij ook classy
Dat is niet aan mij om te zeggen Coos.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:48 schreef Coos het volgende:
[..]
En jij Lavender, ook classy, of meer het ma Flodder type
Daar zou PB zo maar een carnavalsliedje van kunnen maken.quote:
Dus je hebt geen kaplaarzen bij die jurk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij om te zeggen Coos.
Maar Ma Flodder nou nee. Bloemetjesjurk ja.
een ladylike carnavalsliedje wel te verstaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar zou PB zo maar een carnavalsliedje van kunnen maken.
Kijk je uit, het is al donker, hèquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus je hebt geen kaplaarzen bij die jurk.![]()
Maar ik ben even `wandelen`.
Nee, die draag ik alleen als ik ga forelvissenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus je hebt geen kaplaarzen bij die jurk.![]()
Maar ik ben even `wandelen`.
Met je vlieghengelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, die draag ik alleen als ik ga forelvissen![]()
Haha.. tja, ook bij mij speelt de meligheid weleens opquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nog een onovertroffen Duits productquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog zo´n onovertroffen Duits product.![]()
¨
[ afbeelding ]
Ja, de technische problemen zijn weer voorbijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
Oehh het was effe spannend aan de overkant... maar alles is weer goed nu begrijp ik.
welke overkant???quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
Oehh het was effe spannend aan de overkant... maar alles is weer goed nu begrijp ik.
Je spreekt in raadselenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
De ODNGMW.quote:
Wat stond daar?quote:
quote:
- oeps -quote:
Volgens mij nog 5 hoorquote:
Nee, hooguit een stuk of twee. Tellen is moeilijk hèquote:
IK zag het.. jij kan ook niet tellen....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, hooguit een stuk of twee. Tellen is moeilijk hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |