Ik ben ook lichtelijk verrast.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat vulgair zeg. Vind ik helemaal niet bij jou passen PB'tje
Ja, daar heb je een punt. Dan alleen als ik het erg leuk zou vinden en gewoon heel graag wil spelen. Anders niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook als je al 20 miljoen op je rekening zou hebben .......
Goh, ik weet niet beter, PB heeft vele kanten (o.a. de "verkeerde") en is nogal, laten we zeggen "flexibel"quote:
Hmm... je zit ook al in het "SC Push-Upteam" ineens samen met rood blauw en paars na het Grote Sluitfeest?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar de reactie .......
Echt hoor, dit is weer zo cryptisch dat ik er hoofdpijn van krijg .......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm... je zit ook al in het "SC Push-Upteam" ineens samen met rood blauw en paars na het Grote Sluitfeest?
Ohhw sorry... verkeerde enigma...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt hoor, dit is weer zo cryptisch dat ik er hoofdpijn van krijg .......
GTST van de BBC tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is een leuke serie hoor, kan het je aanraden
Neen...denk dat ik weer een paar jaar weg blijf....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, weet jij nog een leuke SC waar je lekker kan lullen?
Wat ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:19 schreef pos het volgende:
[..]
Neen...denk dat ik weer een paar jaar weg blijf....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |