Gert is tofquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:08 schreef Jian het volgende:
Maar alles wel heerlijk rustig nu, geen gedonder, pais en vree![]()
Heej, daar heb je Gert, Hoi Gert
Damn, had ik kunnen winnenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:08 schreef Jian het volgende:
[..]
zit je goed bij mij, ik hou van pasta
Zijn beurt komt nog welquote:
Dan gaan we gokken wat je ontbeten hebtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik meld gewoon elke ochtend alvast wat ik de volgende dag eet
ja en dan geef je valse informatie zekerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik meld gewoon elke ochtend alvast wat ik de volgende dag eet
quote:
Wel grappig trouwens, mijn ouders hadden vroeger altijd Duitse Doggen en dan was er ook wel eens een nestje en die pups hadden natuurlijk geen naam en die noemden ze dan stuk voor stuk puppeluppie! Ik weet ook niet waarom ik daar nu mee komquote:
Maar natuurlijk mag dat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:43 schreef jacqhassel het volgende:
en darten op tv mag ook niet pietje????
Ik vind 't prima, maar iedere directe en indirecte verwijzing is prullenbak.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:43 schreef jacqhassel het volgende:
en darten op tv mag ook niet pietje????
oke ff nieuwe maken Oshea gaat gelukkig goed. maar vind die tattoos ontzettend lelijk.quote:
Dat is het ook, ik zag die laatste post van Jack nog in een flits, maar volgens mij stond er iets van dat Darters vaak van die lelijke tatoo's hebben. Er is één of ander groot Dart tournooi bezig op het moment, dus .... Je mag het mij uitleggen ..... Ik hoop alleen dat de censuur is opgeheven als Ajax straks weer speelt, want die link wordt natuurlijk dan net zo hard gelegdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
De opgelegde censuur (quote Jian geloof ik) geldt nog steeds, het is hier geen opa-topic.
Eens mijn laatste post ging over de darters op tv snapte ook niet waarom die werd verwijderd eerlijk gezegd. maar nieuwe staat al weerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is het ook, ik zag die laatste post van Jack nog in een flits, maar volgens mij stond er iets van dat Darters vaak van die lelijke tatoo's hebben. Er is één of ander groot Dart tournooi bezig op het moment, dus .... Je mag het mij uitleggen ..... Ik hoop alleen dat de censuur is opgeheven als Ajax straks weer speelt, want die link wordt natuurlijk dan net zo hard gelegd
Om te doen met een paar vrienden een paar keer per jaar is prima maar naar die malloten kijken gaat me wat te ver overigensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:47 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Eens mijn laatste post ging over de darters op tv snapte ook niet waarom die werd verwijderd eerlijk gezegd. maar nieuwe staat al weer
Ik moet heel eerlijk, nu kan het wel, bekennen dat ik het als kijksport wel leuk en spannend vindquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Om te doen met een paar vrienden een paar keer per jaar is prima maar naar die malloten kijken gaat me wat te ver overigens
Misschien moet ik er vaker naar kijken danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk, nu kan het wel, bekennen dat ik het als kijksport wel leuk en spannend vind
Even aan de moderatie vragen en als het mag zeker doen, best leuk hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Misschien moet ik er vaker naar kijken dan
Ook leukquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef Jian het volgende:
Ooooh, ik heb een nieuwe rode draad, met dank aan Piet![]()
Ik begin wel;
Ook geen fan van, alhoewel ik dit wel een mooi nummer vindquote:
Lekker nummer helemaal af geluisterd!quote:
Haha die begin jaren 80 12" zijn toch ook allemaal tofquote:
Ja vanaf dat lied ben ik fan geworden van ub40quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:33 schreef Jian het volgende:
ub40 we will sing our own song
we'll fight for the right to be free
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er daar niet zoveel van heb, ja later gedownload ....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha die begin jaren 80 12" zijn toch ook allemaal tof
Bijna alles wat die Juweeltjes upload is top !quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er daar niet zoveel van heb, ja later gedownload ....
kanaaltje even opgeslagenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijna alles wat die Juweeltjes upload is top !
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet het niet, O-Shea begint trouwens met een O, dat is tricky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |