Herstel Comnnex-BOB echt wat een heerlijke vent heeft Poezewoes toch, hij kookt altijd lekker voor haar, ik moet het zelf steeds in elkaar flansen en bbrrr koken is niet mijn hobbyquote:
Die had je zeker al klaar staan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:25 schreef pullup het volgende:
Pasta kip
Ik zie dat er zomaar wat mis is gegaan bij de naam in de pollvraag![]()
vandaag moest het zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:25 schreef pullup het volgende:
Pasta kip
Ik zie dat er zomaar wat mis is gegaan bij de naam in de pollvraag![]()
Vind koken wel leuk, alleen het bedenken kost me meer tijd dan het hele koken zelfquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Herstel Comnnex-BOB echt wat een heerlijke vent heeft Poezewoes toch, hij kookt altijd lekker voor haar, ik moet het zelf steeds in elkaar flansen en bbrrr koken is niet mijn hobby
Nee er staat Jianquote:
Nu ben ik al met het spelletje bezig, te laatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:01 schreef pullup het volgende:
[..]Volgende keer zet ik er iets in wat de moeite waard is
Wacht maar tot je de volgende op ziet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu ben ik al met het spelletje bezig, te laatEn die uilen heb ik al op m'n facebook gezet
Doorposten dan!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de volgende op ziet.
Jaquote:
bedenken en koken, nee is niet mijn dingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vind koken wel leuk, alleen het bedenken kost me meer tijd dan het hele koken zelf
Ik had de poll al gemaakt gisteren en toen begon Jian te piepen. ik dacht me er met wat copy/paste vanaf te maken maar ben iets vergetenquote:
spelletje spelenquote:
Gher.....kom er maar in!!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:32 schreef Margo37 het volgende:
Zal ik alvast af gaan tellen tot het volgende topic?
quote:
je trekt je toch niks aan he van het piepkuiken Jianquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had de poll al gemaakt gisteren en toen begon Jian te piepen. ik dacht me er met wat copy/paste vanaf te maken maar ben iets vergeten
De poll is voor morgenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]Vandaag eet ik vers gebakken vis kabbelu mag geen jauw zeggen, met oma frietjes en salade.
Vandaag geen conimex
We doen net of hij van vandaag isquote:
Geen trek in kip vandaag ?quote:
quote:
Geef hem maar even door danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]Trouwens ik kook nooit doet mijn hubbie
Nee na die reclame geen plofkipquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Geef hem maar even door danIk overtuig hem wel van de goede eigenschappen van een lekker niet plofkippetje
Level 14 midden in de nacht zitten spelen.quote:
Ik heb zojuist level 5 afgerond en ga later wel weer even door.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Level 14 midden in de nacht zitten spelen.
Jullie schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel even luisteren!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:55 schreef Poezewoes het volgende:
Heiweh naar oude tijden?Dat is die schreeuwlelijk weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel even luisteren!Die kat is veel leuker
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:55 schreef Poezewoes het volgende:
Heiweh naar oude tijden?OpaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel even luisteren!
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
Ja, geef mij de schuld maar weer, makkelijke naam, 4 letters maar, goh, dat zet makkelijk neerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had de poll al gemaakt gisteren en toen begon Jian te piepen. ik dacht me er met wat copy/paste vanaf te maken maar ben iets vergeten
Nah ja, je bent in elk geval lekker vroeg met je kerstava dit jaarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Level 14 midden in de nacht zitten spelen.
Jullie schuld
Het is inderdaad nog knap lastigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Het valt nog niet mee om zo'n ding te maken, hè, moet ik dat voortaan maar voor je doen?
Oh poepquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah ja, je bent in elk geval lekker vroeg met je kerstava dit jaar
Foutje van pullup, lieffie, .... waar het hart vol van is, hèquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
Ik dacht dat ik op Poezewoes stemde, maar het blijkt Jian te zijn.
Kip en appelmoes.
Bij jou had ik pasta ingevuldquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Foutje van pullup, lieffie, .... waar het hart vol van is, hè,maar er staat duidelijk ook Poezewoes boven. Ik eet trouwens nooit appelmoes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |