quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:23 schreef Tyron het volgende:
Iemand interesse? SEX / Organiseren van een gangbang... Help!
Tarado weer naar Brazilië?quote:
Ik dacht dat je Tyron wel aardig zou vinden, hij weet ze in het Ajaxtopic sneller over de zeik te krijgen dan menig Feyenoorder...quote:
De laatste tijd is iedereen het met me eens over Eriksen, kan dus niet discussiërenquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Tyron wel aardig zou vinden, hij weet ze in het Ajaxtopic sneller over de zeik te krijgen dan menig Feyenoorder...
Ga je toch Sana hypen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
De laatste tijd is iedereen het met me eens over Eriksen
Niet echt, zijn beiden Scandinavisch, hebben beiden raar haar, zijn beiden een beetje gay en zijn beiden te veel gehyped.quote:
Ga je nou echt Sana met Eriksen vergelijken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt, zijn beiden Scandinavisch, hebben beiden raar haar, zijn beiden een beetje gay en zijn beiden te veel gehyped.
Ja ok, je hebt gelijk. Eriksen is echt gay.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ga je nou echt Sana met Eriksen vergelijken?![]()
Vallen toch beide op mannen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ga je nou echt Sana met Eriksen vergelijken?![]()
Stage nog steeds?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja ben echt super druk de laatste tijd, maarja nu weer even tijd
Ja, 1 feb afgelopen.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja ok, je hebt gelijk. Eriksen is echt gay.
Dat weet ik niet, al was Eriksen met zijn vriendin naar de uitreiking van de gouden, zilveren en bronzen schoen etc. Geen idee of het nog wat is.quote:
Jep, wel zin inquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok en daarna weer gewoon fulltime school?
Welke stad, plaats?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jep, wel zin inVeeeeeeeeeel minder lang reizen en kortere werktijden. al word het volgens mij ook wel druk.
Ben ook van plan om op kamers te gaan, maar het vinden van een kamer en dan ook nog een reactie terug kijken lukt maar niet
Waarschijnlijk gewoon via Amazon of Bolquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heeft iemand Geen Genade als ebook/epub bestand?
Oke thanksquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon via Amazon of Bol
Ik heb nog wel een kamer over. Kost je 400 per maand.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jep, wel zin inVeeeeeeeeeel minder lang reizen en kortere werktijden. al word het volgens mij ook wel druk.
Ben ook van plan om op kamers te gaan, maar het vinden van een kamer en dan ook nog een reactie terug kijken lukt maar niet
Arouna Kone de tweedequote:
Veldhuizen ja, maar valt tegenwoordig wel mee dacht ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:42 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Crimineelste stad per m2 toch?
Familie van Piet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Veldhuizen ja, maar valt tegenwoordig wel mee dacht ik
Nooit geweten, ik dacht dat het zo'n biblebelt plaatsje wasquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Familie van Piet?![]()
![]()
Heb het inderdaad wel over 10 jaar geleden ja...
Mijn vader heet Pieter, iedereen noemt hem Piet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Familie van Piet?![]()
![]()
Heb het inderdaad wel over 10 jaar geleden ja...
Veldhuizen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn vader heet Pieter, iedereen noemt hem Piet.
Maar welke Piet bedoel je?
Schmeichelquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn vader heet Pieter, iedereen noemt hem Piet.
Maar welke Piet bedoel je?
WTF. Geen Abraham Lincoln Vampire Hunter.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oscar nominaties zijn bekend
Best Motion Picture of the Year
Amour (2012)
Argo (2012)
Beasts of the Southern Wild (2012)
Django Unchained (2012)
Les Misérables (2012)
Life of Pi (2012)
Lincoln (2012)
Silver Linings Playbook (2012)
Zero Dark Thirty (2012)
Heb alleen Life of Pi gezienDat wordt veel films kijken deze weken.
Geen enkele gezienquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Amour (2012)
Argo (2012)
Django Unchained (2012)
Les Misérables (2012)
Life of Pi (2012)
Lincoln (2012)
Zero Dark Thirty (2012)
Hier ook niet.quote:
Django Unchained nog niet gezien, maar die is sowieso favoriet gezien de recensies. Gaat tussen DU en Zero Dark Thirty denk ik.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Amour (2012)
Argo (2012)
Django Unchained (2012)
Les Misérables (2012)
Life of Pi (2012)
Lincoln (2012)
Zero Dark Thirty (2012)
Veel dingen zijn praktisch onvermijdelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:21 schreef Happel het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)lijke-e-nummers.html
Weet wat je eet.
Zero dark thirty, wtf man, nooit van gehoordquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Django Unchained nog niet gezien, maar die is sowieso favoriet gezien de recensies. Gaat tussen DU en Zero Dark Thirty denk ik.
E150 door m'n whiskyquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:21 schreef Happel het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)lijke-e-nummers.html
Weet wat je eet.
Is officieel nog niet uit, alleen op small screen in de VS. Die versie is gelekt dus nu hebben aardig wat mensen gezien. Gaat over de hele toeloop en voorbereiding die leidde tot de dood van Bin Laden. Goede film vond ik zelf. Geproduceerd door Kathryn Bigelow van The Hurt Locker overigens.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:49 schreef Saind het volgende:
Z
[..]
Zero dark thirty, wtf man, nooit van gehoord
The Hurt Locker was echt bullshitquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is officieel nog niet uit, alleen op small screen in de VS. Die versie is gelekt dus nu hebben aardig wat mensen gezien. Gaat over de hele toeloop en voorbereiding die leidde tot de dood van Bin Laden. Goede film vond ik zelf. Geproduceerd door Kathryn Bigelow van The Hurt Locker overigens.
Vooral kankerveel plotholesquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook niet zo goed als de hype deed geloven. Wel goed gemaakt overigens.
Idd, doorgestoken kaart allemaal, alles voor commercie!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:55 schreef Tarado het volgende:
Net als met alle andere jury prijzen klopt er ook bij die Oscars nooit iets van
Redelijk, dvdscreenerquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is er al goede rip van Django?
Eens. Meest gehypete film wint. Door Zero Dark Thirty reageerde voormalig presidentskandidaat John McCain in alle grote media in de VS en lag het hele land overhoop omdat het deels over martelen gaat. En Django Unchained is van Tarantino, dus die doet het sowieso goed.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:55 schreef Tarado het volgende:
Net als met alle andere jury prijzen klopt er ook bij die Oscars nooit iets van
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ok. Na de tt's maar eens checken dan.
De groeten. Is 8 maand ofzo geblesseerd geweest en is een jaar of 34 dus hij moet maar lekker stoppen. Jupiler League kon hij alles compenseren met geniale passjes en dat kan niet in de Eredivisie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjaak, Slot gaat weg aan het eind van het seizoen bij PEC.
Wat is je verklaring?
Wie staan er op de shortlist?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De groeten. Is 8 maand ofzo geblesseerd geweest en is een jaar of 34 dus hij moet maar lekker stoppen. Jupiler League kon hij alles compenseren met geniale passjes en dat kan niet in de Eredivisie.
Een echte aderlating is het niet verlengen van Langeler, kon Zwolle weleens opbreken.
Slot zij niet meer met onsquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De groeten. Is 8 maand ofzo geblesseerd geweest en is een jaar of 34 dus hij moet maar lekker stoppen. Jupiler League kon hij alles compenseren met geniale passjes en dat kan niet in de Eredivisie.
Een echte aderlating is het niet verlengen van Langeler, kon Zwolle weleens opbreken.
Verwacht dat het bestuur gaat proberen om Ron Jans te halen, zou wel goede keuze zijn denk ik.quote:
PEC Zwolle wordt nog wel een standaarderedivisie klant hoor. Dat stadion wordt ook steeds beterquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verwacht dat het bestuur gaat proberen om Ron Jans te halen, zou wel goede keuze zijn denk ik.
Aan het stadion is niet veel meer te verbeteren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC Zwolle wordt nog wel een standaarderedivisie klant hoor. Dat stadion wordt ook steeds beter
Lijkt me wel ja, vraag me af of hij dat zelf wel wilquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verwacht dat het bestuur gaat proberen om Ron Jans te halen, zou wel goede keuze zijn denk ik.
Verstandelijk gehandicapt noemen ze dat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
die bojan
eerst:
een benepor league valt niet te vermijden!!!!
dan:
een beneporscot league valt niet te vermijden!!!
dan:
een benescot league valt niet te vermijden!!!
Belgen sowiesoquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
die bojan
eerst:
dan:
dan:
En nu betrekt hij Rangers FC er constant bij terwijl ik het daar niet mee eens ben. Ik ga nu even kijken wat hij weer heeft verteld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verstandelijk gehandicapt noemen ze dat.
Internationale divisies zijn gewoon niet toegestaan volgens de FIFA wetgeving. Doei discussie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu betrekt hij Rangers FC er constant bij terwijl ik het daar niet mee eens ben. Ik ga nu even kijken wat hij weer heeft verteld.
Is niet helemaal zo want Swansea doet ook mee met de PLquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Internationale divisies zijn gewoon niet toegestaan volgens de FIFA wetgeving. Doei discussie.
Maar Wales maakt wel deel uit van het Verenigd Koninkrijk. Schotland ook maar die hebben een eigen profdivisie, Wales denk ik niet, al weet ik dat niet zeker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet helemaal zo want Swansea doet ook mee met de PL
Wales is wel een land, hebben ook een parlementquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar Wales maakt wel deel uit van het Verenigd Koninkrijk. Schotland ook maar die hebben een eigen profdivisie, Wales denk ik niet, al weet ik dat niet zeker.
Ik dacht het welquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar Wales maakt wel deel uit van het Verenigd Koninkrijk. Schotland ook maar die hebben een eigen profdivisie, Wales denk ik niet, al weet ik dat niet zeker.
Maar ze maken wel deel uit van het Verenigd Koninkrijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Wales is wel een land, hebben ook een parlement
Geen noemenswaardige in ieder geval. Maar Swansea en Cardiff zullen wel speciale compensatie hebben ofzo. Die brug is natuurlijk niet zo groot.quote:
Maar het is een ander landquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar ze maken wel deel uit van het Verenigd Koninkrijk.
Ze schijnen bij de Engelse League gegaan te zijn omdat er toen nog geen prof competitie was in Wales en gezien de financiele voordelen wel begrijpelijk dat ze daar willen blijven, zeker Swanseaquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen noemenswaardige in ieder geval. Maar Swansea en Cardiff zullen wel speciale compensatie hebben ofzo. Die brug is natuurlijk niet zo groot.
Dan wint Ajax nooit meer wat. Of het zorgt juist voor een impuls en een gigantische financiële groei.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:08 schreef Tarado het volgende:
Liever bij de Bundesliga dan de Beneliga
Sylvie heeft het gedaan met jeroen van de boom.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat is het goede antwoord?
[ afbeelding ]
Die staat er niet tussen, sorry.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sylvie heeft het gedaan met jeroen van de boom.
Realistischer dan de 9 miljoen die Az verwacht. Al is het hun goedrecht om Maher aan zijn contract te houden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zeker weten, wat een lachwekkend bod man.
er tussenin vind ik wel redelijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Realistischer dan de 9 miljoen die Az verwacht. Al is het hun goedrecht om Maher aan zijn contract te houden.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
9 miljoen is een logisch bedrag om te vragen aan PSV.
DIe gekke jappen toch ook altijd.quote:
Hij gaat net zo lang door met combineren tot hij op "de Beerschot League" uitkomt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
die bojan
eerst:
dan:
dan:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij gaat net zo lang door met combineren tot hij op "de Beerschot League" uitkomt.
Heb ik alquote:
Geen idee, gebruik t nooit. Had er een paar meegenomen om weg te geven als souvenir, 1tje overgehouden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Werkt het nog want meestal zijn dit soort dingen na 10 keer kapot
Soort zoekt soort.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Fascinerend dat ik me nog steeds meng in een discussie met Bojan.
Ontzettend fascinerend idd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Fascinerend dat ik me nog steeds meng in een discussie met Bojan.
Ik win met 4-3.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat heb je er aan als je verliest
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Einde van de maand voor 9 miljoen naar PSV, Maher
Leuke gif, maar tot nu toe houdt hij het geld nog aardig bij zich.quote:
Wacht maar als het geld van de Stroot eraan komtquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Leuke gif, maar tot nu toe houdt hij het geld nog aardig bij zich.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wacht maar als het geld van de Stroot eraan komt
Brands:quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Leuke gif, maar tot nu toe houdt hij het geld nog aardig bij zich.
Denk dat Brands contract van Maher door en door kent. Hij gaat echt niet zomaar 2,5miljoen bieden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Het is al weer 2 dagen stil, maar als er een bod van 20 miljoen komt laten ze hem wel gaan denk ik.
Maher die heeft nog een contract tot 2015, die zal wel aardig wat op moeten brengen, ik denk 7-8 miljoen.
quote:
De laatste tijd als ik zuurkool eet moet ik aan Stijn denkenquote:
Bij AZ waren ze er niet echt blij mee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:45 schreef mrstylo het volgende:
Hij gaat echt niet zomaar 2,5miljoen bieden.
Ik ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De laatste tijd als ik zuurkool eet moet ik aan Stijn denken
[..]
Bij AZ waren ze er niet echt blij mee.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij AZVerbeek waren zeis er niet echt blij mee.
Ik eet het nooit dus heb daar geen last van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Fokker eet meer veilig zuurkool denk ik.
Verwachting daar is Fletcher, maar hij a la Zidane spelenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:52 schreef ValHallen het volgende:
Strootgod is de nieuwe Darren Fletcher trouwens, als hij naar United gaat. Leuk noest werkertje.
Nu niet meer omdat J0rdiii hem ook niet wil.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Assaidi, die wilde je toch zo graag
Ajax heeft die niet meer nodig, Fischer heb je al, Sana heb je al.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Assaidi, die wilde je toch zo graag
Sana, speelt die nogquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft die niet meer nodig, Fischer heb je al, Sana heb je al.
Waarom dat nou weer. Daar gaat hij gewoon zijn carrière verprutsen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:00 schreef DeParo het volgende:
Maher gaat hopelijk toch naar Eindhoven.
Beter dan Ajax kampioen maken haha.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer. Daar gaat hij gewoon zijn carrière verprutsen.
Wat een debieltjes heb je ook hier. Alles in het belang van het Ajax niet kampioen worden proces.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Beter dan Ajax kampioen maken haha.
GGMMessi dan maar?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat jij meedoet aan dit soort infantiliteit valt me echt ontzettend tegen.
Niet alleen Ajax, vrees niet, zie het als een compliment haha komt vast goed.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een debieltjes heb je ook hier. Alles in het belang van het Ajax niet kampioen worden proces.
Ik denk dat hij wel een aardige speler kan worden, aan de bal is hij wel goed.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Komt wel weer, expres in de luwte om hem tactisch wat bij te schaven.
Wat ook wel echt hard nodig is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Komt wel weer, expres in de luwte om hem tactisch wat bij te schaven.
Daarom, technisch is hij een van de betere in deze selectie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel een aardige speler kan worden, aan de bal is hij wel goed.
over wta danquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had ik laatst ook met 2 verschillende users daar, ze kopiëren alles van hier.
Plagiaat gewoon.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een teringzak. Jouw fantastische gifje stelen
Ook snel gewoon.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had ik laatst ook met 2 verschillende users daar, ze kopiëren alles van hier.
Stijn is het in ieder geval nietquote:
Bale is stiekem verkocht voor 98 miljoen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:24 schreef mrstylo het volgende:
Hoe kan Spurs ineens zoveel geld hebben?
Had er © mrstylo in laten zetten dan man.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Plagiaat gewoon.
[..]
Ook snel gewoon.![]()
Enige waar ik van weet is TomPSV, maar deze gast is nieuw voor mij.
Op PSV Netwerk heb ik niet eens een account. Ik kijk er alleen wat voor debiele aankoopbeleidtopics zijn geopendquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stijn is het in ieder geval niet
Bijna Negredo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Welke speler hebben ze gehaald dan?
Wat een spannend leven heb jij.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net Van der Vaart uit zijn huis zien vertrekken bij RTL Boulevard. Tevens noemde Albert Verlinde Titanic de laatste oscar waardige film.
Ben ook wel moe nu. Ook al een woede uitbarsting achter de rug toen het eten niet stipt om 18:00 op tafel bleek te staan.quote:
Heb je straf gekregen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben ook wel moe nu. Ook al een woede uitbarsting achter de rug toen het eten niet stipt om 18:00 op tafel bleek te staan.
Kwallie leek me al zo'n tiep die de Oscars uiterst serieus neemt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net Van der Vaart uit zijn huis zien vertrekken bij RTL Boulevard. Tevens noemde Albert Verlinde Titanic de laatste oscar waardige film.
Nadeel zijn wel de reclames.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:51 schreef Doublepain het volgende:
Maakt niet uit, rechten zijn bijna over en alles kan naar een goeie zender
P.O. is een goede zender. Ik kijk er nog altijd liever CL en samenvattingen dan bij betaalzenders.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:51 schreef Doublepain het volgende:
Maakt niet uit, rechten zijn bijna over en alles kan naar een goeie zender
Homo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk raken ze de rechten van het voetbal kwijt
o godquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, DP wegens je goede gedrag ben je van mijn debielenlijstje af.
Helpen jullie hem even?twitter:oscarhiljamark twitterde op donderdag 10-01-2013 om 18:26:32Kom op jongens voor zaterdag 30 volgers en we doen een quiz reageer retweet
parodie account van oscar hiljemarkquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Helpen jullie hem even?twitter:oscarhiljamark twitterde op donderdag 10-01-2013 om 18:26:32Kom op jongens voor zaterdag 30 volgers en we doen een quiz reageer retweet
En dan val je haar direct in zijn geheel af? Raar mannetje ben je.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tevens wil ik jullie melden dat ik van mijn Tanja verafgoderij af ben en al haar posters heb vervangen voor ultra baas Jose Mujica:
[ afbeelding ]
Als president in je gehuurde flatje blijven zitten, presidentiële paleis verkopen, rijden in een volkswagen kever uit 87 en rond komen van 800 euro per maand. Godverdomme wat een baas ben je dan.
Ik wil eerst meer weten van haar intenties ja. Ik ben toch wel geschrokken van het luxe hotel in Havana.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan val je haar direct in zijn geheel af? Raar mannetje ben je.
Daar zijn de onderhandelingen nou eenmaal? Jammer dit, je laat je idealen als een echte socialist lopen zodra het lastig wordt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil eerst meer weten van haar intenties ja. Ik ben toch wel geschrokken van het luxe hotel in Havana.
Ik volg m'n idealen juist kameraad.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar zijn de onderhandelingen nou eenmaal? Jammer dit, je laat je idealen als een echte socialist lopen zodra het lastig wordt.
Deze reactie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wel documentaires, Nederlandstalige drama en cultuur
Wou je het plaatje persé zienquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom?(Je plaatje doet het trouwens niet. Ik moest er handmatig naar toe.
En nu?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom?(Je plaatje doet het trouwens niet. Ik moest er handmatig naar toe.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tevens wil ik jullie melden dat ik van mijn Tanja verafgoderij af ben en al haar posters heb vervangen voor ultra baas Jose Mujica:
[ afbeelding ]
Als president in je gehuurde flatje blijven zitten, presidentiële paleis verkopen, rijden in een volkswagen kever uit 87 en rond komen van 800 euro per maand. Godverdomme wat een baas ben je dan.
twitter:TNijmeijer twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00Wat ben je toch een lul Knut
Die foto's van mijn tieten kun je nu ook wel vergeten.#farc reageer retweet
Kut, Davy is er.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is het rustig. Is er wat te doen?
De duivel achtervolgt je.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben denk ik opgelicht waarschijnlijk voor het astronomische bedrag van 80 euro
Ik heb de verkoper tot woensdag de tijd gegeven om die shit te verzenden of geld terug te storten.quote:
Rens heeft je zeker teruggepakt?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben denk ik opgelicht waarschijnlijk voor het astronomische bedrag van 80 euro
zoek de confrontatie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb de verkoper tot woensdag de tijd gegeven om die shit te verzenden of geld terug te storten.
Heb gedreigd met aangifte, maar daar is niemand bang voor.
Anders maar even langsgaan want volgens mij heb ik net het adres gevonden
Die zit 24/7 op zijn werk gefocust joh.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan bel ik Steven of hij mee wil, die heeft wel zin in wat actie.
Die is aan het werk, denk niet dat hij tijd over heeft.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan bel ik Steven of hij mee wil, die heeft wel zin in wat actie.
Die gaat direct weg van zijn werk als hij bij een vechtpartijtje betrokken kan worden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zit 24/7 op zijn werk gefocust joh.
Den kje ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die gaat direct weg van zijn werk als hij bij een vechtpartijtje betrokken kan worden.
Er is niemand thuis.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn stop eens met posten man. Ga anders samen met je vader darten kijken.
Met het risico dat hij in de krant komt en alweer zijn baan kwijt raakt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die gaat direct weg van zijn werk als hij bij een vechtpartijtje betrokken kan worden.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Met het risico dat hij in de krant komt en alweer zijn baan kwijt raakt.
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb de verkoper tot woensdag de tijd gegeven om die shit te verzenden of geld terug te storten.
Heb gedreigd met aangifte, maar daar is niemand bang voor.
Anders maar even langsgaan want volgens mij heb ik net het adres gevonden
Games. Verkoper oogde betrouwbaar, maar heb het bedrag maandag al overgemaakt, krijg geen reactie op mail en nog niks ontvangen.quote:
Nouja das nog nie heel langquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Games. Verkoper oogde betrouwbaar, maar heb het bedrag maandag al overgemaakt, krijg geen reactie op mail en nog niks ontvangen.
Heb een dreigmailtje opgesteld met mogelijke straffen e.d. om een beetje te bluffen.
Afwachten en anders maar even langsgaan.
Succes. Hoop dat je het krijgt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Games. Verkoper oogde betrouwbaar, maar heb het bedrag maandag al overgemaakt, krijg geen reactie op mail en nog niks ontvangen.
Heb een dreigmailtje opgesteld met mogelijke straffen e.d. om een beetje te bluffen.
Afwachten en anders maar even langsgaan.
Ja maar ik maak het geld over op maandagochtend, hij mailt dat hij het heeft ontvangen en 3 enveloppen heeft gestuurd.quote:
De Mol schijnt ook iemand van een kraan te gaan duwen en daarmee haar rug te verbrijzelen. Op zich best wel ruig.quote:
Maar om het spannend te houden maakt diegene zich nog niet bekend? Geloofwaardig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Mol schijnt ook iemand van een kraan te gaan duwen en daarmee haar rug te verbrijzelen. Op zich best wel ruig.
Nice. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had een 7.9 voor mijn wiskunde PW.
Mooi, kan niet zeggen dat ik ooit hoog heb gescoord voor wiskundequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Profiel werkstuk?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Al verbaas ik me over een groot deel van de klas. Die halen een onvoldoende terwijl het een simpel onderwerp was. Ach, ik kloot niet in de les, anderen houden daar vanquote:
Netjes. Ik heb in 6 jaar tijd op Havo misschien 4 voldoendes voor wiskunde gehaaldquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan jij dan je diploma hebben? Bij ons mag je geen onvoldoende staan op een kernvak als Wiskunde.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Netjes. Ik heb in 6 jaar tijd op Havo misschien 4 voldoendes voor wiskunde gehaald
Goed man! Welk onderwerp?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Als hun later je huis schoonmaken en je vuilniszak ophalen kan je ze altijd nog uitlachen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al verbaas ik me over een groot deel van de klas. Die halen een onvoldoende terwijl het een simpel onderwerp was. Ach, ik kloot niet in de les, anderen houden daar van
Wat een fancy naam. Wij noemde het gewoon toets en wanneer meetelde voor examen een e-toets.quote:
Vroeger wel, ben met een 4 op wiskunde naar de technische universiteit gegaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan jij dan je diploma hebben? Bij ons mag je geen onvoldoende staan op een kernvak als Wiskunde.
Kwadratische formules + die in een grafiek zetten, top van een parabool berekenen, berekeningen met kwadratische functies (waar de y niet meer bestaat), kwadratische vergelijkingen en het toepassen daarvan.quote:
Had een voldoende op mijn centrale examen waardoor het gemiddelde op een 5,5 kwamquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan jij dan je diploma hebben? Bij ons mag je geen onvoldoende staan op een kernvak als Wiskunde.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Had een voldoende op mijn centrale examen waardoor het gemiddelde op een 5,5 kwam
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
VBL / Guardiola weigert hand Ronaldo
Eigenlijk vind ik het topic ook wat overbodig, maar stylo neemt het ook altijd voor ons op.
Als hunquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hun later je huis schoonmaken en je vuilniszak ophalen kan je ze altijd nog uitlachen.
Dat is duidelijk een typo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als hunSerieus GGMM... en maar stoer doen tegen die arme Stylo.
Haha, om dezelfde reden heb ik hem ook nog niet geslotenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
VBL / Guardiola weigert hand Ronaldo
Eigenlijk vind ik het topic ook wat overbodig, maar stylo neemt het ook altijd voor ons op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |