Veel dingen zijn praktisch onvermijdelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:21 schreef Happel het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)lijke-e-nummers.html
Weet wat je eet.
Zero dark thirty, wtf man, nooit van gehoordquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Django Unchained nog niet gezien, maar die is sowieso favoriet gezien de recensies. Gaat tussen DU en Zero Dark Thirty denk ik.
E150 door m'n whiskyquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:21 schreef Happel het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)lijke-e-nummers.html
Weet wat je eet.
Is officieel nog niet uit, alleen op small screen in de VS. Die versie is gelekt dus nu hebben aardig wat mensen gezien. Gaat over de hele toeloop en voorbereiding die leidde tot de dood van Bin Laden. Goede film vond ik zelf. Geproduceerd door Kathryn Bigelow van The Hurt Locker overigens.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:49 schreef Saind het volgende:
Z
[..]
Zero dark thirty, wtf man, nooit van gehoord
The Hurt Locker was echt bullshitquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is officieel nog niet uit, alleen op small screen in de VS. Die versie is gelekt dus nu hebben aardig wat mensen gezien. Gaat over de hele toeloop en voorbereiding die leidde tot de dood van Bin Laden. Goede film vond ik zelf. Geproduceerd door Kathryn Bigelow van The Hurt Locker overigens.
Vooral kankerveel plotholesquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook niet zo goed als de hype deed geloven. Wel goed gemaakt overigens.
Idd, doorgestoken kaart allemaal, alles voor commercie!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:55 schreef Tarado het volgende:
Net als met alle andere jury prijzen klopt er ook bij die Oscars nooit iets van
Redelijk, dvdscreenerquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is er al goede rip van Django?
Eens. Meest gehypete film wint. Door Zero Dark Thirty reageerde voormalig presidentskandidaat John McCain in alle grote media in de VS en lag het hele land overhoop omdat het deels over martelen gaat. En Django Unchained is van Tarantino, dus die doet het sowieso goed.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:55 schreef Tarado het volgende:
Net als met alle andere jury prijzen klopt er ook bij die Oscars nooit iets van
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ok. Na de tt's maar eens checken dan.
De groeten. Is 8 maand ofzo geblesseerd geweest en is een jaar of 34 dus hij moet maar lekker stoppen. Jupiler League kon hij alles compenseren met geniale passjes en dat kan niet in de Eredivisie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjaak, Slot gaat weg aan het eind van het seizoen bij PEC.
Wat is je verklaring?
Wie staan er op de shortlist?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De groeten. Is 8 maand ofzo geblesseerd geweest en is een jaar of 34 dus hij moet maar lekker stoppen. Jupiler League kon hij alles compenseren met geniale passjes en dat kan niet in de Eredivisie.
Een echte aderlating is het niet verlengen van Langeler, kon Zwolle weleens opbreken.
Slot zij niet meer met onsquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De groeten. Is 8 maand ofzo geblesseerd geweest en is een jaar of 34 dus hij moet maar lekker stoppen. Jupiler League kon hij alles compenseren met geniale passjes en dat kan niet in de Eredivisie.
Een echte aderlating is het niet verlengen van Langeler, kon Zwolle weleens opbreken.
Verwacht dat het bestuur gaat proberen om Ron Jans te halen, zou wel goede keuze zijn denk ik.quote:
PEC Zwolle wordt nog wel een standaarderedivisie klant hoor. Dat stadion wordt ook steeds beterquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verwacht dat het bestuur gaat proberen om Ron Jans te halen, zou wel goede keuze zijn denk ik.
Aan het stadion is niet veel meer te verbeteren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC Zwolle wordt nog wel een standaarderedivisie klant hoor. Dat stadion wordt ook steeds beter
Lijkt me wel ja, vraag me af of hij dat zelf wel wilquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verwacht dat het bestuur gaat proberen om Ron Jans te halen, zou wel goede keuze zijn denk ik.
Verstandelijk gehandicapt noemen ze dat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
die bojan
eerst:
een benepor league valt niet te vermijden!!!!
dan:
een beneporscot league valt niet te vermijden!!!
dan:
een benescot league valt niet te vermijden!!!
Belgen sowiesoquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
die bojan
eerst:
een benepor league valt niet te vermijden!!!!
dan:
een beneporscot league valt niet te vermijden!!!
dan:
een benescot league valt niet te vermijden!!!
En nu betrekt hij Rangers FC er constant bij terwijl ik het daar niet mee eens ben. Ik ga nu even kijken wat hij weer heeft verteld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verstandelijk gehandicapt noemen ze dat.
Internationale divisies zijn gewoon niet toegestaan volgens de FIFA wetgeving. Doei discussie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu betrekt hij Rangers FC er constant bij terwijl ik het daar niet mee eens ben. Ik ga nu even kijken wat hij weer heeft verteld.
Is niet helemaal zo want Swansea doet ook mee met de PLquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Internationale divisies zijn gewoon niet toegestaan volgens de FIFA wetgeving. Doei discussie.
Maar Wales maakt wel deel uit van het Verenigd Koninkrijk. Schotland ook maar die hebben een eigen profdivisie, Wales denk ik niet, al weet ik dat niet zeker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet helemaal zo want Swansea doet ook mee met de PL
Wales is wel een land, hebben ook een parlementquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar Wales maakt wel deel uit van het Verenigd Koninkrijk. Schotland ook maar die hebben een eigen profdivisie, Wales denk ik niet, al weet ik dat niet zeker.
Ik dacht het welquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar Wales maakt wel deel uit van het Verenigd Koninkrijk. Schotland ook maar die hebben een eigen profdivisie, Wales denk ik niet, al weet ik dat niet zeker.
Maar ze maken wel deel uit van het Verenigd Koninkrijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Wales is wel een land, hebben ook een parlement
Geen noemenswaardige in ieder geval. Maar Swansea en Cardiff zullen wel speciale compensatie hebben ofzo. Die brug is natuurlijk niet zo groot.quote:
Maar het is een ander landquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar ze maken wel deel uit van het Verenigd Koninkrijk.
Ze schijnen bij de Engelse League gegaan te zijn omdat er toen nog geen prof competitie was in Wales en gezien de financiele voordelen wel begrijpelijk dat ze daar willen blijven, zeker Swanseaquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen noemenswaardige in ieder geval. Maar Swansea en Cardiff zullen wel speciale compensatie hebben ofzo. Die brug is natuurlijk niet zo groot.
Dan wint Ajax nooit meer wat. Of het zorgt juist voor een impuls en een gigantische financiële groei.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:08 schreef Tarado het volgende:
Liever bij de Bundesliga dan de Beneliga
Sylvie heeft het gedaan met jeroen van de boom.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat is het goede antwoord?
[ afbeelding ]
Die staat er niet tussen, sorry.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sylvie heeft het gedaan met jeroen van de boom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |