abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:07:16 #1
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_121388357
Hallo,

Het is alweer enige tijd geleden dat ik op FOK! heb gepost. Maar ik heb nu een vraag en hoop dat jullie me kunnen helpen.

Mijn man gaat over twee maanden voor een periode van 5 maanden voor zijn werk naar Brazilië. Omdat ik hem zo lang moet missen en hij zich een beetje schuldig voelt omdat hij mij zo lang gaat verlaten, gaat hij nu akkoord met een van mijn grootste wensen: een gangbang!

Nu ben ik eigenlijk op zoek naar ervaringen van FOK!kers met een gangbang en heb hierbij een aantal specifieke vragen:

1) Voor de eerste keer, hoeveel mannen zal ik - naast mijn eigen man - uitnodigen? Wat is zeg maar een redelijk aantal om te "behappen"? Hihi, behappen, ik ga natuurlijk ook letterlijk happen... maar wel zachtjes natuurlijk :9

2) Hoe lang duurt zo'n gangbang ongeveer. Ik wil wel dat het een uurtje of 2 doorgaat, hopelijk kan ik dat aan :o

3) Zal ik de heren vragen om condooms te dragen? Ik ben aan de pil dus ik kan niet zwanger worden en op zich vertrouw ik de mannen die ik op het oog heb wel, maar toch? Wat denken jullie? Ik hou gewoon erg van sperma, dus ik kan ook vragen of ze over mijn gezicht klaar willen komen in plaats van in me.

4) Doet het pijn, zo lang neuken? Kan ik iets toen tegen het schraal worden van mijn kutje?

5) Hoe ontvang je de mannen en hoe zorg je ervoor dat ze hun kleren uittrekken? Het lijkt me lastig om de eerste stap te maken als man. Hoe geef je als vrouw aan dat je wil beginnen?

6) Is het handig om er een tweede meisje bij te hebben? Zodat mannen die even niet aan de beurt zijn op haar stoom af kunnen blazen? Is dit gebruikelijk ?

7) Andere tips,ervaringen en verhalen die jullie willen delen?

Ik ben trouwens niet op zoek naar mannen, dus opmerkingen als "ik meld me wel aan" mag je voor je houden. Of niet, maar ik zal er niet serieus op ingaan.

Alvast bedankt! :D :D :D
Blaf me vol
pi_121388440
Pic's
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  Moderator donderdag 10 januari 2013 @ 12:10:35 #3
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_121388451
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:07 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Hallo,
-hoop gelul- (hihi gelul)

Ik ben trouwens niet op zoek naar mannen, dus opmerkingen als "ik meld me wel aan" mag je voor je houden. Of niet, maar ik zal er niet serieus op ingaan.

Alvast bedankt! :D :D :D
Oh, jammer.
Slotje.

*edit*

Toffe nick trouwens.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:10:40 #4
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_121388455
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:10 schreef vinnieboy het volgende:
Pic's
Na afloop misschien in KPD....
Blaf me vol
pi_121388493
Deze troll. :')
pi_121388509
Dm me maar dan :')
pi_121388556
Verzonnen topics :')
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:15:24 #8
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_121388598
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:13 schreef Scorpie het volgende:
Verzonnen topics :')
:N
Blaf me vol
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:16:15 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_121388616
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_121388734
Ik wil wel ervaring opdoen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:30:08 #11
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121389015
Ik wil meedoen, maar ik ben nog maar 13.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121389048
Zet mij maar op aanwezig, Christian komt ook mee.
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:34:07 #13
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_121389128
_O-
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_121389169
Je moet zorgen dat het geen saucage fest wordt. Dan gaan de mannen met elkaar op de vuist wanneer ze een vagijn mogen vullen. En in nog ergere gevallen slaan ze de hand aan elkaar, en dat is een ervaring die je niet wilt zien, danwel horen.

Denk dus goed na over de pik,kut ratio.
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:37:11 #15
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_121389364
quote:
1) Voor de eerste keer, hoeveel mannen zal ik - naast mijn eigen man - uitnodigen? Wat is zeg maar een redelijk aantal om te "behappen"? Hihi, behappen, ik ga natuurlijk ook letterlijk happen... maar wel zachtjes natuurlijk 18

2) Hoe lang duurt zo'n gangbang ongeveer. Ik wil wel dat het een uurtje of 2 doorgaat, hopelijk kan ik dat aan 20 minuutjes per kandidaat

3) Zal ik de heren vragen om condooms te dragen? Ik ben aan de pil dus ik kan niet zwanger worden en op zich vertrouw ik de mannen die ik op het oog heb wel, maar toch? Wat denken jullie? Ik hou gewoon erg van sperma, dus ik kan ook vragen of ze over mijn gezicht klaar willen komen in plaats van in me. Ik zou het zonder condoom doen. Kans op SOA's is soberzo minimaal bij zoiets. Ik zou ze ook in je gezicht laten sproeien. Krijg je een mooi glad huidje van.

4) Doet het pijn, zo lang neuken? Kan ik iets toen tegen het schraal worden van mijn kutje? Iedere voorgaande dag oefen met je doopkaars. Mocht je die niet hebben ben je waarschijnlijk niet katholiek en dan heb je dit soort fantasieën niet. Als je het anaal zou doen kun je geen last krijgen van een schrale doos.

5) Hoe ontvang je de mannen en hoe zorg je ervoor dat ze hun kleren uittrekken? Het lijkt me lastig om de eerste stap te maken als man. Hoe geef je als vrouw aan dat je wil beginnen? Je ontvangt man het beste vaginaal. Daarnaast moet je een fluffer hebben.

6) Is het handig om er een tweede meisje bij te hebben? Zodat mannen die even niet aan de beurt zijn op haar stoom af kunnen blazen? Is dit gebruikelijk ? Dit kan meteen je fluffer zijn.

7) Andere tips,ervaringen en verhalen die jullie willen delen? Met name, geniet ervan. Dit is een once in a lifetime experience en gaat je zeker bevallen.
pi_121389400
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:42 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Kijk TS, duidelijke tips hier van een kenner.
pi_121389474
quote:
1) Voor de eerste keer, hoeveel mannen zal ik - naast mijn eigen man - uitnodigen? Wat is zeg maar een redelijk aantal om te "behappen"? Hihi, behappen, ik ga natuurlijk ook letterlijk happen... maar wel zachtjes natuurlijk :9
Dat hangt geheel af van jouw libido en uithoudigsvermogen.

quote:
2) Hoe lang duurt zo'n gangbang ongeveer. Ik wil wel dat het een uurtje of 2 doorgaat, hopelijk kan ik dat aan :o
Dat hangt af van je uithoudingsvermogen en het aantal mannen dat je uitnodigt.
Het is not done om te stoppen als niet alle mannen zijn klaargekomen.

quote:
3) Zal ik de heren vragen om condooms te dragen? Ik ben aan de pil dus ik kan niet zwanger worden en op zich vertrouw ik de mannen die ik op het oog heb wel, maar toch? Wat denken jullie? Ik hou gewoon erg van sperma, dus ik kan ook vragen of ze over mijn gezicht klaar willen komen in plaats van in me.
Tja, dat is een afweging die je zelf moet maken.
Als compromis kun je het topje van het condoom afknippen.
Dan heb je én de bescherming van het condoom én het zaad kan er uit.

quote:
4) Doet het pijn, zo lang neuken? Kan ik iets toen tegen het schraal worden van mijn kutje?
Gewoon een grootverpakking glijmiddel kopen.

quote:
5) Hoe ontvang je de mannen en hoe zorg je ervoor dat ze hun kleren uittrekken? Het lijkt me lastig om de eerste stap te maken als man. Hoe geef je als vrouw aan dat je wil beginnen?
Het makkelijkste is dat je man die avond als ceremoniemeester fungeert.
Het hangt ook af van de mannen die je uitnodigt. Verlegen types zullen wachten op ene teken van jou terwijl de wat stoerdere mannen zelf het voortouw zullen nemen.

quote:
6) Is het handig om er een tweede meisje bij te hebben? Zodat mannen die even niet aan de beurt zijn op haar stoom af kunnen blazen? Is dit gebruikelijk ?
Als je veel mannen uitnodigt is het handig een flufmeisje er bij te hebben zodat de mannen die niet met jou bezig zijn niet verslappen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_121389495
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:43 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Kijk TS, duidelijke tips hier van een kenner.
Aangenaam. Lange_Lans a.k.a. Max Hardcore.
pi_121389525
quote:
8s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:37 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het is nog niet eens begonnen.
ik moet toch wel zien wat voor vlees ik in de kuip heb.
pi_121389662
Hoe nodig je die mannen uit?
Lijkt mij echt akward om naar een vriend te stappen en het te vragen :D
Twiddel
pi_121389698
quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:51 schreef summer2bird het volgende:
Hoe nodig je die mannen uit?
Lijkt mij echt akward om naar een vriend te stappen en het te vragen :D
gewoon je plasser laten zien
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2013 @ 13:08:09 #23
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_121390155
Benieuwd wiens kloon jij bent :')
Are you fokking to me?
pi_121390203
Lees "Snuff" van Chuck Palahniuk, en je bent een instant expert als het om gangbangs gaat. Geen dank.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_121390475
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2013 13:08 schreef Marie30 het volgende:
Benieuwd wiens kloon jij bent :')
Geef maar toe dat jij het bent.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')