Oh, jammer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:07 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Hallo,
-hoop gelul- (hihi gelul)
Ik ben trouwens niet op zoek naar mannen, dus opmerkingen als "ik meld me wel aan" mag je voor je houden. Of niet, maar ik zal er niet serieus op ingaan.
Alvast bedankt!![]()
![]()
quote:1) Voor de eerste keer, hoeveel mannen zal ik - naast mijn eigen man - uitnodigen? Wat is zeg maar een redelijk aantal om te "behappen"? Hihi, behappen, ik ga natuurlijk ook letterlijk happen... maar wel zachtjes natuurlijk 18
2) Hoe lang duurt zo'n gangbang ongeveer. Ik wil wel dat het een uurtje of 2 doorgaat, hopelijk kan ik dat aan 20 minuutjes per kandidaat
3) Zal ik de heren vragen om condooms te dragen? Ik ben aan de pil dus ik kan niet zwanger worden en op zich vertrouw ik de mannen die ik op het oog heb wel, maar toch? Wat denken jullie? Ik hou gewoon erg van sperma, dus ik kan ook vragen of ze over mijn gezicht klaar willen komen in plaats van in me. Ik zou het zonder condoom doen. Kans op SOA's is soberzo minimaal bij zoiets. Ik zou ze ook in je gezicht laten sproeien. Krijg je een mooi glad huidje van.
4) Doet het pijn, zo lang neuken? Kan ik iets toen tegen het schraal worden van mijn kutje? Iedere voorgaande dag oefen met je doopkaars. Mocht je die niet hebben ben je waarschijnlijk niet katholiek en dan heb je dit soort fantasieën niet. Als je het anaal zou doen kun je geen last krijgen van een schrale doos.
5) Hoe ontvang je de mannen en hoe zorg je ervoor dat ze hun kleren uittrekken? Het lijkt me lastig om de eerste stap te maken als man. Hoe geef je als vrouw aan dat je wil beginnen? Je ontvangt man het beste vaginaal. Daarnaast moet je een fluffer hebben.
6) Is het handig om er een tweede meisje bij te hebben? Zodat mannen die even niet aan de beurt zijn op haar stoom af kunnen blazen? Is dit gebruikelijk ? Dit kan meteen je fluffer zijn.
7) Andere tips,ervaringen en verhalen die jullie willen delen? Met name, geniet ervan. Dit is een once in a lifetime experience en gaat je zeker bevallen.
Dat hangt geheel af van jouw libido en uithoudigsvermogen.quote:1) Voor de eerste keer, hoeveel mannen zal ik - naast mijn eigen man - uitnodigen? Wat is zeg maar een redelijk aantal om te "behappen"? Hihi, behappen, ik ga natuurlijk ook letterlijk happen... maar wel zachtjes natuurlijk![]()
Dat hangt af van je uithoudingsvermogen en het aantal mannen dat je uitnodigt.quote:2) Hoe lang duurt zo'n gangbang ongeveer. Ik wil wel dat het een uurtje of 2 doorgaat, hopelijk kan ik dat aan![]()
Tja, dat is een afweging die je zelf moet maken.quote:3) Zal ik de heren vragen om condooms te dragen? Ik ben aan de pil dus ik kan niet zwanger worden en op zich vertrouw ik de mannen die ik op het oog heb wel, maar toch? Wat denken jullie? Ik hou gewoon erg van sperma, dus ik kan ook vragen of ze over mijn gezicht klaar willen komen in plaats van in me.
Gewoon een grootverpakking glijmiddel kopen.quote:4) Doet het pijn, zo lang neuken? Kan ik iets toen tegen het schraal worden van mijn kutje?
Het makkelijkste is dat je man die avond als ceremoniemeester fungeert.quote:5) Hoe ontvang je de mannen en hoe zorg je ervoor dat ze hun kleren uittrekken? Het lijkt me lastig om de eerste stap te maken als man. Hoe geef je als vrouw aan dat je wil beginnen?
Als je veel mannen uitnodigt is het handig een flufmeisje er bij te hebben zodat de mannen die niet met jou bezig zijn niet verslappen.quote:6) Is het handig om er een tweede meisje bij te hebben? Zodat mannen die even niet aan de beurt zijn op haar stoom af kunnen blazen? Is dit gebruikelijk ?
Aangenaam. Lange_Lans a.k.a. Max Hardcore.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kijk TS, duidelijke tips hier van een kenner.
gewoon je plasser laten zienquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:51 schreef summer2bird het volgende:
Hoe nodig je die mannen uit?
Lijkt mij echt akward om naar een vriend te stappen en het te vragen
Geef maar toe dat jij het bent.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |