Verwachting daar is Fletcher, maar hij a la Zidane spelenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:52 schreef ValHallen het volgende:
Strootgod is de nieuwe Darren Fletcher trouwens, als hij naar United gaat. Leuk noest werkertje.
Nu niet meer omdat J0rdiii hem ook niet wil.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Assaidi, die wilde je toch zo graag
Ajax heeft die niet meer nodig, Fischer heb je al, Sana heb je al.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Assaidi, die wilde je toch zo graag
Sana, speelt die nogquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft die niet meer nodig, Fischer heb je al, Sana heb je al.
Waarom dat nou weer. Daar gaat hij gewoon zijn carrière verprutsen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:00 schreef DeParo het volgende:
Maher gaat hopelijk toch naar Eindhoven.
Beter dan Ajax kampioen maken haha.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer. Daar gaat hij gewoon zijn carrière verprutsen.
Wat een debieltjes heb je ook hier. Alles in het belang van het Ajax niet kampioen worden proces.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Beter dan Ajax kampioen maken haha.
GGMMessi dan maar?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat jij meedoet aan dit soort infantiliteit valt me echt ontzettend tegen.
Niet alleen Ajax, vrees niet, zie het als een compliment haha komt vast goed.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een debieltjes heb je ook hier. Alles in het belang van het Ajax niet kampioen worden proces.
Ik denk dat hij wel een aardige speler kan worden, aan de bal is hij wel goed.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Komt wel weer, expres in de luwte om hem tactisch wat bij te schaven.
Wat ook wel echt hard nodig is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Komt wel weer, expres in de luwte om hem tactisch wat bij te schaven.
Daarom, technisch is hij een van de betere in deze selectie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel een aardige speler kan worden, aan de bal is hij wel goed.
over wta danquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had ik laatst ook met 2 verschillende users daar, ze kopiëren alles van hier.
Plagiaat gewoon.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een teringzak. Jouw fantastische gifje stelen
Ook snel gewoon.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had ik laatst ook met 2 verschillende users daar, ze kopiëren alles van hier.
Stijn is het in ieder geval nietquote:
Bale is stiekem verkocht voor 98 miljoen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:24 schreef mrstylo het volgende:
Hoe kan Spurs ineens zoveel geld hebben?
Had er © mrstylo in laten zetten dan man.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Plagiaat gewoon.
[..]
Ook snel gewoon.![]()
Enige waar ik van weet is TomPSV, maar deze gast is nieuw voor mij.
Op PSV Netwerk heb ik niet eens een account. Ik kijk er alleen wat voor debiele aankoopbeleidtopics zijn geopendquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stijn is het in ieder geval niet
Bijna Negredo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Welke speler hebben ze gehaald dan?
Wat een spannend leven heb jij.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net Van der Vaart uit zijn huis zien vertrekken bij RTL Boulevard. Tevens noemde Albert Verlinde Titanic de laatste oscar waardige film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |