Den kje ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die gaat direct weg van zijn werk als hij bij een vechtpartijtje betrokken kan worden.
Er is niemand thuis.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn stop eens met posten man. Ga anders samen met je vader darten kijken.
Met het risico dat hij in de krant komt en alweer zijn baan kwijt raakt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die gaat direct weg van zijn werk als hij bij een vechtpartijtje betrokken kan worden.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Met het risico dat hij in de krant komt en alweer zijn baan kwijt raakt.
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb de verkoper tot woensdag de tijd gegeven om die shit te verzenden of geld terug te storten.
Heb gedreigd met aangifte, maar daar is niemand bang voor.
Anders maar even langsgaan want volgens mij heb ik net het adres gevonden
Games. Verkoper oogde betrouwbaar, maar heb het bedrag maandag al overgemaakt, krijg geen reactie op mail en nog niks ontvangen.quote:
Nouja das nog nie heel langquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Games. Verkoper oogde betrouwbaar, maar heb het bedrag maandag al overgemaakt, krijg geen reactie op mail en nog niks ontvangen.
Heb een dreigmailtje opgesteld met mogelijke straffen e.d. om een beetje te bluffen.
Afwachten en anders maar even langsgaan.
Succes. Hoop dat je het krijgt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Games. Verkoper oogde betrouwbaar, maar heb het bedrag maandag al overgemaakt, krijg geen reactie op mail en nog niks ontvangen.
Heb een dreigmailtje opgesteld met mogelijke straffen e.d. om een beetje te bluffen.
Afwachten en anders maar even langsgaan.
Ja maar ik maak het geld over op maandagochtend, hij mailt dat hij het heeft ontvangen en 3 enveloppen heeft gestuurd.quote:
De Mol schijnt ook iemand van een kraan te gaan duwen en daarmee haar rug te verbrijzelen. Op zich best wel ruig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |