Wou je het plaatje persé zienquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom?(Je plaatje doet het trouwens niet. Ik moest er handmatig naar toe.
En nu?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom?(Je plaatje doet het trouwens niet. Ik moest er handmatig naar toe.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tevens wil ik jullie melden dat ik van mijn Tanja verafgoderij af ben en al haar posters heb vervangen voor ultra baas Jose Mujica:
[ afbeelding ]
Als president in je gehuurde flatje blijven zitten, presidentiële paleis verkopen, rijden in een volkswagen kever uit 87 en rond komen van 800 euro per maand. Godverdomme wat een baas ben je dan.
twitter:TNijmeijer twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00Wat ben je toch een lul Knut
Die foto's van mijn tieten kun je nu ook wel vergeten.#farc reageer retweet
Kut, Davy is er.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is het rustig. Is er wat te doen?
De duivel achtervolgt je.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben denk ik opgelicht waarschijnlijk voor het astronomische bedrag van 80 euro
Ik heb de verkoper tot woensdag de tijd gegeven om die shit te verzenden of geld terug te storten.quote:
Rens heeft je zeker teruggepakt?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben denk ik opgelicht waarschijnlijk voor het astronomische bedrag van 80 euro
zoek de confrontatie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb de verkoper tot woensdag de tijd gegeven om die shit te verzenden of geld terug te storten.
Heb gedreigd met aangifte, maar daar is niemand bang voor.
Anders maar even langsgaan want volgens mij heb ik net het adres gevonden
Die zit 24/7 op zijn werk gefocust joh.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan bel ik Steven of hij mee wil, die heeft wel zin in wat actie.
Die is aan het werk, denk niet dat hij tijd over heeft.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan bel ik Steven of hij mee wil, die heeft wel zin in wat actie.
Die gaat direct weg van zijn werk als hij bij een vechtpartijtje betrokken kan worden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zit 24/7 op zijn werk gefocust joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |