Maar om het spannend te houden maakt diegene zich nog niet bekend? Geloofwaardig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Mol schijnt ook iemand van een kraan te gaan duwen en daarmee haar rug te verbrijzelen. Op zich best wel ruig.
Nice. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had een 7.9 voor mijn wiskunde PW.
Mooi, kan niet zeggen dat ik ooit hoog heb gescoord voor wiskundequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Profiel werkstuk?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Al verbaas ik me over een groot deel van de klas. Die halen een onvoldoende terwijl het een simpel onderwerp was. Ach, ik kloot niet in de les, anderen houden daar vanquote:
Netjes. Ik heb in 6 jaar tijd op Havo misschien 4 voldoendes voor wiskunde gehaaldquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan jij dan je diploma hebben? Bij ons mag je geen onvoldoende staan op een kernvak als Wiskunde.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Netjes. Ik heb in 6 jaar tijd op Havo misschien 4 voldoendes voor wiskunde gehaald
Goed man! Welk onderwerp?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Als hun later je huis schoonmaken en je vuilniszak ophalen kan je ze altijd nog uitlachen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al verbaas ik me over een groot deel van de klas. Die halen een onvoldoende terwijl het een simpel onderwerp was. Ach, ik kloot niet in de les, anderen houden daar van
Wat een fancy naam. Wij noemde het gewoon toets en wanneer meetelde voor examen een e-toets.quote:
Vroeger wel, ben met een 4 op wiskunde naar de technische universiteit gegaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan jij dan je diploma hebben? Bij ons mag je geen onvoldoende staan op een kernvak als Wiskunde.
Kwadratische formules + die in een grafiek zetten, top van een parabool berekenen, berekeningen met kwadratische functies (waar de y niet meer bestaat), kwadratische vergelijkingen en het toepassen daarvan.quote:
Had een voldoende op mijn centrale examen waardoor het gemiddelde op een 5,5 kwamquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan jij dan je diploma hebben? Bij ons mag je geen onvoldoende staan op een kernvak als Wiskunde.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Had een voldoende op mijn centrale examen waardoor het gemiddelde op een 5,5 kwam
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
VBL / Guardiola weigert hand Ronaldo
Eigenlijk vind ik het topic ook wat overbodig, maar stylo neemt het ook altijd voor ons op.
Als hunquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hun later je huis schoonmaken en je vuilniszak ophalen kan je ze altijd nog uitlachen.
Dat is duidelijk een typo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als hunSerieus GGMM... en maar stoer doen tegen die arme Stylo.
Haha, om dezelfde reden heb ik hem ook nog niet geslotenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
VBL / Guardiola weigert hand Ronaldo
Eigenlijk vind ik het topic ook wat overbodig, maar stylo neemt het ook altijd voor ons op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |