Elinkwijk, Ajax heeft meer aardige spelers gehad die daarvandaan komen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer passen ze dit aan? Zijn mooiste moment is al geweest namelijk.
Na de Nicki gifs van Doublepain is toch iedereen vrolijk.quote:
Nicki brengt rust in de wereldquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na de Nicki gifs van Doublepain is toch iedereen vrolijk.
Ibrahim Afellayquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Elinkwijk, Ajax heeft meer aardige spelers gehad die daarvandaan komen.
Nicki is een debiel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog één zo'n kritische Nicki post van Stijn en ik flip hem.
[ afbeelding ]
Op ajax.network was je na die post al geband geweest.quote:
Leukquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:15 schreef mrstylo het volgende:
http://hangtime.blogs.nba(...)seattle-based-group/
Seattle SuperSonics komt weer terug?
Chelsea - Swanse EL1quote:
Ga je niet te ver nu, voor je het weet zit hij weer in zijn polsen te krassen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen
[ afbeelding ]
Maher voor 11 miljoen naar PSVquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Stylo zijn magische gif nou al gepost?
Dat zeg ik, wat een zaadwedstrijden man.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Chelsea - Swanse EL1
Juve - AC EL 2
Zeg dat eerder man.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Chelsea - Swanse EL1
Juve - AC EL 2
Seattle weer terugquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:15 schreef mrstylo het volgende:
http://hangtime.blogs.nba(...)seattle-based-group/
Seattle SuperSonics komt weer terug?
Mormonen bolwerk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Seattle weer terugMooie NBA stad.
Ze zijn wel al hun history kwijt, omdat ze dat ook verkocht hebben aan OKC.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Seattle weer terugMooie NBA stad.
Franchisingquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze zijn wel al hun history kwijt, omdat ze dat ook verkocht hebben aan OKC.
Oh dan maar weer terug zappen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:24 schreef mrstylo het volgende:
Swansea 1 kans en gelijk doelpunt.![]()
Michu btw.
Chelseaquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:24 schreef mrstylo het volgende:
Swansea 1 kans en gelijk doelpunt.![]()
Michu btw.
Het is geen PL.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:28 schreef mrstylo het volgende:
PL bij EL klopt gewoon niet. Weet niet waarom, maar voelt raar aan.
ACM aant winnen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Kanker, gaat die Bojan ook nog mij het leven zuurmaken.
Tyfus.
Nee, de user Bojan.quote:
Geef die belg een lintjequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, de user Bojan.
Heb ik LaPo, opent die debiel gewoon voor mij het topic terwijl ik iets aan het verzinnen was.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, de user Bojan.
Heb ik LaPo, opent die debiel gewoon voor mij het topic terwijl ik iets aan het verzinnen was.
...........................................................................................................................................quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
...........................................................................................................................................
quote:
quote:
Wil je de foto van het jaar zien van National geographic?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet gelezen.
Geen woord.
Niet van plan ook.
Gelezen en was best grappig.quote:
Soms kijk ik wel eens naar dat filmpje en fantaseer ik dat dat onze kinderen zijn.quote:
Onze?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms kijk ik wel eens naar dat filmpje en fantaseer ik dat dat onze kinderen zijn.
Ik dacht al godverdommequote:Op woensdag 9 januari 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die van Nicki en mij.
Excuses voor de verwarring.
Nicki en ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die van Nicki en mij.
Excuses voor de verwarring.
Waarom moet je steeds over zijn vetpercentage hebben?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had moeten antwoorden "maar niet als je al ouder dan 30 bent?"
Laat die valse kraai achterwege aub.quote:
Deal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Kom dan vechten, jonguh. 0:00 op Lieve Vrouweplein.
Weer niet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deal.
Niet weer niet op komen dagen he?
quote:
Je moet ook niet in een vuilnisbak wachtenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben al eerder een afspraak gemaakt, toen heb ik tot 2:00 snachts gewacht. Voor niks.
Nicki maakt zich zorgen om je en is in tranen. Heb je last van stress of zo de afgelopen tijd?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, de user Bojan.
Ja, bedankt dat je die tekst hebt uitgevonden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Allemaal even lachen, beetje mijn teksten stelen
ik heb last van irriterende kneuzen op FOK. Daarom probeer ik ze te negerenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicki maakt zich zorgen om je en is in tranen. Heb je last van stress of zo de afgelopen tijd?
[ afbeelding ]
KANKEL EENS OPquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicki maakt zich zorgen om je en is in tranen. Heb je last van stress of zo de afgelopen tijd?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef Saind het volgende:
Moeten we niet eens nicki in een OP zetten ergens
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik vind niet dat je erg goed slaagt in die opzet. Of lukt het negeren enkel als jij je alsnog kunt afreageren in dit topic?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb last van irriterende kneuzen op FOK. Daarom probeer ik ze te negeren
Ik wil dat je me langer de kans geeft.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je erg goed slaagt in die opzet. Of lukt het negeren enkel als jij je alsnog kunt afreageren in dit topic?
Nep wijf met enkel zelfmedelijden. Ik ben wel over haar heen na haar zoveelste bijna dood ervaring aldus zijzelf.quote:
Zo denk ik dus ook over jouw carriere als grammarnazi ondanks je eigen gigantische blunders. Ik erken dat mijn d/t'tjes af en toe happeren, maar de fouten die jij soms maakt...quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
Stiekem vind ik het wel dieptreurig dat iedereen nu met die Nicki-hype meedoet. Mensen die vanaf het eerste uur mee deden hebben meer recht van spreken vind ik.
Vooral van LittleRabbit valt het me tegen.
Tuurlijk, verander het onderwerp maar om mijn klacht te ontwijken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo denk ik dus ook over jouw carriere als grammarnazi ondanks je eigen gigantische blunders. Ik erken dat mijn d/t'tjes af en toe happeren, maar de fouten die jij soms maakt...
Jouw klachten zijn goede klachten, ik vind dat daar met respect naar gekeken moet wordenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, verander het onderwerp maar om mijn klacht te ontwijken.
Ok.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw klachten zijn goede klachten, ik vind dat daar met respect naar gekeken moet worden
Nooit geweten eigenlijk. Wist wel dat die goed was vroeger, maar niet gouden bal winnaar goed.quote:
Wel tandjes poetsen he?!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pak nog wat mentos en ik ga in bed liggen. Tot morgen, deze dag viel trouwens tegen t.o.v gisteren.
Vanaf 2006 allemaal kut winnaars.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Namen als Nedved en dergelijke doen zoveel meer dan mij dan een Messi... Het zal wel bij volwassen worden horen, en het verliezen van je idolen binnen het voetbal.
Nee joh, dan heb ik al die tijd voor niks gepoetst als jij m'n tanden er nu uit slaat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bent vervelend, moet je tikken hebben Rene?
Rene moet gewoon stoppen als mod en weggaan. Goftetomme.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:28 schreef mrstylo het volgende:
René moet sowieso stoppen met Happel te pesten.
Happel is best relaxt.
Dat is waar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:28 schreef mrstylo het volgende:
René moet sowieso stoppen met Happel te pesten.
Happel is best relaxt.
Prima. Dien ik wel het verzoek in dat Davy me overneemt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rene moet gewoon stoppen als mod en weggaan. Goftetomme.
Happel nooit echt meegemaakt als mod.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik baal er gewoon van dat hij geen mod meer is. Nu hij weer op deze account zit herinnert hij me er weer aan.
Zou wel mooi zijn. Davy zou zich wel boven de users kunnen plaatsen en durven op te treden daar waar nodig. Tevens zullen de meeste users een gezamenlijke vijand krijgen waardoor er minder onderling getrolled zal worden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima. Dien ik wel het verzoek in dat Davy me overneemt.
Hij was streng maar rechtvaardig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Happel nooit echt meegemaakt als mod.
Euh, ja.. Daaromquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn. Davy zou zich wel boven de users kunnen plaatsen en durven op te treden daar waar nodig. Tevens zullen de meeste users een gezamenlijke vijand krijgen waardoor er minder onderling getrolled zal worden.
Die kan zelf wel mailen, hoef jij niet te doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima. Dien ik wel het verzoek in dat Davy me overneemt.
Ik wel. Ik mocht geen kakkerlakken zeggen maar hij wel kanker en kutjodenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt hem duidelijk ook niet bewust meegemaakt.
Baasquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wel. Ik mocht geen kakkerlakken zeggen maar hij wel kanker en kutjoden.
Kanker kutjodenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook, maar laat lekker gaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neuken?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook, maar laat lekker gaan.
kuch kuchquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
Het valt wel op dat veel VBL-mods plotseling verdwijnen.
Wederom een goed argument om Davy mod te maken.
Ik wil een PSV'er als mod.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
Het valt wel op dat veel VBL-mods plotseling verdwijnen.
Wederom een goed argument om Davy mod te maken.
Niet met jou, maar met die vriendinnen van jouquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw zin. Ik reis nu in ieder geval niet meer naar Amsterdam af.
Als het een PSV'er zou worden zou jij de beste kandidaat zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil een PSV'er als mod.
Dus doe DP.
Dus? Ik heb alsnog geen vriendinnen in de regio Amsterdam.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet met jou, maar met die vriendinnen van jou
LittleRabbit z'n poging om hard to get te spelen faalt jammerlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet met jou, maar met die vriendinnen van jou
Ik heb na jou de hoogste score in Zookeeper he.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het een PSV'er zou worden zou jij de beste kandidaat zijn.
Bedankt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het een PSV'er zou worden zou jij de beste kandidaat zijn.
Wij willen geen PSV'er dus dat komt goed uit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Maar wil geen ID verplichting, dus bedankt.
Oke.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:41 schreef bojan het volgende:
Heerenveen lonkt naar Barda (Genk)
Zou uitstekende transfer zijn voor Heerenveen
het is watquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:41 schreef bojan het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:41 schreef bojan het volgende:
Wanneer gaan jij en de boys eens richting Rotterdam dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:41 schreef bojan het volgende:
Mag ik denken, dat het mijn eigen beslissing is?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij willen geen PSV'er dus dat komt goed uit.
Dat is het ook, ik probeer onze eer te redden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag ik denken, dat het mijn eigen beslissing is?
Als Feyenoord - Beerschot op 't programma staat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en de boys eens richting Rotterdam dan?
Sinds wanneer hebben hooligans dat als motivering nodig? Je wordt hier overduidelijk uit de tent gelokt en voor gek gezet door die kakkerlakken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:43 schreef bojan het volgende:
[..]
Als Feyenoord - Beerschot op 't programma staat?
Don zei ook al geen Ajacieden, wat nu dan? Een Belg?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het ook, ik probeer onze eer te redden.
Achter de schermen druk overleg nu.
Ik snap hier niets van, maar oke.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het ook, ik probeer onze eer te redden.
Achter de schermen druk overleg nu.
Don liegt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Don zei ook al geen Ajacieden, wat nu dan? Een Belg?
Ajacied*quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Don liegt.
Het wordt sowieso een ajacied. Anders hoef ik hem niet.
Ik zat al eens met 176k in level 2.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt een nieuwe topscore, ik voel het.
Bron?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Sneijder gaat dus echt naar GalatasarayZal zijn huwelijk ook kapot zijn?
De clubs zijn rond ja, Sneijder wil niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Sneijder gaat dus echt naar GalatasarayZal zijn huwelijk ook kapot zijn?
Inter heeft heeft al openbaar gemaakt het bod te accepteren. En bij Galatasaray kan hij zo veel verdienen dat hij heus wel zal tekenen.quote:
Wellicht denk Sneijder dat Man United alsnog interesse in hem zal tonen, maar hij gaat echt wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De clubs zijn rond ja, Sneijder wil niet.
[ afbeelding ]
Je eigen conclusie dus. Bedankt man.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inter heeft heeft al openbaar gemaakt het bod te accepteren. En bij Galatasaray kan hij zo veel verdienen dat hij heus wel zal tekenen.
Ik denk niet dat Yolanthe graag naar Istanboel vertrekt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inter heeft heeft al openbaar gemaakt het bod te accepteren. En bij Galatasaray kan hij zo veel verdienen dat hij heus wel zal tekenen.
Ik had het vriendelijker kunnen brengen. Mijn oprechte excuses.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe niet zo triest. Al heb je wel gelijk overigens.
Kut, Rens is er.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Ben weer thuis. Dus jullie kunnen weer intens genieten van mijn aanwezigheid.
Was jij er niet d ehele tijd al?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Ben weer thuis. Dus jullie kunnen weer intens genieten van mijn aanwezigheid.
Klopt (Wat er eerst stond) al heb ik J0rdiii zijn bericht persoonlijk nog nergens gelezen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het vriendelijker kunnen brengen. Mijn oprechte excuses.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-Galatasaray.dhtmlquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt (Wat er eerst stond) al heb ik J0rdiii zijn bericht persoonlijk nog nergens gelezen.
quote:
Wat is hun bron dan? Geen enkele voetbalsite met enige kwaliteit (AD is zowat het dieptepunt) heeft dit gemeld.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-Galatasaray.dhtml
We hebben al een paar keer zn naam genoemd, dat hij nog niets post.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:58 schreef mrstylo het volgende:
Ik wilde die gif voor Davy bewaren, maar kont niet volhouden.
Volgens VI komt het uit Italiaanse media.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is hun bron dan? Geen enkele voetbalsite met enige kwaliteit (AD is zowat het dieptepunt) heeft dit gemeld.
Sneijder wil niet naar Galatasarayquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is hun bron dan? Geen enkele voetbalsite met enige kwaliteit (AD is zowat het dieptepunt) heeft dit gemeld.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:58 schreef mrstylo het volgende:
Gezien de auteur van dat artikel is het wel zeker nu.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sneijder wil niet naar Galatasaray
deze beter dan??????????????
Jij dacht werkelijk dat ik mijn ongelijk ging toegeven nadat GGMM mij dusdanig hardhandig behandelde?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
maar het staat nergens hoor![]()
Vechtenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij dacht werkelijk dat ik mijn ongelijk ging toegeven nadat GGMM mij dusdanig hardhandig behandelde?
Moest op het matje komen vanwege zijn gedrag tegen LR.quote:
Haha, je zei kont!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:58 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wishful thinken motherfuckerquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet. ODB is niet meer.
Kijk wat voor sites het zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Geen flauw idee. Er zijn wel verschrikkelijk veel gifjes van haar, niet zo gek natuurlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar slaan die witte strepen in veel van haar gifjes op?
Het was wel weer leuk geweest besefte ik direct na het posten ervan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij editte een Minaj-gifje weg. Hoe kan dat.
Besef dat voortaan dan van tevoren ofzo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was wel weer leuk geweest besefte ik direct na het posten ervan.
Ik zal er in het vervolg beter opletten. Voor nu kan ik enkel mijn excuses aanbieden en hopen dat ik je niet te erg van je stuk heb gebracht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Besef dat voortaan dan van tevoren ofzo.
het is al goedquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal er in het vervolg beter opletten. Voor nu kan ik enkel mijn excuses aanbieden en hopen dat ik je niet te erg van je stuk heb gebracht.
Beste topickiller wel hoor. Zo de tering.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb honger.
Ik ga 2 boterhammen maken met komijnekaas. Dat jullie het even weten.
Deze ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beste topickiller wel hoor. Zo de tering.
Gaat over Hitler toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd om Apocalypse te kijken op National Geografic. Niet dat dit erg interessant voor jullie is, maar ik gun J0rdiii niet nog een topickill deze nacht.
Ja had ik laatst nog een vraag over hier in het topic. Gelukkig beantwoord. Masterlijk hoor hoe ze het weergeven. Jammer van die reclame's om de 5 minuten.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Okay ik formuleer m'n vraag duidelijker, het is vroeg, wat?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:44 schreef Saind het volgende:
[..]
hij heeft teringhard gefaald gisterenquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
hij heeft teringhard gefaald gisteren
http://eredivisielive.nl/(...)wansea-city-0-2.htmlquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Kutland kutclub kutstad kutcompetitie, wel veel geldquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Sneijder naar Galatasary gaat moet ik een beetje huilen.
Lijkt me toch heel stug, hij kost 10 miljoen nu geloof ik dus er zullen nog wel wat meer clubs zijn waar hij heen kan, de druk op hem wordt alleen opgevoerdquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Sneijder naar Galatasary gaat moet ik een beetje huilen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, super-slowchat. 1 bericht per uur maximaal
Jeetje succes hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:43 schreef Saind het volgende:
Godverdomme deze hele week maar 3 colleges en dus deze ochtend 2 daarvanzwaar leven wel
Ben ook wel erger gewend gelukkig. Tentamens komen eraan dus op m'n gat zitten is er toch niet bijquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]Ach ja toen ik op de kleuterschool zat vond ik het ook zwaar, ik wist niet beter
Gister zitten kijken, die compilatie is ook mooiquote:
Deze dan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Gister zitten kijken, die compilatie is ook mooi
hehe, die dikkequote:
okquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tyron komt hier nooit meer joh.
Die denkt dat ie geesten ziet en het niet gelooftquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die gast die steeds raam open en dicht doet
Ze heeft geen interessequote:Op donderdag 10 januari 2013 12:23 schreef Tyron het volgende:
Iemand interesse? SEX / Organiseren van een gangbang... Help!
Lekker!quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:23 schreef Tyron het volgende:
Iemand interesse? SEX / Organiseren van een gangbang... Help!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |