Bron?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Sneijder gaat dus echt naar GalatasarayZal zijn huwelijk ook kapot zijn?
De clubs zijn rond ja, Sneijder wil niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Sneijder gaat dus echt naar GalatasarayZal zijn huwelijk ook kapot zijn?
Inter heeft heeft al openbaar gemaakt het bod te accepteren. En bij Galatasaray kan hij zo veel verdienen dat hij heus wel zal tekenen.quote:
Wellicht denk Sneijder dat Man United alsnog interesse in hem zal tonen, maar hij gaat echt wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De clubs zijn rond ja, Sneijder wil niet.
[ afbeelding ]
Je eigen conclusie dus. Bedankt man.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inter heeft heeft al openbaar gemaakt het bod te accepteren. En bij Galatasaray kan hij zo veel verdienen dat hij heus wel zal tekenen.
Ik denk niet dat Yolanthe graag naar Istanboel vertrekt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inter heeft heeft al openbaar gemaakt het bod te accepteren. En bij Galatasaray kan hij zo veel verdienen dat hij heus wel zal tekenen.
Ik had het vriendelijker kunnen brengen. Mijn oprechte excuses.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe niet zo triest. Al heb je wel gelijk overigens.
Kut, Rens is er.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Ben weer thuis. Dus jullie kunnen weer intens genieten van mijn aanwezigheid.
Was jij er niet d ehele tijd al?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Ben weer thuis. Dus jullie kunnen weer intens genieten van mijn aanwezigheid.
Klopt (Wat er eerst stond) al heb ik J0rdiii zijn bericht persoonlijk nog nergens gelezen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het vriendelijker kunnen brengen. Mijn oprechte excuses.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-Galatasaray.dhtmlquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt (Wat er eerst stond) al heb ik J0rdiii zijn bericht persoonlijk nog nergens gelezen.
quote:
Wat is hun bron dan? Geen enkele voetbalsite met enige kwaliteit (AD is zowat het dieptepunt) heeft dit gemeld.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-Galatasaray.dhtml
We hebben al een paar keer zn naam genoemd, dat hij nog niets post.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:58 schreef mrstylo het volgende:
Ik wilde die gif voor Davy bewaren, maar kont niet volhouden.
Volgens VI komt het uit Italiaanse media.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is hun bron dan? Geen enkele voetbalsite met enige kwaliteit (AD is zowat het dieptepunt) heeft dit gemeld.
Sneijder wil niet naar Galatasarayquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is hun bron dan? Geen enkele voetbalsite met enige kwaliteit (AD is zowat het dieptepunt) heeft dit gemeld.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:58 schreef mrstylo het volgende:
Gezien de auteur van dat artikel is het wel zeker nu.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sneijder wil niet naar Galatasaray
deze beter dan??????????????
Jij dacht werkelijk dat ik mijn ongelijk ging toegeven nadat GGMM mij dusdanig hardhandig behandelde?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
maar het staat nergens hoor![]()
Vechtenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij dacht werkelijk dat ik mijn ongelijk ging toegeven nadat GGMM mij dusdanig hardhandig behandelde?
Moest op het matje komen vanwege zijn gedrag tegen LR.quote:
Haha, je zei kont!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:58 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wishful thinken motherfuckerquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet. ODB is niet meer.
Kijk wat voor sites het zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Geen flauw idee. Er zijn wel verschrikkelijk veel gifjes van haar, niet zo gek natuurlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar slaan die witte strepen in veel van haar gifjes op?
Het was wel weer leuk geweest besefte ik direct na het posten ervan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij editte een Minaj-gifje weg. Hoe kan dat.
Besef dat voortaan dan van tevoren ofzo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was wel weer leuk geweest besefte ik direct na het posten ervan.
Ik zal er in het vervolg beter opletten. Voor nu kan ik enkel mijn excuses aanbieden en hopen dat ik je niet te erg van je stuk heb gebracht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Besef dat voortaan dan van tevoren ofzo.
het is al goedquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal er in het vervolg beter opletten. Voor nu kan ik enkel mijn excuses aanbieden en hopen dat ik je niet te erg van je stuk heb gebracht.
Beste topickiller wel hoor. Zo de tering.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb honger.
Ik ga 2 boterhammen maken met komijnekaas. Dat jullie het even weten.
Deze ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beste topickiller wel hoor. Zo de tering.
Gaat over Hitler toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd om Apocalypse te kijken op National Geografic. Niet dat dit erg interessant voor jullie is, maar ik gun J0rdiii niet nog een topickill deze nacht.
Ja had ik laatst nog een vraag over hier in het topic. Gelukkig beantwoord. Masterlijk hoor hoe ze het weergeven. Jammer van die reclame's om de 5 minuten.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Okay ik formuleer m'n vraag duidelijker, het is vroeg, wat?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:44 schreef Saind het volgende:
[..]
hij heeft teringhard gefaald gisterenquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
hij heeft teringhard gefaald gisteren
http://eredivisielive.nl/(...)wansea-city-0-2.htmlquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Kutland kutclub kutstad kutcompetitie, wel veel geldquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Sneijder naar Galatasary gaat moet ik een beetje huilen.
Lijkt me toch heel stug, hij kost 10 miljoen nu geloof ik dus er zullen nog wel wat meer clubs zijn waar hij heen kan, de druk op hem wordt alleen opgevoerdquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Sneijder naar Galatasary gaat moet ik een beetje huilen.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, super-slowchat. 1 bericht per uur maximaal
Jeetje succes hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:43 schreef Saind het volgende:
Godverdomme deze hele week maar 3 colleges en dus deze ochtend 2 daarvanzwaar leven wel
Ben ook wel erger gewend gelukkig. Tentamens komen eraan dus op m'n gat zitten is er toch niet bijquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]Ach ja toen ik op de kleuterschool zat vond ik het ook zwaar, ik wist niet beter
Gister zitten kijken, die compilatie is ook mooiquote:
Deze dan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Gister zitten kijken, die compilatie is ook mooi
hehe, die dikkequote:
okquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tyron komt hier nooit meer joh.
Die denkt dat ie geesten ziet en het niet gelooftquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die gast die steeds raam open en dicht doet
Ze heeft geen interessequote:Op donderdag 10 januari 2013 12:23 schreef Tyron het volgende:
Iemand interesse? SEX / Organiseren van een gangbang... Help!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |