Bron?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Sneijder gaat dus echt naar GalatasarayZal zijn huwelijk ook kapot zijn?
De clubs zijn rond ja, Sneijder wil niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Sneijder gaat dus echt naar GalatasarayZal zijn huwelijk ook kapot zijn?
Inter heeft heeft al openbaar gemaakt het bod te accepteren. En bij Galatasaray kan hij zo veel verdienen dat hij heus wel zal tekenen.quote:
Wellicht denk Sneijder dat Man United alsnog interesse in hem zal tonen, maar hij gaat echt wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De clubs zijn rond ja, Sneijder wil niet.
[ afbeelding ]
Je eigen conclusie dus. Bedankt man.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inter heeft heeft al openbaar gemaakt het bod te accepteren. En bij Galatasaray kan hij zo veel verdienen dat hij heus wel zal tekenen.
Ik denk niet dat Yolanthe graag naar Istanboel vertrekt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inter heeft heeft al openbaar gemaakt het bod te accepteren. En bij Galatasaray kan hij zo veel verdienen dat hij heus wel zal tekenen.
Ik had het vriendelijker kunnen brengen. Mijn oprechte excuses.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe niet zo triest. Al heb je wel gelijk overigens.
Kut, Rens is er.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Ben weer thuis. Dus jullie kunnen weer intens genieten van mijn aanwezigheid.
Was jij er niet d ehele tijd al?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Ben weer thuis. Dus jullie kunnen weer intens genieten van mijn aanwezigheid.
Klopt (Wat er eerst stond) al heb ik J0rdiii zijn bericht persoonlijk nog nergens gelezen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het vriendelijker kunnen brengen. Mijn oprechte excuses.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-Galatasaray.dhtmlquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt (Wat er eerst stond) al heb ik J0rdiii zijn bericht persoonlijk nog nergens gelezen.
quote:
Wat is hun bron dan? Geen enkele voetbalsite met enige kwaliteit (AD is zowat het dieptepunt) heeft dit gemeld.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-Galatasaray.dhtml
We hebben al een paar keer zn naam genoemd, dat hij nog niets post.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:58 schreef mrstylo het volgende:
Ik wilde die gif voor Davy bewaren, maar kont niet volhouden.
Volgens VI komt het uit Italiaanse media.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is hun bron dan? Geen enkele voetbalsite met enige kwaliteit (AD is zowat het dieptepunt) heeft dit gemeld.
Sneijder wil niet naar Galatasarayquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is hun bron dan? Geen enkele voetbalsite met enige kwaliteit (AD is zowat het dieptepunt) heeft dit gemeld.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:58 schreef mrstylo het volgende:
Ik wilde die gif voor Davy bewaren, maar kont niet volhouden.
Gezien de auteur van dat artikel is het wel zeker nu.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sneijder wil niet naar Galatasaray
deze beter dan??????????????
Jij dacht werkelijk dat ik mijn ongelijk ging toegeven nadat GGMM mij dusdanig hardhandig behandelde?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
maar het staat nergens hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |