Beste topickiller wel hoor. Zo de tering.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb honger.
Ik ga 2 boterhammen maken met komijnekaas. Dat jullie het even weten.
Deze ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beste topickiller wel hoor. Zo de tering.
Gaat over Hitler toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd om Apocalypse te kijken op National Geografic. Niet dat dit erg interessant voor jullie is, maar ik gun J0rdiii niet nog een topickill deze nacht.
Ja had ik laatst nog een vraag over hier in het topic. Gelukkig beantwoord. Masterlijk hoor hoe ze het weergeven. Jammer van die reclame's om de 5 minuten.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Okay ik formuleer m'n vraag duidelijker, het is vroeg, wat?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:44 schreef Saind het volgende:
[..]
hij heeft teringhard gefaald gisterenquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
hij heeft teringhard gefaald gisteren
http://eredivisielive.nl/(...)wansea-city-0-2.htmlquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Kutland kutclub kutstad kutcompetitie, wel veel geldquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Sneijder naar Galatasary gaat moet ik een beetje huilen.
Lijkt me toch heel stug, hij kost 10 miljoen nu geloof ik dus er zullen nog wel wat meer clubs zijn waar hij heen kan, de druk op hem wordt alleen opgevoerdquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Sneijder naar Galatasary gaat moet ik een beetje huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |