Vechtenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij dacht werkelijk dat ik mijn ongelijk ging toegeven nadat GGMM mij dusdanig hardhandig behandelde?
Moest op het matje komen vanwege zijn gedrag tegen LR.quote:
Haha, je zei kont!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:58 schreef mrstylo het volgende:
Ik wilde die gif voor Davy bewaren, maar kont niet volhouden.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
maar het staat nergens hoor![]()
Wishful thinken motherfuckerquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet. ODB is niet meer.
Kijk wat voor sites het zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
maar het staat nergens hoor![]()
Geen flauw idee. Er zijn wel verschrikkelijk veel gifjes van haar, niet zo gek natuurlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar slaan die witte strepen in veel van haar gifjes op?
Het was wel weer leuk geweest besefte ik direct na het posten ervan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij editte een Minaj-gifje weg. Hoe kan dat.
Besef dat voortaan dan van tevoren ofzo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was wel weer leuk geweest besefte ik direct na het posten ervan.
Ik zal er in het vervolg beter opletten. Voor nu kan ik enkel mijn excuses aanbieden en hopen dat ik je niet te erg van je stuk heb gebracht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Besef dat voortaan dan van tevoren ofzo.
het is al goedquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal er in het vervolg beter opletten. Voor nu kan ik enkel mijn excuses aanbieden en hopen dat ik je niet te erg van je stuk heb gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |