quote:
Je moet ook niet in een vuilnisbak wachtenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben al eerder een afspraak gemaakt, toen heb ik tot 2:00 snachts gewacht. Voor niks.
Nicki maakt zich zorgen om je en is in tranen. Heb je last van stress of zo de afgelopen tijd?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, de user Bojan.
Heb ik LaPo, opent die debiel gewoon voor mij het topic terwijl ik iets aan het verzinnen was.
Ja, bedankt dat je die tekst hebt uitgevonden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Allemaal even lachen, beetje mijn teksten stelen
ik heb last van irriterende kneuzen op FOK. Daarom probeer ik ze te negerenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicki maakt zich zorgen om je en is in tranen. Heb je last van stress of zo de afgelopen tijd?
[ afbeelding ]
KANKEL EENS OPquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nicki maakt zich zorgen om je en is in tranen. Heb je last van stress of zo de afgelopen tijd?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef Saind het volgende:
Moeten we niet eens nicki in een OP zetten ergens
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik vind niet dat je erg goed slaagt in die opzet. Of lukt het negeren enkel als jij je alsnog kunt afreageren in dit topic?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb last van irriterende kneuzen op FOK. Daarom probeer ik ze te negeren
Ik wil dat je me langer de kans geeft.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je erg goed slaagt in die opzet. Of lukt het negeren enkel als jij je alsnog kunt afreageren in dit topic?
Nep wijf met enkel zelfmedelijden. Ik ben wel over haar heen na haar zoveelste bijna dood ervaring aldus zijzelf.quote:
Zo denk ik dus ook over jouw carriere als grammarnazi ondanks je eigen gigantische blunders. Ik erken dat mijn d/t'tjes af en toe happeren, maar de fouten die jij soms maakt...quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
Stiekem vind ik het wel dieptreurig dat iedereen nu met die Nicki-hype meedoet. Mensen die vanaf het eerste uur mee deden hebben meer recht van spreken vind ik.
Vooral van LittleRabbit valt het me tegen.
Tuurlijk, verander het onderwerp maar om mijn klacht te ontwijken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo denk ik dus ook over jouw carriere als grammarnazi ondanks je eigen gigantische blunders. Ik erken dat mijn d/t'tjes af en toe happeren, maar de fouten die jij soms maakt...
Jouw klachten zijn goede klachten, ik vind dat daar met respect naar gekeken moet wordenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, verander het onderwerp maar om mijn klacht te ontwijken.
Ok.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw klachten zijn goede klachten, ik vind dat daar met respect naar gekeken moet worden
Nooit geweten eigenlijk. Wist wel dat die goed was vroeger, maar niet gouden bal winnaar goed.quote:
Wel tandjes poetsen he?!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pak nog wat mentos en ik ga in bed liggen. Tot morgen, deze dag viel trouwens tegen t.o.v gisteren.
Vanaf 2006 allemaal kut winnaars.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Namen als Nedved en dergelijke doen zoveel meer dan mij dan een Messi... Het zal wel bij volwassen worden horen, en het verliezen van je idolen binnen het voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |