Nee joh, dan heb ik al die tijd voor niks gepoetst als jij m'n tanden er nu uit slaat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bent vervelend, moet je tikken hebben Rene?
Rene moet gewoon stoppen als mod en weggaan. Goftetomme.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:28 schreef mrstylo het volgende:
René moet sowieso stoppen met Happel te pesten.
Happel is best relaxt.
Dat is waar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:28 schreef mrstylo het volgende:
René moet sowieso stoppen met Happel te pesten.
Happel is best relaxt.
Prima. Dien ik wel het verzoek in dat Davy me overneemt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rene moet gewoon stoppen als mod en weggaan. Goftetomme.
Happel nooit echt meegemaakt als mod.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik baal er gewoon van dat hij geen mod meer is. Nu hij weer op deze account zit herinnert hij me er weer aan.
Zou wel mooi zijn. Davy zou zich wel boven de users kunnen plaatsen en durven op te treden daar waar nodig. Tevens zullen de meeste users een gezamenlijke vijand krijgen waardoor er minder onderling getrolled zal worden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima. Dien ik wel het verzoek in dat Davy me overneemt.
Hij was streng maar rechtvaardig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Happel nooit echt meegemaakt als mod.
Euh, ja.. Daaromquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn. Davy zou zich wel boven de users kunnen plaatsen en durven op te treden daar waar nodig. Tevens zullen de meeste users een gezamenlijke vijand krijgen waardoor er minder onderling getrolled zal worden.
Die kan zelf wel mailen, hoef jij niet te doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima. Dien ik wel het verzoek in dat Davy me overneemt.
Ik wel. Ik mocht geen kakkerlakken zeggen maar hij wel kanker en kutjodenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt hem duidelijk ook niet bewust meegemaakt.
Baasquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wel. Ik mocht geen kakkerlakken zeggen maar hij wel kanker en kutjoden.
Kanker kutjodenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook, maar laat lekker gaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neuken?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook, maar laat lekker gaan.
kuch kuchquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
Het valt wel op dat veel VBL-mods plotseling verdwijnen.
Wederom een goed argument om Davy mod te maken.
Ik wil een PSV'er als mod.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
Het valt wel op dat veel VBL-mods plotseling verdwijnen.
Wederom een goed argument om Davy mod te maken.
Niet met jou, maar met die vriendinnen van jouquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw zin. Ik reis nu in ieder geval niet meer naar Amsterdam af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |