Oke, dat is wel een goede inderdaad. Even kijken of er een hier in de buurt zit. Kan ik gewoon een willekeurige bellen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:28 schreef BasEnAad het volgende:
De plaatselijke garage bellen?
Het hoeft niet via de ANWB hoor.
Tja lastig. Eentje die je vertrouwt. Anders zou ik de dichtstbijzijnde nemen, dat scheelt weer als ze moeten wegslepen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke, dat is wel een goede inderdaad. Even kijken of er een hier in de buurt zit. Kan ik gewoon een willekeurige bellen?
Ja hoor. Leg gewoon uit wat er aan de hand is en of ze je kunnen helpen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke, dat is wel een goede inderdaad. Even kijken of er een hier in de buurt zit. Kan ik gewoon een willekeurige bellen?
Ik zou zeker even google'n. Natuurlijk kun je een willekeurige garage bellen, maar niet elke garage is even goed/prijswaardig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alsof ze bij de ANWB niet elke dag deze teringsmoes horen van paupers die te gierig zijn om het lidmaatschap te betalenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:28 schreef Tamashii het volgende:
Hoi,
Mijn auto heeft het net begeven. Hij is nog geen week van mij en was daarvoor van mijn partner. Afgelopen donderdag verzekering geregeld en alles maar ik heb veel gewerkt daarna en zou deze week de ANWB regelen.
Nu is hij dus kapot. Ik bel de ANWB, ja kost dan 247 euro. 90 euro lidmaatschap en 150 eigen risico. Wat een teringclub. Ik bedoel, kunnen jullie dan niet even nagaan dat die auto net van mij is en dat ik er iig verzekerd in rijd en alles.
Ik zou ook nog eens jongerenkorting krijgen, dus het lidmaatschap is voor mij maar 50 euro per jaar. Ik vind dit echt een teringhoog bedrag en ben echt woedend. Nu moet ik het denk ik op een andere manier oplossen, want anders gooi ik bijna 200 euro weg.
Wat kan ik nu het beste doen?
Geef eens een klap op de startmotor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:34 schreef Tamashii het volgende:
Ja ik reed van mijn huis naar de papierbak een aantal km verder met superveel zooi. Daar de auto uitgezet en nja max 10 min weggeweest. Toen wilde ik weer verder, niet starten. De airco doet het, de lichten doen het. Maar hij maakt geen geluid met starten!![]()
Begrijp ik. Maar ze kunnen gvd controleren dat mijn partner vorig jaar nog een reparatie door hen heeft laten doen. En ik heb het fucking bonnetje nog van het overschrijven bij het postkantoor. Het eerste geld van de verzekering is er NET af.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alsof ze bij de ANWB niet elke dag deze teringsmoes horen van paupers die te gierig zijn om het lidmaatschap te betalen![]()
'Ja ik was echt NET van plan lid te worden hoor, huhuhuhuhu'. Geloof je het godverdomme zelf en durf je het met droge ogen te beweren ?
Zou dat helpen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:34 schreef Mallet het volgende:
[..]
Geef eens een klap op de startmotor.
Had je partner geen anwblidmaatschap dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar ze kunnen gvd controleren dat mijn partner vorig jaar nog een reparatie door hen heeft laten doen. En ik heb het fucking bonnetje nog van het overschrijven bij het postkantoor. Het eerste geld van de verzekering is er NET af.
Ja, dat had hij wel. Maar dat staat dus op zijn naam. Sterker nog, als we de auto vorige week niet op mijn naam hadden over laten schrijven was het geen fucking probleem. Nu wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:36 schreef Messina het volgende:
[..]
Had je partner geen anwblidmaatschap dan?
Maakt niet uit, je kan ook de ANWB laten komen als je in de auto van een ander rijdt. Zeg gewoon dat hij reed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat had hij wel. Maar dat staat dus op zijn naam. Sterker nog, als we de auto vorige week niet op mijn naam hadden over laten schrijven was het geen fucking probleem. Nu wel.
Ja maar hij is er niet, hij is aan het werk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je kan ook de ANWB laten komen als je in de auto van een ander rijdt. Zeg gewoon dat hij reed.
En wat verandert er precies aan het feit dat jij GEEN lid bent van de ANWB met dat bonnetje? Je hoeft ze niet eens te bellen, je had het lidmaatschap vanuit je luie stoel kunnen doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar ze kunnen gvd controleren dat mijn partner vorig jaar nog een reparatie door hen heeft laten doen. En ik heb het fucking bonnetje nog van het overschrijven bij het postkantoor. Het eerste geld van de verzekering is er NET af.
Ja dat helpt soms echt hoor. Is natuurlijk geen langdurige optie maar goed.. Wij hadden ook een auto waar standaard een moersleutel in lag voor het geval het weer eens zover wasquote:
En als hij z'n kont dan eens in de auto zet en de ANWB belt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat had hij wel. Maar dat staat dus op zijn naam. Sterker nog, als we de auto vorige week niet op mijn naam hadden over laten schrijven was het geen fucking probleem. Nu wel.
Sinds kort kan dat dus niet meer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je kan ook de ANWB laten komen als je in de auto van een ander rijdt. Zeg gewoon dat hij reed.
Natuurlijk. Fuck off. Sinds 3 weken werk ik 40-45 uur per week en sinds nog geen week heb ik een eigen auto. Weet je wat voor veranderingen dat zijn? Dan ga ik niet 'savonds nog even gezellig kijken naar een ANWB lidmaatschap.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En wat verandert er precies aan het feit dat jij GEEN lid bent van de ANWB met dat bonnetje? Je hoeft ze niet eens te bellen, je had het lidmaatschap vanuit je luie stoel kunnen doen. Dit is gewoon 100, nee wat zeg ik, 150% je eigen luie rotschuld.
Is dat zo? Ik heb namelijk nooit mijn kenteken aan de ANWB door hoeven te geven omdat het een persoonsgebonden lidmaatschap is. Dan is dat sinds kort veranderd of niet?quote:
40 uur? Dus exact hetzelfde als iedere andere doorsnee nederlander? poe poe, met 8 uur per dag werken heb je inderdaad niet nog 16 uur per dag over om andere dingen te doen. Oh, wacht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk. Fuck off. Sinds 3 weken werk ik 40-45 uur per week en sinds nog geen week heb ik een eigen auto. Weet je wat voor veranderingen dat zijn? Dan ga ik niet 'savonds nog even gezellig kijken naar een ANWB lidmaatschap.
Van de site:quote:
http://www.anwb.nl/wegenwacht/nederlandquote:Belangrijk om te weten
Iedereen is welkom ongeacht het merk, het brandstoftype of het bouwjaar van uw auto of motor. De hulp is persoonsgebonden, dus geldig voor elke auto of motor waarvan u gebruik maakt (in Nederland maximaal 2 kentekens per jaar).
Is niet veranderd. Je mag alleen maar voor een bapaald aantal auto's bellen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:40 schreef Mallet het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb namelijk nooit mijn kenteken aan de ANWB door hoeven te geven omdat het een persoonsgebonden lidmaatschap is. Dan is dat sinds kort veranderd of niet?
Oh my god, je werkt fulltime en nu kan je niet eens een lidmaatschap via Interwebz meer regelen. Wow, wat een slavenarbeid. Godverredomme zeg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk. Fuck off. Sinds 3 weken werk ik 40-45 uur per week en sinds nog geen week heb ik een eigen auto. Weet je wat voor veranderingen dat zijn? Dan ga ik niet 'savonds nog even gezellig kijken naar een ANWB lidmaatschap.
Dus omdat jij te moe bent is de ANWB een kutbedrijf? Haha.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar goed daar gaat dit topic niet over. En het mag allemaal mijn eigen schuld zijn, don't care. Het feit dat de auto net is overgeschreven en de ANWB 247 euro vraagt vind ik ridicuul.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
40 uur? Dus exact hetzelfde als iedere andere doorsnee nederlander? poe poe, met 8 uur per dag werken heb je inderdaad niet nog 16 uur per dag over om andere dingen te doen. Oh, wacht.
Ja, en weet je wat je tegenwoordig nodig hebt? Een ID kaart en je ANWB pasnummer. Komen ze niet overeen? Dan word je gewoon geweigerd. Is mij 3 maanden geleden nog overkomen met mijn vriendin.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Van de site:
[..]
http://www.anwb.nl/wegenwacht/nederland
Ja precies dat dacht ik al. Mijn moeder rijdt sinds kort ook 2x in de week 120km per dag in mijn auto, vandaag ik overgestapt ben naar een auto gebonden abonnement.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Van de site:
[..]
http://www.anwb.nl/wegenwacht/nederland
Nee, je hebt immers geen ANWB lidmaatschap. Verder wat mighty_myte zegt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar goed daar gaat dit topic niet over. En het mag allemaal mijn eigen schuld zijn, don't care. Het feit dat de auto net is overgeschreven en de ANWB 247 euro vraagt vind ik ridicuul.
En ik vind je een behoorlijk irritante kutuser dat je vervolgens roept dat de ANWB een teringclub is in je OP omdat jij keihard faalt in het leven. Hou gewoon je smoelwerk dan dicht over een bedrijf als je weet dat je fout zit. Ik weet niet of er nou een draadje in je kop loszit of dat het hormonen zijn, maar je redenatievermogen is dramatisch.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar goed daar gaat dit topic niet over. En het mag allemaal mijn eigen schuld zijn, don't care. Het feit dat de auto net is overgeschreven en de ANWB 247 euro vraagt vind ik ridicuul.
Ik ben niet boos op ze vanwege het feit dat je moet betalen oid. Dat is logisch. Maar als een lidmaatschap mij normaal 50 euro kost en nu vragen ze 247 euro, vind ik dat licht debiel ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:42 schreef mighty_myte het volgende:
Tja, je hebt geen ANWB afgesloten en bent nu boos op ze.
Dat is alsof je huis afbrand en je daarna boos wordt op de ING omdat ze je niet achteraf willen verzekeren.
Overigens is je startmotor kapot. Geef er een klap op met een hamer (of een paar) en hij zal weer starten. Wel de startmotor spoedig vervangen.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En ik vind je een behoorlijk irritante kutuser dat je vervolgens roept dat de ANWB een teringclub is in je OP omdat jij keihard faalt in het leven. Hou gewoon je smoelwerk dan dicht over een bedrijf als je weet dat je fout zit.
Tja, als iedereen gewoon wacht tot z'n auto kapot gaat en dan pas lid wordt krijg je een kromme bedoening. Het is gewoon een verzekering net als alle anderen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op ze vanwege het feit dat je moet betalen oid. Dat is logisch. Maar als een lidmaatschap mij normaal 50 euro kost en nu vragen ze 247 euro, vind ik dat licht debiel ja.
Ach, je bent toch zo'n vrijheidsstrijdster? Hup, omkleden en zelf fixen die hap. Beetje vrouw heeft geen vent nodig, hoor. Chop chopquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op ze vanwege het feit dat je moet betalen oid. Dat is logisch. Maar als een lidmaatschap mij normaal 50 euro kost en nu vragen ze 247 euro, vind ik dat licht debiel ja.
Ga maar lekker dokken voor je luiheid, en als je dan toch bezig bent onder werktijd te Fokken en te klagen over dat je o zo weinig tijd over hebt voor het afsluiten van dingen, onthou dan even dat je in de tussentijd dat je liep te zeiken over de ANWB je nog 5 andere lidmaatschappen had kunnen afsluitenquote:
Daar ben ik het wel mee eens ja. Ik geef ook toe dat ik beter meteen een lidmaatschap kon aanvragen, maar druk dit dat en het is dus nog geen week geleden gebeurd allemaal. Het is toch vreemd om dan 247 euro te vragen als het normaal 50 euro per jaar is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:44 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Tja, als iedereen gewoon wacht tot z'n auto kapot gaat en dan pas lid wordt krijg je een kromme bedoening. Het is gewoon een verzekering net als alle anderen.
Ik snap je boosheid, maar je hebt gewoon pech dat je een kutauto hebt.
Ze vragen geen 247 voor het lidmaatschap. Zoals je zelf ook al zei 150 eigen risico.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja. Ik geef ook toe dat ik beter meteen een lidmaatschap kon aanvragen, maar druk dit dat en het is dus nog geen week geleden gebeurd allemaal. Het is toch vreemd om dan 247 euro te vragen als het normaal 50 euro per jaar is.
*aaiquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja. Ik geef ook toe dat ik beter meteen een lidmaatschap kon aanvragen, maar druk dit dat en het is dus nog geen week geleden gebeurd allemaal. Het is toch vreemd om dan 247 euro te vragen als het normaal 50 euro per jaar is.
Scorpie, dat jij geen inlevingsvermogen hebt, prima. Maar dat je werkelijk waar andere users zo moet afbranden omdat je zelf geen ego hebt, alsjeblieft houdt daar eens even mee op. Zou dan namelijk een mooiere wereld worden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga maar lekker dokken voor je luiheid, en als je dan toch bezig bent onder werktijd te Fokken en te klagen over dat je o zo weinig tijd over hebt voor het afsluiten van dingen, onthou dan even dat je in de tussentijd dat je liep te zeiken over de ANWB je nog 5 andere lidmaatschappen had kunnen afsluiten
Is op zich wel logisch. De meeste mensen betalen elk jaar zonder er gebruik van te maken, daarom is de premie zo laag. Pas lid worden als er iets is moet dan uiteraard extra kosten. Het is een beetje vergelijkbaar met een brandverzekering pas afsluiten als je huis in brand staat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke, voorbeeld.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef Tamashii het volgende:
ns ja. Ik geef ook toe dat ik beter meteen een lidmaatschap kon aanvragen, maar druk dit dat en het is dus nog geen week geleden gebeurd allemaal. Het is toch vreemd om dan 247 euro te vragen als het normaal 50 euro per jaar is.
TS moet ook haar vriend laten bellen, die moet dan wel bij de auto zijn natuurlijk. Dat de auto niet op zijn naam staat maakt dan niet uit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, en weet je wat je tegenwoordig nodig hebt? Een ID kaart en je ANWB pasnummer. Komen ze niet overeen? Dan word je gewoon geweigerd. Is mij 3 maanden geleden nog overkomen met mijn vriendin.
Oeh dan ben ik nog wel zeer blij dat dit maar 2 km van huis is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Is op zich wel logisch. De meeste mensen betalen elk jaar zonder er gebruik van te maken, daarom is de premie zo laag. Pas lid worden als er iets is moet dan uiteraard extra kosten. Het is een beetje vergelijkbaar met een brandverzekering pas afsluiten als je huis in brand staat.
Ik voel je pijn hoor, ik stond dit weekend ook 's avonds met een lekke remleiding 250 km van huis zonder lidmaatschap.
Nou ja het is gewoon wat hiervoor ook al is gezegd. Het is gewoon een verzekering en die sluit je af omdat je de financiële gevolgen van een onzekere gebeurtenis niet zelf wil of kan dragen. Op het moment dat je een verzekering wil afsluiten terwijl je al schade hebt, gaat dat dus compleet in tegen het hele verzekeringsprincipe. Er is geen sprake meer van onzekerheid. Er zijn ook verzekeringen die bestaande situaties uitsluiten, denk bijvoorbeeld aan rechtsbijstand. Ik vind zo'n premie, hoe fors dan ook, niet per definitie onrechtvaardig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed punt ja. Vooruit. Maar goed. Het gaat niet om mijn domheid of iets, dat begrijp ik. Maar is toch een abnormaal hoog bedrag. En ik krijg dan ineens ook geen korting meer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:47 schreef Messina het volgende:
[..]
Oke, voorbeeld.
Jij vergeet een zorgverzekering af te sluiten, die normaal zo'n 100 euro per maand kost.
Jij breekt je been in de eerste week van januari. Kosten: 9.000 euro.
Die mag je ook gewoon zelf aftikken, hoor
Is de zorgverzekering dan echt kut? Of ben jij een beetje laks/dom geweest om zoiets te vergeten/uit te stellen?
Ik kan me inderdaad moeilijk inleven in iemand die te lui is een verzekering af te sluiten, vervolgens gaat kankeren op de club die haar best wil helpen voor een prijs die ze vervolgens te duur vind als ze plotsklaps wel met pech staat, hierover een topic opent op Fok en het dan nog uit haar strot geramd krijgt dat een fulltime baan o zo druk is en ze het te druk heeft dit soort dingen te regelen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Scorpie, dat jij geen inlevingsvermogen hebt, prima. Maar dat je werkelijk waar andere users zo moet afbranden omdat je zelf geen ego hebt, alsjeblieft houdt daar eens even mee op. Zou dan namelijk een mooiere wereld worden.
Is dat écht zo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:47 schreef DroogDok het volgende:
[..]
TS moet ook haar vriend laten bellen, die moet dan wel bij de auto zijn natuurlijk. Dat de auto niet op zijn naam staat maakt dan niet uit.
Dat klopt helemaal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:47 schreef DroogDok het volgende:
[..]
TS moet ook haar vriend laten bellen, die moet dan wel bij de auto zijn natuurlijk. Dat de auto niet op zijn naam staat maakt dan niet uit.
Ja, dat is echt zo. Moet je nagaan, zelfs na al je ge-emmer en je gekanker kom je er nog goed vanaf ook. Geluk is met de dommen blijkbaar.quote:
Een gemiddelde fulltime baan is zo'n 36 tot 40 uur. Ik werk 45 uur bij een baan, ik heb nog een baan daarnaast en ik studeer. So please shut the fuck up.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad moeilijk inleven in iemand die te lui is een verzekering af te sluiten, vervolgens gaat kankeren op de club die haar best wil helpen voor een prijs die ze vervolgens te duur vind als ze plotsklaps wel met pech staat, hierover een topic opent op Fok en het dan nog uit haar strot geramd krijgt dat een fulltime baan o zo druk is en ze het te druk heeft dit soort dingen te regelen.
Niet meer op dit moment heb ik begrepen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:51 schreef Mark het volgende:
Je kunt toch ook een partnerkaart aanvragen?
En nog heb je genoeg tijd te Fokken, te klagen, te janken en NOG STEEDS GEEN LIDMAATSCHAP af te sluiten via Internet. Faal je dan of wat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een gemiddelde fulltime baan is zo'n 36 tot 40 uur. Ik werk 45 uur bij een baan, ik heb nog een baan daarnaast en ik studeer. So please shut the fuck up.
En daarnaast nog tijd om Fok te modereren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een gemiddelde fulltime baan is zo'n 36 tot 40 uur. Ik werk 45 uur bij een baan, ik heb nog een baan daarnaast en ik studeer. So please shut the fuck up.
Wat een kutsmoezen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, want ik kan nu wel een lidmaatschap afsluiten, maar dan nog betaal ik dadelijk gewoon 247 euro dus das een beetje dubbel op. En dit uurtje FOK!en bedoel je?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En nog heb je genoeg tijd te Fokken, te klagen, te janken en NOG STEEDS GEEN LIDMAATSCHAP af te sluiten via Internet. Faal je dan of wat?
Een uurtje Fokken == 5x de ANWB lidmaatschap pagina kunnen doorlopen. Fail.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, want ik kan nu wel een lidmaatschap afsluiten, maar dan nog betaal ik dadelijk gewoon 247 euro dus das een beetje dubbel op. En dit uurtje FOK!en bedoel je?
Wat begrijp je niet aan het feit dubbelop?!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een uurtje Fokken == 5x de ANWB lidmaatschap pagina kunnen doorlopen. Fail.
Dan had je nog niks gehad zonder woonplaatsservice.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeh dan ben ik nog wel zeer blij dat dit maar 2 km van huis is.
ja dit uurtje Fok ja. En aangezien je mod bent ben je hier wel vaker een uurtje, en dan wil je in dit topic met droge ogen beweren dat je te druk bent om even een lidmaatschap af te sluiten bij de ANWB, wat veel goedkoper is dan het doen als je al met pech staat, omdat je in de week veel te doen hebt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, want ik kan nu wel een lidmaatschap afsluiten, maar dan nog betaal ik dadelijk gewoon 247 euro dus das een beetje dubbel op. En dit uurtje FOK!en bedoel je?
Ik zeg toch dat het mijn eigen verantwoordelijkheid was? Ik vind het bedrag alleen hoog.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja dit uurtje Fok ja. En aangezien je mod bent ben je hier wel vaker een uurtje, en dan wil je in dit topic met droge ogen beweren dat je te druk bent om even een lidmaatschap af te sluiten bij de ANWB, wat veel goedkoper is dan het doen als je al met pech staat, omdat je in de week veel te doen hebt?
Eigen verantwoordelijkheid is moeilijk he?
Tering zeg
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het mijn eigen verantwoordelijkheid was? Ik vind het bedrag alleen hoog.En ik vraag naar andere opties. Verder niks.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:28 schreef Tamashii het volgende:
Wat een teringclub. Ik bedoel, kunnen jullie dan niet even nagaan dat die auto net van mij is en dat ik er iig verzekerd in rijd en alles.
Ik vind dit echt een teringhoog bedrag en ben echt woedend.
Nee, je flipte de helemaal de pan uit dat het zo duur was.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weet je wanneer het veel lager was geweest? Als je al lid was geworden toen je nog geen gedoe met je auto had. Maar ja, toen was jij zogenaamd te druk (lees: te lui).quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het mijn eigen verantwoordelijkheid was? Ik vind het bedrag alleen hoog.En ik vraag naar andere opties. Verder niks.
Daar ben je mooi klaar mee dan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef einzweipolizei het volgende:
Stop eens even met mijn vriendin te bashen
Ik ga gewoon in die auto zitten en de ANWB bellen, opgelost
de rest van de opties? niet de wegenwacht laten komen/iemand die je kent bellen om het op te lossen/auto weg te slepen en dan je auto te laten maken he.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:59 schreef Tamashii het volgende:
Het is wel duidelijk nu hoor.![]()
Maakt me verder ook geen fuck uit. Ik vroeg alleen naar de rest van de opties.
Sterkte man. Doet ze altijd zo of is het een periode van de maand?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef einzweipolizei het volgende:
Geen ANWB lid worden en gewoon de dealer / garage op de hoek / handige buurman bellen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zei dat de lichten en airco werkten, dus de accu kan het niet zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:09 schreef Kreator het volgende:
Of misschien is de accu leeg. Of misschien is er een ander probleem. TS lijkt me niet iemand die meer omschrijvingen kan geven dan de kleur vd auto.
Wat kan de ANWB daar nou aan doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:35 schreef Tamashii het volgende:
Motor een tik geven en het nog eens proberen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zei dat de lichten en airco werkten, dus de accu kan het niet zijn.
Jij zei ook dat de ANWB een tering bedrijf is wat ook niet blijkt te kloppen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zei dat de lichten en airco werkten, dus de accu kan het niet zijn.
JAJA, ik snap het nu. Ik was gewoon gefrustreerd even ja. Kan gebeuren. Neemt niet weg dat iedereen vervolgens mij over een kam scheert door te zeggen dat ik weet-ik-veel-wat allemaal ben. Maar ik heb nu ook spijt van mijn OP, ik had ook eerder lid moeten worden, klopt allemaal. Maar ik ben het niet gewend dat de auto het niet doet, dus raakte in de stress. Ik woon op mezelf in een dorp dus er is ook niet 123 iemand die ik hiervoor kan inschakelen, dat allemaal tezamen geeft ongeveer zo'n topic als dit. En ja het spijt me als ik dan overkom als een of ander labiel wijf wat geen hersens of inhoud heeft, maar het was gewoon een momentopname en het is wat dat betreft jammer dat users dat niet begrijpen, want ik heb wel gezegd dat het mijn eigen fout was.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jij zei ook dat de ANWB een tering bedrijf is wat ook niet blijkt te kloppen.
In elk geval niet door de reden die jij hier geeft
Ik heb bovengemiddeld veel inlevingsvermogen en zulks, maar zelfs ik begrijp dit niet hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:31 schreef Tamashii het volgende:
jammer dat users dat niet begrijpen, want ik heb wel gezegd dat het mijn eigen fout was.
Ik weet niet of jullie beiden een auto nu hebben, maar in ons geval (wij hebben maar 1 auto) hoeven we maar 1 anwb abbo te hebben, omdat als je partner in dezelfde auto rijdt hij/zij er ook gewoon gebruik van kan maken. Gewoon zorgen dat je anwb pas bij de auto papieren zit en er is geen probleem.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:28 schreef Tamashii het volgende:
Hoi,
Mijn auto heeft het net begeven. Hij is nog geen week van mij en was daarvoor van mijn partner. Afgelopen donderdag verzekering geregeld en alles maar ik heb veel gewerkt daarna en zou deze week de ANWB regelen.
Nu is hij dus kapot. Ik bel de ANWB, ja kost dan 247 euro. 90 euro lidmaatschap en 150 eigen risico. Wat een teringclub. Ik bedoel, kunnen jullie dan niet even nagaan dat die auto net van mij is en dat ik er iig verzekerd in rijd en alles.
Ik zou ook nog eens jongerenkorting krijgen, dus het lidmaatschap is voor mij maar 50 euro per jaar. Ik vind dit echt een teringhoog bedrag en ben echt woedend. Nu moet ik het denk ik op een andere manier oplossen, want anders gooi ik bijna 200 euro weg.
Ook al een platina lidmaatschap?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb bovengemiddeld veel inlevingsvermogen en zulks, maar zelfs ik begrijp dit niet hoorJa, ik snap dat je de ziekte in hebt dat het nu een stuk duurder is, maar dat gehuil over het bonnetje van de verzekering, een drukke baan én dat ANWB een tering-bedrijf is, is echt gelul van een dronken aardbei
Ik was juist vorige maand zo extreem blij met de ANWB; stond met een afgesloten auto (sleutels in het contact) op meer dan 100km van huis. Binnen 25 minuten hadden ze me weer up & running! En dat maar voor ¤ 75 per jaar
Ik ben dan ook al járen lid. Á ¤ 75 per jaar....
Ow, wacht....
Dat dus... Onze auto staat op mijn naam en het ANWB lidmaatschap ook. Vorig jaar bij pech is mijn vrouw gewoon geholpenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:52 schreef ender_xenocide het volgende:
Ik weet niet of jullie beiden een auto nu hebben, maar in ons geval (wij hebben maar 1 auto) hoeven we maar 1 anwb abbo te hebben, omdat als je partner in dezelfde auto rijdt hij/zij er ook gewoon gebruik van kan maken. Gewoon zorgen dat je anwb pas bij de auto papieren zit en er is geen probleem.
Wow, 40 hele uren? Hoe doe je het zeg!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, en wwat zou dat? Jij bent je partner niet.....quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar ze kunnen gvd controleren dat mijn partner vorig jaar nog een reparatie door hen heeft laten doen.
Iedereen heeft het bonnetje van het overschrijven wsl nog. Dat wilt niets zeggen over jouw intentie om lid te worden van de club.quote:En ik heb het fucking bonnetje nog van het overschrijven bij het postkantoor. Het eerste geld van de verzekering is er NET af.
Dan moet je ook niet miepen als je geen dienstverlening krijgt. Je vond het zelf schijnbaar ook niet belangrijk genoeg om er moeite voor te doen om lid te worden....quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat !quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:44 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Tja, als iedereen gewoon wacht tot z'n auto kapot gaat en dan pas lid wordt krijg je een kromme bedoening. Het is gewoon een verzekering net als alle anderen.
Ik snap je boosheid, maar je hebt gewoon pech dat je een kutauto hebt.
Wat is er ridicuul aan? Dat is het tarief dat ze aan eenieder vragen die ter plekke lid wordt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:42 schreef Tamashii het volgende:
Het feit dat de auto net is overgeschreven en de ANWB 247 euro vraagt vind ik ridicuul.
Over (onterecht) afbranden gesproken.... jij vs. de ANWBquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Scorpie, dat jij geen inlevingsvermogen hebt, prima. Maar dat je werkelijk waar andere users zo moet afbranden omdat je zelf geen ego hebt, alsjeblieft houdt daar eens even mee op. Zou dan namelijk een mooiere wereld worden.
Zo zo.. 40-45 uur per week?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Poeh zeg, ik doe dat ook allemaal (en heb een gezin en nog een eigen bedrijf erbij).... Toch ben ik wel lidquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als ze nog komen. Met een beetje pech (voor jullie) hebben ze de melding geregistreerd en weten ze dat de pech niet is ontstaan toen jij reed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef einzweipolizei het volgende:
Dat. Daarbij: stel iedereen kan ter plekke lid worden zonder dat extra tarief. Dan zou iedereen pas lid worden als hij/zij panne heeft en meteen er na het lidmaatschap opheffen. Resultaat: ANWB gaat ineen maand failliet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat is er ridicuul aan? Dat is het tarief dat ze aan eenieder vragen die ter plekke lid wordt.
Serieus?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:39 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Wat was het dan? Vergeten te tanken zeker? Haha
Alsof mods een voorbeeldfunctie hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:36 schreef Maax het volgende:
De voorbeeld functie van een mod is dus ook zwaar overgewaardeerd.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
dank voor het bijdragen aan mijn salarisquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb bovengemiddeld veel inlevingsvermogen en zulks, maar zelfs ik begrijp dit niet hoorJa, ik snap dat je de ziekte in hebt dat het nu een stuk duurder is, maar dat gehuil over het bonnetje van de verzekering, een drukke baan én dat ANWB een tering-bedrijf is, is echt gelul van een dronken aardbei
Ik was juist vorige maand zo extreem blij met de ANWB; stond met een afgesloten auto (sleutels in het contact) op meer dan 100km van huis. Binnen 25 minuten hadden ze me weer up & running! En dat maar voor ¤ 75 per jaar
Ik ben dan ook al járen lid. Á ¤ 75 per jaar....
Ow, wacht....
Repareren kan de ANWB dit niet, en dat zit ook niet in je pakket. Het is slechts noodhulp, in die zin dat ze verhelpen wat ze kunnen om je daar zsm weg te krijgen. De echte reparatie moet je zelf nog door de garage laten doen (al kun je een startmotor prima zelf vervangen)quote:
Met veel plezierquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dank voor het bijdragen aan mijn salaris
Wat voor een auto heb jij dan? Ik ken geen enkele auto (op elektrische na) waarvan de airco werkt als de motor uit staatquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:34 schreef Tamashii het volgende:
Toen wilde ik weer verder, niet starten. De airco doet het, de lichten doen het. Maar hij maakt geen geluid met starten!![]()
Probeer van de zomer het volgende:quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:13 schreef Fer het volgende:
Tuurlijk wel mijne blijft gewoon 20 graden aangeven als ik de motor afzet... en blazen.
een airco pomp op een distributieriem?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Probeer van de zomer het volgende:
- Wacht op een dag met 30+
- Ga in je auto zitten
- Zet de op contact
- Zet de airco vol aan en de blazers vol aan
- Time hoelang het duurt voordat het comfortabel in de auto is.
Doe daarna hetzelfde met motor aan en bij voorkeur rijdend.
Of je neemt van mij aan dat de compressor van airco op de distributieriem aangesloten is welke alleen draait als de motor draait. (Bij een van m'n vorige auto's werd deze bij stationair draaien ontkoppeld)
Veranderingen? Dat zijn normale werkweken...quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:
Natuurlijk. Fuck off. Sinds 3 weken werk ik 40-45 uur per week en sinds nog geen week heb ik een eigen auto. Weet je wat voor veranderingen dat zijn?
Ook dan zal het scherm 20 graden aangeven en zal er lucht uit de roosters blazen, net zolang tot de accu leeg is....quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Probeer van de zomer het volgende:
- Wacht op een dag met 30+
- Ga in je auto zitten
- Zet de op contact
- Zet de airco vol aan en de blazers vol aan
- Time hoelang het duurt voordat het comfortabel in de auto is.
Doe daarna hetzelfde met motor aan en bij voorkeur rijdend.
Of je neemt van mij aan dat de compressor van airco op de distributieriem aangesloten is welke alleen draait als de motor draait. (Bij een van m'n vorige auto's werd deze bij stationair draaien ontkoppeld)
Ik had beter kunnen zeggen; iets dat door de motor aangedreven wordt. Zoveel verstand heb ik er ook niet van.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
een airco pomp op een distributieriem?
Dat kan dus niet. Wel op een multiriem
En een service van likmevestje.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:24 schreef Hexagon het volgende:
Er zijn ook goedkopere pechhulpen waar je niet extra betaald voor een tijdschrift dat je niet leest
je airco pomp werkt niet als deze wordt aangedreven door een multi riem en de motor staat uit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:12 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik had beter kunnen zeggen; iets dat door de motor aangedreven wordt. Zoveel verstand heb ik er ook niet van.
Ik heb ergens gelezen dat beetje airco 7pk trek, wat 5.2kW is. Als je auto accu 12V is met 60aH, dan betekent dat ie maar 0.72kWh kan leveren tot ie leeg is. Dat is ongeveer 8 minuten, niet heel erg lang dus.
En volgende week sta je weer met pech en moet je nog een keer dokkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
moet je nagaan dat ik wekelijks zulke meiden mag helpenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:42 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Gezien jouw foto zou ik je "gratis" hebben geholpen als ik de ANWB was
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:35 schreef Fer het volgende:
Gelul, kerels in net pak met een hete aardappel, zeg kerel. Gaat mijn wagen het alweer doen? Of Kerels in overals in een gammele werkbus die nog nooit een garage heeft gezien voor de reguliere beurt. Geen idee, trap dagelijks volgas met koud blok en nooit problemen.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben niet single hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:17 schreef Rio het volgende:
[..]
Dit vat samen waarom je nu single bent
OMG, wat een faalhaas ben je ook. Te beroerd om je zaken te regelen (hoe lang duurt het om lid te worden? Als je echt je best doet om het zo langzaam mogelijk te doen 10 minuten?), en dan de ANWB de schuld ervan geven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:
Dat valt nog mee, met de gemiddelde rechtsbijstand moet je 3 maanden aangesloten zijn voor de zaak is gaan lopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:44 schreef Tamashii het volgende:
Nogmaals, en dan ook echt voor de laatste keer voor die geniale mensen die 1 ding niet begrijpen:
Je moet 9 dagen lid zijn van de anwb voordat ze je kosteloos helpen. Al was ik dezelfde dag nog lid geworden, maakte dus niks uit.
Ja ik las dat de straatprijs ging vallen in mijn straat.. dus ik bellen, mag ik wel lid worden, maar dan doe ik niet mee voor de straatprijs! Wat een kutbedrijf. Ze kunnen toch zien dat ik vorige week verhuist ben? Dan denk je er niet meteen aan om dat te regelen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:46 schreef MellowYellow_1979 het volgende:
geniaal, met veel plezier gelezen.....
TS ook maar even lid worden van de postcodeloterij voordat je daar helemaal de pan uit gaat flippen als de straatprijs valt...!
En aan die voorwaarde heb jij dus (bij lange na) niet voldaan... Welk stuk begrijp jij daar niet van?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:44 schreef Tamashii het volgende:
Nogmaals, en dan ook echt voor de laatste keer voor die geniale mensen die 1 ding niet begrijpen:
Je moet 9 dagen lid zijn van de anwb voordat ze je kosteloos helpen. Al was ik dezelfde dag nog lid geworden, maakte dus niks uit.
In zo'n faaltopic anderen de les proberen te lezen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:44 schreef Tamashii het volgende:
Geeft niet, ik honk (= toeter) voor alle mensen die langs de weg staan met een nieuwere auto dan de mijne.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:37 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
In zo'n faaltopic anderen de les proberen te lezen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:44 schreef Tamashii het volgende:
Goh, dat zou dan bijna iedereen zijn die ik zie staanquote:Op zondag 13 januari 2013 12:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geeft niet, ik honk (= toeter) voor alle mensen die langs de weg staan met een nieuwere auto dan de mijne.
Eerder gegeven adviezen zo goed als kwaad opvolgen en ....gewoon je ANWB lidmaatschap opzeggen daar gebleken is dat in tijd van nood men je dus nog met een rekening voorschotelt terwijl je wel trouw elk jaar geld aan hun overmaakt, juist voor momenten als deze.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:28 schreef Tamashii het volgende:
Hoi,
Dus je werkt minstens 123-128 uur niet per week, had je het mooi in die tijd kunnen regelen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hooguit licht debiel van jouw en niet van hun.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus jij hebt zo'n oud model dat je daar geeneens de snelweg mee op mag.....quote:Op zondag 13 januari 2013 12:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geeft niet, ik honk (= toeter) voor alle mensen die langs de weg staan met een nieuwere auto dan de mijne.
1994quote:Op zondag 13 januari 2013 16:23 schreef klipper het volgende:
[..]
Dus jij hebt zo'n oud model dat je daar geeneens de snelweg mee op mag.....
jij hebt de strekking van dit topic he-le-maal begrepen.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:03 schreef Jaimito het volgende:
Teringclub?
Ik heb een lidmaatschap (woonplaats+buitenwoonplaats+europa) al 5 jaar.
ik heb 9 keer (4 keer met een volkswagen golf (in nog geen 2 maanden tijd), 1 keer met mijn landrover en 1 keer met een peugeot 106) stilgestaan. Anwb was er altijd na 3 kwartier en alle 9 keren teruggesleept naar huis waarvan de langste rit 21 km was, dit was snelweg en over de snelweg is het niet verstandig een personenwagen kabel persoonswagen combinatie slepen, ik was met een auto ambulance minimaal 75 euro kwijt geweest . Na duidelijke uitleg wat er aan de hand was omdat ik zei dat ik het zelf ging repareren, de monteur had er geen problemen mee en legde kort uit wat het probleem was en hoe ik het moest oplossen, iedere keer weer, en nu heb ik ze 2 jaar niet nodig gehad maar dat maakt mij niks uit dat ik 2 jaar voor niks betaal want het is een zekerheidje.
ik heb alleen maar goede ervaringen met de ANWB.
En dan zuigen over mijn Mitshubishi colt... noem het maar een AM6M2...Ik lach mijn lul uit mijn broek...quote:Op maandag 14 januari 2013 14:03 schreef Jaimito het volgende:
Teringclub?
ik heb 9 keer (4 keer met een volkswagen golf (in nog geen 2 maanden tijd), 1 keer met mijn landrover en 1 keer met een peugeot 106) stilgestaan. Anwb was er altijd na 3 kwartier en alle 9 keren teruggesleept naar huis waarvan de langste rit 21 km was, dit was snelweg en over de snelweg is het niet verstandig een personenwagen kabel persoonswagen combinatie slepen, ik was met een auto ambulance minimaal 75 euro kwijt geweest . Na duidelijke uitleg wat er aan de hand was omdat ik zei dat ik het zelf ging repareren, de monteur had er geen problemen mee en legde kort uit wat het probleem was en hoe ik het moest oplossen, iedere keer weer, en nu heb ik ze 2 jaar niet nodig gehad maar dat maakt mij niks uit dat ik 2 jaar voor niks betaal want het is een zekerheidje.
Hear.... zovaak heb ik ze niet nodig gehad en mijn 4 wieler... is ouder.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:03 schreef Jaimito het volgende:
Teringclub?
ja ja, gaat over dat ze niet op tijd een lidmaatschap heeft afgesloten en toen in de shit zat en nu zit te kankeren. snap dat wel, maar het is geen tering club.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef Rio het volgende:
[..]
jij hebt de strekking van dit topic he-le-maal begrepen.
Zero's zie ik liever in het wit (mainstream he) maar een collega heeft een Colt met 5! ton erop staan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 02:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En dan zuigen over mijn Mitshubishi colt... noem het maar een AM6M2...Ik lach mijn lul uit mijn broek...
Niks electronisch... alles met de hand onderhoud is easy. Monteurs moeten er om lachen... dit is old-skool (as it should be). Niet kapot te krijgen.
Audi A6 motor managment electronica nakijken is zowat de dagwaarde van mijn auto. En deze zegt nog steeds elke dag Vroempje (erfenisstuk). En bijzonder trouw. Zuipt zelfs geen olie...
-----
[ afbeelding ]
1939-1940... best fighter.
routemobiel is om te janken volgens mijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:40 schreef Skv het volgende:
Ook zo fijn aan de ANWB, dat je vóór 1 november moet hebben opgezegd, anders zit je er weer een jaar aan vast. T is dat ik er ook een creditcard van heb, anders had ik wel even gekeken naar die concurrerende jokers.
Die is onderdeel van je lidmaatschap.. niet van je wegenwacht dus je kan gewoon voor dat gedeelte naar routemobilquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:40 schreef Skv het volgende:
Ook zo fijn aan de ANWB, dat je vóór 1 november moet hebben opgezegd, anders zit je er weer een jaar aan vast. T is dat ik er ook een creditcard van heb, anders had ik wel even gekeken naar die concurrerende jokers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |