abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121352222
Hoi,

Mijn auto heeft het net begeven. Hij is nog geen week van mij en was daarvoor van mijn partner. Afgelopen donderdag verzekering geregeld en alles maar ik heb veel gewerkt daarna en zou deze week de ANWB regelen.

Nu is hij dus kapot. Ik bel de ANWB, ja kost dan 247 euro. 90 euro lidmaatschap en 150 eigen risico. Wat een teringclub. Ik bedoel, kunnen jullie dan niet even nagaan dat die auto net van mij is en dat ik er iig verzekerd in rijd en alles.

Ik zou ook nog eens jongerenkorting krijgen, dus het lidmaatschap is voor mij maar 50 euro per jaar. Ik vind dit echt een teringhoog bedrag en ben echt woedend. Nu moet ik het denk ik op een andere manier oplossen, want anders gooi ik bijna 200 euro weg.

Wat kan ik nu het beste doen? :{
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:28:58 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_121352252
De plaatselijke garage bellen?
Het hoeft niet via de ANWB hoor.
pi_121352292
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:28 schreef BasEnAad het volgende:
De plaatselijke garage bellen?
Het hoeft niet via de ANWB hoor.
Oke, dat is wel een goede inderdaad. Even kijken of er een hier in de buurt zit. Kan ik gewoon een willekeurige bellen?
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:31:54 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_121352389
Sterkte.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:32:07 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_121352400
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:29 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Oke, dat is wel een goede inderdaad. Even kijken of er een hier in de buurt zit. Kan ik gewoon een willekeurige bellen?
Tja lastig. Eentje die je vertrouwt. Anders zou ik de dichtstbijzijnde nemen, dat scheelt weer als ze moeten wegslepen bijvoorbeeld.
pi_121352421
quote:

[..]

Ja hoor. Leg gewoon uit wat er aan de hand is en of ze je kunnen helpen.

Daarna niet bij de ANWB een abonnement afsluiten, maar probeer eens Mondial Assistance. Heet nu geloof ik Allianz Assistance. Vele malen goedkoper. Ik ben na mijn ANWB Jongerenvoordeel ook naar ze overgestapt. Is wel autogeboden i.p.v. persoonsgebonden.
pi_121352437
quote:

[..]

Ik zou zeker even google'n. Natuurlijk kun je een willekeurige garage bellen, maar niet elke garage is even goed/prijswaardig.

Wat is er mis met je racemonstertje dan? ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_121352457
quote:
8s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:28 schreef Tamashii het volgende:
Hoi,

Mijn auto heeft het net begeven. Hij is nog geen week van mij en was daarvoor van mijn partner. Afgelopen donderdag verzekering geregeld en alles maar ik heb veel gewerkt daarna en zou deze week de ANWB regelen.

Nu is hij dus kapot. Ik bel de ANWB, ja kost dan 247 euro. 90 euro lidmaatschap en 150 eigen risico. Wat een teringclub. Ik bedoel, kunnen jullie dan niet even nagaan dat die auto net van mij is en dat ik er iig verzekerd in rijd en alles.

Ik zou ook nog eens jongerenkorting krijgen, dus het lidmaatschap is voor mij maar 50 euro per jaar. Ik vind dit echt een teringhoog bedrag en ben echt woedend. Nu moet ik het denk ik op een andere manier oplossen, want anders gooi ik bijna 200 euro weg.

Alsof ze bij de ANWB niet elke dag deze teringsmoes horen van paupers die te gierig zijn om het lidmaatschap te betalen :')

'Ja ik was echt NET van plan lid te worden hoor, huhuhuhuhu'. Geloof je het godverdomme zelf en durf je het met droge ogen te beweren ? :')
pi_121352495
Ja ik reed van mijn huis naar de papierbak een aantal km verder met superveel zooi. Daar de auto uitgezet en nja max 10 min weggeweest. Toen wilde ik weer verder, niet starten. De airco doet het, de lichten doen het. Maar hij maakt geen geluid met starten! ;( :'(
pi_121352512
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:34 schreef Tamashii het volgende:
Ja ik reed van mijn huis naar de papierbak een aantal km verder met superveel zooi. Daar de auto uitgezet en nja max 10 min weggeweest. Toen wilde ik weer verder, niet starten. De airco doet het, de lichten doen het. Maar hij maakt geen geluid met starten! ;( :'(
Geef eens een klap op de startmotor.
pi_121352539
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Alsof ze bij de ANWB niet elke dag deze teringsmoes horen van paupers die te gierig zijn om het lidmaatschap te betalen :')

'Ja ik was echt NET van plan lid te worden hoor, huhuhuhuhu'. Geloof je het godverdomme zelf en durf je het met droge ogen te beweren ? :')
Begrijp ik. Maar ze kunnen gvd controleren dat mijn partner vorig jaar nog een reparatie door hen heeft laten doen. En ik heb het fucking bonnetje nog van het overschrijven bij het postkantoor. Het eerste geld van de verzekering is er NET af.
pi_121352555
Moment, ik geef het even door aan de webcare.
pi_121352588
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:34 schreef Mallet het volgende:

[..]

Geef eens een klap op de startmotor.
Zou dat helpen?
pi_121352592
quote:
9s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:35 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Begrijp ik. Maar ze kunnen gvd controleren dat mijn partner vorig jaar nog een reparatie door hen heeft laten doen. En ik heb het fucking bonnetje nog van het overschrijven bij het postkantoor. Het eerste geld van de verzekering is er NET af.
Had je partner geen anwblidmaatschap dan? ;)
pi_121352614
quote:
8s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:36 schreef Messina het volgende:

[..]

Had je partner geen anwblidmaatschap dan? ;)
Ja, dat had hij wel. Maar dat staat dus op zijn naam. Sterker nog, als we de auto vorige week niet op mijn naam hadden over laten schrijven was het geen fucking probleem. Nu wel.
pi_121352639
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:37 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja, dat had hij wel. Maar dat staat dus op zijn naam. Sterker nog, als we de auto vorige week niet op mijn naam hadden over laten schrijven was het geen fucking probleem. Nu wel.
Maakt niet uit, je kan ook de ANWB laten komen als je in de auto van een ander rijdt. Zeg gewoon dat hij reed.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_121352666
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:37 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Maakt niet uit, je kan ook de ANWB laten komen als je in de auto van een ander rijdt. Zeg gewoon dat hij reed.
Ja maar hij is er niet, hij is aan het werk.
pi_121352678
quote:

[..]

En wat verandert er precies aan het feit dat jij GEEN lid bent van de ANWB met dat bonnetje? Je hoeft ze niet eens te bellen, je had het lidmaatschap vanuit je luie stoel kunnen doen :') . Dit is gewoon 100, nee wat zeg ik, 150% je eigen luie rotschuld.
pi_121352690
quote:
9s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:36 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Zou dat helpen?
Ja dat helpt soms echt hoor. Is natuurlijk geen langdurige optie maar goed.. Wij hadden ook een auto waar standaard een moersleutel in lag voor het geval het weer eens zover was :P.
pi_121352692
quote:

[..]

En als hij z'n kont dan eens in de auto zet en de ANWB belt?

De anwb kwam ook gewoon toen wij in het autootje van grootmoeder (een echte mitsubishi space star, vroemmmmm) pech kregen. Sterker nog, we zijn weggesleept (met een gebroken as), helemaal voor niets ;)
pi_121352696
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:37 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Sinds kort kan dat dus niet meer.
pi_121352727
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En wat verandert er precies aan het feit dat jij GEEN lid bent van de ANWB met dat bonnetje? Je hoeft ze niet eens te bellen, je had het lidmaatschap vanuit je luie stoel kunnen doen :') . Dit is gewoon 100, nee wat zeg ik, 150% je eigen luie rotschuld.
Natuurlijk. Fuck off. Sinds 3 weken werk ik 40-45 uur per week en sinds nog geen week heb ik een eigen auto. Weet je wat voor veranderingen dat zijn? Dan ga ik niet 'savonds nog even gezellig kijken naar een ANWB lidmaatschap.
pi_121352740
quote:
4s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik heb namelijk nooit mijn kenteken aan de ANWB door hoeven te geven omdat het een persoonsgebonden lidmaatschap is. Dan is dat sinds kort veranderd of niet?
pi_121352794
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Natuurlijk. Fuck off. Sinds 3 weken werk ik 40-45 uur per week en sinds nog geen week heb ik een eigen auto. Weet je wat voor veranderingen dat zijn? Dan ga ik niet 'savonds nog even gezellig kijken naar een ANWB lidmaatschap.
40 uur? Dus exact hetzelfde als iedere andere doorsnee nederlander? poe poe, met 8 uur per dag werken heb je inderdaad niet nog 16 uur per dag over om andere dingen te doen. Oh, wacht.
pi_121352796
quote:
4s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Van de site:

quote:
Belangrijk om te weten
Iedereen is welkom ongeacht het merk, het brandstoftype of het bouwjaar van uw auto of motor. De hulp is persoonsgebonden, dus geldig voor elke auto of motor waarvan u gebruik maakt (in Nederland maximaal 2 kentekens per jaar).
http://www.anwb.nl/wegenwacht/nederland
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_121352802
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:40 schreef Mallet het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik heb namelijk nooit mijn kenteken aan de ANWB door hoeven te geven omdat het een persoonsgebonden lidmaatschap is. Dan is dat sinds kort veranderd of niet?
Is niet veranderd. Je mag alleen maar voor een bapaald aantal auto's bellen. :)
pi_121352806
quote:

[..]

Oh my god, je werkt fulltime en nu kan je niet eens een lidmaatschap via Interwebz meer regelen. Wow, wat een slavenarbeid. Godverredomme zeg.
pi_121352807
quote:

[..]

Dus omdat jij te moe bent is de ANWB een kutbedrijf? Haha.

"Wehkamp had een prachtige jurk in de aanbieding. Maar ik was zo moe na het werk steeds... Na drie weken was de aanbieding weg. Wat is Wehkamp toch een kutbedrijf!" :P
pi_121352836
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:41 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

40 uur? Dus exact hetzelfde als iedere andere doorsnee nederlander? poe poe, met 8 uur per dag werken heb je inderdaad niet nog 16 uur per dag over om andere dingen te doen. Oh, wacht.
Nee, maar goed daar gaat dit topic niet over. En het mag allemaal mijn eigen schuld zijn, don't care. Het feit dat de auto net is overgeschreven en de ANWB 247 euro vraagt vind ik ridicuul.
pi_121352846
Tja, je hebt geen ANWB afgesloten en bent nu boos op ze.

Dat is alsof je huis afbrand en je daarna boos wordt op de ING omdat ze je niet achteraf willen verzekeren. :')

Overigens is je startmotor kapot. Geef er een klap op met een hamer (of een paar) en hij zal weer starten. Wel de startmotor spoedig vervangen.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_121352850
quote:
Ja, en weet je wat je tegenwoordig nodig hebt? Een ID kaart en je ANWB pasnummer. Komen ze niet overeen? Dan word je gewoon geweigerd. Is mij 3 maanden geleden nog overkomen met mijn vriendin.
pi_121352863
quote:
Ja precies dat dacht ik al. Mijn moeder rijdt sinds kort ook 2x in de week 120km per dag in mijn auto, vandaag ik overgestapt ben naar een auto gebonden abonnement.
pi_121352881
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:42 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nee, maar goed daar gaat dit topic niet over. En het mag allemaal mijn eigen schuld zijn, don't care. Het feit dat de auto net is overgeschreven en de ANWB 247 euro vraagt vind ik ridicuul.
Nee, je hebt immers geen ANWB lidmaatschap. Verder wat mighty_myte zegt.
pi_121352886
quote:

[..]

En ik vind je een behoorlijk irritante kutuser dat je vervolgens roept dat de ANWB een teringclub is in je OP omdat jij keihard faalt in het leven. Hou gewoon je smoelwerk dan dicht over een bedrijf als je weet dat je fout zit. Ik weet niet of er nou een draadje in je kop loszit of dat het hormonen zijn, maar je redenatievermogen is dramatisch.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2013 14:43:45 ]
pi_121352889
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:42 schreef mighty_myte het volgende:
Tja, je hebt geen ANWB afgesloten en bent nu boos op ze.

Dat is alsof je huis afbrand en je daarna boos wordt op de ING omdat ze je niet achteraf willen verzekeren. :')

Overigens is je startmotor kapot. Geef er een klap op met een hamer (of een paar) en hij zal weer starten. Wel de startmotor spoedig vervangen.
Ik ben niet boos op ze vanwege het feit dat je moet betalen oid. Dat is logisch. Maar als een lidmaatschap mij normaal 50 euro kost en nu vragen ze 247 euro, vind ik dat licht debiel ja.
pi_121352906
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En ik vind je een behoorlijk irritante kutuser dat je vervolgens roept dat de ANWB een teringclub is in je OP omdat jij keihard faalt in het leven. Hou gewoon je smoelwerk dan dicht over een bedrijf als je weet dat je fout zit.
:* Tis goed met jou, doehoei!
pi_121352947
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:43 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik ben niet boos op ze vanwege het feit dat je moet betalen oid. Dat is logisch. Maar als een lidmaatschap mij normaal 50 euro kost en nu vragen ze 247 euro, vind ik dat licht debiel ja.
Tja, als iedereen gewoon wacht tot z'n auto kapot gaat en dan pas lid wordt krijg je een kromme bedoening. Het is gewoon een verzekering net als alle anderen.

Ik snap je boosheid, maar je hebt gewoon pech dat je een kutauto hebt.
pi_121352965
quote:

[..]

Ach, je bent toch zo'n vrijheidsstrijdster? Hup, omkleden en zelf fixen die hap. Beetje vrouw heeft geen vent nodig, hoor. Chop chop :)
pi_121352968
TS :') Welkom in de grote mensenwereld...
pi_121352978
quote:

[..]

:* Tis goed met jou, doehoei!
Ga maar lekker dokken voor je luiheid, en als je dan toch bezig bent onder werktijd te Fokken en te klagen over dat je o zo weinig tijd over hebt voor het afsluiten van dingen, onthou dan even dat je in de tussentijd dat je liep te zeiken over de ANWB je nog 5 andere lidmaatschappen had kunnen afsluiten ^O^
pi_121352987
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:44 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

Tja, als iedereen gewoon wacht tot z'n auto kapot gaat en dan pas lid wordt krijg je een kromme bedoening. Het is gewoon een verzekering net als alle anderen.

Daar ben ik het wel mee eens ja. Ik geef ook toe dat ik beter meteen een lidmaatschap kon aanvragen, maar druk dit dat en het is dus nog geen week geleden gebeurd allemaal. Het is toch vreemd om dan 247 euro te vragen als het normaal 50 euro per jaar is.
pi_121353028
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens ja. Ik geef ook toe dat ik beter meteen een lidmaatschap kon aanvragen, maar druk dit dat en het is dus nog geen week geleden gebeurd allemaal. Het is toch vreemd om dan 247 euro te vragen als het normaal 50 euro per jaar is.
Ze vragen geen 247 voor het lidmaatschap. Zoals je zelf ook al zei 150 eigen risico.
pi_121353029
quote:

[..]

*aai
pi_121353039
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ga maar lekker dokken voor je luiheid, en als je dan toch bezig bent onder werktijd te Fokken en te klagen over dat je o zo weinig tijd over hebt voor het afsluiten van dingen, onthou dan even dat je in de tussentijd dat je liep te zeiken over de ANWB je nog 5 andere lidmaatschappen had kunnen afsluiten ^O^
Scorpie, dat jij geen inlevingsvermogen hebt, prima. Maar dat je werkelijk waar andere users zo moet afbranden omdat je zelf geen ego hebt, alsjeblieft houdt daar eens even mee op. Zou dan namelijk een mooiere wereld worden. O+
pi_121353053
quote:

[..]

Is op zich wel logisch. De meeste mensen betalen elk jaar zonder er gebruik van te maken, daarom is de premie zo laag. Pas lid worden als er iets is moet dan uiteraard extra kosten. Het is een beetje vergelijkbaar met een brandverzekering pas afsluiten als je huis in brand staat.

Ik voel je pijn hoor, ik stond dit weekend ook 's avonds met een lekke remleiding 250 km van huis zonder lidmaatschap.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_121353065
quote:
ns ja. Ik geef ook toe dat ik beter meteen een lidmaatschap kon aanvragen, maar druk dit dat en het is dus nog geen week geleden gebeurd allemaal. Het is toch vreemd om dan 247 euro te vragen als het normaal 50 euro per jaar is.
Oke, voorbeeld.

Jij vergeet een zorgverzekering af te sluiten, die normaal zo'n 100 euro per maand kost.
Jij breekt je been in de eerste week van januari. Kosten: 9.000 euro.

Die mag je ook gewoon zelf aftikken, hoor ;)

Is de zorgverzekering dan echt kut? Of ben jij een beetje laks/dom geweest om zoiets te vergeten/uit te stellen? :P
pi_121353072
Schaamteloos zo'n faaltopic openen.

TS :')
pi_121353076
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, en weet je wat je tegenwoordig nodig hebt? Een ID kaart en je ANWB pasnummer. Komen ze niet overeen? Dan word je gewoon geweigerd. Is mij 3 maanden geleden nog overkomen met mijn vriendin.
TS moet ook haar vriend laten bellen, die moet dan wel bij de auto zijn natuurlijk. Dat de auto niet op zijn naam staat maakt dan niet uit.
pi_121353087
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Is op zich wel logisch. De meeste mensen betalen elk jaar zonder er gebruik van te maken, daarom is de premie zo laag. Pas lid worden als er iets is moet dan uiteraard extra kosten. Het is een beetje vergelijkbaar met een brandverzekering pas afsluiten als je huis in brand staat.

Ik voel je pijn hoor, ik stond dit weekend ook 's avonds met een lekke remleiding 250 km van huis zonder lidmaatschap.
Oeh dan ben ik nog wel zeer blij dat dit maar 2 km van huis is. :9
pi_121353096
quote:

[..]

Nou ja het is gewoon wat hiervoor ook al is gezegd. Het is gewoon een verzekering en die sluit je af omdat je de financiële gevolgen van een onzekere gebeurtenis niet zelf wil of kan dragen. Op het moment dat je een verzekering wil afsluiten terwijl je al schade hebt, gaat dat dus compleet in tegen het hele verzekeringsprincipe. Er is geen sprake meer van onzekerheid. Er zijn ook verzekeringen die bestaande situaties uitsluiten, denk bijvoorbeeld aan rechtsbijstand. Ik vind zo'n premie, hoe fors dan ook, niet per definitie onrechtvaardig.
pi_121353131
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:47 schreef Messina het volgende:

[..]

Oke, voorbeeld.

Jij vergeet een zorgverzekering af te sluiten, die normaal zo'n 100 euro per maand kost.
Jij breekt je been in de eerste week van januari. Kosten: 9.000 euro.

Die mag je ook gewoon zelf aftikken, hoor ;)

Is de zorgverzekering dan echt kut? Of ben jij een beetje laks/dom geweest om zoiets te vergeten/uit te stellen? :P
Goed punt ja. Vooruit. Maar goed. Het gaat niet om mijn domheid of iets, dat begrijp ik. Maar is toch een abnormaal hoog bedrag. En ik krijg dan ineens ook geen korting meer.
pi_121353140
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Scorpie, dat jij geen inlevingsvermogen hebt, prima. Maar dat je werkelijk waar andere users zo moet afbranden omdat je zelf geen ego hebt, alsjeblieft houdt daar eens even mee op. Zou dan namelijk een mooiere wereld worden. O+
Ik kan me inderdaad moeilijk inleven in iemand die te lui is een verzekering af te sluiten, vervolgens gaat kankeren op de club die haar best wil helpen voor een prijs die ze vervolgens te duur vind als ze plotsklaps wel met pech staat, hierover een topic opent op Fok en het dan nog uit haar strot geramd krijgt dat een fulltime baan o zo druk is en ze het te druk heeft dit soort dingen te regelen.
pi_121353155
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:47 schreef DroogDok het volgende:

[..]

TS moet ook haar vriend laten bellen, die moet dan wel bij de auto zijn natuurlijk. Dat de auto niet op zijn naam staat maakt dan niet uit.
Is dat écht zo?
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 januari 2013 @ 14:50:00 #54
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_121353196
...wat een mongool ben je als je daar kwaad om wordt. Dit is niet de schuld van de ANWB. Jij bent gewoon laks geweest en moet daar nu voor boeten.
pi_121353201
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:47 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal.
pi_121353210
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Is dat écht zo?
Ja, dat is echt zo. Moet je nagaan, zelfs na al je ge-emmer en je gekanker kom je er nog goed vanaf ook. Geluk is met de dommen blijkbaar.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2013 14:50:47 ]
pi_121353218
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik kan me inderdaad moeilijk inleven in iemand die te lui is een verzekering af te sluiten, vervolgens gaat kankeren op de club die haar best wil helpen voor een prijs die ze vervolgens te duur vind als ze plotsklaps wel met pech staat, hierover een topic opent op Fok en het dan nog uit haar strot geramd krijgt dat een fulltime baan o zo druk is en ze het te druk heeft dit soort dingen te regelen.
Een gemiddelde fulltime baan is zo'n 36 tot 40 uur. Ik werk 45 uur bij een baan, ik heb nog een baan daarnaast en ik studeer. So please shut the fuck up.
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:51:01 #58
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121353231
Je kunt toch ook een partnerkaart aanvragen?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_121353241
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:51 schreef Mark het volgende:
Je kunt toch ook een partnerkaart aanvragen?
Niet meer op dit moment heb ik begrepen.
pi_121353253
quote:
17s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:50 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Een gemiddelde fulltime baan is zo'n 36 tot 40 uur. Ik werk 45 uur bij een baan, ik heb nog een baan daarnaast en ik studeer. So please shut the fuck up.
En nog heb je genoeg tijd te Fokken, te klagen, te janken en NOG STEEDS GEEN LIDMAATSCHAP af te sluiten via Internet. Faal je dan of wat?
pi_121353277
quote:

[..]

En daarnaast nog tijd om Fok te modereren.

Ik zou zeggen schopje naar KLB. Want je klaagt alleen maar over de ANWB zonder oplossingen van je werkelijke probleem te zoeken.
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 januari 2013 @ 14:52:18 #62
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_121353284
quote:

[..]

Wat een kutsmoezen. :'). Een ANWB lidmaatschap nemen kost je nog geen tien minuten. Dus het is gewoon je eigen schuld. Iedereen is wel eens druk. Wat snap je daar niet aan?
pi_121353295
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En nog heb je genoeg tijd te Fokken, te klagen, te janken en NOG STEEDS GEEN LIDMAATSCHAP af te sluiten via Internet. Faal je dan of wat?
Nee, want ik kan nu wel een lidmaatschap afsluiten, maar dan nog betaal ik dadelijk gewoon 247 euro dus das een beetje dubbel op. En dit uurtje FOK!en bedoel je? :')
pi_121353336
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nee, want ik kan nu wel een lidmaatschap afsluiten, maar dan nog betaal ik dadelijk gewoon 247 euro dus das een beetje dubbel op. En dit uurtje FOK!en bedoel je? :')
Een uurtje Fokken == 5x de ANWB lidmaatschap pagina kunnen doorlopen. Fail.
pi_121353352
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een uurtje Fokken == 5x de ANWB lidmaatschap pagina kunnen doorlopen. Fail.
Wat begrijp je niet aan het feit dubbelop?!
pi_121353377
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:47 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Oeh dan ben ik nog wel zeer blij dat dit maar 2 km van huis is. :9
Dan had je nog niks gehad zonder woonplaatsservice. _O-
  Moderator woensdag 9 januari 2013 @ 14:55:06 #67
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_121353391
quote:

[..]

ja dit uurtje Fok ja. En aangezien je mod bent ben je hier wel vaker een uurtje, en dan wil je in dit topic met droge ogen beweren dat je te druk bent om even een lidmaatschap af te sluiten bij de ANWB, wat veel goedkoper is dan het doen als je al met pech staat, omdat je in de week veel te doen hebt?

Eigen verantwoordelijkheid is moeilijk he?

Tering zeg :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_121353407
En zoiets is dan mod :')

Ts past goed bij de wgr ergernis: topicstarters die boos worden omdat zij het gewenste antwoordt niet krijgen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_121353411
Kap nou met jezelf verdedigen. Je zet jezelf voor schut.

Je weet zelf nu ook wel prima dat je fout zit, en dat je gewooon je vriend of de garage had moeten bellen.
Too ashamed.

Maakt niet uit, regel dat, en stop met Fokken. Kost het je ook geen geld en kun je weer verder met je 45-urige werkweek.
pi_121353425
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

ja dit uurtje Fok ja. En aangezien je mod bent ben je hier wel vaker een uurtje, en dan wil je in dit topic met droge ogen beweren dat je te druk bent om even een lidmaatschap af te sluiten bij de ANWB, wat veel goedkoper is dan het doen als je al met pech staat, omdat je in de week veel te doen hebt?

Eigen verantwoordelijkheid is moeilijk he?

Tering zeg :')
Ik zeg toch dat het mijn eigen verantwoordelijkheid was? Ik vind het bedrag alleen hoog. :') En ik vraag naar andere opties. Verder niks.
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 januari 2013 @ 14:58:05 #71
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_121353505
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:55 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat het mijn eigen verantwoordelijkheid was? Ik vind het bedrag alleen hoog. :') En ik vraag naar andere opties. Verder niks.
quote:
Wat een teringclub. Ik bedoel, kunnen jullie dan niet even nagaan dat die auto net van mij is en dat ik er iig verzekerd in rijd en alles.
Ik vind dit echt een teringhoog bedrag en ben echt woedend.
quote:

[..]

Nee, je flipte de helemaal de pan uit dat het zo duur was.
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:58:11 #72
367786 einzweipolizei
Remember remember the fifth of
pi_121353510
Stop eens even met mijn vriendin te bashen
Ik ga gewoon in die auto zitten en de ANWB bellen, opgelost
november.
  Moderator woensdag 9 januari 2013 @ 14:58:21 #73
16180 crew  CoolGuy
pi_121353519
quote:

[..]

Weet je wanneer het veel lager was geweest? Als je al lid was geworden toen je nog geen gedoe met je auto had. Maar ja, toen was jij zogenaamd te druk (lees: te lui).
pi_121353572
Het is wel duidelijk nu hoor. :')
Maakt me verder ook geen fuck uit. Ik vroeg alleen naar de rest van de opties.
pi_121353588
quote:
8s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef einzweipolizei het volgende:
Daar ben je mooi klaar mee dan.
  Moderator woensdag 9 januari 2013 @ 15:01:14 #76
16180 crew  CoolGuy
pi_121353647
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:59 schreef Tamashii het volgende:
Het is wel duidelijk nu hoor. :')
Maakt me verder ook geen fuck uit. Ik vroeg alleen naar de rest van de opties.
de rest van de opties? niet de wegenwacht laten komen/iemand die je kent bellen om het op te lossen/auto weg te slepen en dan je auto te laten maken he.

Really? Rocketscience?
pi_121353664
quote:
Sterkte man. Doet ze altijd zo of is het een periode van de maand?
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:06:44 #78
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_121353861
quote:

[..]

Geen ANWB lid worden en gewoon de dealer / garage op de hoek / handige buurman bellen.
Of je trekt de motorkap ff los en geeft die startmotor een hengst.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_121353875
Of misschien is de sleutel kapot (op de grond gevallen bijv. waardoor chip kapot is). Probeer eens de reservesleutel.
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 januari 2013 @ 15:09:12 #80
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_121353965
Of misschien is de accu leeg. Of misschien is er een ander probleem. TS lijkt me niet iemand die meer omschrijvingen kan geven dan de kleur vd auto.

[ Bericht % gewijzigd door Five_Horizons op 09-01-2013 15:43:49 ]
pi_121354430
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:09 schreef Kreator het volgende:
Of misschien is de accu leeg. Of misschien is er een ander probleem. TS lijkt me niet iemand die meer omschrijvingen kan geven dan de kleur vd auto.
Ik zei dat de lichten en airco werkten, dus de accu kan het niet zijn.
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:26:47 #82
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_121354702
quote:
Wat kan de ANWB daar nou aan doen :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:27:56 #83
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_121354752
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:19 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Motor een tik geven en het nog eens proberen.

Edit, of een andere garage bellen of je verlies nemen en de ANWB laten komen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_121354767
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:19 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Jij zei ook dat de ANWB een tering bedrijf is wat ook niet blijkt te kloppen.
In elk geval niet door de reden die jij hier geeft
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_121354904
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Jij zei ook dat de ANWB een tering bedrijf is wat ook niet blijkt te kloppen.
In elk geval niet door de reden die jij hier geeft
JAJA, ik snap het nu. Ik was gewoon gefrustreerd even ja. Kan gebeuren. Neemt niet weg dat iedereen vervolgens mij over een kam scheert door te zeggen dat ik weet-ik-veel-wat allemaal ben. Maar ik heb nu ook spijt van mijn OP, ik had ook eerder lid moeten worden, klopt allemaal. Maar ik ben het niet gewend dat de auto het niet doet, dus raakte in de stress. Ik woon op mezelf in een dorp dus er is ook niet 123 iemand die ik hiervoor kan inschakelen, dat allemaal tezamen geeft ongeveer zo'n topic als dit. En ja het spijt me als ik dan overkom als een of ander labiel wijf wat geen hersens of inhoud heeft, maar het was gewoon een momentopname en het is wat dat betreft jammer dat users dat niet begrijpen, want ik heb wel gezegd dat het mijn eigen fout was. :)
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:35:55 #86
33954 ElisaB
pi_121355083
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:31 schreef Tamashii het volgende:
jammer dat users dat niet begrijpen, want ik heb wel gezegd dat het mijn eigen fout was. :)
Ik heb bovengemiddeld veel inlevingsvermogen en zulks, maar zelfs ik begrijp dit niet hoor :D Ja, ik snap dat je de ziekte in hebt dat het nu een stuk duurder is, maar dat gehuil over het bonnetje van de verzekering, een drukke baan én dat ANWB een tering-bedrijf is, is echt gelul van een dronken aardbei :)

Ik was juist vorige maand zo extreem blij met de ANWB; stond met een afgesloten auto (sleutels in het contact) op meer dan 100km van huis. Binnen 25 minuten hadden ze me weer up & running! En dat maar voor ¤ 75 per jaar :Y

Ik ben dan ook al járen lid. Á ¤ 75 per jaar.... *O*
Ow, wacht.... -O-
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:40:34 #87
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121355280
Maar dan heb je nu wel een kekke gouden lidmaatschapskaart
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_121355336
Impulsief.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:42:41 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121355373
Ondertussen al een abonnement dan?

Mocht ie volgende week weer kuren krijgen en je het weer vergeten bent?
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:51:25 #90
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121355760
En dan klagen dat je voor een heel jaar moet betalen terwijl het al 9 januari is :')
Dommage arachide-fromage
pi_121355806
quote:
Hoi,

Ik weet niet of jullie beiden een auto nu hebben, maar in ons geval (wij hebben maar 1 auto) hoeven we maar 1 anwb abbo te hebben, omdat als je partner in dezelfde auto rijdt hij/zij er ook gewoon gebruik van kan maken. Gewoon zorgen dat je anwb pas bij de auto papieren zit en er is geen probleem.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:58:32 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121356044
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:35 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb bovengemiddeld veel inlevingsvermogen en zulks, maar zelfs ik begrijp dit niet hoor :D Ja, ik snap dat je de ziekte in hebt dat het nu een stuk duurder is, maar dat gehuil over het bonnetje van de verzekering, een drukke baan én dat ANWB een tering-bedrijf is, is echt gelul van een dronken aardbei :)

Ik was juist vorige maand zo extreem blij met de ANWB; stond met een afgesloten auto (sleutels in het contact) op meer dan 100km van huis. Binnen 25 minuten hadden ze me weer up & running! En dat maar voor ¤ 75 per jaar :Y

Ow, wacht.... -O-
Ook al een platina lidmaatschap? O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_121356159
Heb je nou die startmotor al in elkaar gerost of hoe zit het?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_121357130
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:52 schreef ender_xenocide het volgende:
Ik weet niet of jullie beiden een auto nu hebben, maar in ons geval (wij hebben maar 1 auto) hoeven we maar 1 anwb abbo te hebben, omdat als je partner in dezelfde auto rijdt hij/zij er ook gewoon gebruik van kan maken. Gewoon zorgen dat je anwb pas bij de auto papieren zit en er is geen probleem.
Dat dus... Onze auto staat op mijn naam en het ANWB lidmaatschap ook. Vorig jaar bij pech is mijn vrouw gewoon geholpen
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_121357752
quote:

[..]

Wow, 40 hele uren? Hoe doe je het zeg!
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:13:49 #96
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_121359072
quote:

[..]

Begrijp ik. Maar ze kunnen gvd controleren dat mijn partner vorig jaar nog een reparatie door hen heeft laten doen.
Ja, en wwat zou dat? Jij bent je partner niet.....

quote:
En ik heb het fucking bonnetje nog van het overschrijven bij het postkantoor. Het eerste geld van de verzekering is er NET af.
Iedereen heeft het bonnetje van het overschrijven wsl nog. Dat wilt niets zeggen over jouw intentie om lid te worden van de club.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:15:37 #97
65960 sanger
pi_121359148
quote:

[..]

Dan moet je ook niet miepen als je geen dienstverlening krijgt. Je vond het zelf schijnbaar ook niet belangrijk genoeg om er moeite voor te doen om lid te worden....
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 17:16:19 #98
25682 2cv
Niet subtiel
pi_121359170
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:44 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

Dat !

En de opties ? Wat dacht je van motorkap open trekken, motor en alles er op en er aan bekijken en nadenken ?

Als de startmotor ECHT totaal niets zegt, dus ook geen klik of wat dan ook dan denk ik dat er een stekkertje los zit op het ding. Remedie: stekkertje weer vast zetten. Er op slaan kan ook, maar dan zou ik eerst op het dak van je auto slaan. Waarom ? Omdat dat dan even debiel maar wel zichtbaar is.

Faalmod :')
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:16:57 #99
65960 sanger
pi_121359199
quote:
Het feit dat de auto net is overgeschreven en de ANWB 247 euro vraagt vind ik ridicuul.
Wat is er ridicuul aan? Dat is het tarief dat ze aan eenieder vragen die ter plekke lid wordt.
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:19:24 #100
65960 sanger
pi_121359304
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Over (onterecht) afbranden gesproken.... jij vs. de ANWB :W
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:20:41 #101
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_121359343
quote:

[..]

Zo zo.. 40-45 uur per week?

Dat is inderdaad wel zo'n 8,5 uur per dag. Dan heb je echt geen tijd meer om je ANWB lidmaatschap even te regelen. :')
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:21:05 #102
65960 sanger
pi_121359364
quote:

[..]

Poeh zeg, ik doe dat ook allemaal (en heb een gezin en nog een eigen bedrijf erbij).... Toch ben ik wel lid :D :P
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:22:37 #103
65960 sanger
pi_121359418
quote:
Als ze nog komen. Met een beetje pech (voor jullie) hebben ze de melding geregistreerd en weten ze dat de pech niet is ontstaan toen jij reed.

En ja dat weet ik uit ervaring...
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 17:23:08 #104
25682 2cv
Niet subtiel
pi_121359439
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:16 schreef sanger het volgende:

[..]

Wat is er ridicuul aan? Dat is het tarief dat ze aan eenieder vragen die ter plekke lid wordt.
Dat. Daarbij: stel iedereen kan ter plekke lid worden zonder dat extra tarief. Dan zou iedereen pas lid worden als hij/zij panne heeft en meteen er na het lidmaatschap opheffen. Resultaat: ANWB gaat ineen maand failliet.
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:23:44 #105
367642 Jackie-Treehorn
pi_121359461
Bij een fatsoenlijke waggie krijg je trouwens gewoon dealer service! B-)
Refill?
pi_121359718
Well, het is opgelost. Slotjuuuuh. O+
pi_121359812
schitterend topic! Is dit geen Darwin-award gedoe ofzo?
pi_121360046
Wat was het dan? Vergeten te tanken zeker? Haha
  Licht Ontvlambaar woensdag 9 januari 2013 @ 17:44:04 #109
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_121360176
Beetje een KLB topic zo...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:47:35 #110
33954 ElisaB
pi_121360288
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:58 schreef Leandra het volgende:
Ook al een platina lidmaatschap? O+
Met een speldje O+
pi_121360386
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:39 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Wat was het dan? Vergeten te tanken zeker? Haha
Serieus?
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:59:52 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121360671
quote:
8s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:50 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Serieus?
Ja serieus, wat was het nou?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 9 januari 2013 @ 18:00:50 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121360699
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:47 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Met een speldje O+
Die heb ik niet :'(
Ik heb alleen een platina kaart.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121360741
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja serieus, wat was het nou?
Startmotor kapot.
  woensdag 9 januari 2013 @ 18:04:28 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121360780
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:02 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Startmotor kapot.
En? Gerepareerd of afgesleept?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121362034
De voorbeeld functie van een mod is dus ook zwaar overgewaardeerd. :')
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  woensdag 9 januari 2013 @ 19:03:35 #117
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_121363105
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:36 schreef Maax het volgende:
De voorbeeld functie van een mod is dus ook zwaar overgewaardeerd. :')
Alsof mods een voorbeeldfunctie hebben :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_121364745
quote:

[..]

:?

wegenwacht lidmaatschap is PERSOONSgebonden, niet voertuig !
pi_121364852
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:35 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ow, wacht.... -O-
dank voor het bijdragen aan mijn salaris O+
  woensdag 9 januari 2013 @ 20:09:07 #120
65960 sanger
pi_121366101
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

En? Gerepareerd of afgesleept?
Repareren kan de ANWB dit niet, en dat zit ook niet in je pakket. Het is slechts noodhulp, in die zin dat ze verhelpen wat ze kunnen om je daar zsm weg te krijgen. De echte reparatie moet je zelf nog door de garage laten doen (al kun je een startmotor prima zelf vervangen) :)
  woensdag 9 januari 2013 @ 21:04:21 #121
33954 ElisaB
pi_121369438
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

dank voor het bijdragen aan mijn salaris O+
Met veel plezier ^O^
  woensdag 9 januari 2013 @ 21:07:13 #122
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_121369608
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:34 schreef Tamashii het volgende:
Toen wilde ik weer verder, niet starten. De airco doet het, de lichten doen het. Maar hij maakt geen geluid met starten! ;( :'(
Wat voor een auto heb jij dan? Ik ken geen enkele auto (op elektrische na) waarvan de airco werkt als de motor uit staat :? :? :? :? :?
pi_121370009
Tuurlijk wel mijne blijft gewoon 20 graden aangeven als ik de motor afzet... en blazen.
.
  woensdag 9 januari 2013 @ 21:32:30 #124
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_121371062
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:13 schreef Fer het volgende:
Tuurlijk wel mijne blijft gewoon 20 graden aangeven als ik de motor afzet... en blazen.
Probeer van de zomer het volgende:
- Wacht op een dag met 30+
- Ga in je auto zitten
- Zet de op contact
- Zet de airco vol aan en de blazers vol aan
- Time hoelang het duurt voordat het comfortabel in de auto is.

Doe daarna hetzelfde met motor aan en bij voorkeur rijdend.

Of je neemt van mij aan dat de compressor van airco op de distributieriem aangesloten is welke alleen draait als de motor draait. (Bij een van m'n vorige auto's werd deze bij stationair draaien ontkoppeld)
pi_121375850
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef Keiichi het volgende:

[..]

- Ga in je auto zitten
- Zet de op contact

Of je neemt van mij aan dat de compressor van airco op de distributieriem aangesloten is welke alleen draait als de motor draait. (Bij een van m'n vorige auto's werd deze bij stationair draaien ontkoppeld)
een airco pomp op een distributieriem?

Dat kan dus niet. Wel op een multiriem
pi_121375874
quote:
Natuurlijk. Fuck off. Sinds 3 weken werk ik 40-45 uur per week en sinds nog geen week heb ik een eigen auto. Weet je wat voor veranderingen dat zijn?
Veranderingen? Dat zijn normale werkweken...
I was an atheist until I realized I was God
pi_121376205
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef Keiichi het volgende:

[..]

- Ga in je auto zitten
- Zet de op contact

Ook dan zal het scherm 20 graden aangeven en zal er lucht uit de roosters blazen, net zolang tot de accu leeg is....
.
  woensdag 9 januari 2013 @ 23:12:12 #128
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_121376454
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

een airco pomp op een distributieriem?

Dat kan dus niet. Wel op een multiriem
Ik had beter kunnen zeggen; iets dat door de motor aangedreven wordt. Zoveel verstand heb ik er ook niet van.

Ik heb ergens gelezen dat beetje airco 7pk trek, wat 5.2kW is. Als je auto accu 12V is met 60aH, dan betekent dat ie maar 0.72kWh kan leveren tot ie leeg is. Dat is ongeveer 8 minuten, niet heel erg lang dus.
  woensdag 9 januari 2013 @ 23:24:32 #129
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_121377100
Er zijn ook goedkopere pechhulpen waar je niet extra betaald voor een tijdschrift dat je niet leest
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 23:26:21 #130
25682 2cv
Niet subtiel
pi_121377171
Dat noemen ze een sleepdienst.
pi_121379614
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:24 schreef Hexagon het volgende:
Er zijn ook goedkopere pechhulpen waar je niet extra betaald voor een tijdschrift dat je niet leest
En een service van likmevestje.
pi_121379826
De ANWB is juist helemaal geweldig.
Ik stond eens in Zutphen (zelf woonachtig in Tilburg) met een kapotte bedrijfsbus van een werkgever die z'n zaakjes (evenals TS) niet fatsoenlijk geregeld had.
Privé heb ik echter wel een ANWB-lidmaatschap, hetgeen je voor 2 auto's per jaar mag gebruiken.
-> ANWB-monteur kwam, concludeerde dat de krukas-pulley aan stront was en heeft me opgesleept (VW Touran Vs. Opel Movano) naar een plaatselijke garage en was vervolgens ook nog zo vriendelijk me af te zetten bij het NS-station.
En dat alles zonder dat ik een lidmaatschapskaart kon tonen. Deze lag immers in mijn eigen auto.
Ik hoefde zelfs niet een legitimatiebewijs te laten zien. Eerlijke blauwe ogen i.c.m een relaxte opstelling (niet als een kip zonder kop van de toren beginnen te blazen) doen in dit soort situaties blijkbaar wonderen.

Kortom: ^O^ voor de ANWB.

OT: Je had je shit ook gewoon op tijd kunnen regelen.
Kan ik ook met een 60-80 urige werkweek.
  donderdag 10 januari 2013 @ 01:33:18 #133
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_121380909
Bij mij zit pechhulp bij mijn verzekering in. En heb je geen garantie meer ofzo, van waar je 'm gekocht hebt?
pi_121401943
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:12 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Ik had beter kunnen zeggen; iets dat door de motor aangedreven wordt. Zoveel verstand heb ik er ook niet van.

Ik heb ergens gelezen dat beetje airco 7pk trek, wat 5.2kW is. Als je auto accu 12V is met 60aH, dan betekent dat ie maar 0.72kWh kan leveren tot ie leeg is. Dat is ongeveer 8 minuten, niet heel erg lang dus.
je airco pomp werkt niet als deze wordt aangedreven door een multi riem en de motor staat uit.
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:44:54 #135
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_121402591
quote:

[..]

En volgende week sta je weer met pech en moet je nog een keer dokken :') Doe niet zo moeilijk, zie het hele gebeuren als een levensles dat je dit soort zaken direct moet regelen en betaal gewoon.
Ook geen sig dus
pi_121405006
Gezien jouw foto zou ik je "gratis" hebben geholpen als ik de ANWB was :9~
pi_121405288
Weet je wel wat slepen en zo kost?
pi_121410907
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2013 19:42 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Gezien jouw foto zou ik je "gratis" hebben geholpen als ik de ANWB was :9~
moet je nagaan dat ik wekelijks zulke meiden mag helpen :+ :@
pi_121411053
Gelul, kerels in net pak met een hete aardappel, zeg kerel. Gaat mijn wagen het alweer doen? Of Kerels in overals in een gammele werkbus die nog nooit een garage heeft gezien voor de reguliere beurt. Geen idee, trap dagelijks volgas met koud blok en nooit problemen.
.
pi_121411198
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:35 schreef Fer het volgende:
Gelul, kerels in net pak met een hete aardappel, zeg kerel. Gaat mijn wagen het alweer doen? Of Kerels in overals in een gammele werkbus die nog nooit een garage heeft gezien voor de reguliere beurt. Geen idee, trap dagelijks volgas met koud blok en nooit problemen.
:?
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:29:50 #141
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_121414399
Hoe lang geleden die gare bak van jou is overgeschreven maakt de ANWB natuurlijk geen moer uit. Dat jij een luie zeikerd bent ook niet. Wat de anwb uitmaakt is of je lid bent op het moment dat je ze nodig hebt. If not, dan geldt zoals zo vaak: luiheid heeft een prijs. Je zeikt dus eigenlijk over je eigen tekortkoming

edit: backfiretopic

[ Bericht 2% gewijzigd door Rio op 11-01-2013 22:23:23 ]
Ik heb al een boek.
pi_121439355
quote:

[..]

_O- :')
  vrijdag 11 januari 2013 @ 23:33:00 #143
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121456110
Sjongejonge.

En die 2km kon die dappere vent van je niet douwen? Sterker nog; als de startmotor stuk is, kan je hem aanduwen als t geen automaat is
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_121456223
Uiteindelijk heb ik toch gelijk, want als ik me vorige week meteen lid had gemaakt dan nog had ik 150 euro moeten betalen.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 23:36:57 #145
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121456266
Waarom heb je je niet snel aangemeld en heb je hem daarna laten slepen? Of door een ander laten slepen? Of naar huis geduwd?
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 12 januari 2013 @ 00:17:55 #146
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_121457924
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:35 schreef Tamashii het volgende:
Uiteindelijk heb ik toch gelijk
Dit vat samen waarom je nu single bent :)
Ik heb al een boek.
pi_121458237
Is allang goed en voor een stuk minder geld. :*
pi_121458246
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:17 schreef Rio het volgende:

[..]

Dit vat samen waarom je nu single bent :)
Ik ben niet single hoor. :D
pi_121459489
quote:
OMG, wat een faalhaas ben je ook. Te beroerd om je zaken te regelen (hoe lang duurt het om lid te worden? Als je echt je best doet om het zo langzaam mogelijk te doen 10 minuten?), en dan de ANWB de schuld ervan geven.

Je bent geen lid, dus je hebt geen RECHT op hulp van hen. Sim-pel.

Wat wordt je volgende topic? Dat je een advocaat nodig hebt, en gaat klagen dat je rechtsbijstandverzekering 'waar je echt waar net lid van wilde worden' je niet wil helpen? Of dat je geweigerd wordt voor een inboedelverzekering terwijl je huis in de fik staat?

8)7
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_121460420
Nogmaals, en dan ook echt voor de laatste keer voor die geniale mensen die 1 ding niet begrijpen:

Je moet 9 dagen lid zijn van de anwb voordat ze je kosteloos helpen. Al was ik dezelfde dag nog lid geworden, maakte dus niks uit.
pi_121462907
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 01:44 schreef Tamashii het volgende:
Nogmaals, en dan ook echt voor de laatste keer voor die geniale mensen die 1 ding niet begrijpen:

Je moet 9 dagen lid zijn van de anwb voordat ze je kosteloos helpen. Al was ik dezelfde dag nog lid geworden, maakte dus niks uit.
Dat valt nog mee, met de gemiddelde rechtsbijstand moet je 3 maanden aangesloten zijn voor de zaak is gaan lopen.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  † In Memoriam † zaterdag 12 januari 2013 @ 06:04:27 #152
25682 2cv
Niet subtiel
pi_121462945
En TS, ben je al lid ?
pi_121462961
Mooi topic. :').
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:16:36 #154
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_121466154
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:26 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik ben niet single hoor. :D
you should be.
Ik heb al een boek.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:16:51 #155
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_121466160

[ Bericht 100% gewijzigd door Rio op 12-01-2013 12:19:55 ]
Ik heb al een boek.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:17:38 #156
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_121466172
Dubbel
Ik heb al een boek.
pi_121470421
geniaal, met veel plezier gelezen.....

TS ook maar even lid worden van de postcodeloterij voordat je daar helemaal de pan uit gaat flippen als de straatprijs valt...! :o
pi_121476348
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:46 schreef MellowYellow_1979 het volgende:
geniaal, met veel plezier gelezen.....

TS ook maar even lid worden van de postcodeloterij voordat je daar helemaal de pan uit gaat flippen als de straatprijs valt...! :o
Ja ik las dat de straatprijs ging vallen in mijn straat.. dus ik bellen, mag ik wel lid worden, maar dan doe ik niet mee voor de straatprijs! Wat een kutbedrijf. Ze kunnen toch zien dat ik vorige week verhuist ben? Dan denk je er niet meteen aan om dat te regelen!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_121483252
quote:

En aan die voorwaarde heb jij dus (bij lange na) niet voldaan... Welk stuk begrijp jij daar niet van?

Zal ff lekker zijn. Jouw auto krijgt kuren, snel lid worden, en de rest van de leden mogen daaraan meebetalen. :W :W :W

Bovendien hoef je geen auto te hebben om lid te worden hoor. Het is persoonsgebonden, niet op kenteken of zo. Dus als je vaak in de auto van je vriend rijdt, of een auto van iemand anders leent, is het al geen slecht idee.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  zondag 13 januari 2013 @ 12:23:23 #160
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_121498780
<< goldcard.
Heb ze 2x nodig gehad... 2x accu dood. Kreeg zelfs een rit voor elkaar dat ik met ze mee mocht rijden. Poste ook een geweldige response terug.
pi_121499191
quote:
In zo'n faaltopic anderen de les proberen te lezen. :')
  zondag 13 januari 2013 @ 12:40:16 #162
89730 Drugshond
pi_121499273
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2013 12:37 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

In zo'n faaltopic anderen de les proberen te lezen. :')
Geeft niet, ik honk (= toeter) voor alle mensen die langs de weg staan met een nieuwere auto dan de mijne.
  zondag 13 januari 2013 @ 12:47:28 #163
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_121499596
quote:

:') Iedereen weet dat.

En de reden is dat anders niemand meer lid zou worden :) Een verzekering kan dan niet bestaan.
Zoals je ook geen brandverzekering meer kan afsluiten als je huis eenmaal in de fik staat.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator zondag 13 januari 2013 @ 15:34:00 #164
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_121505424
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 12:40 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Geeft niet, ik honk (= toeter) voor alle mensen die langs de weg staan met een nieuwere auto dan de mijne.
Goh, dat zou dan bijna iedereen zijn die ik zie staan :')
pi_121505503
quote:
Hoi,

Eerder gegeven adviezen zo goed als kwaad opvolgen en ....gewoon je ANWB lidmaatschap opzeggen daar gebleken is dat in tijd van nood men je dus nog met een rekening voorschotelt terwijl je wel trouw elk jaar geld aan hun overmaakt, juist voor momenten als deze.
pi_121506853
quote:

[..]

Dus je werkt minstens 123-128 uur niet per week, had je het mooi in die tijd kunnen regelen.

Ps, je bent echt niet de enige die werkt hoor, vele anderen werken ook en kunnen het wel regelen.
  zondag 13 januari 2013 @ 16:17:29 #167
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_121507007
een week de tijd hebben gehad om te bellen of een formuliertje op het internet in te vullen en als je dat dan vergeet en het gaat mis niet vinden dat je eigen schuld is :')

ik zou zeggen bel de Telegraaf, die hebben vast wel zin in een berichtje over mensen die zich in een slachtoffer rol lullen :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_121507053
quote:

[..]

Hooguit licht debiel van jouw en niet van hun.
De dienstverlening is er voor leden, en aangezien jij geen lid bent betaal je dus een veel hogere premie als je een beroep doet op hun, je kan het natuurlijk anders doen, gewoon eerst lid worden en pas na de minimale tijd dat je geen beroep op hun mag doen het beroep erop doen, kun je alleen een tijdje niet rijden maar je spaart dan wel ¤197 uit.
pi_121507224
quote:

[..]

_O-
Hoeveel mensen studeren er wel niet naast hun baan, en vele mensen werken vaak gewoon meer uren dan ze daadwerkelijk betaald krijgen.
pi_121507296
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 12:40 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dus jij hebt zo'n oud model dat je daar geeneens de snelweg mee op mag.....
  zondag 13 januari 2013 @ 16:24:25 #171
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_121507375
Niet met het openbaar vervoer gaan. :')
  zondag 13 januari 2013 @ 19:11:25 #172
89730 Drugshond
pi_121545241
Teringclub?

Ik heb een lidmaatschap (woonplaats+buitenwoonplaats+europa) al 5 jaar.

ik heb 9 keer (4 keer met een volkswagen golf (in nog geen 2 maanden tijd), 1 keer met mijn landrover en 1 keer met een peugeot 106) stilgestaan. Anwb was er altijd na 3 kwartier en alle 9 keren teruggesleept naar huis waarvan de langste rit 21 km was, dit was snelweg en over de snelweg is het niet verstandig een personenwagen kabel persoonswagen combinatie slepen, ik was met een auto ambulance minimaal 75 euro kwijt geweest . Na duidelijke uitleg wat er aan de hand was omdat ik zei dat ik het zelf ging repareren, de monteur had er geen problemen mee en legde kort uit wat het probleem was en hoe ik het moest oplossen, iedere keer weer, en nu heb ik ze 2 jaar niet nodig gehad maar dat maakt mij niks uit dat ik 2 jaar voor niks betaal want het is een zekerheidje.

ik heb alleen maar goede ervaringen met de ANWB.
  maandag 14 januari 2013 @ 22:11:32 #174
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_121569220
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:03 schreef Jaimito het volgende:
Teringclub?

ik heb 9 keer (4 keer met een volkswagen golf (in nog geen 2 maanden tijd), 1 keer met mijn landrover en 1 keer met een peugeot 106) stilgestaan. Anwb was er altijd na 3 kwartier en alle 9 keren teruggesleept naar huis waarvan de langste rit 21 km was, dit was snelweg en over de snelweg is het niet verstandig een personenwagen kabel persoonswagen combinatie slepen, ik was met een auto ambulance minimaal 75 euro kwijt geweest . Na duidelijke uitleg wat er aan de hand was omdat ik zei dat ik het zelf ging repareren, de monteur had er geen problemen mee en legde kort uit wat het probleem was en hoe ik het moest oplossen, iedere keer weer, en nu heb ik ze 2 jaar niet nodig gehad maar dat maakt mij niks uit dat ik 2 jaar voor niks betaal want het is een zekerheidje.

jij hebt de strekking van dit topic he-le-maal begrepen.
Ik heb al een boek.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 02:39:15 #175
89730 Drugshond
pi_121578865
quote:
Teringclub?

En dan zuigen over mijn Mitshubishi colt... noem het maar een AM6M2...Ik lach mijn lul uit mijn broek...
Niks electronisch... alles met de hand onderhoud is easy. Monteurs moeten er om lachen... dit is old-skool (as it should be). Niet kapot te krijgen.

Audi A6 motor managment electronica nakijken is zowat de dagwaarde van mijn auto. En deze zegt nog steeds elke dag Vroempje (erfenisstuk). En bijzonder trouw. Zuipt zelfs geen olie...
-----

;) 1939-1940... best fighter.

[ Bericht 2% gewijzigd door Drugshond op 15-01-2013 03:02:57 ]
  dinsdag 15 januari 2013 @ 03:15:33 #176
89730 Drugshond
pi_121579061
quote:
Teringclub?

Hear.... zovaak heb ik ze niet nodig gehad en mijn 4 wieler... is ouder.
.....Go Jap.
pi_121586400
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef Rio het volgende:

[..]

jij hebt de strekking van dit topic he-le-maal begrepen.
ja ja, gaat over dat ze niet op tijd een lidmaatschap heeft afgesloten en toen in de shit zat en nu zit te kankeren. snap dat wel, maar het is geen tering club.
pi_121586617
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 02:39 schreef Drugshond het volgende:

[..]

En dan zuigen over mijn Mitshubishi colt... noem het maar een AM6M2...Ik lach mijn lul uit mijn broek...
Niks electronisch... alles met de hand onderhoud is easy. Monteurs moeten er om lachen... dit is old-skool (as it should be). Niet kapot te krijgen.

Audi A6 motor managment electronica nakijken is zowat de dagwaarde van mijn auto. En deze zegt nog steeds elke dag Vroempje (erfenisstuk). En bijzonder trouw. Zuipt zelfs geen olie...
-----
[ afbeelding ]
;) 1939-1940... best fighter.
Zero's zie ik liever in het wit (mainstream he) maar een collega heeft een Colt met 5! ton erop staan.
Die dingen zijn perfect, mijn volgende auto, ik heb nu voor even een polo (ook een rampenbak...) maar de volgende wordt een japanner. Ben volkswagen zat... Ik heb ook voor 2 maanden een bmw E46 gehad, mooi ding, tot alle rubbers van het onderstel aan vervanging aan toe waren, met 1.6 ton. Mijn neef rijd al 6 jaar rond in een peugeot 106 met 3,7 ton, nooit wat aan gehad. behald de distrubutieriem, koppakking en andrijfassen. en hij is nu 1,2 ton verder.
  PR/Manusje van alles dinsdag 15 januari 2013 @ 16:10:26 #179
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_121596844
denken dat je voor 50 euro inclusief alles een oplossing op locatie krijgt. :') gek he dat dat niet zo werkt... anders was niemand lid. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_121603507
Ook zo fijn aan de ANWB, dat je vóór 1 november moet hebben opgezegd, anders zit je er weer een jaar aan vast. T is dat ik er ook een creditcard van heb, anders had ik wel even gekeken naar die concurrerende jokers.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 19:14:20 #181
367642 Jackie-Treehorn
pi_121604954
Een creditcard van de anwb is ook niet zo top in het geval van skimmen of diefstal. Banken doen veel meer voor je als klant dan de anwb. (uit eigen ervaring wijs geworden. Nu een CC van de rabobank)
Refill?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:40:47 #182
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121609455
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:40 schreef Skv het volgende:
Ook zo fijn aan de ANWB, dat je vóór 1 november moet hebben opgezegd, anders zit je er weer een jaar aan vast. T is dat ik er ook een creditcard van heb, anders had ik wel even gekeken naar die concurrerende jokers.
routemobiel is om te janken volgens mij
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:44:30 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121643873
En idd een geweldige club!
Mijn zoon belde nog geen uur geleden behoorlijk geschrokken dat hij met een klapband langs de weg stond.
Z'n rijbewijs net een paar maanden, en met mijn auto onderweg.... gelukkig als cadeautje voor z'n rijbewijs ook een ANWB-lidmaatschap gehad.

En hij is inmiddels weer onderweg, dankzij de hulp van de ANWB O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121644213
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:40 schreef Skv het volgende:
Die is onderdeel van je lidmaatschap.. niet van je wegenwacht dus je kan gewoon voor dat gedeelte naar routemobil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')