Is niet veranderd. Je mag alleen maar voor een bapaald aantal auto's bellen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:40 schreef Mallet het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb namelijk nooit mijn kenteken aan de ANWB door hoeven te geven omdat het een persoonsgebonden lidmaatschap is. Dan is dat sinds kort veranderd of niet?
Oh my god, je werkt fulltime en nu kan je niet eens een lidmaatschap via Interwebz meer regelen. Wow, wat een slavenarbeid. Godverredomme zeg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk. Fuck off. Sinds 3 weken werk ik 40-45 uur per week en sinds nog geen week heb ik een eigen auto. Weet je wat voor veranderingen dat zijn? Dan ga ik niet 'savonds nog even gezellig kijken naar een ANWB lidmaatschap.
Dus omdat jij te moe bent is de ANWB een kutbedrijf? Haha.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk. Fuck off. Sinds 3 weken werk ik 40-45 uur per week en sinds nog geen week heb ik een eigen auto. Weet je wat voor veranderingen dat zijn? Dan ga ik niet 'savonds nog even gezellig kijken naar een ANWB lidmaatschap.
Nee, maar goed daar gaat dit topic niet over. En het mag allemaal mijn eigen schuld zijn, don't care. Het feit dat de auto net is overgeschreven en de ANWB 247 euro vraagt vind ik ridicuul.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
40 uur? Dus exact hetzelfde als iedere andere doorsnee nederlander? poe poe, met 8 uur per dag werken heb je inderdaad niet nog 16 uur per dag over om andere dingen te doen. Oh, wacht.
Ja, en weet je wat je tegenwoordig nodig hebt? Een ID kaart en je ANWB pasnummer. Komen ze niet overeen? Dan word je gewoon geweigerd. Is mij 3 maanden geleden nog overkomen met mijn vriendin.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Van de site:
[..]
http://www.anwb.nl/wegenwacht/nederland
Ja precies dat dacht ik al. Mijn moeder rijdt sinds kort ook 2x in de week 120km per dag in mijn auto, vandaag ik overgestapt ben naar een auto gebonden abonnement.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Van de site:
[..]
http://www.anwb.nl/wegenwacht/nederland
Nee, je hebt immers geen ANWB lidmaatschap. Verder wat mighty_myte zegt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar goed daar gaat dit topic niet over. En het mag allemaal mijn eigen schuld zijn, don't care. Het feit dat de auto net is overgeschreven en de ANWB 247 euro vraagt vind ik ridicuul.
En ik vind je een behoorlijk irritante kutuser dat je vervolgens roept dat de ANWB een teringclub is in je OP omdat jij keihard faalt in het leven. Hou gewoon je smoelwerk dan dicht over een bedrijf als je weet dat je fout zit. Ik weet niet of er nou een draadje in je kop loszit of dat het hormonen zijn, maar je redenatievermogen is dramatisch.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar goed daar gaat dit topic niet over. En het mag allemaal mijn eigen schuld zijn, don't care. Het feit dat de auto net is overgeschreven en de ANWB 247 euro vraagt vind ik ridicuul.
Ik ben niet boos op ze vanwege het feit dat je moet betalen oid. Dat is logisch. Maar als een lidmaatschap mij normaal 50 euro kost en nu vragen ze 247 euro, vind ik dat licht debiel ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:42 schreef mighty_myte het volgende:
Tja, je hebt geen ANWB afgesloten en bent nu boos op ze.
Dat is alsof je huis afbrand en je daarna boos wordt op de ING omdat ze je niet achteraf willen verzekeren.
Overigens is je startmotor kapot. Geef er een klap op met een hamer (of een paar) en hij zal weer starten. Wel de startmotor spoedig vervangen.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En ik vind je een behoorlijk irritante kutuser dat je vervolgens roept dat de ANWB een teringclub is in je OP omdat jij keihard faalt in het leven. Hou gewoon je smoelwerk dan dicht over een bedrijf als je weet dat je fout zit.
Tja, als iedereen gewoon wacht tot z'n auto kapot gaat en dan pas lid wordt krijg je een kromme bedoening. Het is gewoon een verzekering net als alle anderen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op ze vanwege het feit dat je moet betalen oid. Dat is logisch. Maar als een lidmaatschap mij normaal 50 euro kost en nu vragen ze 247 euro, vind ik dat licht debiel ja.
Ach, je bent toch zo'n vrijheidsstrijdster? Hup, omkleden en zelf fixen die hap. Beetje vrouw heeft geen vent nodig, hoor. Chop chopquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op ze vanwege het feit dat je moet betalen oid. Dat is logisch. Maar als een lidmaatschap mij normaal 50 euro kost en nu vragen ze 247 euro, vind ik dat licht debiel ja.
Ga maar lekker dokken voor je luiheid, en als je dan toch bezig bent onder werktijd te Fokken en te klagen over dat je o zo weinig tijd over hebt voor het afsluiten van dingen, onthou dan even dat je in de tussentijd dat je liep te zeiken over de ANWB je nog 5 andere lidmaatschappen had kunnen afsluitenquote:
Daar ben ik het wel mee eens ja. Ik geef ook toe dat ik beter meteen een lidmaatschap kon aanvragen, maar druk dit dat en het is dus nog geen week geleden gebeurd allemaal. Het is toch vreemd om dan 247 euro te vragen als het normaal 50 euro per jaar is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:44 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Tja, als iedereen gewoon wacht tot z'n auto kapot gaat en dan pas lid wordt krijg je een kromme bedoening. Het is gewoon een verzekering net als alle anderen.
Ik snap je boosheid, maar je hebt gewoon pech dat je een kutauto hebt.
Ze vragen geen 247 voor het lidmaatschap. Zoals je zelf ook al zei 150 eigen risico.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja. Ik geef ook toe dat ik beter meteen een lidmaatschap kon aanvragen, maar druk dit dat en het is dus nog geen week geleden gebeurd allemaal. Het is toch vreemd om dan 247 euro te vragen als het normaal 50 euro per jaar is.
*aaiquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja. Ik geef ook toe dat ik beter meteen een lidmaatschap kon aanvragen, maar druk dit dat en het is dus nog geen week geleden gebeurd allemaal. Het is toch vreemd om dan 247 euro te vragen als het normaal 50 euro per jaar is.
Scorpie, dat jij geen inlevingsvermogen hebt, prima. Maar dat je werkelijk waar andere users zo moet afbranden omdat je zelf geen ego hebt, alsjeblieft houdt daar eens even mee op. Zou dan namelijk een mooiere wereld worden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga maar lekker dokken voor je luiheid, en als je dan toch bezig bent onder werktijd te Fokken en te klagen over dat je o zo weinig tijd over hebt voor het afsluiten van dingen, onthou dan even dat je in de tussentijd dat je liep te zeiken over de ANWB je nog 5 andere lidmaatschappen had kunnen afsluiten
Is op zich wel logisch. De meeste mensen betalen elk jaar zonder er gebruik van te maken, daarom is de premie zo laag. Pas lid worden als er iets is moet dan uiteraard extra kosten. Het is een beetje vergelijkbaar met een brandverzekering pas afsluiten als je huis in brand staat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke, voorbeeld.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef Tamashii het volgende:
ns ja. Ik geef ook toe dat ik beter meteen een lidmaatschap kon aanvragen, maar druk dit dat en het is dus nog geen week geleden gebeurd allemaal. Het is toch vreemd om dan 247 euro te vragen als het normaal 50 euro per jaar is.
TS moet ook haar vriend laten bellen, die moet dan wel bij de auto zijn natuurlijk. Dat de auto niet op zijn naam staat maakt dan niet uit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, en weet je wat je tegenwoordig nodig hebt? Een ID kaart en je ANWB pasnummer. Komen ze niet overeen? Dan word je gewoon geweigerd. Is mij 3 maanden geleden nog overkomen met mijn vriendin.
Oeh dan ben ik nog wel zeer blij dat dit maar 2 km van huis is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Is op zich wel logisch. De meeste mensen betalen elk jaar zonder er gebruik van te maken, daarom is de premie zo laag. Pas lid worden als er iets is moet dan uiteraard extra kosten. Het is een beetje vergelijkbaar met een brandverzekering pas afsluiten als je huis in brand staat.
Ik voel je pijn hoor, ik stond dit weekend ook 's avonds met een lekke remleiding 250 km van huis zonder lidmaatschap.
Nou ja het is gewoon wat hiervoor ook al is gezegd. Het is gewoon een verzekering en die sluit je af omdat je de financiėle gevolgen van een onzekere gebeurtenis niet zelf wil of kan dragen. Op het moment dat je een verzekering wil afsluiten terwijl je al schade hebt, gaat dat dus compleet in tegen het hele verzekeringsprincipe. Er is geen sprake meer van onzekerheid. Er zijn ook verzekeringen die bestaande situaties uitsluiten, denk bijvoorbeeld aan rechtsbijstand. Ik vind zo'n premie, hoe fors dan ook, niet per definitie onrechtvaardig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |