Zo zo.. 40-45 uur per week?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk. Fuck off. Sinds 3 weken werk ik 40-45 uur per week en sinds nog geen week heb ik een eigen auto. Weet je wat voor veranderingen dat zijn? Dan ga ik niet 'savonds nog even gezellig kijken naar een ANWB lidmaatschap.

Poeh zeg, ik doe dat ook allemaal (en heb een gezin en nog een eigen bedrijf erbij).... Toch ben ik wel lidquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een gemiddelde fulltime baan is zo'n 36 tot 40 uur. Ik werk 45 uur bij een baan, ik heb nog een baan daarnaast en ik studeer. So please shut the fuck up.

Als ze nog komen. Met een beetje pech (voor jullie) hebben ze de melding geregistreerd en weten ze dat de pech niet is ontstaan toen jij reed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef einzweipolizei het volgende:
Stop eens even met mijn vriendin te bashen
Ik ga gewoon in die auto zitten en de ANWB bellen, opgelost

Dat. Daarbij: stel iedereen kan ter plekke lid worden zonder dat extra tarief. Dan zou iedereen pas lid worden als hij/zij panne heeft en meteen er na het lidmaatschap opheffen. Resultaat: ANWB gaat ineen maand failliet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat is er ridicuul aan? Dat is het tarief dat ze aan eenieder vragen die ter plekke lid wordt.

Serieus?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:39 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Wat was het dan? Vergeten te tanken zeker? Haha

Alsof mods een voorbeeldfunctie hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:36 schreef Maax het volgende:
De voorbeeld functie van een mod is dus ook zwaar overgewaardeerd.
 .
.

quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat had hij wel. Maar dat staat dus op zijn naam. Sterker nog, als we de auto vorige week niet op mijn naam hadden over laten schrijven was het geen fucking probleem. Nu wel.

dank voor het bijdragen aan mijn salarisquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb bovengemiddeld veel inlevingsvermogen en zulks, maar zelfs ik begrijp dit niet hoorJa, ik snap dat je de ziekte in hebt dat het nu een stuk duurder is, maar dat gehuil over het bonnetje van de verzekering, een drukke baan én dat ANWB een tering-bedrijf is, is echt gelul van een dronken aardbei
Ik was juist vorige maand zo extreem blij met de ANWB; stond met een afgesloten auto (sleutels in het contact) op meer dan 100km van huis. Binnen 25 minuten hadden ze me weer up & running! En dat maar voor ¤ 75 per jaar
Ik ben dan ook al járen lid. Á ¤ 75 per jaar....
Ow, wacht....

Repareren kan de ANWB dit niet, en dat zit ook niet in je pakket. Het is slechts noodhulp, in die zin dat ze verhelpen wat ze kunnen om je daar zsm weg te krijgen. De echte reparatie moet je zelf nog door de garage laten doen (al kun je een startmotor prima zelf vervangen)quote:

Met veel plezierquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dank voor het bijdragen aan mijn salaris

Wat voor een auto heb jij dan? Ik ken geen enkele auto (op elektrische na) waarvan de airco werkt als de motor uit staatquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:34 schreef Tamashii het volgende:
Toen wilde ik weer verder, niet starten. De airco doet het, de lichten doen het. Maar hij maakt geen geluid met starten!

Probeer van de zomer het volgende:quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:13 schreef Fer het volgende:
Tuurlijk wel mijne blijft gewoon 20 graden aangeven als ik de motor afzet... en blazen.

een airco pomp op een distributieriem?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Probeer van de zomer het volgende:
- Wacht op een dag met 30+
- Ga in je auto zitten
- Zet de op contact
- Zet de airco vol aan en de blazers vol aan
- Time hoelang het duurt voordat het comfortabel in de auto is.
Doe daarna hetzelfde met motor aan en bij voorkeur rijdend.
Of je neemt van mij aan dat de compressor van airco op de distributieriem aangesloten is welke alleen draait als de motor draait. (Bij een van m'n vorige auto's werd deze bij stationair draaien ontkoppeld)
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |