abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121353131
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:47 schreef Messina het volgende:

[..]

Oke, voorbeeld.

Jij vergeet een zorgverzekering af te sluiten, die normaal zo'n 100 euro per maand kost.
Jij breekt je been in de eerste week van januari. Kosten: 9.000 euro.

Die mag je ook gewoon zelf aftikken, hoor ;)

Is de zorgverzekering dan echt kut? Of ben jij een beetje laks/dom geweest om zoiets te vergeten/uit te stellen? :P
Goed punt ja. Vooruit. Maar goed. Het gaat niet om mijn domheid of iets, dat begrijp ik. Maar is toch een abnormaal hoog bedrag. En ik krijg dan ineens ook geen korting meer.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_121353140
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Scorpie, dat jij geen inlevingsvermogen hebt, prima. Maar dat je werkelijk waar andere users zo moet afbranden omdat je zelf geen ego hebt, alsjeblieft houdt daar eens even mee op. Zou dan namelijk een mooiere wereld worden. O+
Ik kan me inderdaad moeilijk inleven in iemand die te lui is een verzekering af te sluiten, vervolgens gaat kankeren op de club die haar best wil helpen voor een prijs die ze vervolgens te duur vind als ze plotsklaps wel met pech staat, hierover een topic opent op Fok en het dan nog uit haar strot geramd krijgt dat een fulltime baan o zo druk is en ze het te druk heeft dit soort dingen te regelen.
pi_121353155
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:47 schreef DroogDok het volgende:

[..]

TS moet ook haar vriend laten bellen, die moet dan wel bij de auto zijn natuurlijk. Dat de auto niet op zijn naam staat maakt dan niet uit.
Is dat écht zo?
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 januari 2013 @ 14:50:00 #54
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_121353196
...wat een mongool ben je als je daar kwaad om wordt. Dit is niet de schuld van de ANWB. Jij bent gewoon laks geweest en moet daar nu voor boeten.
pi_121353201
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:47 schreef DroogDok het volgende:

[..]

TS moet ook haar vriend laten bellen, die moet dan wel bij de auto zijn natuurlijk. Dat de auto niet op zijn naam staat maakt dan niet uit.
Dat klopt helemaal.
pi_121353210
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Is dat écht zo?
Ja, dat is echt zo. Moet je nagaan, zelfs na al je ge-emmer en je gekanker kom je er nog goed vanaf ook. Geluk is met de dommen blijkbaar.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2013 14:50:47 ]
pi_121353218
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik kan me inderdaad moeilijk inleven in iemand die te lui is een verzekering af te sluiten, vervolgens gaat kankeren op de club die haar best wil helpen voor een prijs die ze vervolgens te duur vind als ze plotsklaps wel met pech staat, hierover een topic opent op Fok en het dan nog uit haar strot geramd krijgt dat een fulltime baan o zo druk is en ze het te druk heeft dit soort dingen te regelen.
Een gemiddelde fulltime baan is zo'n 36 tot 40 uur. Ik werk 45 uur bij een baan, ik heb nog een baan daarnaast en ik studeer. So please shut the fuck up.
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:51:01 #58
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121353231
Je kunt toch ook een partnerkaart aanvragen?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_121353241
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:51 schreef Mark het volgende:
Je kunt toch ook een partnerkaart aanvragen?
Niet meer op dit moment heb ik begrepen.
pi_121353253
quote:
17s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:50 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Een gemiddelde fulltime baan is zo'n 36 tot 40 uur. Ik werk 45 uur bij een baan, ik heb nog een baan daarnaast en ik studeer. So please shut the fuck up.
En nog heb je genoeg tijd te Fokken, te klagen, te janken en NOG STEEDS GEEN LIDMAATSCHAP af te sluiten via Internet. Faal je dan of wat?
pi_121353277
quote:

[..]

En daarnaast nog tijd om Fok te modereren.

Ik zou zeggen schopje naar KLB. Want je klaagt alleen maar over de ANWB zonder oplossingen van je werkelijke probleem te zoeken.
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 januari 2013 @ 14:52:18 #62
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_121353284
quote:

[..]

Wat een kutsmoezen. :'). Een ANWB lidmaatschap nemen kost je nog geen tien minuten. Dus het is gewoon je eigen schuld. Iedereen is wel eens druk. Wat snap je daar niet aan?
pi_121353295
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En nog heb je genoeg tijd te Fokken, te klagen, te janken en NOG STEEDS GEEN LIDMAATSCHAP af te sluiten via Internet. Faal je dan of wat?
Nee, want ik kan nu wel een lidmaatschap afsluiten, maar dan nog betaal ik dadelijk gewoon 247 euro dus das een beetje dubbel op. En dit uurtje FOK!en bedoel je? :')
pi_121353336
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nee, want ik kan nu wel een lidmaatschap afsluiten, maar dan nog betaal ik dadelijk gewoon 247 euro dus das een beetje dubbel op. En dit uurtje FOK!en bedoel je? :')
Een uurtje Fokken == 5x de ANWB lidmaatschap pagina kunnen doorlopen. Fail.
pi_121353352
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een uurtje Fokken == 5x de ANWB lidmaatschap pagina kunnen doorlopen. Fail.
Wat begrijp je niet aan het feit dubbelop?!
pi_121353377
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:47 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Oeh dan ben ik nog wel zeer blij dat dit maar 2 km van huis is. :9
Dan had je nog niks gehad zonder woonplaatsservice. _O-
  Moderator woensdag 9 januari 2013 @ 14:55:06 #67
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_121353391
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Tamashii het volgende:

[..]

ja dit uurtje Fok ja. En aangezien je mod bent ben je hier wel vaker een uurtje, en dan wil je in dit topic met droge ogen beweren dat je te druk bent om even een lidmaatschap af te sluiten bij de ANWB, wat veel goedkoper is dan het doen als je al met pech staat, omdat je in de week veel te doen hebt?

Eigen verantwoordelijkheid is moeilijk he?

Tering zeg :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_121353407
En zoiets is dan mod :')

Ts past goed bij de wgr ergernis: topicstarters die boos worden omdat zij het gewenste antwoordt niet krijgen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_121353411
Kap nou met jezelf verdedigen. Je zet jezelf voor schut.

Je weet zelf nu ook wel prima dat je fout zit, en dat je gewooon je vriend of de garage had moeten bellen.
Too ashamed.

Maakt niet uit, regel dat, en stop met Fokken. Kost het je ook geen geld en kun je weer verder met je 45-urige werkweek.
pi_121353425
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

ja dit uurtje Fok ja. En aangezien je mod bent ben je hier wel vaker een uurtje, en dan wil je in dit topic met droge ogen beweren dat je te druk bent om even een lidmaatschap af te sluiten bij de ANWB, wat veel goedkoper is dan het doen als je al met pech staat, omdat je in de week veel te doen hebt?

Eigen verantwoordelijkheid is moeilijk he?

Tering zeg :')
Ik zeg toch dat het mijn eigen verantwoordelijkheid was? Ik vind het bedrag alleen hoog. :') En ik vraag naar andere opties. Verder niks.
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 januari 2013 @ 14:58:05 #71
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_121353505
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:55 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat het mijn eigen verantwoordelijkheid was? Ik vind het bedrag alleen hoog. :') En ik vraag naar andere opties. Verder niks.
quote:
8s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:28 schreef Tamashii het volgende:
Wat een teringclub. Ik bedoel, kunnen jullie dan niet even nagaan dat die auto net van mij is en dat ik er iig verzekerd in rijd en alles.
Ik vind dit echt een teringhoog bedrag en ben echt woedend.
quote:

[..]

Nee, je flipte de helemaal de pan uit dat het zo duur was.
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:58:11 #72
367786 einzweipolizei
Remember remember the fifth of
pi_121353510
Stop eens even met mijn vriendin te bashen
Ik ga gewoon in die auto zitten en de ANWB bellen, opgelost
november.
  Moderator woensdag 9 januari 2013 @ 14:58:21 #73
16180 crew  CoolGuy
pi_121353519
quote:

[..]

Weet je wanneer het veel lager was geweest? Als je al lid was geworden toen je nog geen gedoe met je auto had. Maar ja, toen was jij zogenaamd te druk (lees: te lui).
pi_121353572
Het is wel duidelijk nu hoor. :')
Maakt me verder ook geen fuck uit. Ik vroeg alleen naar de rest van de opties.
pi_121353588
quote:
8s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef einzweipolizei het volgende:
Daar ben je mooi klaar mee dan.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Moderator woensdag 9 januari 2013 @ 15:01:14 #76
16180 crew  CoolGuy
pi_121353647
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:59 schreef Tamashii het volgende:
Het is wel duidelijk nu hoor. :')
Maakt me verder ook geen fuck uit. Ik vroeg alleen naar de rest van de opties.
de rest van de opties? niet de wegenwacht laten komen/iemand die je kent bellen om het op te lossen/auto weg te slepen en dan je auto te laten maken he.

Really? Rocketscience?
pi_121353664
quote:
8s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef einzweipolizei het volgende:
Sterkte man. Doet ze altijd zo of is het een periode van de maand?
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:06:44 #78
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_121353861
quote:

[..]

Geen ANWB lid worden en gewoon de dealer / garage op de hoek / handige buurman bellen.
Of je trekt de motorkap ff los en geeft die startmotor een hengst.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_121353875
Of misschien is de sleutel kapot (op de grond gevallen bijv. waardoor chip kapot is). Probeer eens de reservesleutel.
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 januari 2013 @ 15:09:12 #80
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_121353965
Of misschien is de accu leeg. Of misschien is er een ander probleem. TS lijkt me niet iemand die meer omschrijvingen kan geven dan de kleur vd auto.

[ Bericht % gewijzigd door Five_Horizons op 09-01-2013 15:43:49 ]
pi_121354430
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:09 schreef Kreator het volgende:
Of misschien is de accu leeg. Of misschien is er een ander probleem. TS lijkt me niet iemand die meer omschrijvingen kan geven dan de kleur vd auto.
Ik zei dat de lichten en airco werkten, dus de accu kan het niet zijn.
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:26:47 #82
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_121354702
quote:
9s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:35 schreef Tamashii het volgende:
Begrijp ik. Maar ze kunnen gvd controleren dat mijn partner vorig jaar nog een reparatie door hen heeft laten doen. En ik heb het fucking bonnetje nog van het overschrijven bij het postkantoor. Het eerste geld van de verzekering is er NET af.
Wat kan de ANWB daar nou aan doen :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:27:56 #83
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_121354752
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:19 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Motor een tik geven en het nog eens proberen.

Edit, of een andere garage bellen of je verlies nemen en de ANWB laten komen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_121354767
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:19 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Jij zei ook dat de ANWB een tering bedrijf is wat ook niet blijkt te kloppen.
In elk geval niet door de reden die jij hier geeft
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_121354904
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Jij zei ook dat de ANWB een tering bedrijf is wat ook niet blijkt te kloppen.
In elk geval niet door de reden die jij hier geeft
JAJA, ik snap het nu. Ik was gewoon gefrustreerd even ja. Kan gebeuren. Neemt niet weg dat iedereen vervolgens mij over een kam scheert door te zeggen dat ik weet-ik-veel-wat allemaal ben. Maar ik heb nu ook spijt van mijn OP, ik had ook eerder lid moeten worden, klopt allemaal. Maar ik ben het niet gewend dat de auto het niet doet, dus raakte in de stress. Ik woon op mezelf in een dorp dus er is ook niet 123 iemand die ik hiervoor kan inschakelen, dat allemaal tezamen geeft ongeveer zo'n topic als dit. En ja het spijt me als ik dan overkom als een of ander labiel wijf wat geen hersens of inhoud heeft, maar het was gewoon een momentopname en het is wat dat betreft jammer dat users dat niet begrijpen, want ik heb wel gezegd dat het mijn eigen fout was. :)
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:35:55 #86
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_121355083
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:31 schreef Tamashii het volgende:
jammer dat users dat niet begrijpen, want ik heb wel gezegd dat het mijn eigen fout was. :)
Ik heb bovengemiddeld veel inlevingsvermogen en zulks, maar zelfs ik begrijp dit niet hoor :D Ja, ik snap dat je de ziekte in hebt dat het nu een stuk duurder is, maar dat gehuil over het bonnetje van de verzekering, een drukke baan én dat ANWB een tering-bedrijf is, is echt gelul van een dronken aardbei :)

Ik was juist vorige maand zo extreem blij met de ANWB; stond met een afgesloten auto (sleutels in het contact) op meer dan 100km van huis. Binnen 25 minuten hadden ze me weer up & running! En dat maar voor ¤ 75 per jaar :Y

Ik ben dan ook al járen lid. Á ¤ 75 per jaar.... *O*
Ow, wacht.... -O-
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:40:34 #87
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121355280
Maar dan heb je nu wel een kekke gouden lidmaatschapskaart
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_121355336
Impulsief.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:42:41 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121355373
Ondertussen al een abonnement dan?

Mocht ie volgende week weer kuren krijgen en je het weer vergeten bent?
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:51:25 #90
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121355760
En dan klagen dat je voor een heel jaar moet betalen terwijl het al 9 januari is :')
Dommage arachide-fromage
pi_121355806
quote:
8s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:28 schreef Tamashii het volgende:
Hoi,

Mijn auto heeft het net begeven. Hij is nog geen week van mij en was daarvoor van mijn partner. Afgelopen donderdag verzekering geregeld en alles maar ik heb veel gewerkt daarna en zou deze week de ANWB regelen.

Nu is hij dus kapot. Ik bel de ANWB, ja kost dan 247 euro. 90 euro lidmaatschap en 150 eigen risico. Wat een teringclub. Ik bedoel, kunnen jullie dan niet even nagaan dat die auto net van mij is en dat ik er iig verzekerd in rijd en alles.

Ik zou ook nog eens jongerenkorting krijgen, dus het lidmaatschap is voor mij maar 50 euro per jaar. Ik vind dit echt een teringhoog bedrag en ben echt woedend. Nu moet ik het denk ik op een andere manier oplossen, want anders gooi ik bijna 200 euro weg.

Wat kan ik nu het beste doen? :{
Ik weet niet of jullie beiden een auto nu hebben, maar in ons geval (wij hebben maar 1 auto) hoeven we maar 1 anwb abbo te hebben, omdat als je partner in dezelfde auto rijdt hij/zij er ook gewoon gebruik van kan maken. Gewoon zorgen dat je anwb pas bij de auto papieren zit en er is geen probleem.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  woensdag 9 januari 2013 @ 15:58:32 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121356044
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:35 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb bovengemiddeld veel inlevingsvermogen en zulks, maar zelfs ik begrijp dit niet hoor :D Ja, ik snap dat je de ziekte in hebt dat het nu een stuk duurder is, maar dat gehuil over het bonnetje van de verzekering, een drukke baan én dat ANWB een tering-bedrijf is, is echt gelul van een dronken aardbei :)

Ik was juist vorige maand zo extreem blij met de ANWB; stond met een afgesloten auto (sleutels in het contact) op meer dan 100km van huis. Binnen 25 minuten hadden ze me weer up & running! En dat maar voor ¤ 75 per jaar :Y

Ik ben dan ook al járen lid. Á ¤ 75 per jaar.... *O*
Ow, wacht.... -O-
Ook al een platina lidmaatschap? O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_121356159
Heb je nou die startmotor al in elkaar gerost of hoe zit het?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_121357130
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:52 schreef ender_xenocide het volgende:
Ik weet niet of jullie beiden een auto nu hebben, maar in ons geval (wij hebben maar 1 auto) hoeven we maar 1 anwb abbo te hebben, omdat als je partner in dezelfde auto rijdt hij/zij er ook gewoon gebruik van kan maken. Gewoon zorgen dat je anwb pas bij de auto papieren zit en er is geen probleem.
Dat dus... Onze auto staat op mijn naam en het ANWB lidmaatschap ook. Vorig jaar bij pech is mijn vrouw gewoon geholpen
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_121357752
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Natuurlijk. Fuck off. Sinds 3 weken werk ik 40-45 uur per week en sinds nog geen week heb ik een eigen auto. Weet je wat voor veranderingen dat zijn? Dan ga ik niet 'savonds nog even gezellig kijken naar een ANWB lidmaatschap.
Wow, 40 hele uren? Hoe doe je het zeg!
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:13:49 #96
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_121359072
quote:
9s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:35 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Begrijp ik. Maar ze kunnen gvd controleren dat mijn partner vorig jaar nog een reparatie door hen heeft laten doen.
Ja, en wwat zou dat? Jij bent je partner niet.....

quote:
En ik heb het fucking bonnetje nog van het overschrijven bij het postkantoor. Het eerste geld van de verzekering is er NET af.
Iedereen heeft het bonnetje van het overschrijven wsl nog. Dat wilt niets zeggen over jouw intentie om lid te worden van de club.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:15:37 #97
65960 sanger
pi_121359148
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Natuurlijk. Fuck off. Sinds 3 weken werk ik 40-45 uur per week en sinds nog geen week heb ik een eigen auto. Weet je wat voor veranderingen dat zijn? Dan ga ik niet 'savonds nog even gezellig kijken naar een ANWB lidmaatschap.
Dan moet je ook niet miepen als je geen dienstverlening krijgt. Je vond het zelf schijnbaar ook niet belangrijk genoeg om er moeite voor te doen om lid te worden....
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 17:16:19 #98
25682 2cv
Niet subtiel
pi_121359170
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:44 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

Tja, als iedereen gewoon wacht tot z'n auto kapot gaat en dan pas lid wordt krijg je een kromme bedoening. Het is gewoon een verzekering net als alle anderen.

Ik snap je boosheid, maar je hebt gewoon pech dat je een kutauto hebt.
Dat !

En de opties ? Wat dacht je van motorkap open trekken, motor en alles er op en er aan bekijken en nadenken ?

Als de startmotor ECHT totaal niets zegt, dus ook geen klik of wat dan ook dan denk ik dat er een stekkertje los zit op het ding. Remedie: stekkertje weer vast zetten. Er op slaan kan ook, maar dan zou ik eerst op het dak van je auto slaan. Waarom ? Omdat dat dan even debiel maar wel zichtbaar is.

Faalmod :')
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:16:57 #99
65960 sanger
pi_121359199
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:42 schreef Tamashii het volgende:
Het feit dat de auto net is overgeschreven en de ANWB 247 euro vraagt vind ik ridicuul.
Wat is er ridicuul aan? Dat is het tarief dat ze aan eenieder vragen die ter plekke lid wordt.
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:19:24 #100
65960 sanger
pi_121359304
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Scorpie, dat jij geen inlevingsvermogen hebt, prima. Maar dat je werkelijk waar andere users zo moet afbranden omdat je zelf geen ego hebt, alsjeblieft houdt daar eens even mee op. Zou dan namelijk een mooiere wereld worden. O+
Over (onterecht) afbranden gesproken.... jij vs. de ANWB :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')