Veranderingen? Dat zijn normale werkweken...quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:
Natuurlijk. Fuck off. Sinds 3 weken werk ik 40-45 uur per week en sinds nog geen week heb ik een eigen auto. Weet je wat voor veranderingen dat zijn?
Ook dan zal het scherm 20 graden aangeven en zal er lucht uit de roosters blazen, net zolang tot de accu leeg is....quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Probeer van de zomer het volgende:
- Wacht op een dag met 30+
- Ga in je auto zitten
- Zet de op contact
- Zet de airco vol aan en de blazers vol aan
- Time hoelang het duurt voordat het comfortabel in de auto is.
Doe daarna hetzelfde met motor aan en bij voorkeur rijdend.
Of je neemt van mij aan dat de compressor van airco op de distributieriem aangesloten is welke alleen draait als de motor draait. (Bij een van m'n vorige auto's werd deze bij stationair draaien ontkoppeld)
Ik had beter kunnen zeggen; iets dat door de motor aangedreven wordt. Zoveel verstand heb ik er ook niet van.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
een airco pomp op een distributieriem?
Dat kan dus niet. Wel op een multiriem
En een service van likmevestje.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:24 schreef Hexagon het volgende:
Er zijn ook goedkopere pechhulpen waar je niet extra betaald voor een tijdschrift dat je niet leest
je airco pomp werkt niet als deze wordt aangedreven door een multi riem en de motor staat uit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:12 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik had beter kunnen zeggen; iets dat door de motor aangedreven wordt. Zoveel verstand heb ik er ook niet van.
Ik heb ergens gelezen dat beetje airco 7pk trek, wat 5.2kW is. Als je auto accu 12V is met 60aH, dan betekent dat ie maar 0.72kWh kan leveren tot ie leeg is. Dat is ongeveer 8 minuten, niet heel erg lang dus.
En volgende week sta je weer met pech en moet je nog een keer dokkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, want ik kan nu wel een lidmaatschap afsluiten, maar dan nog betaal ik dadelijk gewoon 247 euro dus das een beetje dubbel op. En dit uurtje FOK!en bedoel je?
moet je nagaan dat ik wekelijks zulke meiden mag helpenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:42 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Gezien jouw foto zou ik je "gratis" hebben geholpen als ik de ANWB was
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:35 schreef Fer het volgende:
Gelul, kerels in net pak met een hete aardappel, zeg kerel. Gaat mijn wagen het alweer doen? Of Kerels in overals in een gammele werkbus die nog nooit een garage heeft gezien voor de reguliere beurt. Geen idee, trap dagelijks volgas met koud blok en nooit problemen.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk. Fuck off. Sinds 3 weken werk ik 40-45 uur per week en sinds nog geen week heb ik een eigen auto. Weet je wat voor veranderingen dat zijn? Dan ga ik niet 'savonds nog even gezellig kijken naar een ANWB lidmaatschap.
Ik ben niet single hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:17 schreef Rio het volgende:
[..]
Dit vat samen waarom je nu single bent
OMG, wat een faalhaas ben je ook. Te beroerd om je zaken te regelen (hoe lang duurt het om lid te worden? Als je echt je best doet om het zo langzaam mogelijk te doen 10 minuten?), en dan de ANWB de schuld ervan geven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Tamashii het volgende:
Natuurlijk. Fuck off. Sinds 3 weken werk ik 40-45 uur per week en sinds nog geen week heb ik een eigen auto. Weet je wat voor veranderingen dat zijn? Dan ga ik niet 'savonds nog even gezellig kijken naar een ANWB lidmaatschap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |