SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.Helemaal super.
DAT EGO!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nope, niet voordat ik het heb gezien.
Ik vond ''Taylor Lautner in Control'' toch beter.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef Arashimashou het volgende:
Deze TT. Hij is.... zeer goed.
In ander nieuws. Ik heb zojuist 32 euro bespaard door een blokker dagkaart voor de trein te kopen.
Nee, bullshit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vond ''Taylor Lautner in Control'' toch beter.
Ik moet nog een OV kaart hebben voor de tram en metro enzo. Maar goede tip.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, bullshit.
Overigens, niks voor jou? Zo'n kaartje kopen?
Hm, ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De uitbuiting van kinderen waardoor ze geen jeugd hebben.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Make a contract with me and become a magical idol
Asuka is inderdaad best dom.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:51 schreef .Cake. het volgende:
Als Senran Kagura een persoon zou zijn dan zou deze nog te dom zijn om te poepen. Mijn god...
Om het animegerelateerd te houden. Wat vond je van O-Ren's achtergrondverhaal?quote:
Leuk hoor. Die van Hugo Stiglitz was leuker.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Om het animegerelateerd te houden. Wat vond je van O-Ren's achtergrondverhaal?
[ afbeelding ]
Hentai, Devil survivor 2, Suisei nono Galgantia, Date A Live, Ore no imouto S2, Kakumeiki Valvrave, Photo Kano, Shingeki no kyojinquote:
quote:Japanners zijn gek op onschuldige schoolmeisjes en vanaf april kunnen ze allemaal weer gerust hun gang gaan. Photo Kano Kiss komt namelijk in april uit voor de PS Vita in Japan en draait om het op de foto zetten van... juist, onschuldige schoolmeisjes.
En de anime gaat om een harem die gevormd wordtquote:
Moet je in Nederland proberen... zit je binnen de kortste keren in de bakquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En de anime gaat om een harem die gevormd wordt
Haha, wel een goed spel voor in de treinquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Moet je in Nederland proberen... zit je binnen de kortste keren in de bak
Leuke dingen voor in de trein: Boku no Pico, Kodomo no Jikan, Moetan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Haha, wel een goed spel voor in de trein![]()
Bible Blackquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Leuke dingen voor in de trein: Boku no Pico, Kodomo no Jikan, Moetan.
quote:
Ja! Toffe animatie, characters waren best leuk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:59 schreef Qunix het volgende:
Is Zettai Karen Children: The Unlimited - Hyoubu Kyousuke goed?
Moet ik hem volgen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja! Toffe animatie, characters waren best leuk.
Dan pauzeert het als je geluk hebtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En dan 'per ongeluk' je koptelefoon uitpuggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar zit t nu verder te kijken :/
3 episode rule kan geen kwaad toch?quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dan pauzeert het als je geluk hebt
Ik had Guilty Crown ook gedropt nadatMah niggah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar zit t nu verder te kijken :/''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Neuh... Ik ga eens downloaden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
3 episode rule kan geen kwaad toch?
Zonder benen nog steeds beste chuuni grgrquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dekomori heeft geen benen meer grgr
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dan pauzeert het als je geluk hebt
Ik had Guilty Crown ook gedropt nadatDat zou ongelukkig zijn. Dan moet je nadat jij schijnbaar te hard aan je oortjes trekt op play drukken om de gechoqueerde en verlegen gezichten van je medereizigers te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar zit t nu verder te kijken :/Emi is beter dat Dekowatwiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dekomori heeft geen benen meer grgr
[ afbeelding ]
“An interesting thing is a good thing.”
Dekomorisama. Op de een of andere manier het zusje van Mugi.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat zou ongelukkig zijn. Dan moet je nadat jij schijnbaar te hard aan je oortjes trekt op play drukken om de gechoqueerde en verlegen gezichten van je medereizigers te zien.
[..]
Emi is beter dat Dekowatwie![]()
Kenji, met zijn feminism neemt de wereld overquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:52 schreef Kyubey het volgende:
Ha, Katawa Shoujo. Wie is die ene die op Harry Potter lijkt?
quote:
Stel ik je te leur als ik meedeel de route van het stille meisje met de brandwonden (nog) niet gedaan heb en Lilly's true end niet kan vinden.quote:
Nope, ben ook pas begonnen vind misha maar een irritant wijf.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Stel ik je te leur als ik meedeel de route van het stille meisje met de brandwonden (nog) niet gedaan heb en Lilly's true end niet kan vinden.
Volgens mij is dat haar handicap.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nope, ben ook pas begonnen vind misha maar een irritant wijf.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:52 schreef Kyubey het volgende:
Ha, Katawa Shoujo. Wie is die ene die op Harry Potter lijkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ok, welke VN niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:51 schreef robin007bond het volgende:
Ik was Katawa Shoujo al vrij snel beu eigenlijk.
Klopt, enige wat ik door kon kijken was love live! idol, voor de rest wordt het maar een oudere serie kijken dit seizoen.quote:
Ach, er zijn nog zat goede oudere series te zien.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Klopt, enige wat ik door kon kijken was love live! idol, voor de rest wordt het maar een oudere serie kijken dit seizoen.
Kloptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, er zijn nog zat goede oudere series te zien.
Oh, dat moet lukken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Klopt, heb momenteel alle ef seizoenen nog staan om te kijken. en spice and wolf
Firefox??quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, dat moet lukken.
Wat vind je van Legend of the Galactic Heroes eigenlijk?
En haha, mijn autocorrect verbeterde 'heroes' naar 'herpes'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja en, als wie kan een vriendin verkleed gaan naar Animecon?
Suggesties?
Geen Bible Black deze keer aub
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:36 schreef AnimeFan het volgende:
Dat was Guilty Crown..Als ze een beetje kort is en niet te overdreven vrouwelijk kan ze als Pico uit Boku no Pico cosplayen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja en, als wie kan een vriendin verkleed gaan naar Animecon?
Suggesties?
Geen Bible Black deze keer aub
Reverse Traps zijn OLEV.
“An interesting thing is a good thing.”
Hm nee. Ik dacht eerder aan Inori XDquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als ze een beetje kort is en niet te overdreven vrouwelijk kan ze als Pico uit Boku no Pico cosplayen.
Reverse Traps zijn OLEV. [ afbeelding ]
Dat is zijn probleem niet denk ik. Hij heeft meer het probleem dat hij het eng vies vind dat [self insert], met zijn superieure genen, copuleert met... ew... gehandicapte meisjes, juk.quote:
Dat wassen beeld uit Guilty Crown? Is jouw vriendin een wassen beeld ja) suggereer dat nee) suggereer iets anders.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:45 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hm nee. Ik dacht eerder aan Inori XD
Ze verandert soms onbewust in een monster en laat omstanders dood achter.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is zijn probleem niet denk ik. Hij heeft meer het probleem dat hij het eng vies vind dat [self insert], met zijn superieure genen, copuleert met... ew... gehandicapte meisjes, juk.
[..]
Dat wassen beeld uit Guilty Crown? Is jouw vriendin een wassen beeld ja) suggereer dat nee) suggereer iets anders.
Laat haar cosplayen als gojira godzilla.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:53 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ze verandert soms onbewust in een monster en laat omstanders dood achter.
Laat me raden: n keer per maand ongeveer? Duurt een dag of drie tot vijf?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:53 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ze verandert soms onbewust in een monster en laat omstanders dood achter.
Dat was Guilty Crown..Als RikkaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja en, als wie kan een vriendin verkleed gaan naar Animecon?
Suggesties?
Geen Bible Black deze keer aub![]()
Helemaal super.
Dat was Guilty Crown..Yoko litnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja en, als wie kan een vriendin verkleed gaan naar Animecon?
Suggesties?
Geen Bible Black deze keer aub/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ending is tof!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:05 schreef Qunix het volgende:
SPOILER
TAMAKO MARKET LEAKED
OP
ED
(RAW is er niet eens, en nog niet eens uitgezonden berhaupt)
HUEHAHAGHAHGAHGAHGHAHGAHFHAFHAFGHAGHAFGHAFHAFHafhaHFHFHHFADAFSFAFquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:05 schreef Qunix het volgende:
SPOILER
TAMAKO MARKET LEAKED
OP
ED
floiodhnaskfdshfasuifbdsuofsgruwdgjsfsquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:05 schreef Qunix het volgende:
SPOILER
TAMAKO MARKET LEAKED
OP
ED
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
HUEHAHAGHAHGAHGAHGHAHGAHFHAFHAFGHAGHAFGHAFHAFHafhaHFHFHHFADAFSFAF
Verder alles goed?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
floiodhnaskfdshfasuifbdsuofsgruwdgjsfs
Oreimo S2 soonquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tamako Market is echt 2moe4me.
Magi OP 2 blijft tof
Die OP wel ja, de serie zelf heb ik heel lang geleden al gedropt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tamako Market is echt 2moe4me.
Magi OP 2 blijft tof
Bijvoorbeel ja.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Bijvoorbeel ja.
Maar ook ...
Yama no susume
Senyuu
en zo nog weer een paar.
Als ik het me goed herriner noemde je het een generieke shounen, maar hij is wel heel leuk hoor. Waarom geef je het niet nog een kans?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die OP wel ja, de serie zelf heb ik heel lang geleden al gedropt.
Omdat na de oma-arc oid mijn geduld op was. En zo te zien wordt het niet veel beterquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als ik het me goed herriner noemde je het een generieke shounen, maar hij is wel heel leuk hoor. Waarom geef je het niet nog een kans?
Toch snap ik niet dat die meuk als Tamako Market leuker kan zijn, maar goed, dat zal dan wel het verschil in smaak zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Omdat na de oma-arc oid mijn geduld op was. En zo te zien wordt het niet veel beter
DIFDBKLGFABF;LIBISHUIFWAGENRFKFSNBFUSFGUFWGFWFquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Toch snap ik niet dat die meuk als Tamako Market leuker kan zijn, maar goed, dat zal dan wel het verschil in smaak zijn.
Good animequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:19 schreef AnimeFan het volgende:
Mijn to-watch list, dit topic:
http://myanimelist.net/forum/?topicid=515537&show=0
Sinds een zeker interview is Psycho-Pass memetisch mo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Good anime
No moe
Contradictio in terminis
Waarom haat iedereen in MAL op Psycho Pass?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Repel ik ben op de Emi route terecht gekomen
Ik heb het ook gedownload.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
32 Gbquote:[Hi10]_Bleach_-_Full_Collection Website | Details
Submitter: hi10anime | Size: 32.25GB | Date: 2013-01-09 20:29 UTC
Valt nog best mee voor zoveel afleveringen toch?quote:
Fijn! Dat was ook mijn eerste route. IMHO een van de leukst geschreven verhalen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Wij gaan niks spoilen, lekker spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Fijn! Dat was ook mijn eerste route. IMHO een van de leukst geschreven verhalen.
[ afbeelding ]
Op dit tijdstip? Moet je vroeg ergens heen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 06:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
*badderen/brt was zalig*
neuh,ik was al om 03:45 wakker!quote:Op donderdag 10 januari 2013 06:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Op dit tijdstip? Moet je vroeg ergens heen?
Battle Royale gr grquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:28 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand nog een leuke manga? Graag actie, horror of gewoon een hele goede... Zolang het maar online te lezen is.
Thanks
Black Lagoon?quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:28 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand nog een leuke manga? Graag actie, horror of gewoon een hele goede... Zolang het maar online te lezen is.
Thanks
Nog wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zijn er nog kaartjes voor Tsunacon vrij?
De prijs??quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Eind januari zijn ze uitverkocht, dus als je nog wil gaan moet je opschieten.
Die is goed inderdaad... Ik zoek eigenlijk iets nieuwsquote:
Iets van gehoord, maar nooit de anime gezien. Ik zal hem proberenquote:
Seinen manga(maid Roberta arc is helemaal geweldig)quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die is goed inderdaad... Ik zoek eigenlijk iets nieuws
[..]
Iets van gehoord, maar nooit de anime gezien. Ik zal hem proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:46 schreef .Cake. het volgende:
Vanavond verder kijken wat dit seizoen te bieden heeft... ik hou mijn hart vast!
Tamako Market moet ik nog zien, op dit moment heb ik daar de hoogste verwachtingen van.quote:
Dat als enige van dit seizoen wat noemenswaardig is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tamako Market moet ik nog zien, op dit moment heb ik daar de hoogste verwachtingen van.
Her His name is Rokuro he is loco I say o no.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:15 schreef Qunix het volgende:
Iets van gehoord, maar nooit de anime gezien. Ik zal hem proberen
Ik ga het niet eens proberen. De laatste anime van KyoAni die ik uit kon staan was Haruhi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:22 schreef Arashimashou het volgende:
Tamako Market... de vogel is wel oke
Is die van KyoAni joh?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Her His name is Rokuro he is loco I say o no.
[ afbeelding ]
[..]
Ik ga het niet eens proberen. De laatste anime van KyoAni die ik uit kon staan was Haruhi.
Gelukkig, dan ben ik niet de enige die het niet kijktquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens proberen. De laatste anime van KyoAni die ik uit kon staan was Haruhi.
deze ga ik sowieso kijken:quote:
Staat al een maand ge-pre-orderedquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben ik niet de enige die het niet kijkt.
Zijn er hier trouwens nog meer mensen met een PS3 die Ni no Kuni gaan kopen? Hij is 1 week uitgesteld
Nice, had je ook al meegekregen dat we een gratis downloadable familiar krijgen omdat de game 1 week later uit komt?quote:
Ja en toen ik aan Haruhi begon wist ik nog niets eens dat er een plek genaamd Kyoto op aarde was laat staanquote:
Ik probeerde een plaatje vinden waarop Rock een gekke bek trok. Onmogelijk. Afgepoeierd is wat er het dichtste bij komt.quote:En Rock is n van de interessantere mannelijke protagonisten in Animeland!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tamako market is tot nu toe niet echt iets bijzonders.
Heb wel overigens hoge verwachtingen van Vividred operation
is het een interessante serie?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Shaftgaathethemweerflikken.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Ofwordthetdezoveelsteincestueudzepisvlek?Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.
Ja. De pre-order bonusses worden gerelateerd aan het aantal pre-ordersquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nice, had je ook al meegekregen dat we een gratis downloadable familiar krijgen omdat de game 1 week later uit komt?
Pics van hakkende jappen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:50 schreef Haque het volgende:
Zijn er mensen hier die naar j-core muziek luisteren? sharpnel, s3rl, eufeion?
AnimeFanKing 2 jaar geledenquote:
Nope, wel electro en die andere zooi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:50 schreef Haque het volgende:
Haha nee dat ben ik niet hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:00 schreef Haque het volgende:
[..]
AnimeFanKing 2 jaar geleden
gewoon een verneukte versie van Blue Water als je het mij vraagt maar ja wie ben ik om iemand anders zijn smaak af te kraken?
wat bedoel je met Blue Water? (ik neem aan dat jij dat was op youtube)
maarja dat bedoel ik dus met j-core. die stepmania muziek.
Ja, dat is mijn andere hoop van dit seizoen. Godzijdank zijn Chihayafuru 2 en Haganai 2 er nog! En R;N, Psycho Pass en Shinsekai Yori.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Shaftgaathethemweerflikken.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Ofwordthetdezoveelsteincestueuzepisvlek?Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.
Uiteraard! Zelfs harder zoals loliripe.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:50 schreef Haque het volgende:
cool die artiest kende ik nog niet, ken je ook tanuki, m-project, lolipo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uiteraard! Zelfs harder zoals loliripe.
Ik las lolirape.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uiteraard! Zelfs harder zoals loliripe.
Ja, nee en nee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:33 schreef Haque het volgende:
[..]
cool die artiest kende ik nog niet, ken je ook tanuki, m-project, lolipo?
Ik ken geen anime dus ik weet niet of de nummers die ik luister uit anime komt. Negamaniax is een tof nummer ja, net als blue noah. Mijn favoriet in j-core is welquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja, nee en nee.
Nu ben ik weer:
DJ Doll's Renaissance
Neon Genesis Gabbangelion
DJ A.Q.
Nu jij weer
Oh maar dat hoef ik allemaal nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. De pre-order bonusses worden gerelateerd aan het aantal pre-orders
Zou minimaal artbook, muziek en een story book bij mijn bestelling zijn.
Ik niet echt, maar soms wel een keer een nightcore track of de opening/ending van een anime.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:50 schreef Haque het volgende:
Oh, het maakt niet uit of het uit een anime komt of niet hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:46 schreef Haque het volgende:
[..]
Ik ken geen anime dus ik weet niet of de nummers die ik luister uit anime komt. Negamaniax is een tof nummer ja, net als blue noah. Mijn favoriet in j-core is wel
en anders de speedfreak remix van sharpnel - torinouta
https://soundcloud.com/ju(...)the-speedfreak-noise
(maar ik wil niet een topic kapen nu)
oh en hoe kon ik Little god ch@nnel vergeten, dat is natuurlijk de nummer 1(redalice maar dan versneld)
Ik houd wel van een beetje snelheid en bass. m1dy is speedcore niet echt jcore te noemenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh, het maakt niet uit of het uit een anime komt of niet hoorEn dit topic is een topic waar niemand toch on-topic is
ISOpussy, rymdreglage, DAT politics, YMCK, DJ 100000, scotch egg, m1ndy, dj schwarzenegger
Voor vrolijkere happy zooi: 047, unMOMENT, sonic coaster pop, mosiac.wav
Tevens http://gabber.od.ua/genre/j-core
Kate Lesing feat dj A.Q. - Highest Mountain (Happy J-Core Remix)quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:57 schreef Haque het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje snelheid en bass. m1dy is speedcore niet echt jcore te noemenen schwarzenegger niet echt mijn smaak. Rest had ik nog nooit van gehoord.
wow! kijk dit vind ik lekker, ik luister bijna alleen maar uk hardcore rave en freeform en dat is dit gewoon. Even opslaan dezequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kate Lesing feat dj A.Q. - Highest Mountain (Happy J-Core Remix)
Happy hardcore uit 2006 uit Japan.
DJ A.Q. is een heldquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:05 schreef Haque het volgende:
[..]
wow! kijk dit vind ik lekker, ik luister bijna alleen maar uk hardcore rave en freeform en dat is dit gewoon. Even opslaan deze
Noice, vooral de laatsequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
DJ A.Q. is een held
Hij doet ook dubstep:
En house (meer eurohouse):
Volgens mij geen D&B, drumstep weet ik niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Noice, vooral de laatse
heeft die ook wat in de richting van DnB/Drumstep?
Ok, dat ken ik nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:23 schreef Haque het volgende:
awesome. Luisteren jullie ook naar australische, finse of uk hardcore? gammer, darwin, hyperforce, gisbo dat soort?
Als het leuk vind moet je deze setjes gaan luisterenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef Qunix het volgende:
Ok, dat ken ik niet
Heb je voorbeelden?
Ik ken uit Japan (dankzij Sensation) DJ Yoji Biomehanika.
Thanks!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:34 schreef Haque het volgende:
[..]
Als het leuk vind moet je deze setjes gaan luisteren
http://www.youtube.com/pl(...)OdZfudgxeOUJBYk91pOS
ja yoji ken ik idd uit 2002 enzo toen ik nog hardstyle luisterde (toen hardstyle nog vet was) en heb ik wel op ground zero zien draaien maar is een beetje verleden tijd he
En deze, kanaal van jordesuvi, even op abonnerenquote:
hahaha die zocht ik al. niet omdat de muziek zo leuk is maar omdat het filmpje zo tof isquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Thanks!
Ik weet trouwens wel dit:
wat dan weer hiervan komt
Oh, eens downloaden!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:55 schreef Kyubey het volgende:
Waarom is iedereen naakt in de nieuwe ED van Psycho Pass
Waarom ben ik nog steeds niet aan Psycho Pass begonnen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:55 schreef Kyubey het volgende:
Waarom is iedereen naakt in de nieuwe ED van Psycho Pass
Ja, doet dat danquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom ben ik nog steeds niet aan Psycho Pass begonnen?
Gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jullie baas sint woont nu eindelijk op zichzelf in Zwolle
Zo als mijn tafel in elkaar is gezet mijn eerste anim kijken, het word hunter x hunter 61
Het was leuk je gekend te hebben. Veel plezier in het BBT topic danquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mhmm. Tja.
Ik kijk nu eigenlijk alleen Big Bang Theory. Verder geen series of anime.
Goed man! Gehuurd of gekocht?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo als mijn tafel in elkaar is gezet mijn eerste anim kijken, het word hunter x hunter 61
Vaarwel mijn broeders.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben. Veel plezier in het BBT topic dan [ afbeelding ]
Kijk je alleen BBT?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vaarwel mijn broeders.![]()
Ik blijf nog wel een tijdje hangen en hier volgen of er nog leuke nieuwe anime komen.
Nog niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Kijk je alleen BBT?
Geen Walking dead, Dexter, Breaking bad, Lost etc.?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog niet.
Eerst maar eens beginnen aan Game of Thrones.
Ik niet. Heb BBT gedropt met dit nieuwe seizoen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Kijk je alleen BBT?
Geen Walking dead, Dexter, Breaking bad, Lost etc.?
Boeken kwam ik niet doorheen. Serie wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog niet.
GoTquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog niet.
Tot nu toe wel, eerste avondje hier. Zie foto eerder in het topic, er moet nog wat werk verzet wordenquote:
Die fase heb ik ook gehad. BBT gaat wel weer vervelen hoor. Wees maar gerust.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mhmm. Tja.
Ik kijk nu eigenlijk alleen Big Bang Theory. Verder geen series of anime.
Feliquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef Qunix het volgende:
Chuuni ED(Deco-mori chan Maji kawa-E mix)
https://soundcloud.com/you-hardcore/free-track-ed-inside-identity
Hoe verneuk je liedjes het snelste?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef Qunix het volgende:
Chuuni ED(Deco-mori chan Maji kawa-E mix)
https://soundcloud.com/you-hardcore/free-track-ed-inside-identity
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoe verneuk je liedjes het snelste?JupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom,
http://www.everythingisaremix.info/watch-the-series/
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoe verneuk je liedjes het snelste?Chuuni kun je niet verneuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is namelijk al verneukt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Chuuni kun je niet verneuken.
Terug in je hok.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is namelijk al verneukt.
Hihihaho.
Inkoppertjequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hihihaho.
Wat?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
Had ik hier al verteld dat ik een vriendin heb?![]()
Ja, maar details zijn achterwege gelaten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
Nani? Je was al een hossel-koning voordat je op jezelf woonde.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet in de posts van jouw die ik gezien heb. Leuk voor je. Al samen anime gekeken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
Ze gaan samen naar Evangelion kijken. Naar die comafap scene voornamelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nani? Je was al een hossel-koning voordat je op jezelf woonde.
[..]
Niet in de posts van jouw die ik gezien heb. Leuk voor je. Al samen anime gekeken?
Nice one.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hihihaho.
Hmmm, dit plus "Ik kijk nooit meer anime!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
Heeft ie niet. En hij komt heus wel terug, wat anime betreft.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nice one.
[..]
Hmmm, dit plus "Ik kijk nooit meer anime!"... Ik zie enige correlatie.
Maar ik dacht dat je je dakimakura had weggedaan?
oh jeetjequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ink(u)oppertje?
[ afbeelding ]
sinds kortquote:
Eindelijk 2 leuke anime'squote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:01 schreef .Cake. het volgende:
[Mazui]_Boku_Ha_Tomodachi_Ga_Sukunai_NEXT_-_01_[7F653193].mkv
[Commie] Psycho-Pass - 12 [D1E46532].mkv
Dat wel ja. Ze moeten een loopband voor 'm kopen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:36 schreef .Cake. het volgende:
JAmmer dat ze die vogel in Tamako Market zo dik hebben gemaakt. Ik vond m leuker toen ie nog FABULOUS was.
Alleen JJBA mag zich zo noemenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:36 schreef .Cake. het volgende:
JAmmer dat ze die vogel in Tamako Market zo dik hebben gemaakt. Ik vond m leuker toen ie nog FABULOUS was.
The fuck!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:52 schreef .Cake. het volgende:
Sasami-san@Ganbaranai is d serie van dit seizoen! Die ga ik volgen op Animees.
[ afbeelding ]
Wist niet dat die al uit was, tijd om t ekijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Moet ik nog toevoegen aan mijn collectie
zoveel om in te halenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Wist niet dat die al uit was, tijd om t ekijken
Niet bekendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Die nieuwe opening van Psycho pass is om te janken.
Al die pantsu'squote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Opvolger van Strike Witches
Zeg dat wel. En de ED ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Die nieuwe opening van Psycho pass is om te janken.
Dit, n van de dingen die ik zo goed vond aan Pscho pass waren de OP en EDquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zeg dat wel. En de ED ook.
Terug naar de oude
Geef niks hoor:+quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:15 schreef AnimeFan het volgende:
Debian valt tegen als je Arch gewend bent
Ik ga nu Chakra proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 11-01-2013 16:39:40 ]
Heb ik ook!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:13 schreef .Cake. het volgende:
Awww yeah, net Eternal Sonata voor een tientje op kunnen pikken!
Is de PSP regiovrij dan??quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Is dat echt live tv? Ik denk eerder iemand die raws uitzend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk is het live,met reclame en al(nu is het TBS)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Is dat echt live tv? Ik denk eerder iemand die raws uitzend.
Ken je trouwens KeyHoleTV?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Tuurlijk is het live,met reclame en al(nu is het TBS)
Er is een Mac versie, heb je daar niets aan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Vaker gedaan,maar werkt niet eens bij mij(ook niet via WINE)
Ik heb Kubuntuquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er is een Mac versie, heb je daar niets aan?
RPG zo te zien... Ik weet zeker dat er een 2e game komt, dat zijn dan de elven.quote:
is PSP nou regiovrij of niet ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
RPG zo te zien... Ik weet zeker dat er een 2e game komt, dat zijn dan de elven.
Lijkt je Ni no Kuni leuk?
Gewoon lezen dus.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
FreeBSD decompileren en dan compileren? Rest mag je zelf uitvogelen.
Volgens mij wel?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
is PSP nou regiovrij of niet ?
OKquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgens mij wel?
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20111024105409AAWkyMV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |