De prijs??quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Eind januari zijn ze uitverkocht, dus als je nog wil gaan moet je opschieten.
Die is goed inderdaad... Ik zoek eigenlijk iets nieuwsquote:
Iets van gehoord, maar nooit de anime gezien. Ik zal hem proberenquote:
Seinen manga(maid Roberta arc is helemaal geweldig)quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die is goed inderdaad... Ik zoek eigenlijk iets nieuws
[..]
Iets van gehoord, maar nooit de anime gezien. Ik zal hem proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:46 schreef .Cake. het volgende:
Vanavond verder kijken wat dit seizoen te bieden heeft... ik hou mijn hart vast!
Tamako Market moet ik nog zien, op dit moment heb ik daar de hoogste verwachtingen van.quote:
Dat als enige van dit seizoen wat noemenswaardig is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tamako Market moet ik nog zien, op dit moment heb ik daar de hoogste verwachtingen van.
Her His name is Rokuro he is loco I say o no.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:15 schreef Qunix het volgende:
Iets van gehoord, maar nooit de anime gezien. Ik zal hem proberen
Ik ga het niet eens proberen. De laatste anime van KyoAni die ik uit kon staan was Haruhi.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:22 schreef Arashimashou het volgende:
Tamako Market... de vogel is wel oke
Is die van KyoAni joh?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Her His name is Rokuro he is loco I say o no.
[ afbeelding ]
[..]
Ik ga het niet eens proberen. De laatste anime van KyoAni die ik uit kon staan was Haruhi.
Gelukkig, dan ben ik niet de enige die het niet kijktquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens proberen. De laatste anime van KyoAni die ik uit kon staan was Haruhi.
deze ga ik sowieso kijken:quote:
Staat al een maand ge-pre-orderedquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben ik niet de enige die het niet kijkt.
Zijn er hier trouwens nog meer mensen met een PS3 die Ni no Kuni gaan kopen? Hij is 1 week uitgesteld
Nice, had je ook al meegekregen dat we een gratis downloadable familiar krijgen omdat de game 1 week later uit komt?quote:
Ja en toen ik aan Haruhi begon wist ik nog niets eens dat er een plek genaamd Kyoto op aarde was laat staanquote:
Ik probeerde een plaatje vinden waarop Rock een gekke bek trok. Onmogelijk. Afgepoeierd is wat er het dichtste bij komt.quote:En Rock is één van de interessantere mannelijke protagonisten in Animeland!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tamako market is tot nu toe niet echt iets bijzonders.
Heb wel overigens hoge verwachtingen van Vividred operation
is het een interessante serie?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Shaftgaathethemweerflikken.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Ofwordthetdezoveelsteincestueudzepisvlek?Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.
Ja. De pre-order bonusses worden gerelateerd aan het aantal pre-ordersquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nice, had je ook al meegekregen dat we een gratis downloadable familiar krijgen omdat de game 1 week later uit komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |