Dekomorisama. Op de een of andere manier het zusje van Mugi.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat zou ongelukkig zijn. Dan moet je nadat jij schijnbaar te hard aan je oortjes trekt op play drukken om de gechoqueerde en verlegen gezichten van je medereizigers te zien.
[..]
Emi is beter dat Dekowatwie![]()
Kenji, met zijn feminism neemt de wereld overquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:52 schreef Kyubey het volgende:
Ha, Katawa Shoujo. Wie is die ene die op Harry Potter lijkt?
quote:
Stel ik je te leur als ik meedeel de route van het stille meisje met de brandwonden (nog) niet gedaan heb en Lilly's true end niet kan vinden.quote:
Nope, ben ook pas begonnen vind misha maar een irritant wijf.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Stel ik je te leur als ik meedeel de route van het stille meisje met de brandwonden (nog) niet gedaan heb en Lilly's true end niet kan vinden.
Volgens mij is dat haar handicap.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nope, ben ook pas begonnen vind misha maar een irritant wijf.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:52 schreef Kyubey het volgende:
Ha, Katawa Shoujo. Wie is die ene die op Harry Potter lijkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ok, welke VN niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:51 schreef robin007bond het volgende:
Ik was Katawa Shoujo al vrij snel beu eigenlijk.
Klopt, enige wat ik door kon kijken was love live! idol, voor de rest wordt het maar een oudere serie kijken dit seizoen.quote:
Ach, er zijn nog zat goede oudere series te zien.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Klopt, enige wat ik door kon kijken was love live! idol, voor de rest wordt het maar een oudere serie kijken dit seizoen.
Kloptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, er zijn nog zat goede oudere series te zien.
Oh, dat moet lukken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Klopt, heb momenteel alle ef seizoenen nog staan om te kijken. en spice and wolf
Firefox??quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, dat moet lukken.
Wat vind je van Legend of the Galactic Heroes eigenlijk?
En haha, mijn autocorrect verbeterde 'heroes' naar 'herpes'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja en, als wie kan een vriendin verkleed gaan naar Animecon?
Suggesties?
Geen Bible Black deze keer aub
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:36 schreef AnimeFan het volgende:
Dat was Guilty Crown..Als ze een beetje kort is en niet te overdreven vrouwelijk kan ze als Pico uit Boku no Pico cosplayen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja en, als wie kan een vriendin verkleed gaan naar Animecon?
Suggesties?
Geen Bible Black deze keer aub
Reverse Traps zijn OLEV.
“An interesting thing is a good thing.”
Hm nee. Ik dacht eerder aan Inori XDquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als ze een beetje kort is en niet te overdreven vrouwelijk kan ze als Pico uit Boku no Pico cosplayen.
Reverse Traps zijn OLEV. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |