SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.Helemaal super.
DAT EGO!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nope, niet voordat ik het heb gezien.
Ik vond ''Taylor Lautner in Control'' toch beter.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef Arashimashou het volgende:
Deze TT. Hij is.... zeer goed.
In ander nieuws. Ik heb zojuist 32 euro bespaard door een blokker dagkaart voor de trein te kopen.
Nee, bullshit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vond ''Taylor Lautner in Control'' toch beter.
Ik moet nog een OV kaart hebben voor de tram en metro enzo. Maar goede tip.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, bullshit.
Overigens, niks voor jou? Zo'n kaartje kopen?
Hm, ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De uitbuiting van kinderen waardoor ze geen jeugd hebben.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Make a contract with me and become a magical idol
Asuka is inderdaad best dom.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:51 schreef .Cake. het volgende:
Als Senran Kagura een persoon zou zijn dan zou deze nog te dom zijn om te poepen. Mijn god...
Om het animegerelateerd te houden. Wat vond je van O-Ren's achtergrondverhaal?quote:
Leuk hoor. Die van Hugo Stiglitz was leuker.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Om het animegerelateerd te houden. Wat vond je van O-Ren's achtergrondverhaal?
[ afbeelding ]
Hentai, Devil survivor 2, Suisei nono Galgantia, Date A Live, Ore no imouto S2, Kakumeiki Valvrave, Photo Kano, Shingeki no kyojinquote:
quote:Japanners zijn gek op onschuldige schoolmeisjes en vanaf april kunnen ze allemaal weer gerust hun gang gaan. Photo Kano Kiss komt namelijk in april uit voor de PS Vita in Japan en draait om het op de foto zetten van... juist, onschuldige schoolmeisjes.
En de anime gaat om een harem die gevormd wordtquote:
Moet je in Nederland proberen... zit je binnen de kortste keren in de bakquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En de anime gaat om een harem die gevormd wordt
Haha, wel een goed spel voor in de treinquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Moet je in Nederland proberen... zit je binnen de kortste keren in de bak
Leuke dingen voor in de trein: Boku no Pico, Kodomo no Jikan, Moetan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Haha, wel een goed spel voor in de trein![]()
Bible Blackquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Leuke dingen voor in de trein: Boku no Pico, Kodomo no Jikan, Moetan.
Ja! Toffe animatie, characters waren best leuk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:59 schreef Qunix het volgende:
Is Zettai Karen Children: The Unlimited - Hyoubu Kyousuke goed?
Moet ik hem volgen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja! Toffe animatie, characters waren best leuk.
Dan pauzeert het als je geluk hebtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En dan 'per ongeluk' je koptelefoon uitpuggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar zit t nu verder te kijken :/
3 episode rule kan geen kwaad toch?quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dan pauzeert het als je geluk hebt
Ik had Guilty Crown ook gedropt nadatMah niggah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar zit t nu verder te kijken :/''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Neuh... Ik ga eens downloaden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
3 episode rule kan geen kwaad toch?
Zonder benen nog steeds beste chuuni grgrquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dekomori heeft geen benen meer grgr
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dan pauzeert het als je geluk hebt
Ik had Guilty Crown ook gedropt nadatDat zou ongelukkig zijn. Dan moet je nadat jij schijnbaar te hard aan je oortjes trekt op play drukken om de gechoqueerde en verlegen gezichten van je medereizigers te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar zit t nu verder te kijken :/Emi is beter dat Dekowatwiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dekomori heeft geen benen meer grgr
[ afbeelding ]
“An interesting thing is a good thing.”
Dekomorisama. Op de een of andere manier het zusje van Mugi.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat zou ongelukkig zijn. Dan moet je nadat jij schijnbaar te hard aan je oortjes trekt op play drukken om de gechoqueerde en verlegen gezichten van je medereizigers te zien.
[..]
Emi is beter dat Dekowatwie![]()
Kenji, met zijn feminism neemt de wereld overquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:52 schreef Kyubey het volgende:
Ha, Katawa Shoujo. Wie is die ene die op Harry Potter lijkt?
quote:
Stel ik je te leur als ik meedeel de route van het stille meisje met de brandwonden (nog) niet gedaan heb en Lilly's true end niet kan vinden.quote:
Nope, ben ook pas begonnen vind misha maar een irritant wijf.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Stel ik je te leur als ik meedeel de route van het stille meisje met de brandwonden (nog) niet gedaan heb en Lilly's true end niet kan vinden.
Volgens mij is dat haar handicap.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nope, ben ook pas begonnen vind misha maar een irritant wijf.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:52 schreef Kyubey het volgende:
Ha, Katawa Shoujo. Wie is die ene die op Harry Potter lijkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ok, welke VN niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:51 schreef robin007bond het volgende:
Ik was Katawa Shoujo al vrij snel beu eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |