Ja, dat is mijn andere hoop van dit seizoen. Godzijdank zijn Chihayafuru 2 en Haganai 2 er nog! En R;N, Psycho Pass en Shinsekai Yori.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Shaftgaathethemweerflikken.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Ofwordthetdezoveelsteincestueuzepisvlek?Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.Sasami@Doethaarbestniet.
Uiteraard! Zelfs harder zoals loliripe.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:50 schreef Haque het volgende:
Zijn er mensen hier die naar j-core muziek luisteren? sharpnel, s3rl, eufeion?
cool die artiest kende ik nog niet, ken je ook tanuki, m-project, lolipo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uiteraard! Zelfs harder zoals loliripe.
Ik las lolirape.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uiteraard! Zelfs harder zoals loliripe.
Ja, nee en nee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:33 schreef Haque het volgende:
[..]
cool die artiest kende ik nog niet, ken je ook tanuki, m-project, lolipo?
Ik ken geen anime dus ik weet niet of de nummers die ik luister uit anime komt. Negamaniax is een tof nummer ja, net als blue noah. Mijn favoriet in j-core is welquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja, nee en nee.
Nu ben ik weer:
DJ Doll's Renaissance
Neon Genesis Gabbangelion
DJ A.Q.
Nu jij weer
Oh maar dat hoef ik allemaal nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. De pre-order bonusses worden gerelateerd aan het aantal pre-orders
Zou minimaal artbook, muziek en een story book bij mijn bestelling zijn.
Ik niet echt, maar soms wel een keer een nightcore track of de opening/ending van een anime.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:50 schreef Haque het volgende:
Zijn er mensen hier die naar j-core muziek luisteren? sharpnel, s3rl, eufeion?
Oh, het maakt niet uit of het uit een anime komt of niet hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:46 schreef Haque het volgende:
[..]
Ik ken geen anime dus ik weet niet of de nummers die ik luister uit anime komt. Negamaniax is een tof nummer ja, net als blue noah. Mijn favoriet in j-core is wel
en anders de speedfreak remix van sharpnel - torinouta
https://soundcloud.com/ju(...)the-speedfreak-noise
(maar ik wil niet een topic kapen nu)
oh en hoe kon ik Little god ch@nnel vergeten, dat is natuurlijk de nummer 1(redalice maar dan versneld)
Ik houd wel van een beetje snelheid en bass. m1dy is speedcore niet echt jcore te noemenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh, het maakt niet uit of het uit een anime komt of niet hoorEn dit topic is een topic waar niemand toch on-topic is
ISOpussy, rymdreglage, DAT politics, YMCK, DJ 100000, scotch egg, m1ndy, dj schwarzenegger
Voor vrolijkere happy zooi: 047, unMOMENT, sonic coaster pop, mosiac.wav
Tevens http://gabber.od.ua/genre/j-core
Kate Lesing feat dj A.Q. - Highest Mountain (Happy J-Core Remix)quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:57 schreef Haque het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje snelheid en bass. m1dy is speedcore niet echt jcore te noemenen schwarzenegger niet echt mijn smaak. Rest had ik nog nooit van gehoord.
wow! kijk dit vind ik lekker, ik luister bijna alleen maar uk hardcore rave en freeform en dat is dit gewoon. Even opslaan dezequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kate Lesing feat dj A.Q. - Highest Mountain (Happy J-Core Remix)
Happy hardcore uit 2006 uit Japan.
DJ A.Q. is een heldquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:05 schreef Haque het volgende:
[..]
wow! kijk dit vind ik lekker, ik luister bijna alleen maar uk hardcore rave en freeform en dat is dit gewoon. Even opslaan deze
Noice, vooral de laatsequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
DJ A.Q. is een held
Hij doet ook dubstep:
En house (meer eurohouse):
Volgens mij geen D&B, drumstep weet ik niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Noice, vooral de laatse
heeft die ook wat in de richting van DnB/Drumstep?
Ok, dat ken ik nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:23 schreef Haque het volgende:
awesome. Luisteren jullie ook naar australische, finse of uk hardcore? gammer, darwin, hyperforce, gisbo dat soort?
Als het leuk vind moet je deze setjes gaan luisterenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef Qunix het volgende:
Ok, dat ken ik niet
Heb je voorbeelden?
Ik ken uit Japan (dankzij Sensation) DJ Yoji Biomehanika.
Thanks!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:34 schreef Haque het volgende:
[..]
Als het leuk vind moet je deze setjes gaan luisteren
http://www.youtube.com/pl(...)OdZfudgxeOUJBYk91pOS
ja yoji ken ik idd uit 2002 enzo toen ik nog hardstyle luisterde (toen hardstyle nog vet was) en heb ik wel op ground zero zien draaien maar is een beetje verleden tijd he
En deze, kanaal van jordesuvi, even op abonnerenquote:
hahaha die zocht ik al. niet omdat de muziek zo leuk is maar omdat het filmpje zo tof isquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Thanks!
Ik weet trouwens wel dit:
wat dan weer hiervan komt
Oh, eens downloaden!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:55 schreef Kyubey het volgende:
Waarom is iedereen naakt in de nieuwe ED van Psycho Pass
Waarom ben ik nog steeds niet aan Psycho Pass begonnen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:55 schreef Kyubey het volgende:
Waarom is iedereen naakt in de nieuwe ED van Psycho Pass
Ja, doet dat danquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom ben ik nog steeds niet aan Psycho Pass begonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |