Als het leuk vind moet je deze setjes gaan luisterenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef Qunix het volgende:
Ok, dat ken ik niet
Heb je voorbeelden?
Ik ken uit Japan (dankzij Sensation) DJ Yoji Biomehanika.
Thanks!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:34 schreef Haque het volgende:
[..]
Als het leuk vind moet je deze setjes gaan luisteren
http://www.youtube.com/pl(...)OdZfudgxeOUJBYk91pOS
ja yoji ken ik idd uit 2002 enzo toen ik nog hardstyle luisterde (toen hardstyle nog vet was) en heb ik wel op ground zero zien draaien maar is een beetje verleden tijd he
En deze, kanaal van jordesuvi, even op abonnerenquote:
hahaha die zocht ik al. niet omdat de muziek zo leuk is maar omdat het filmpje zo tof isquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Thanks!
Ik weet trouwens wel dit:
wat dan weer hiervan komt
Oh, eens downloaden!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:55 schreef Kyubey het volgende:
Waarom is iedereen naakt in de nieuwe ED van Psycho Pass
Waarom ben ik nog steeds niet aan Psycho Pass begonnen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:55 schreef Kyubey het volgende:
Waarom is iedereen naakt in de nieuwe ED van Psycho Pass
Ja, doet dat danquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom ben ik nog steeds niet aan Psycho Pass begonnen?
Gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jullie baas sint woont nu eindelijk op zichzelf in Zwolle
Zo als mijn tafel in elkaar is gezet mijn eerste anim kijken, het word hunter x hunter 61
Het was leuk je gekend te hebben. Veel plezier in het BBT topic danquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mhmm. Tja.
Ik kijk nu eigenlijk alleen Big Bang Theory. Verder geen series of anime.
Goed man! Gehuurd of gekocht?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo als mijn tafel in elkaar is gezet mijn eerste anim kijken, het word hunter x hunter 61
Vaarwel mijn broeders.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben. Veel plezier in het BBT topic dan [ afbeelding ]
Kijk je alleen BBT?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vaarwel mijn broeders.![]()
Ik blijf nog wel een tijdje hangen en hier volgen of er nog leuke nieuwe anime komen.
Nog niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Kijk je alleen BBT?
Geen Walking dead, Dexter, Breaking bad, Lost etc.?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog niet.
Eerst maar eens beginnen aan Game of Thrones.
Ik niet. Heb BBT gedropt met dit nieuwe seizoen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Kijk je alleen BBT?
Geen Walking dead, Dexter, Breaking bad, Lost etc.?
Boeken kwam ik niet doorheen. Serie wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog niet.
GoTquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog niet.
Tot nu toe wel, eerste avondje hier. Zie foto eerder in het topic, er moet nog wat werk verzet wordenquote:
Die fase heb ik ook gehad. BBT gaat wel weer vervelen hoor. Wees maar gerust.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mhmm. Tja.
Ik kijk nu eigenlijk alleen Big Bang Theory. Verder geen series of anime.
Feliquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef Qunix het volgende:
Chuuni ED(Deco-mori chan Maji kawa-E mix)
https://soundcloud.com/you-hardcore/free-track-ed-inside-identity
Hoe verneuk je liedjes het snelste?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef Qunix het volgende:
Chuuni ED(Deco-mori chan Maji kawa-E mix)
https://soundcloud.com/you-hardcore/free-track-ed-inside-identity
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoe verneuk je liedjes het snelste?JupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom,
http://www.everythingisaremix.info/watch-the-series/
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoe verneuk je liedjes het snelste?Chuuni kun je niet verneuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is namelijk al verneukt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Chuuni kun je niet verneuken.
Terug in je hok.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is namelijk al verneukt.
Hihihaho.
Inkoppertjequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hihihaho.
Wat?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
Had ik hier al verteld dat ik een vriendin heb?![]()
Ja, maar details zijn achterwege gelaten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
Nani? Je was al een hossel-koning voordat je op jezelf woonde.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet in de posts van jouw die ik gezien heb. Leuk voor je. Al samen anime gekeken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
Ze gaan samen naar Evangelion kijken. Naar die comafap scene voornamelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nani? Je was al een hossel-koning voordat je op jezelf woonde.
[..]
Niet in de posts van jouw die ik gezien heb. Leuk voor je. Al samen anime gekeken?
Nice one.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hihihaho.
Hmmm, dit plus "Ik kijk nooit meer anime!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
Heeft ie niet. En hij komt heus wel terug, wat anime betreft.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nice one.
[..]
Hmmm, dit plus "Ik kijk nooit meer anime!"... Ik zie enige correlatie.
Maar ik dacht dat je je dakimakura had weggedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |