Klopt, enige wat ik door kon kijken was love live! idol, voor de rest wordt het maar een oudere serie kijken dit seizoen.quote:
Ach, er zijn nog zat goede oudere series te zien.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Klopt, enige wat ik door kon kijken was love live! idol, voor de rest wordt het maar een oudere serie kijken dit seizoen.
Kloptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, er zijn nog zat goede oudere series te zien.
Oh, dat moet lukken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Klopt, heb momenteel alle ef seizoenen nog staan om te kijken. en spice and wolf
Firefox??quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, dat moet lukken.
Wat vind je van Legend of the Galactic Heroes eigenlijk?
En haha, mijn autocorrect verbeterde 'heroes' naar 'herpes'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja en, als wie kan een vriendin verkleed gaan naar Animecon?
Suggesties?
Geen Bible Black deze keer aub
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:36 schreef AnimeFan het volgende:
Dat was Guilty Crown..Als ze een beetje kort is en niet te overdreven vrouwelijk kan ze als Pico uit Boku no Pico cosplayen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja en, als wie kan een vriendin verkleed gaan naar Animecon?
Suggesties?
Geen Bible Black deze keer aub
Reverse Traps zijn OLEV.
“An interesting thing is a good thing.”
Hm nee. Ik dacht eerder aan Inori XDquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als ze een beetje kort is en niet te overdreven vrouwelijk kan ze als Pico uit Boku no Pico cosplayen.
Reverse Traps zijn OLEV. [ afbeelding ]
Dat is zijn probleem niet denk ik. Hij heeft meer het probleem dat hij het eng vies vind dat [self insert], met zijn superieure genen, copuleert met... ew... gehandicapte meisjes, juk.quote:
Dat wassen beeld uit Guilty Crown? Is jouw vriendin een wassen beeld ja) suggereer dat nee) suggereer iets anders.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:45 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hm nee. Ik dacht eerder aan Inori XD
Ze verandert soms onbewust in een monster en laat omstanders dood achter.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is zijn probleem niet denk ik. Hij heeft meer het probleem dat hij het eng vies vind dat [self insert], met zijn superieure genen, copuleert met... ew... gehandicapte meisjes, juk.
[..]
Dat wassen beeld uit Guilty Crown? Is jouw vriendin een wassen beeld ja) suggereer dat nee) suggereer iets anders.
Laat haar cosplayen als gojira godzilla.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:53 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ze verandert soms onbewust in een monster en laat omstanders dood achter.
Laat me raden: één keer per maand ongeveer? Duurt een dag of drie tot vijf?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:53 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ze verandert soms onbewust in een monster en laat omstanders dood achter.
Dat was Guilty Crown..Als RikkaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja en, als wie kan een vriendin verkleed gaan naar Animecon?
Suggesties?
Geen Bible Black deze keer aub![]()
Helemaal super.
Dat was Guilty Crown..Yoko litnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja en, als wie kan een vriendin verkleed gaan naar Animecon?
Suggesties?
Geen Bible Black deze keer aub/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ending is tof!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:05 schreef Qunix het volgende:
SPOILER
TAMAKO MARKET LEAKED
OP
ED
(RAW is er niet eens, en nog niet eens uitgezonden überhaupt)
HUEHAHAGHAHGAHGAHGHAHGAHFHAFHAFGHAGHAFGHAFHAFHafhaHFHFHHFADAFSFAFquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:05 schreef Qunix het volgende:
SPOILER
TAMAKO MARKET LEAKED
OP
ED
floiodhnaskfdshfasuifbdsuofsgruwdgjsfsquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:05 schreef Qunix het volgende:
SPOILER
TAMAKO MARKET LEAKED
OP
ED
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
HUEHAHAGHAHGAHGAHGHAHGAHFHAFHAFGHAGHAFGHAFHAFHafhaHFHFHHFADAFSFAF
Verder alles goed?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
floiodhnaskfdshfasuifbdsuofsgruwdgjsfs
Oreimo S2 soonquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tamako Market is echt 2moe4me.
Magi OP 2 blijft tof
Die OP wel ja, de serie zelf heb ik heel lang geleden al gedropt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tamako Market is echt 2moe4me.
Magi OP 2 blijft tof
Bijvoorbeel ja.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Bijvoorbeel ja.
Maar ook ...
Yama no susume
Senyuu
en zo nog weer een paar.
Als ik het me goed herriner noemde je het een generieke shounen, maar hij is wel heel leuk hoor. Waarom geef je het niet nog een kans?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die OP wel ja, de serie zelf heb ik heel lang geleden al gedropt.
Omdat na de oma-arc oid mijn geduld op was. En zo te zien wordt het niet veel beterquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als ik het me goed herriner noemde je het een generieke shounen, maar hij is wel heel leuk hoor. Waarom geef je het niet nog een kans?
Toch snap ik niet dat die meuk als Tamako Market leuker kan zijn, maar goed, dat zal dan wel het verschil in smaak zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Omdat na de oma-arc oid mijn geduld op was. En zo te zien wordt het niet veel beter
DIFDBKLGFABF;LIBISHUIFWAGENRFKFSNBFUSFGUFWGFWFquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Toch snap ik niet dat die meuk als Tamako Market leuker kan zijn, maar goed, dat zal dan wel het verschil in smaak zijn.
Good animequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:19 schreef AnimeFan het volgende:
Mijn to-watch list, dit topic:
http://myanimelist.net/forum/?topicid=515537&show=0
Sinds een zeker interview is Psycho-Pass memetisch moé.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Good anime
No moe
Contradictio in terminis
Waarom haat iedereen in MAL op Psycho Pass?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Repel ik ben op de Emi route terecht gekomen
Ik heb het ook gedownload.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
32 Gbquote:[Hi10]_Bleach_-_Full_Collection Website | Details
Submitter: hi10anime | Size: 32.25GB | Date: 2013-01-09 20:29 UTC
Valt nog best mee voor zoveel afleveringen toch?quote:
Fijn! Dat was ook mijn eerste route. IMHO een van de leukst geschreven verhalen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Wij gaan niks spoilen, lekker spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Fijn! Dat was ook mijn eerste route. IMHO een van de leukst geschreven verhalen.
[ afbeelding ]
Op dit tijdstip? Moet je vroeg ergens heen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 06:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
*badderen/brt was zalig*
neuh,ik was al om 03:45 wakker!quote:Op donderdag 10 januari 2013 06:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Op dit tijdstip? Moet je vroeg ergens heen?
Battle Royale gr grquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:28 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand nog een leuke manga? Graag actie, horror of gewoon een hele goede... Zolang het maar online te lezen is.
Thanks
Black Lagoon?quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:28 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand nog een leuke manga? Graag actie, horror of gewoon een hele goede... Zolang het maar online te lezen is.
Thanks
Nog wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zijn er nog kaartjes voor Tsunacon vrij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |