HUEHAHAGHAHGAHGAHGHAHGAHFHAFHAFGHAGHAFGHAFHAFHafhaHFHFHHFADAFSFAFquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:05 schreef Qunix het volgende:
SPOILER
TAMAKO MARKET LEAKED
OP
ED
(RAW is er niet eens, en nog niet eens uitgezonden berhaupt)
floiodhnaskfdshfasuifbdsuofsgruwdgjsfsquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:05 schreef Qunix het volgende:
SPOILER
TAMAKO MARKET LEAKED
OP
ED
(RAW is er niet eens, en nog niet eens uitgezonden berhaupt)
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
HUEHAHAGHAHGAHGAHGHAHGAHFHAFHAFGHAGHAFGHAFHAFHafhaHFHFHHFADAFSFAF
Verder alles goed?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
floiodhnaskfdshfasuifbdsuofsgruwdgjsfs
Oreimo S2 soonquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tamako Market is echt 2moe4me.
Magi OP 2 blijft tof
Die OP wel ja, de serie zelf heb ik heel lang geleden al gedropt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tamako Market is echt 2moe4me.
Magi OP 2 blijft tof
Bijvoorbeel ja.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Bijvoorbeel ja.
Maar ook ...
Yama no susume
Senyuu
en zo nog weer een paar.
Als ik het me goed herriner noemde je het een generieke shounen, maar hij is wel heel leuk hoor. Waarom geef je het niet nog een kans?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die OP wel ja, de serie zelf heb ik heel lang geleden al gedropt.
Omdat na de oma-arc oid mijn geduld op was. En zo te zien wordt het niet veel beterquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als ik het me goed herriner noemde je het een generieke shounen, maar hij is wel heel leuk hoor. Waarom geef je het niet nog een kans?
Toch snap ik niet dat die meuk als Tamako Market leuker kan zijn, maar goed, dat zal dan wel het verschil in smaak zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Omdat na de oma-arc oid mijn geduld op was. En zo te zien wordt het niet veel beter
DIFDBKLGFABF;LIBISHUIFWAGENRFKFSNBFUSFGUFWGFWFquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Toch snap ik niet dat die meuk als Tamako Market leuker kan zijn, maar goed, dat zal dan wel het verschil in smaak zijn.
Good animequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:19 schreef AnimeFan het volgende:
Mijn to-watch list, dit topic:
http://myanimelist.net/forum/?topicid=515537&show=0
Sinds een zeker interview is Psycho-Pass memetisch mo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Good anime
No moe
Contradictio in terminis
Waarom haat iedereen in MAL op Psycho Pass?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |