Ze wouden eerst Bender halen maar die heeft verlengd en schijnt dat strootman op nr 2 stond/staatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:44 schreef mega-worstje het volgende:
In godsnaam wat moeten zij daarmee
hahaha jezus man off all peoplequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ze wouden eerst Bender halen maar die heeft verlengd en schijnt dat strootman op nr 2 stond/staat
Twitter Rikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Waar komen die geruchten opeens vandaan dan.
Ja ik ben al fan van United sinds ze die teringmoffen uitschakelde in de finale in de laatste minuut met 2 doelpuntenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:49 schreef Catch22- het volgende:
Jammer. Ik had altijd een zwak voor Arsenal, maar dat is vertieft geraakt. Nu vind ik Man Utd tof en komt die strontzakapenkop daarheen?
Jammer.
ja dat begin ik me ook af te vragen als dit echt gaat gebeurenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:50 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
hahaha jezus man off all peoplewillen ze wel nog wel meedraaien met de top?
Als je geen kijk op t spel hebt, zeg dan gewoon niks.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Gatverdamme waar is Manchester United![]()
![]()
nou in godsnaam mee bezig
begon deze zomer al met t halen van
![]()
"ik ben hommo met afelay" v persie
![]()
en nu komt straks die lelijke bakkes ook nog naar de ene mooiste club van de wereld
?
Ja United en Ajaxquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:50 schreef Grifte het volgende:
Meneertje is voor meerdere clubs, gloryhuntertje
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Strootman vind ik niet direct een type waarbij kleine kinderen in het shirtje van hem rond willen lopen.
Ja, op Halloween misschien.
Ik mag toch wel een voorkeur hebben of een speler waar ik een hekel aan heb naar mijn favoriete club gaat ofniet ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je geen kijk op t spel hebt, zeg dan gewoon niks.
Ik pleit voor Modric in plaats van Strootman.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:54 schreef Doublepain het volgende:
Man United gaat de beste ooit worden. vPersie en de Stroot in 1 team.. Wat een bazigheid, wie is Messi/Ronaldo?
Mag. Maar van deze man ga je houden. Wees er blij om.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik mag toch wel een voorkeur hebben of een speler waar ik een hekel aan heb naar mijn favoriete club gaat ofniet ?
Modric is ook een geweldenaar, maar past goed bij Madrid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ik pleit voor Modric in plaats van Strootman.
Messi/Ronaldoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:54 schreef Doublepain het volgende:
Man United gaat de beste ooit worden. vPersie en de Stroot in 1 team.. Wat een bazigheid, wie is Messi/Ronaldo?
van strootman ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mag. Maar van deze man ga je houden. Wees er blij om.
Wordt nauwelijks tot niet gebruikt bij de Madrilenen. En dat is best zonde.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Modric is ook een geweldenaar, maar past goed bij Madrid.
Ach crisis daar, Casilias speelt nu ook nauwelijks. Hij moet even volhoudenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:57 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Wordt nauwelijks tot niet gebruikt bij de Madrilenen. En dat is best zonde.
je bedoeld dit:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:57 schreef aad300 het volgende:
Poll: TT
• Strootman
• Strootgod
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
gm Aad300!!! Vnm nog in de sportschool geweest? #overtolligekilo'squote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:57 schreef aad300 het volgende:
• Strootman
• Strootgod
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Stroothondquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
je bedoeld dit:
• Strootgod
• Stroothond
Tussenstand:
[ afbeelding ]
em neequote:
ik snap niet hoe je bij deze conclusie komt en daarbij snap ik overigens ook niet wat dat er verder toe zou doen. En ik ben geen fries dus t klopt ook niet eensquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Strootman vind ik niet direct een type waarbij kleine kinderen in het shirtje van hem rond willen lopen.
Ja, op Halloween misschien.
Daar hebt u gelijk in denk ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
Ik proef een beetje frustratie bij de topicopener. Heb ik hier gelijk in?
Ik denk dat je gelijk hebt, en hoort dit niet in de klaagbaak te zijn, omdat TS het zo frustreert?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
frustratie dat er zon mongool t shirt van de mooiste club van engeland gaat bezoedelen? Dt klopt ja, geen idee waar ik anders gefrustreerd ove zou meoten zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
Wij hebben liever dat je niet met kanker scheldt, dat doe je maar in een inrichting.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jij bent degene die begint uit t niets als je je niet kan gedragen kankerje maar een eind op
en ik heb liever een normale discussie over t onderwerp waar ik een topic over maak maar je kan niet alles hebben in t leven hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:04 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Wij hebben liever dat je niet met kanker scheldt, dat doe je maar in een inrichting.
Kijk een keer naar je topic kerel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jij bent degene die begint uit t niets als je je niet kan gedragen kankerje maar een eind op
En als jij je zin niet krijgt, ga je maar lekker met kanker schelden? Wat een goede jongen ben je.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
en ik heb liever een normale discussie over t onderwerp waar een topic over maak maar je kan niet alles hebben in t leven he
Die gozer kan niet normaal doen denk ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:04 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Wij hebben liever dat je niet met kanker scheldt, dat doe je maar in een inrichting.
Waarschijnlijk wordt hij te veel verwend.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:06 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Die gozer kan niet normaal doen denk ik.
Ik snap je frustratie helemaal. Ook jij weet dat Strootgod PSV kampioen gaat maken en dat gaat ten koste van dat cluppie van je uit Amsterdam. Dat hij daarna nog een transfer van 30 miljoen naar United maakt is al helemaal niet te verkroppen. Wat een zwaar leven moet jij gaan krijgen de komene tijd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
frustratie dat er zon mongool t shirt van de mooiste club van engeland gaat bezoedelen? Dt klopt ja, geen idee waar ik anders gefrustreerd ove zou meoten zijn?
doe ik toch? Gaat beetje moeilijk reageren andes hieroquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:06 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Kijk een keer naar je topic kerel.
Klopt ben erg goede jongen, al die kanker huilliesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:06 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
En als jij je zin niet krijgt, ga je maar lekker met kanker schelden? Wat een goede jongen ben je.
quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie helemaal. Ook jij weet dat Strootgod PSV kampioen gaat maken en dat gaat ten koste van dat cluppie van je uit Amsterdam. Dat hij daarna nog een transfer van 30 miljoen naar United maakt is al helemaal niet te verkroppen. Wat een zwaar leven moet jij gaan krijgen de komene tijd.
JVC Cuijck wil 'm niet, die hebben al Kraaijgod.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:07 schreef Doublepain het volgende:
Mag ik het zo zeggen?
Alle voetbalfans/clubs willen hem maar al te graag behalve Ajax en Feyenoord
Autist.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
doe ik toch? Gaat beetje moeilijk reageren andes hiero
[..]
Klopt ben erg goede jongen, al die kanker huilliesmijn vader is doodgegaan aan kanker oew BOEHEO nu mag je dat woord nooit meer zeggen natuurlijk
Je gaat wel lekker jongen. Praat je in het openbaar tegen mensen die jou je zin niet geven ook zo? Nee, want dan zit je niet op het internet. Wat een aparte jongen ben jij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
doe ik toch? Gaat beetje moeilijk reageren andes hiero
[..]
Klopt ben erg goede jongen, al die kanker huilliesmijn vader is doodgegaan aan kanker oew BOEHEO nu mag je dat woord nooit meer zeggen natuurlijk
Leestekens zouden ook wel fijn zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
en ik heb liever een normale discussie over t onderwerp waar ik een topic over maak maar je kan niet alles hebben in t leven he
10/20 miljoen, wat maakt het uit. Winst maken we wel op hemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Moeten jullie anders niet nog een middenvelder kopen?haal maher andesr eff op voor 10 miljoen
Ook deze reactie begrijp ik volkomen. Het een beetje lopen ontkennen, ook al weet je zelf wel wat er gaat gebeuren. Ik laat je nog wel even in je waan. Het komt allemaal goed jochie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
psv is failliet volgend jaar vriend ze worden gewoon 3e
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Tussen de 15 en 20 miljoen is een realistisch bedrag in mijn ogenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
10/20 miljoen, wat maakt het uit. Winst maken we wel op hem
Professor Barabas.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een foto uit de toekomst?
Ook goed, winst maken we tochquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:09 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Tussen de 15 en 20 miljoen is een realistisch bedrag in mijn ogen
Iemand voor 20 miljoen kopen en voor 40 verkopenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat doe ik jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:08 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Je gaat wel lekker jongen. Praat je in het openbaar tegen mensen die jou je zin niet geven ook zo? Nee, want dan zit je niet op het internet. Wat een aparte jongen ben jij.
net als op al die andere aankopen van de afgelopen paar jaar die voor tientallen miljoenen naar topclubs zijn gegaan zekerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
7mio.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:10 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Hoe veel heeft die jongen dan gekost, als ik vragen mag?
Nou, dan krijg je sowieso het dubbele voor wat je hebt betaald. Meer dan 7 miljoen winst maak je wel denk ik.quote:
Zal vast zo'n tokkie zijn, kannie ook niets aan doen hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:10 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je wat normaler doet en je respect behoudt voor andere mensen.
voglensmij heb jij vrij weinig te zeggen over wat ik moet doen ofniet, en t woord kanker heeft ook vrij weinig te maken met respect naar andere mensen. Nogmaals mijn vader is er ook aan doodgegaan maar vind die morraalridderse die t veschil niet kunnen zien tussen de ziekte kanker en t scheldwoord kanker echt om te jankenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:10 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je wat normaler doet en je respect behoudt voor andere mensen.
Minstens 10mio winst inderdaad. Maar ik ga voor de 25mio. Realistischer imo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Nou, dan krijg je sowieso het dubbele voor wat je hebt betaald. Meer dan 7 miljoen winst maak je wel denk ik.
Hij krijgt thuis altijd het kleinste stukje vlees, dat moet hij hier uiten in de vorm van asociaal taalgebruik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Zal vast zo'n tokkie zijn, kannie ook niets aan doen he
Als je daarmee begint zijn je argumenten vaak op en begin je maar te schelden. Teken van zwakte natuurlijk en dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
voglensmij heb jij vrij weinig te zeggen over wat ik moet doen ofniet, en t woord kanker heeft ook vrij weinig te maken met respect naar andere mensen. Nogmaals mijn vader is er ook aan doodgegaan maar vind die morraalridderse die t veschil niet kunnen zien tussen de ziekte kanker en t scheldwoord kanker echt om te janken
Hahahaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:12 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Hij krijgt thuis altijd het kleinste stukje vlees, dat moet hij hier uiten in de vorm van asociaal taalgebruik.
Ga iets aan je taal doen. Dit is toch niet te lezen gek.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
voglensmij heb jij vrij weinig te zeggen over wat ik moet doen ofniet, en t woord kanker heeft ook vrij weinig te maken met respect naar andere mensen. Nogmaals mijn vader is er ook aan doodgegaan maar vind die morraalridderse die t veschil niet kunnen zien tussen de ziekte kanker en t scheldwoord kanker echt om te janken
Schelden met kanker wordt hier ook genoted. Binnen de kortste keren zit je aan de stoeprand en ben je voorlopig in dit forum geweigerd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:12 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Hij krijgt thuis altijd het kleinste stukje vlees, dat moet hij hier uiten in de vorm van asociaal taalgebruik.
Valt ook wel mee hoor in vblquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:13 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Schelden met kanker wordt hier ook genoted. Binnen de kortste keren zit je aan de stoeprand en ben je voorlopig in dit forum geweigerd.
nee hoor aangezien ik gewoon argumenten in die post gaf, dat hij zich alleen op dat ene woordje fixeert is niet mijn schuldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je daarmee begint zijn je argumenten vaak op en begin je maar te schelden. Teken van zwakte natuurlijk en dat weet je zelf ook wel.
?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:12 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Stel dat ze 15 miljoen pond krijgen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:12 schreef Doublepain het volgende:
Het is pond hé? Bedrag gaat dan toch nog meer omhoog in euro's?
Opzich een goed bedrag voor hem, kan je Maher mee halen en de rest bewarenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:15 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Stel dat ze 15 miljoen pond krijgen.
15.000.000 * ong 1.3 (wisselkoers pond) = 19 en een halve miljoen.
misschien de gemeente weer btje afbetalen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Opzich een goed bedrag voor hem, kan je Maher mee halen en de rest bewaren
Je loopt hier gek en aggressief te doen om een voetballer? Die verdient ook zijn brood hiermee. Ga jij ook janken als er een vrouw met een hoofddoek in de Etos komt werken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
?wat is daar t verband tussen?
Dat doen we al, niet nodigquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
misschien de gemeente weer btje afbetalen?
Dat is t idee ook achter de interesse nu.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef Doublepain het volgende:
Als PSV slim is halen ze nu Maher voor 7/8 miljoen ipv 14 miljoen als Strootman weg is..
Brands, DOE HET!
En dan in Feedback huilie huilie doen dat PSV'ers op je reageren. Zo iemand noemen we ook wel een mietjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
misschien de gemeente weer btje afbetalen?
daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef Doublepain het volgende:
Als PSV slim is halen ze nu Maher voor 7/8 miljoen ipv 14 miljoen als Strootman weg is..
Brands, DOE HET!
ik doe niet agressief hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Je loopt hier gek en aggressief te doen om een voetballer? Die verdient ook zijn brood hiermee. Ga jij ook janken als er een vrouw met een hoofddoek in de Etos komt werken?
Brands ziet ook allesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is t idee ook achter de interesse nu.
En 20 miljoen pond zou 26 miljoen euro zijn. Als je nog hoger gaat zou dus 22/23 miljoen pond 30 miljoen euro opleveren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Opzich een goed bedrag voor hem, kan je Maher mee halen en de rest bewaren
25 miljoen is wel veel voor Brands hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Brands ziet ook alles
Die man moet gewoon 1,5 miljoen per jaar verdienen nee wacht, geef hem maar de overgebleven geld van de transfer van Strootman!
Je typt als een dikzak die te dikke vingers heeft om normaal te kunnen typen, je gaat met kanker schelden etc.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik doe niet agressief hoor? en de rest van wat je zegt slaat weer nergens op? Wat voor logica heb jij
![]()
Bij az deed ie t erg goed inderdaad vind m bij psv tot nu toe nog niet heel sterk (vooral in selectiebeleid; oveschot middenvelders/aanvallers en dramatische verdediging) maar krijgt voorlopig nog voordeel van de twijfel jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Brands ziet ook alles
Die man moet gewoon 1,5 miljoen per jaar verdienen nee wacht, geef hem maar de overgebleven geld van de transfer van Strootman!
Had ie zelf ook wel bedacht waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Brands ziet ook alles
Die kerel is niet goed, hij is gewoon jaloers dat Strootman veel verdient en hij zn eten moet stelen. Dou ook een optie kunnen zijn he.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Je loopt hier gek en aggressief te doen om een voetballer? Die verdient ook zijn brood hiermee. Ga jij ook janken als er een vrouw met een hoofddoek in de Etos komt werken?
jij bent degene die mij nu dikzak noemt en dan ben ikdegene die agressief doetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Je typt als een dikzak die te dikke vingers heeft om normaal te kunnen typen, je gaat met kanker schelden etc.
Die gaat zaakwaarnemer worden en alle topspelers onder contract nemen. Brands gaat de wereld overnemen, wat hij ziet.. poeheequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Had ie zelf ook wel bedacht waarschijnlijkDie vertrekt binnenkort naar de Kaaimaneilanden.
Minstens 20miljoen euro vind ik wel reëel. Vooral als ik vergelijk met bedragen die momenteel betaald worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
En 20 miljoen pond zou 26 miljoen euro zijn. Als je nog hoger gaat zou dus 22/23 miljoen pond 30 miljoen euro opleveren.
Dikzak.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jij bent degene die mij nu dikzak noemt en dan ben ikdegene die agressief doet?
oja want een speler als pato gaat ongeveer voor 10 miljoen weg maar dan is 20miljoen strootman wel reeel jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Minstens 20miljoen euro vind ik wel reëel. Vooral als ik vergelijk met bedragen die momenteel betaald worden.
Het gaat om het idee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jij bent degene die mij nu dikzak noemt en dan ben ikdegene die agressief doet?
Ik ga poster van m kopen. Hands down.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gaat zaakwaarnemer worden en alle topspelers onder contract nemen. Brands gaat de wereld overnemen, wat hij ziet.. poehee
Carroll 35 milquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
oja want een speler als pato gaat ongeveer voor 10 miljoen weg maar dan is 20miljoen strootman wel reeel ja
ow daar voel ik me niet aangevallen door hoorquote:
Oh nee. Dan niet meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
oja want een speler als pato gaat ongeveer voor 10 miljoen weg maar dan is 20miljoen strootman wel reeel ja
Aparte vergelijking gezien Pato een spits is, en Strootman een defensieve middenvelder.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Vetrol.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ow daar voel ik me niet aangevallen door hoor1,96m 96kg 4,5%bf
was dat niet paar jaar geleden?> of is die nu weer verkochtquote:
Oh, dus omdat jij geen problemen met het woord "kanker" hebt mogen andere mensen dat ook niet hebben? Want jij bepaalt wat respectloos is en wat niet? Want het woord kanker is heel iets anders dan de ziekte?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja en aangezien spitsen over t algemeen duurder zijn dan middenvelders slaat je argument nergens opquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:22 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Aparte vergelijking gezien Pato een spits is, en Strootman een defensieve middenvelder.
volgensmij reageert iedereen anders prima erop . en verder ga ik me ook niet druk maken als iemand aanstoot geeft aan t woord potjandulletjes, dan mag ook maar niemand dat meer zeggen om dat je misschien ooit wel iemand kan kwetsenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Oh, dus omdat jij geen problemen met het woord "kanker" hebt mogen andere mensen dat ook niet hebben? Want jij bepaalt wat respectloos is en wat niet? Want het woord kanker is heel iets anders dan de ziekte?Het maakt mij niet uit welke troep je op dit forum post, maar hou een beetje rekening met andere mensen. Je mag ook wel eens leren wat interpunctie is want jouw posts zijn bijna onleesbaar.
alle clubs willen hemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:23 schreef Doublepain het volgende:
Strootman, 2 jaar geleden bij Sparta. Nu spelend bij PSV, alle clubs willen hem, al heel wat interlands achter de rug en toch menen Ajacieden het beter te weten.
De vraagprijzen voor spitsen worden in mijn ogen over het algemeen schromelijk overschat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja en aangezien spitsen over t algemeen duurder zijn dan middenvelders slaat je argument nergens op
Sorry, alle topclubsquote:
Het is nu wel duidelijk dat die jongen niet zo vaak naar het voetbal kijkt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sorry, alle topclubs
Madrid, Milan, Inter, Barça, Arsenal, United, Lvpool en ik kan wel doorgaan
Heerlijk dit soort haat. Kunnen geen reden verzinnen om zijn techniek te bashen dus zoeken ze iets andersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:26 schreef S0nic het volgende:
Die halen ze alleen maar zodat Rooney niet meer de lelijkste grafkop heeft daar
Ik ben weliswaar voor Ajax maar ik snap die hele haat jegens Strootman niet. Is een goede box-to-box middenvelder met een goede techniek die heel goed past in het Engels voetbal. Jammer dat PSV hem niet eerder had opgepikt, hadden ze nog veel meer geld kunnen verdienen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heerlijk dit soort haat. Kunnen geen reden verzinnen om zijn techniek te bashen dus zoeken ze iets anders
Je hebt me doorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heerlijk dit soort haat. Kunnen geen reden verzinnen om zijn techniek te bashen dus zoeken ze iets anders
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben weliswaar voor Ajax maar ik snap die hele haat jegens Strootman niet. Is een goede box-to-box middenvelder met een goede techniek die heel goed past in het Engels voetbal. Jammer dat PSV hem niet eerder had opgepikt, hadden ze nog veel meer geld kunnen verdienen.
Zit hij toch al? Derde plek vorig seizoenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootman moet denk ik eerst de stap naar een club die net onder de top zit maken
Doorverkoopclausule zou PSV wel dan hoog op moeten schroeven. Wie weet brengt hij nog meer dan voor PSV hem verkocht op.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootman moet denk ik eerst de stap naar een club die net onder de top zit maken
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zit hij toch al? Derde plek vorig seizoen
dat mag jij vinden maar dat veranderd er niks aan dat voor aanvallers nou eenmaal meer betaald wordt dan voor middenvelders/verdedigersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:24 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
De vraagprijzen voor spitsen worden in mijn ogen over het algemeen schromelijk overschat.
Verdedigers en middenvelders hebben een belangrijkere taak dan aanvallers vind ik.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:26 schreef S0nic het volgende:
Die halen ze alleen maar zodat Rooney niet meer de lelijkste grafkop heeft daar
Ik vind het een irritante speler en heb een hekel aan spelers die altijd gelijk vooraan bij de scheids staan te mekkeren en janken en vragen om kaarten en zeiken en huilen nouja zo is t wel duidelijk kijk 1 wedstrijd van m en je weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben weliswaar voor Ajax maar ik snap die hele haat jegens Strootman niet. Is een goede box-to-box middenvelder met een goede techniek die heel goed past in het Engels voetbal. Jammer dat PSV hem niet eerder had opgepikt, hadden ze nog veel meer geld kunnen verdienen.
Iedereen liet het toen afweten, tegen Vitesse, Feyenoord en Twente liet hij zichzelf wel zienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:33 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat de absolute topclubs als Manchester United toch nog niet helemaal overtuigd zijn van Strootman, aangezien hij zijn kwaliteiten nog niet heeft bewezen op een hoger niveau dan de eredivisie en in de topwedstrijden van de eredivisie (Ajax-uit vooral) het soms nog laat afweten. Ik denk persoonlijk echter dat hij het absolute topniveau wel zal halen, maar deze zomer lijkt me nog iets te vroeg.
Nice.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zit hij toch al? Derde plek vorig seizoen
Ik zou het toch wel prettig vinden als je leestekens gebruikt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
dat mag jij vinden maar dat veranderd er niks aan dat voor aanvallers nou eenmaal meer betaald wordt dan voor middenvelders/verdedigers
[..]schijnt dat ie dat bedongen had idd bij zn contractsverlenging dat er binnen 2 jaar een lelijkere voetballer moest spelen dan hij
[..]
Ik vind het een irritante speler en heb een hekel aan spelers die altijd gelijk vooraan bij de scheids staan te mekkeren en janken en vragen om kaarten en zeiken en huilen nouja zo is t wel duidelijk kijk 1 wedstrijd van m en je weet wat ik bedoel
ze lieten t niet afweten ze werden gewoon weggespeeld door technisch tactisch en voetballend veel beter Ajaxquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iedereen liet het toen afweten, tegen Vitesse, Feyenoord en Twente liet hij zichzelf wel zien
Okéquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ze lieten t niet afweten ze werden gewoon weggespeeld door technisch tactisch en voetballend veel beter Ajax
PSV groef zich in, beide wedstrijden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ze lieten t niet afweten ze werden gewoon weggespeeld door technisch tactisch en voetballend veel beter Ajax
kan je moeilijk ontkennen lijkt mij.quote:
nee dat zeiden ze, maar ze konden gewoon niet onder de druk van Ajax uit voetballen. Of ze hoopte dat t na 20min wat minder zou worden bij Ajax wat t niet werdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV groef zich in, beide wedstrijden.
Stroothondquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wordt trouwens wat komende seizoenshelft als iedereen gelijk geel krijgt voor protesteren. Houdt psv met van hommol en stroothond geen verdedigende middenvelders meer over
Daar heb je wel een punt, al heb ik trouwens ook nooit gezegd dat strootman niet naar een topclub kan gaan hoor, waar t mij om ging was dat ik t jammer vond als ie naar man united zou gaanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Doublepain het volgende:
Maar Strootman zal ook beter gaan spelen met betere spelers om zich heen, hij kan zich ook makkelijk aanpassen. Daarbij pas het Engels voetbal hem gewoon, de Stroot ga ervoor jongen!
Verzin zelf eens iets, beetje Feyenooiters napratenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stroothond
van Hommol
gewoon grindtegelkop.
die 2 heb ik net zelf verzonnenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verzin zelf eens iets, beetje Feyenooiters napraten
Huh? Ajax 2-0 PSV zag je toch overduidelijk dat PSV een muur op trok. En dat was ook bij Ajax - PSV, gokken op de snelheid die ze hebben in de counter.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nee dat zeiden ze, maar ze konden gewoon niet onder de druk van Ajax uit voetballen. Of ze hoopte dat t na 20min wat minder zou worden bij Ajax wat t niet werd
Grindtegelkop heb ik als eerste verzonnen, beetje lachwekkend hoe jij nu praat, moet je een koek?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verzin zelf eens iets, beetje Feyenooiters napraten
Quote ik jou dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
die 2 heb ik net zelf verzonnen
quote:According to Talksport, there are three top Premier League clubs in the market for the young PSV star, Kevin Strootman. The publication suggests that the 22-year-old is about to become the subject of a £18 million bidding war between the clubs.
It was initially thought that the highly rated Holland International would not be allowed to leave PSV at any price, but inside sources from the Italian media suggest that the club might be willing to accept a deal, if the price is right. Allegedly any offer over £18 million, may well tempt them to do business. Strootman has played his early career in the Dutch league and could be easily tempted away at this stage.
Niet echt pakkende naam voor in Engeland, gravel tile headquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stroothond
van Hommol
gewoon grindtegelkop.
Ze werden gewoon omvergeblazen door Ajax en om t tegenover de supporters enigszins te verantwoorden hebben ze dat ervan gemaakt jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huh? Ajax 2-0 PSV zag je toch overduidelijk dat PSV een muur op trok. En dat was ook bij Ajax - PSV, gokken op de snelheid die ze hebben in de counter.
Dick maakte gewoon een foutje, als ze speelden net als tijdens JC schaal, dan werd het 0-4 ofzoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ze werden gewoon omvergeblazen door Ajax en om t tegenover de supporters enigszins te verantwoorden hebben ze dat ervan gemaakt ja![]()
of denk je serieus dat psv voor zn lol nauwelijks uit zn strafschopgebied kon komen in die helft (2e helft ging t ook niet veel beter wat dat betreft trouwens hoor)
nee joh, iedereen zag dat hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ze werden gewoon omvergeblazen door Ajax en om t tegenover de supporters enigszins te verantwoorden hebben ze dat ervan gemaakt ja![]()
of denk je serieus dat psv voor zn lol nauwelijks uit zn strafschopgebied kon komen in die helft (2e helft ging t ook niet veel beter wat dat betreft trouwens hoor)
Mocht dat waar zijn dan zou ik als ik PSV was hem vanavond nog gaan brengen.quote:
Rijmen ze toch,quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
Niet echt pakkende naam voor in Engeland, gravel tile head
Toch liever in de zomer hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Mocht dat waar zijn dan zou ik als ik PSV was hem vanavond nog gaan brengen.
PSV had in de EL moeten blijven, dan had iedereen de waren kunsten van strootman kunnen zienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch liever in de zomer hoorMaar wie weet willen ze hem dan niet meer.
Waarom deden ze dat niet dan? Ja juist omdat de Boer Ajax tactisch geweldig liet spelen met eriksen en de jong die telkens de zijkanten opvlogen en psv totaal niet wist wat ze daarvan moesten doen. Als je in de JC schaal zo word weggespeeld en een paar maanden later psv 2x zo hard wegspeeld lijkt het me logisch dat de Boer tactisch de sterkere is van de tweequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dick maakte gewoon een foutje, als ze speelden net als tijdens JC schaal, dan werd het 0-4 ofzo
Dickheadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rijmen ze toch,
grave tile head, grave tile head, kevin blablabla iets rijmt op head
de Boer liet ze ook heel tactisch top top top spelen want nu staat Ajax ook eerstequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Waarom deden ze dat niet dan? Ja juist omdat de Boer Ajax tactisch geweldig liet spelen met eriksen en de jong die telkens de zijkanten opvlogen en psv totaal niet wist wat ze daarvan moesten doen. Als je in de JC schaal zo word weggespeeld en een paar maanden later psv 2x zo hard wegspeeld lijkt het me logisch dat de Boer tactisch de sterkere is van de twee
Gelukkig (helemaal afgelopen 2 jaar en komend jaar) gaat het er niet om wie er in de winterstop 1e staat. En daar komt bij dat t verschil in punten nu toch zo te verwaarlozen is dat dat meer kwestie van mazzeltje hier btje pech daar is dan tactisch vrschil. Als Ajax gewoon normaal kansen had afgemaakt tegen utrecht bijvquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
de Boer liet ze ook heel tactisch top top top spelen want nu staat Ajax ook eerste
PSV die constant topspelers eruit moet halen dmv blessures. Toivonen, Mertens, Willems, vBommel etc en toch +60 goals (best scorende ploeg van EUROPA) maken + weinig tegengoals. Nee, PSV gaat gewoon kampioen worden, dit Ajax mag blij zijn met plek 2.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Gelukkig (helemaal afgelopen 2 jaar en komend jaar) gaat het er niet om wie er in de winterstop 1e staat. En daar komt bij dat t verschil in punten nu toch zo te verwaarlozen is dat dat meer kwestie van mazzeltje hier btje pech daar is dan tactisch vrschil. Als Ajax gewoon normaal kansen had afgemaakt tegen utrecht bijvis niet de Boer zn schuld maargoed je voetbalvestand dat wordt me nu wel duidelijk ja
Oja want psv is natuurlijk de enige met blessuresquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV die constant topspelers eruit moet halen dmv blessures. Toivonen, Mertens, Willems, vBommel etc en toch +60 goals (best scorende ploeg van EUROPA) maken + weinig tegengoals. Nee, PSV gaat gewoon kampioen worden, dit Ajax mag blij zijn met plek 2.
18 tegengoals, Zanka gaat komen en Pieters is terug. No worriesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oja want psv is natuurlijk de enige met blessuresoverigens moet ik inderdaad wel zeggen dat ik onder de indruk van hun productiviteit ben. Alleen die verdediging ...
![]()
Toch zijn ze minder vaak gepasseerd dan Ajax.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oja want psv is natuurlijk de enige met blessuresoverigens moet ik inderdaad wel zeggen dat ik onder de indruk van hun productiviteit ben. Alleen die verdediging ...
![]()
Barca heeft nu 1 goal meerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV die constant topspelers eruit moet halen dmv blessures. Toivonen, Mertens, Willems, vBommel etc en toch +60 goals (best scorende ploeg van EUROPA) maken + weinig tegengoals. Nee, PSV gaat gewoon kampioen worden, dit Ajax mag blij zijn met plek 2.
ja dat verbaasd me dus wel enigszins. Maar toch wordt de verdediging hun achilleshiel dit jaar waardoor ze niet de titel pakken. Pieters ben ik nooit echt ondersteboven van geweest en zanka wordt zeker zo rustig gebracht omdat t een wereldvedette isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
18 tegengoals, Zanka gaat komen en Pieters is terug. No worries
Moest gewoon wennen, staat inmiddels op 2 goals en maakt steeds minder fouten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja dat verbaasd me dus wel enigszins. Maar toch wordt de verdediging hun achilleshiel dit jaar waardoor ze niet de titel pakken. Pieters ben ik nooit echt ondersteboven van geweest en zanka wordt zeker zo rustig gebracht omdat t een wereldvedette is
die ene goal was wel ernstig trouwens toen was ie echt de enigste die omhoogsprong in die hele 16 vanuit die cornerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moest gewoon wennen, staat inmiddels op 2 goals en maakt steeds minder fouten.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Overigens zou t wel te gek voor woorden zijn als psv niet kampioen zou worden.
Alleen op verzoek van TS.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:51 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij dwalen we af..
Strootman is gewoon United waardig, verder mag hier een slotje op komen
strootman is niet united waardig man word omvergeblazen daar in engelandquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:51 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij dwalen we af..
Strootman is gewoon United waardig, verder mag hier een slotje op komen
Als je eens met feiten komt waarom? Tot nu toe lul je alleen maar over zijn uiterlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
strootman is niet united waardig man word omvergeblazen daar in engeland
quote:
quote:According to Talksport, there are three top Premier League clubs in the market for the young PSV star, Kevin Strootman. The publication suggests that the 22-year-old is about to become the subject of a £18 million bidding war between the clubs.
It was initially thought that the highly rated Holland International would not be allowed to leave PSV at any price, but inside sources from the Italian media suggest that the club might be willing to accept a deal, if the price is right. Allegedly any offer over £18 million, may well tempt them to do business. Strootman has played his early career in the Dutch league and could be easily tempted away at this stage.
Hij kan niets anders.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je eens met feiten komt waarom? Tot nu toe lul je alleen maar over zijn uiterlijk
ja gewoon omdat ie kwaliteit tekort komtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je eens met feiten komt waarom? Tot nu toe lul je alleen maar over zijn uiterlijk
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja gewoon omdat ie kwaliteit tekort komt![]()
quote:
aha zoals?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
algehele voetbalkwaliteiten. Verder wordt ie uitgekotst in engeland als ie zijn maniertjes blijft houden.quote:
Je legt het niet duidelijk uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
algehele voetbalkwaliteiten. Verder wordt ie uitgekotst in engeland als ie zijn maniertjes blijft houden.
Als ie zich daar overheen kan zetten zou t wellicht misschien kunnen maar in dat geval hoop ik alsnog niet dat ie naar man utd gaat en wat dat betreft is t misschien inderdaad meer een Klaagbaak topic bedenk ik me nu, modje mag em wel daarheen schoppen als ie wil anders
wat is daar niet duidelijk aanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je legt het niet duidelijk uit.
[ afbeelding ]
Omdat je alleen roept dat hij algeheel te kort komt. Wat hebben wij daar nou aan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wat is daar niet duidelijk aan? En wat ben jij voor kleuter met je 9fag plaatje
![]()
omdat ik zeg dat ie uitgekotst wordt in engeland vanwege zn maniertjes daar houden ze daar totaal niet vanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je alleen roept dat hij algeheel te kort komt. Wat hebben wij daar nou aan?
nee hoor als je zoiets als een challenge ziet heb je wel een heel treurig leven dunkt mijquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:58 schreef Doublepain het volgende:
Voor jou is het nogal een "challenge"
''uitkotsen''. We hebben het over voetballende kwaliteiten paashaas.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
omdat ik zeg dat ie uitgekotst wordt in engeland vanwege zn maniertjes daar houden ze daar totaal niet vanhaal die poep uit je ogen man
hij wordt daar uitgekotstquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''uitkotsen''. We hebben het over voetballende kwaliteiten paashaas.
heeft dat met voetballende kwaliteiten te maken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hij wordt daar uitgekotst
wat snap je daar niet aan? is gewoon goed nederlands hoor
Jij zegt dat hij algeheel te kort komt paaseiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En verder zeg ik in diezelfde post zelfs nog daaronder dat als ie die maniertjes weg laat hij t eventueel wel kan halen in engeland kerstman
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En verder zeg ik in diezelfde post zelfs nog daaronder dat als ie die maniertjes weg laat hij t eventueel wel kan halen in engeland kerstman
Lekker consequent.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ga jij nou maar begrijpend leren lezenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij algeheel te kort komt paasei
Wij beschermen onze god net als de moslims en christenen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Een of andere internetheld die komt beweren dat Strootman voetballende kwaliteiten mist.Wordt begeerd door enkele van de grootste clubs ter wereld tegen een fors bedrag, maar deze meneer ziet het beter. Dat daar al 3 pagina's op wordt gereageerd. Bizar
op dit moment laat ie die maniertjes niet weg dus komt hij kwaliteiten te kort in zijn gedrag wat uitmondt in dat ie in zn algemene kwaliteiten tekort komt omdat zijn spel daardoor ernstig beinvloed wordtquote:
[ququote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
van strootman ?![]()
nee sorry hou meer van voetballers die zich meer op hun eigen spel richten in plaats van met allerlei randzaken bezig te zijn
ote]quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
frustratie dat er zon mongool t shirt van de mooiste club van engeland gaat bezoedelen? Dt klopt ja, geen idee waar ik anders gefrustreerd ove zou meoten zijn?
quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Bij az deed ie t erg goed inderdaad vind m bij psv tot nu toe nog niet heel sterk (vooral in selectiebeleid; oveschot middenvelders/aanvallers en dramatische verdediging) maar krijgt voorlopig nog voordeel van de twijfel ja
Ik dacht dat Strootman dat altijd deed? Die vervelende maniertjes, vandaar ook dat Stroothond en Van Hommol zoveel kaarten gingen pakken met die nieuwe regels toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
op dit moment laat ie die maniertjes niet weg dus komt hij kwaliteiten te kort in zijn gedrag wat uitmondt in dat ie in zn algemene kwaliteiten tekort komt omdat zijn spel daardoor ernstig beinvloed wordt
Kom jij met zinnige argumenten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ga jij nou maar begrijpend leren lezen
[..]quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[qu
[..]
ote][ afbeelding ] Op dinsdag 8 januari 2013 16:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
strootman is niet united waardig man word omvergeblazen daar in engeland
o.a. bij t nederlands elftal (mede door hierarchie denk ik) is dit stukken minder.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat Strootman dat altijd deed? Die vervelende maniertjes, vandaar ook dat Stroothond en Van Hommol zoveel kaarten gingen pakken met die nieuwe regels toch?
Knap dat jij dan weet dat hij zonder die maniertjes wel goed kan spelen.
West Ham moet geen kampioen wordenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef Dawsen-Smiles het volgende:
Hopelijk gaat Strootman naar West Ham United!
wellllquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
West Ham moet geen kampioen worden
Leuke troll pogingquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
overigens wel leuk dat ik overal op in moet gaan en jullie vervolgens telkens weer met makkelijke oneliners komen en nergens inhoudelijk op doorgaan
is toch zo. voorbeeldje net over dat ie zonder die maniertjes beter speelt , zegt iemand ja hoe weet je dat nou als ie altjid zo speelt volgensjou , vervolgens ga ik daar op in door dat met nederlands elftal en begin periode van psv vervolgens is ie stil en komt er weer andere poging om makkelijk te scorenquote:
Wat moet ik dan zeggen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
is toch zo. voorbeeldje net over dat ie zonder die maniertjes beter speelt , zegt iemand ja hoe weet je dat nou als ie altjid zo speelt volgensjou , vervolgens ga ik daar op in door dat met nederlands elftal en begin periode van psv vervolgens is ie stil en komt er weer andere poging om makkelijk te scoren
zeggen ja je hebt gelijk want dat heb ik toch? anders had je wel weer op ingegaan en dit was puur voorbeeld in dit topic zijn er nog legio andere te vindenquote:
ik ben niet degene die hier faalt hoorquote:
Je hebt gelijk dat het minder is bij Oranje. Maar het is echt de grootste onzin dat hij het niet zou redden in Engeland als hij zijn "maniertjes" houdt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
zeggen ja je hebt gelijk want dat heb ik toch? anders had je wel weer op ingegaan en dit was puur voorbeeld in dit topic zijn er nog legio andere te vinden
oke laat ik t anders zeggen dan, als hij ze weglaat is ie 2x zo goed. Dus dan zou ie t de helft minder snel redden in Engelandquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat het minder is bij Oranje. Maar het is echt de grootste onzin dat hij het niet zou redden in Engeland als hij zijn "maniertjes" houdt.
Ik ben er vrij zeker van dat Strootman makkelijk mee kan bij een club als Liverpool en zelfs Man Utd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
oke laat ik t anders zeggen dan, als hij ze weglaat is ie 2x zo goed. Dus dan zou ie t de helft minder snel redden in Engeland
meer dan 20 miljoen moet ik nog maar zien hoor.. Denk zelf tussen de 15 en 20. Tot hoelang loopt zn contract eigenlijk? Liverpool zie ik m ook wel spelen hoor past beter bij hem dan man utd denk ik. Misschien toch net niet technisch genoeg daarvoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat Strootman makkelijk mee kan bij een club als Liverpool en zelfs Man Utd.En zoals ik al eerder op Fok heb gezegd, geen zin om het terug te zoeken, gaat PSV er meer dan 20 miljoen voor krijgen. Dat vonden heel veel users die supporter zijn van een andere club toen erg grappig.
Ik zie hem wel meekunnen bij Liverpool, dat is op dit moment niet echt een verdienste. En ik denk nog steeds niet dat hij meer dan 20 miljoen Euro gaat opleveren, al weet je met die debiele transfermarkt nooit. Liverpool staat er om bekend om te veel uit te geven voor hun spelers.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat Strootman makkelijk mee kan bij een club als Liverpool en zelfs Man Utd.En zoals ik al eerder op Fok heb gezegd, geen zin om het terug te zoeken, gaat PSV er meer dan 20 miljoen voor krijgen. Dat vonden heel veel users die supporter zijn van een andere club toen erg grappig.
ja idd babel 17miljoen toen, wat een bazenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zie hem wel meekunnen bij Liverpool, dat is op dit moment niet echt een verdienste. En ik denk nog steeds niet dat hij meer dan 20 miljoen Euro gaat opleveren, al weet je met die debiele transfermarkt nooit. Liverpool staat er om bekend om te veel uit te geven voor hun spelers.
Maar de kans dat hij voor 20 miljoen verkocht wordt aan een andere club lijkt mij nihil. Arsenal geeft sowieso niet zoveel uit, Manchester United kan voor dat bedrag Modric vast ook wel krijgen en Man City/PSG/Real Madrid/Barca hebben hem niet nodig.
Alsof je technisch moet zijn om op het middenveld van Manchester te spelen. Die houden van fysiek en loopvermogen en dat zijn dingen die hij wel beheerst. De enige redelijke technicus op het middenveld is Kagawa.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
meer dan 20 miljoen moet ik nog maar zien hoor.. Denk zelf tussen de 15 en 20. Tot hoelang loopt zn contract eigenlijk? Liverpool zie ik m ook wel spelen hoor past beter bij hem dan man utd denk ik. Misschien toch net niet technisch genoeg daarvoor
Wanneer Liverpool, Arsenal en Man Utd serieus geinteresseerd zijn gaat het erom wie het meest betaald natuurlijk. Als de eerste biedingen al rond de 20 miljoen komen, denk ik dat het daar wel overheen gaat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
meer dan 20 miljoen moet ik nog maar zien hoor.. Denk zelf tussen de 15 en 20. Tot hoelang loopt zn contract eigenlijk? Liverpool zie ik m ook wel spelen hoor past beter bij hem dan man utd denk ik. Misschien toch net niet technisch genoeg daarvoor
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alsof je technisch moet zijn om op het middenveld van Manchester te spelen. Die houden van fysiek en loopvermogen en dat zijn dingen die hij wel beheerst. De enige redelijke technicus op het middenveld is Kagawa.
Als Manchester slim is gaan ze juist wel voor een speler die goed kan voetballen en het spel kan verdelen.
in dat 1e heb je wel gelijk ja. Maar let er maar eens op hoor, middenveld van united is zo ziek goed technisch gezien. -> handelingssnelheid, overzicht, tactiek alles gewoonquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wanneer Liverpool, Arsenal en Man Utd serieus geinteresseerd zijn gaat het erom wie het meest betaald natuurlijk. Als de eerste biedingen al rond de 20 miljoen komen, denk ik dat het daar wel overheen gaat.![]()
Het middenveld van Man Utd bestaat nu onder andere uit Carrick en Cleverly oid? Dat zijn nou ook niet de meest technische spelers volgens mij.
Tja, die bronnen zullen allemaal wel herleiden naar een Engelse tabloid. Dus eerst maar even afwachten wat daar van waar is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wanneer Liverpool, Arsenal en Man Utd serieus geinteresseerd zijn gaat het erom wie het meest betaald natuurlijk. Als de eerste biedingen al rond de 20 miljoen komen, denk ik dat het daar wel overheen gaat.![]()
Het middenveld van Man Utd bestaat nu onder andere uit Carrick en Cleverly oid? Dat zijn nou ook niet de meest technische spelers volgens mij.
Ja dat weet ik. Maar wie is er dan nog meer creatief? Carrick en Cleverly zie ik niet snel de combinatie aan gaan, steekpass geven, etc.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]gast er is ook andere techniek dan leuke trucjes doen he
Denkt het niet, volgens mij kiest Strootman nog altijd zelf waar hij een handtekening zet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
technisch beperkt en qua handelingssnelheid vind ik het ook wel meevallen, Het is vooral powerplay dat ze (net als veel andere Engelse ploegen) toepassen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
in dat 1e heb je wel gelijk ja. Maar let er maar eens op hoor, middenveld van united is zo ziek goed technisch gezien. -> handelingssnelheid, overzicht, tactiek alles gewoon
Cleverly niet echt nee maar carrick is wel echt een baas hoor, die gast word zo ondergewaardeerd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar wie is er dan nog meer creatief? Carrick en Cleverly zie ik niet snel de combinatie aan gaan, steekpass geven, etc.
Carrick is geen slechte voetballer hoor, maar blinkt in niets echt uit. Hij is in mijn ogen prima vervangbaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Cleverly niet echt nee maar carrick is wel echt een baas hoor, die gast word zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
technisch beperkt en qua handelingssnelheid vind ik het ook wel meevallen, Het is vooral powerplay dat ze (net als veel andere Engelse ploegen) toepassen.
Het tempo misschien wel, maar dat heeft niet alles met handelingssnelheid te maken. Maar ze maken het op loopvermogen en fysieke kracht meestal goed.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
handelingssnelheid op t middenveld in premier league is hoogste dan waar ook ter wereld
True, op de laatste punten heb je gelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
in dat 1e heb je wel gelijk ja. Maar let er maar eens op hoor, middenveld van united is zo ziek goed technisch gezien. -> handelingssnelheid, overzicht, tactiek alles gewoon
Uiteraard. Maar ik verwacht niet dat Strootman een Arsenal of Liverpool af zegt, kan altijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denkt het niet, volgens mij kiest Strootman nog altijd zelf waar hij een handtekening zet.
misschien alleen barca en real ja omdat die 2 met afstand de beste zijn ter wereld en misschien in mindere mate atleti nog maar verder houdt t daar echt wel op hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het tempo misschien wel, maar dat heeft niet alles met handelingssnelheid te maken. Maar ze maken het op loopvermogen en fysieke kracht meestal goed.
Ik weet zeker dat de ploegen in Spanje een hogere handelingssnelheid hebben, wil niet zeggen dat ze op het zelfde moordende tempo als in Engeland spelen.
Dat denk ik niet. Wil niet zeggen dat ze meer kwaliteit hebben. Zolang er in de PL nog vooral gescout wordt op kracht zal dat altijd ten koste gaan van de handelingssnelheid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
misschien alleen barca en real ja omdat die 2 met afstand de beste zijn ter wereld en misschien in mindere mate atleti nog maar verder houdt t daar echt wel op hoor
Als United ook interesse heeft zoals jij net schetste dan moet en zal hij gewoon naar United gaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
True, op de laatste punten heb je gelijkDat hebben ze wel (Carrick, Kagawa ed.)
[..]
Uiteraard. Maar ik verwacht niet dat Strootman een Arsenal of Liverpool af zegt, kan altijd natuurlijk.
Zou ook de mooiste club zijn voor hem, hopen dat ze met genoeg geld over de brug komen. Liefst wel in de zomer natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als United ook interesse heeft zoals jij net schetste dan moet en zal hij gewoon naar United gaan.
Nee. Dezelfde geruchten als de afgelopen 1,5 jaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
Is er eigenlijk al een serieuze bron dat er interesse/een bod is?
Enige wat bekend is dat een club uit de Premier league 22 mil heeft geboden op de Stroot, de namen vullen mensen zelf inquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
Is er eigenlijk al een serieuze bron dat er interesse/een bod is?
Als je ook United kan kiezen wel denk ik, de kans dat je bij Liverpool of Arsenal een prijs wint is niet meer zo groot.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Uiteraard. Maar ik verwacht niet dat Strootman een Arsenal of Liverpool af zegt, kan altijd natuurlijk.
Zit wat in natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je ook United kan kiezen wel denk ik, de kans dat je bij Liverpool of Arsenal een prijs wint is niet meer zo groot.
Dat ik me t afgelopen 4jaar heb dood geergerd aan van persie in oranje op t WK en EK komt daardoor. In engeland is ie trouwens wel een baas daar niet van, maar toch is t gewoon niet mn favoriete voetballer. Had bijv suarez daar in de spits gezet en die had er net zoveel gemaakt denk ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:33 schreef Fok-it het volgende:
Lopen te janken dat Persie gekocht isBen je wel echt fan offe?
Strootman vind ik echt nog lang niet klaar voor United, Cleverley en Carrick staan sowieso nog boven hem in de pikorde.
Suarez is helemaal geen spits voor United.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat ik me t afgelopen 4jaar heb dood geergerd aan van persie in oranje op t WK en EK komt daardoor. In engeland is ie trouwens wel een baas daar niet van, maar toch is t gewoon niet mn favoriete voetballer. Had bijv suarez daar in de spits gezet en die had er net zoveel gemaakt denk ik
Gezellig naast Evra in de kleedkamerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Suarez is helemaal geen spits voor United.
dat zeg ik ook niet daarom zij ik ook bijv ging me er meer om dat wie je er daar ook neerzet hij toch wel doelpunten maaktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Suarez is helemaal geen spits voor United.
Zou wel een statement zijnquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja ik ben al fan van United sinds ze die teringmoffen uitschakelde in de finale in de laatste minuut met 2 doelpunten(toen was ik 8
) maar moet zeggen ten tijden van bergkamp en henry heb ik ook echt ziek respect gekregen voor Arsenal, jammer dat t nu wat minder gaat. Na united sowieso de 2e club in Engeland en dan komt er lange tijd helemaal niets (niet qua kwaliteit maar qua mijn fanheid zeg maar
![]()
) en heb echt respect voor hun wijze waarop ze proberen aan te kopen.
[..]
ja dat begin ik me ook af te vragen als dit echt gaat gebeuren1000x liever dat ie naar dat kut chelsea ofzo gaat dan
quote:
Ja ik snap t dus ook niet hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:40 schreef Pedroso het volgende:
Geen zin om het allemaal terug te lezen maar lijkt me sterk dat Man. Utd interesse heeft in Strootman. Geen topper, misschien voor de breedte maar daar zullen ze niet al teveel voor gaan betalen.
Zal wel weer uit de grote dikke duim van Brands komen, doet ie wel vaker.
Ah, debieltje 2.0quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:43 schreef Pedroso het volgende:
Ok, geruchten dus. Door Brands de wereld in geworpen hoogstwaarschijnlijk,
Ze mogen blij zijn als ze 12 miljoen vangen voor die Strontman.
Strootman ? Dat was al bekend hoor, noem eens wat nieuws.quote:
Strootman?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Strootman ? Dat was al bekend hoor, noem eens wat nieuws.
stronthondquote:
Als het een Ajax speler was wel ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |