Ze wouden eerst Bender halen maar die heeft verlengd en schijnt dat strootman op nr 2 stond/staatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:44 schreef mega-worstje het volgende:
In godsnaam wat moeten zij daarmee
hahaha jezus man off all peoplequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ze wouden eerst Bender halen maar die heeft verlengd en schijnt dat strootman op nr 2 stond/staat
Twitter Rikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Waar komen die geruchten opeens vandaan dan.
Ja ik ben al fan van United sinds ze die teringmoffen uitschakelde in de finale in de laatste minuut met 2 doelpuntenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:49 schreef Catch22- het volgende:
Jammer. Ik had altijd een zwak voor Arsenal, maar dat is vertieft geraakt. Nu vind ik Man Utd tof en komt die strontzakapenkop daarheen?
Jammer.
ja dat begin ik me ook af te vragen als dit echt gaat gebeurenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:50 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
hahaha jezus man off all peoplewillen ze wel nog wel meedraaien met de top?
Als je geen kijk op t spel hebt, zeg dan gewoon niks.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Gatverdamme waar is Manchester United![]()
![]()
nou in godsnaam mee bezig
begon deze zomer al met t halen van
![]()
"ik ben hommo met afelay" v persie
![]()
en nu komt straks die lelijke bakkes ook nog naar de ene mooiste club van de wereld
?
Ja United en Ajaxquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:50 schreef Grifte het volgende:
Meneertje is voor meerdere clubs, gloryhuntertje
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Strootman vind ik niet direct een type waarbij kleine kinderen in het shirtje van hem rond willen lopen.
Ja, op Halloween misschien.
Ik mag toch wel een voorkeur hebben of een speler waar ik een hekel aan heb naar mijn favoriete club gaat ofniet ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je geen kijk op t spel hebt, zeg dan gewoon niks.
Ik pleit voor Modric in plaats van Strootman.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:54 schreef Doublepain het volgende:
Man United gaat de beste ooit worden. vPersie en de Stroot in 1 team.. Wat een bazigheid, wie is Messi/Ronaldo?
Mag. Maar van deze man ga je houden. Wees er blij om.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik mag toch wel een voorkeur hebben of een speler waar ik een hekel aan heb naar mijn favoriete club gaat ofniet ?
Modric is ook een geweldenaar, maar past goed bij Madrid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ik pleit voor Modric in plaats van Strootman.
Messi/Ronaldoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:54 schreef Doublepain het volgende:
Man United gaat de beste ooit worden. vPersie en de Stroot in 1 team.. Wat een bazigheid, wie is Messi/Ronaldo?
van strootman ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mag. Maar van deze man ga je houden. Wees er blij om.
Wordt nauwelijks tot niet gebruikt bij de Madrilenen. En dat is best zonde.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Modric is ook een geweldenaar, maar past goed bij Madrid.
Ach crisis daar, Casilias speelt nu ook nauwelijks. Hij moet even volhoudenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:57 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Wordt nauwelijks tot niet gebruikt bij de Madrilenen. En dat is best zonde.
je bedoeld dit:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:57 schreef aad300 het volgende:
Poll: TT
• Strootman
• Strootgod
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
gm Aad300!!! Vnm nog in de sportschool geweest? #overtolligekilo'squote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:57 schreef aad300 het volgende:
• Strootman
• Strootgod
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Stroothondquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
je bedoeld dit:
• Strootgod
• Stroothond
Tussenstand:
[ afbeelding ]
em neequote:
ik snap niet hoe je bij deze conclusie komt en daarbij snap ik overigens ook niet wat dat er verder toe zou doen. En ik ben geen fries dus t klopt ook niet eensquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Strootman vind ik niet direct een type waarbij kleine kinderen in het shirtje van hem rond willen lopen.
Ja, op Halloween misschien.
Daar hebt u gelijk in denk ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
Ik proef een beetje frustratie bij de topicopener. Heb ik hier gelijk in?
Ik denk dat je gelijk hebt, en hoort dit niet in de klaagbaak te zijn, omdat TS het zo frustreert?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
frustratie dat er zon mongool t shirt van de mooiste club van engeland gaat bezoedelen? Dt klopt ja, geen idee waar ik anders gefrustreerd ove zou meoten zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
Wij hebben liever dat je niet met kanker scheldt, dat doe je maar in een inrichting.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jij bent degene die begint uit t niets als je je niet kan gedragen kankerje maar een eind op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |