abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121315755
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Iedereen liet het toen afweten, tegen Vitesse, Feyenoord en Twente liet hij zichzelf wel zien
ze lieten t niet afweten ze werden gewoon weggespeeld door technisch tactisch en voetballend veel beter Ajax
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121315769
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ze lieten t niet afweten ze werden gewoon weggespeeld door technisch tactisch en voetballend veel beter Ajax
Oké
pi_121315779
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

PSV groef zich in, beide wedstrijden.
pi_121315784
Wordt trouwens wat komende seizoenshelft als iedereen gelijk geel krijgt voor protesteren. Houdt psv met van hommol en stroothond geen verdedigende middenvelders meer over _O-
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_121315809
Maar Strootman zal ook beter gaan spelen met betere spelers om zich heen, hij kan zich ook makkelijk aanpassen. Daarbij pas het Engels voetbal hem gewoon, de Stroot ga ervoor jongen!
pi_121315812
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Oké
kan je moeilijk ontkennen lijkt mij.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

PSV groef zich in, beide wedstrijden.
nee dat zeiden ze, maar ze konden gewoon niet onder de druk van Ajax uit voetballen. Of ze hoopte dat t na 20min wat minder zou worden bij Ajax wat t niet werd _O_
pi_121315826
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wordt trouwens wat komende seizoenshelft als iedereen gelijk geel krijgt voor protesteren. Houdt psv met van hommol en stroothond geen verdedigende middenvelders meer over _O-
Stroothond :')
van Hommol :')

gewoon grindtegelkop.
pi_121315847
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Doublepain het volgende:
Maar Strootman zal ook beter gaan spelen met betere spelers om zich heen, hij kan zich ook makkelijk aanpassen. Daarbij pas het Engels voetbal hem gewoon, de Stroot ga ervoor jongen!
Daar heb je wel een punt, al heb ik trouwens ook nooit gezegd dat strootman niet naar een topclub kan gaan hoor, waar t mij om ging was dat ik t jammer vond als ie naar man united zou gaan
pi_121315856
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

gewoon grindtegelkop.
Verzin zelf eens iets, beetje Feyenooiters napraten
pi_121315876
quote:

[..]

die 2 heb ik net zelf verzonnen
pi_121315877
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

nee dat zeiden ze, maar ze konden gewoon niet onder de druk van Ajax uit voetballen. Of ze hoopte dat t na 20min wat minder zou worden bij Ajax wat t niet werd _O_
Huh? Ajax 2-0 PSV zag je toch overduidelijk dat PSV een muur op trok. En dat was ook bij Ajax - PSV, gokken op de snelheid die ze hebben in de counter.
pi_121315897
quote:

[..]

Grindtegelkop heb ik als eerste verzonnen, beetje lachwekkend hoe jij nu praat, moet je een koek?
pi_121315898
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

die 2 heb ik net zelf verzonnen
Quote ik jou dan?
pi_121315943
quote:
According to Talksport, there are three top Premier League clubs in the market for the young PSV star, Kevin Strootman. The publication suggests that the 22-year-old is about to become the subject of a £18 million bidding war between the clubs.

It was initially thought that the highly rated Holland International would not be allowed to leave PSV at any price, but inside sources from the Italian media suggest that the club might be willing to accept a deal, if the price is right. Allegedly any offer over £18 million, may well tempt them to do business. Strootman has played his early career in the Dutch league and could be easily tempted away at this stage.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:39:02 #165
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_121315945
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

gewoon grindtegelkop.
Niet echt pakkende naam voor in Engeland, gravel tile head :')
Snelle Egel
pi_121315949
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Huh? Ajax 2-0 PSV zag je toch overduidelijk dat PSV een muur op trok. En dat was ook bij Ajax - PSV, gokken op de snelheid die ze hebben in de counter.
Ze werden gewoon omvergeblazen door Ajax en om t tegenover de supporters enigszins te verantwoorden hebben ze dat ervan gemaakt ja :D :') of denk je serieus dat psv voor zn lol nauwelijks uit zn strafschopgebied kon komen in die helft (2e helft ging t ook niet veel beter wat dat betreft trouwens hoor)
pi_121315978
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Ze werden gewoon omvergeblazen door Ajax en om t tegenover de supporters enigszins te verantwoorden hebben ze dat ervan gemaakt ja :D :') of denk je serieus dat psv voor zn lol nauwelijks uit zn strafschopgebied kon komen in die helft (2e helft ging t ook niet veel beter wat dat betreft trouwens hoor)
Dick maakte gewoon een foutje, als ze speelden net als tijdens JC schaal, dan werd het 0-4 ofzo
pi_121315982
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

nee joh, iedereen zag dat hoor.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:40:02 #169
14505 OProg
A Life in Music
pi_121315987
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:33 schreef Doublepain het volgende:
Het zou om 22 mil + bonussen gaan.
Mocht dat waar zijn dan zou ik als ik PSV was hem vanavond nog gaan brengen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_121316013
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef S0nic het volgende:

[..]

Niet echt pakkende naam voor in Engeland, gravel tile head :')
Rijmen ze toch,

grave tile head, grave tile head, kevin blablabla iets rijmt op head
pi_121316015
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:40 schreef OProg het volgende:

[..]

Mocht dat waar zijn dan zou ik als ik PSV was hem vanavond nog gaan brengen.
Toch liever in de zomer hoor ;( Maar wie weet willen ze hem dan niet meer.
pi_121316052
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:40 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Toch liever in de zomer hoor ;( Maar wie weet willen ze hem dan niet meer.
PSV had in de EL moeten blijven, dan had iedereen de waren kunsten van strootman kunnen zien
pi_121316059
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dick maakte gewoon een foutje, als ze speelden net als tijdens JC schaal, dan werd het 0-4 ofzo
Waarom deden ze dat niet dan? Ja juist omdat de Boer Ajax tactisch geweldig liet spelen met eriksen en de jong die telkens de zijkanten opvlogen en psv totaal niet wist wat ze daarvan moesten doen. Als je in de JC schaal zo word weggespeeld en een paar maanden later psv 2x zo hard wegspeeld lijkt het me logisch dat de Boer tactisch de sterkere is van de twee
pi_121316081
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Rijmen ze toch,

grave tile head, grave tile head, kevin blablabla iets rijmt op head
Dickhead :D :')
pi_121316101
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Waarom deden ze dat niet dan? Ja juist omdat de Boer Ajax tactisch geweldig liet spelen met eriksen en de jong die telkens de zijkanten opvlogen en psv totaal niet wist wat ze daarvan moesten doen. Als je in de JC schaal zo word weggespeeld en een paar maanden later psv 2x zo hard wegspeeld lijkt het me logisch dat de Boer tactisch de sterkere is van de twee
de Boer liet ze ook heel tactisch top top top spelen want nu staat Ajax ook eerste
pi_121316164
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:42 schreef Doublepain het volgende:

[..]

de Boer liet ze ook heel tactisch top top top spelen want nu staat Ajax ook eerste
Gelukkig (helemaal afgelopen 2 jaar en komend jaar) gaat het er niet om wie er in de winterstop 1e staat. En daar komt bij dat t verschil in punten nu toch zo te verwaarlozen is dat dat meer kwestie van mazzeltje hier btje pech daar is dan tactisch vrschil. Als Ajax gewoon normaal kansen had afgemaakt tegen utrecht bijv :W is niet de Boer zn schuld maargoed je voetbalvestand dat wordt me nu wel duidelijk ja :')
pi_121316218
Ook mooi trouwens dat je totaal niet met inhoudeljike argumenten komt en inhoudelijk op mijn post ingaat maar met een populistische one liner komt _O-
pi_121316236
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Gelukkig (helemaal afgelopen 2 jaar en komend jaar) gaat het er niet om wie er in de winterstop 1e staat. En daar komt bij dat t verschil in punten nu toch zo te verwaarlozen is dat dat meer kwestie van mazzeltje hier btje pech daar is dan tactisch vrschil. Als Ajax gewoon normaal kansen had afgemaakt tegen utrecht bijv :W is niet de Boer zn schuld maargoed je voetbalvestand dat wordt me nu wel duidelijk ja :')
PSV die constant topspelers eruit moet halen dmv blessures. Toivonen, Mertens, Willems, vBommel etc en toch +60 goals (best scorende ploeg van EUROPA) maken + weinig tegengoals. Nee, PSV gaat gewoon kampioen worden, dit Ajax mag blij zijn met plek 2.
pi_121316308
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef Doublepain het volgende:

[..]

PSV die constant topspelers eruit moet halen dmv blessures. Toivonen, Mertens, Willems, vBommel etc en toch +60 goals (best scorende ploeg van EUROPA) maken + weinig tegengoals. Nee, PSV gaat gewoon kampioen worden, dit Ajax mag blij zijn met plek 2.
Oja want psv is natuurlijk de enige met blessures :') overigens moet ik inderdaad wel zeggen dat ik onder de indruk van hun productiviteit ben. Alleen die verdediging ... :') :')
pi_121316346
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Oja want psv is natuurlijk de enige met blessures :') overigens moet ik inderdaad wel zeggen dat ik onder de indruk van hun productiviteit ben. Alleen die verdediging ... :') :')
18 tegengoals, Zanka gaat komen en Pieters is terug. No worries
pi_121316355
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Toch zijn ze minder vaak gepasseerd dan Ajax.
pi_121316357
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Barca heeft nu 1 goal meer :N
  Forum Admin dinsdag 8 januari 2013 @ 16:48:12 #183
35723 crew  GGMM
pi_121316387
Gescheld mag achterwege blijven.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_121316396
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:47 schreef Doublepain het volgende:

[..]

18 tegengoals, Zanka gaat komen en Pieters is terug. No worries
ja dat verbaasd me dus wel enigszins. Maar toch wordt de verdediging hun achilleshiel dit jaar waardoor ze niet de titel pakken. Pieters ben ik nooit echt ondersteboven van geweest en zanka wordt zeker zo rustig gebracht omdat t een wereldvedette is :')
pi_121316428
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ja dat verbaasd me dus wel enigszins. Maar toch wordt de verdediging hun achilleshiel dit jaar waardoor ze niet de titel pakken. Pieters ben ik nooit echt ondersteboven van geweest en zanka wordt zeker zo rustig gebracht omdat t een wereldvedette is :')
Moest gewoon wennen, staat inmiddels op 2 goals en maakt steeds minder fouten.
pi_121316434
Overigens zou t wel te gek voor woorden zijn als psv niet kampioen zou worden. Ajax verkoopt 4van hun beste spelers en psv koopt alleen maar meer bij
pi_121316436
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:48 schreef GGMM het volgende:
Gescheld mag achterwege blijven.
Gelkop
pi_121316468
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Moest gewoon wennen, staat inmiddels op 2 goals en maakt steeds minder fouten.
die ene goal was wel ernstig trouwens toen was ie echt de enigste die omhoogsprong in die hele 16 vanuit die corner :') _O-
pi_121316486
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
psv is failliet volgend jaar vriend ze worden gewoon 3e
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Overigens zou t wel te gek voor woorden zijn als psv niet kampioen zou worden.
:{
pi_121316521
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[..]

:{
_O_ . Probeert zichzelf dus nog te redden die soldier
pi_121316555
Volgensmij dwalen we af..

Strootman is gewoon United waardig, verder mag hier een slotje op komen
pi_121316562
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:51 schreef Doublepain het volgende:

Alleen op verzoek van TS.
  Forum Admin dinsdag 8 januari 2013 @ 16:51:40 #193
35723 crew  GGMM
pi_121316565
Was er al een bron?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_121316576
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:51 schreef GGMM het volgende:
Was er al een bron?
Sky
pi_121316577
Nee er zit verschil tussen in wat ik denk dat er gaat gebeuren en wat het algemene verwachtingspatroon is.

Als je dat niet snapt :')
pi_121316630
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:51 schreef Doublepain het volgende:

strootman is niet united waardig man word omvergeblazen daar in engeland
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:52:49 #197
392184 HarryVonZwichell
Van alle markten thuis
pi_121316641
Dit lijkt mij meer een Klaagbaaktopic
pi_121316659
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

strootman is niet united waardig man word omvergeblazen daar in engeland
Als je eens met feiten komt waarom? Tot nu toe lul je alleen maar over zijn uiterlijk
pi_121316689
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:51 schreef GGMM het volgende:
Was er al een bron?
quote:
According to Talksport, there are three top Premier League clubs in the market for the young PSV star, Kevin Strootman. The publication suggests that the 22-year-old is about to become the subject of a £18 million bidding war between the clubs.

It was initially thought that the highly rated Holland International would not be allowed to leave PSV at any price, but inside sources from the Italian media suggest that the club might be willing to accept a deal, if the price is right. Allegedly any offer over £18 million, may well tempt them to do business. Strootman has played his early career in the Dutch league and could be easily tempted away at this stage.
pi_121316694
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Als je eens met feiten komt waarom? Tot nu toe lul je alleen maar over zijn uiterlijk
Hij kan niets anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')