ze lieten t niet afweten ze werden gewoon weggespeeld door technisch tactisch en voetballend veel beter Ajaxquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iedereen liet het toen afweten, tegen Vitesse, Feyenoord en Twente liet hij zichzelf wel zien

Okéquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ze lieten t niet afweten ze werden gewoon weggespeeld door technisch tactisch en voetballend veel beter Ajax

PSV groef zich in, beide wedstrijden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ze lieten t niet afweten ze werden gewoon weggespeeld door technisch tactisch en voetballend veel beter Ajax

kan je moeilijk ontkennen lijkt mij.quote:
nee dat zeiden ze, maar ze konden gewoon niet onder de druk van Ajax uit voetballen. Of ze hoopte dat t na 20min wat minder zou worden bij Ajax wat t niet werdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV groef zich in, beide wedstrijden.

Stroothondquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wordt trouwens wat komende seizoenshelft als iedereen gelijk geel krijgt voor protesteren. Houdt psv met van hommol en stroothond geen verdedigende middenvelders meer over

Daar heb je wel een punt, al heb ik trouwens ook nooit gezegd dat strootman niet naar een topclub kan gaan hoor, waar t mij om ging was dat ik t jammer vond als ie naar man united zou gaanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Doublepain het volgende:
Maar Strootman zal ook beter gaan spelen met betere spelers om zich heen, hij kan zich ook makkelijk aanpassen. Daarbij pas het Engels voetbal hem gewoon, de Stroot ga ervoor jongen!

Verzin zelf eens iets, beetje Feyenooiters napratenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stroothond
van Hommol
gewoon grindtegelkop.

die 2 heb ik net zelf verzonnenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verzin zelf eens iets, beetje Feyenooiters napraten

Huh? Ajax 2-0 PSV zag je toch overduidelijk dat PSV een muur op trok. En dat was ook bij Ajax - PSV, gokken op de snelheid die ze hebben in de counter.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nee dat zeiden ze, maar ze konden gewoon niet onder de druk van Ajax uit voetballen. Of ze hoopte dat t na 20min wat minder zou worden bij Ajax wat t niet werd

Grindtegelkop heb ik als eerste verzonnen, beetje lachwekkend hoe jij nu praat, moet je een koek?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verzin zelf eens iets, beetje Feyenooiters napraten

Quote ik jou dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
die 2 heb ik net zelf verzonnen

quote:According to Talksport, there are three top Premier League clubs in the market for the young PSV star, Kevin Strootman. The publication suggests that the 22-year-old is about to become the subject of a £18 million bidding war between the clubs.
It was initially thought that the highly rated Holland International would not be allowed to leave PSV at any price, but inside sources from the Italian media suggest that the club might be willing to accept a deal, if the price is right. Allegedly any offer over £18 million, may well tempt them to do business. Strootman has played his early career in the Dutch league and could be easily tempted away at this stage.

Niet echt pakkende naam voor in Engeland, gravel tile headquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stroothond
van Hommol
gewoon grindtegelkop.

Ze werden gewoon omvergeblazen door Ajax en om t tegenover de supporters enigszins te verantwoorden hebben ze dat ervan gemaakt jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huh? Ajax 2-0 PSV zag je toch overduidelijk dat PSV een muur op trok. En dat was ook bij Ajax - PSV, gokken op de snelheid die ze hebben in de counter.

of denk je serieus dat psv voor zn lol nauwelijks uit zn strafschopgebied kon komen in die helft (2e helft ging t ook niet veel beter wat dat betreft trouwens hoor)
 of denk je serieus dat psv voor zn lol nauwelijks uit zn strafschopgebied kon komen in die helft (2e helft ging t ook niet veel beter wat dat betreft trouwens hoor)

Dick maakte gewoon een foutje, als ze speelden net als tijdens JC schaal, dan werd het 0-4 ofzoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ze werden gewoon omvergeblazen door Ajax en om t tegenover de supporters enigszins te verantwoorden hebben ze dat ervan gemaakt ja

nee joh, iedereen zag dat hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ze werden gewoon omvergeblazen door Ajax en om t tegenover de supporters enigszins te verantwoorden hebben ze dat ervan gemaakt ja

Mocht dat waar zijn dan zou ik als ik PSV was hem vanavond nog gaan brengen.quote:

Rijmen ze toch,quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
Niet echt pakkende naam voor in Engeland, gravel tile head

Toch liever in de zomer hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Mocht dat waar zijn dan zou ik als ik PSV was hem vanavond nog gaan brengen.
 Maar wie weet willen ze hem dan niet meer.
 Maar wie weet willen ze hem dan niet meer.

PSV had in de EL moeten blijven, dan had iedereen de waren kunsten van strootman kunnen zienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch liever in de zomer hoorMaar wie weet willen ze hem dan niet meer.

Waarom deden ze dat niet dan? Ja juist omdat de Boer Ajax tactisch geweldig liet spelen met eriksen en de jong die telkens de zijkanten opvlogen en psv totaal niet wist wat ze daarvan moesten doen. Als je in de JC schaal zo word weggespeeld en een paar maanden later psv 2x zo hard wegspeeld lijkt het me logisch dat de Boer tactisch de sterkere is van de tweequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dick maakte gewoon een foutje, als ze speelden net als tijdens JC schaal, dan werd het 0-4 ofzo

Dickheadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rijmen ze toch,
grave tile head, grave tile head, kevin blablabla iets rijmt op head

de Boer liet ze ook heel tactisch top top top spelen want nu staat Ajax ook eerstequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Waarom deden ze dat niet dan? Ja juist omdat de Boer Ajax tactisch geweldig liet spelen met eriksen en de jong die telkens de zijkanten opvlogen en psv totaal niet wist wat ze daarvan moesten doen. Als je in de JC schaal zo word weggespeeld en een paar maanden later psv 2x zo hard wegspeeld lijkt het me logisch dat de Boer tactisch de sterkere is van de twee

Gelukkig (helemaal afgelopen 2 jaar en komend jaar) gaat het er niet om wie er in de winterstop 1e staat. En daar komt bij dat t verschil in punten nu toch zo te verwaarlozen is dat dat meer kwestie van mazzeltje hier btje pech daar is dan tactisch vrschil. Als Ajax gewoon normaal kansen had afgemaakt tegen utrecht bijvquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
de Boer liet ze ook heel tactisch top top top spelen want nu staat Ajax ook eerste
 is niet de Boer zn schuld maargoed je voetbalvestand dat wordt me nu wel duidelijk ja
 is niet de Boer zn schuld maargoed je voetbalvestand dat wordt me nu wel duidelijk ja  

PSV die constant topspelers eruit moet halen dmv blessures. Toivonen, Mertens, Willems, vBommel etc en toch +60 goals (best scorende ploeg van EUROPA) maken + weinig tegengoals. Nee, PSV gaat gewoon kampioen worden, dit Ajax mag blij zijn met plek 2.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Gelukkig (helemaal afgelopen 2 jaar en komend jaar) gaat het er niet om wie er in de winterstop 1e staat. En daar komt bij dat t verschil in punten nu toch zo te verwaarlozen is dat dat meer kwestie van mazzeltje hier btje pech daar is dan tactisch vrschil. Als Ajax gewoon normaal kansen had afgemaakt tegen utrecht bijvis niet de Boer zn schuld maargoed je voetbalvestand dat wordt me nu wel duidelijk ja

Oja want psv is natuurlijk de enige met blessuresquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV die constant topspelers eruit moet halen dmv blessures. Toivonen, Mertens, Willems, vBommel etc en toch +60 goals (best scorende ploeg van EUROPA) maken + weinig tegengoals. Nee, PSV gaat gewoon kampioen worden, dit Ajax mag blij zijn met plek 2.
 overigens moet ik inderdaad wel zeggen dat ik onder de indruk van hun productiviteit ben. Alleen die verdediging ...
 overigens moet ik inderdaad wel zeggen dat ik onder de indruk van hun productiviteit ben. Alleen die verdediging ...  

18 tegengoals, Zanka gaat komen en Pieters is terug. No worriesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oja want psv is natuurlijk de enige met blessuresoverigens moet ik inderdaad wel zeggen dat ik onder de indruk van hun productiviteit ben. Alleen die verdediging ...

Toch zijn ze minder vaak gepasseerd dan Ajax.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oja want psv is natuurlijk de enige met blessuresoverigens moet ik inderdaad wel zeggen dat ik onder de indruk van hun productiviteit ben. Alleen die verdediging ...

Barca heeft nu 1 goal meerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV die constant topspelers eruit moet halen dmv blessures. Toivonen, Mertens, Willems, vBommel etc en toch +60 goals (best scorende ploeg van EUROPA) maken + weinig tegengoals. Nee, PSV gaat gewoon kampioen worden, dit Ajax mag blij zijn met plek 2.

ja dat verbaasd me dus wel enigszins. Maar toch wordt de verdediging hun achilleshiel dit jaar waardoor ze niet de titel pakken. Pieters ben ik nooit echt ondersteboven van geweest en zanka wordt zeker zo rustig gebracht omdat t een wereldvedette isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
18 tegengoals, Zanka gaat komen en Pieters is terug. No worries

Moest gewoon wennen, staat inmiddels op 2 goals en maakt steeds minder fouten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja dat verbaasd me dus wel enigszins. Maar toch wordt de verdediging hun achilleshiel dit jaar waardoor ze niet de titel pakken. Pieters ben ik nooit echt ondersteboven van geweest en zanka wordt zeker zo rustig gebracht omdat t een wereldvedette is

die ene goal was wel ernstig trouwens toen was ie echt de enigste die omhoogsprong in die hele 16 vanuit die cornerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moest gewoon wennen, staat inmiddels op 2 goals en maakt steeds minder fouten.

quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
psv is failliet volgend jaar vriend ze worden gewoon 3e
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Overigens zou t wel te gek voor woorden zijn als psv niet kampioen zou worden.

Alleen op verzoek van TS.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:51 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij dwalen we af..
Strootman is gewoon United waardig, verder mag hier een slotje op komen

strootman is niet united waardig man word omvergeblazen daar in engelandquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:51 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij dwalen we af..
Strootman is gewoon United waardig, verder mag hier een slotje op komen

Als je eens met feiten komt waarom? Tot nu toe lul je alleen maar over zijn uiterlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
strootman is niet united waardig man word omvergeblazen daar in engeland

quote:
quote:According to Talksport, there are three top Premier League clubs in the market for the young PSV star, Kevin Strootman. The publication suggests that the 22-year-old is about to become the subject of a £18 million bidding war between the clubs.
It was initially thought that the highly rated Holland International would not be allowed to leave PSV at any price, but inside sources from the Italian media suggest that the club might be willing to accept a deal, if the price is right. Allegedly any offer over £18 million, may well tempt them to do business. Strootman has played his early career in the Dutch league and could be easily tempted away at this stage.

Hij kan niets anders.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je eens met feiten komt waarom? Tot nu toe lul je alleen maar over zijn uiterlijk
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |