Gelukkig (helemaal afgelopen 2 jaar en komend jaar) gaat het er niet om wie er in de winterstop 1e staat. En daar komt bij dat t verschil in punten nu toch zo te verwaarlozen is dat dat meer kwestie van mazzeltje hier btje pech daar is dan tactisch vrschil. Als Ajax gewoon normaal kansen had afgemaakt tegen utrecht bijvquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
de Boer liet ze ook heel tactisch top top top spelen want nu staat Ajax ook eerste
PSV die constant topspelers eruit moet halen dmv blessures. Toivonen, Mertens, Willems, vBommel etc en toch +60 goals (best scorende ploeg van EUROPA) maken + weinig tegengoals. Nee, PSV gaat gewoon kampioen worden, dit Ajax mag blij zijn met plek 2.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Gelukkig (helemaal afgelopen 2 jaar en komend jaar) gaat het er niet om wie er in de winterstop 1e staat. En daar komt bij dat t verschil in punten nu toch zo te verwaarlozen is dat dat meer kwestie van mazzeltje hier btje pech daar is dan tactisch vrschil. Als Ajax gewoon normaal kansen had afgemaakt tegen utrecht bijvis niet de Boer zn schuld maargoed je voetbalvestand dat wordt me nu wel duidelijk ja
Oja want psv is natuurlijk de enige met blessuresquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV die constant topspelers eruit moet halen dmv blessures. Toivonen, Mertens, Willems, vBommel etc en toch +60 goals (best scorende ploeg van EUROPA) maken + weinig tegengoals. Nee, PSV gaat gewoon kampioen worden, dit Ajax mag blij zijn met plek 2.
18 tegengoals, Zanka gaat komen en Pieters is terug. No worriesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oja want psv is natuurlijk de enige met blessuresoverigens moet ik inderdaad wel zeggen dat ik onder de indruk van hun productiviteit ben. Alleen die verdediging ...
![]()
Toch zijn ze minder vaak gepasseerd dan Ajax.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oja want psv is natuurlijk de enige met blessuresoverigens moet ik inderdaad wel zeggen dat ik onder de indruk van hun productiviteit ben. Alleen die verdediging ...
![]()
Barca heeft nu 1 goal meerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV die constant topspelers eruit moet halen dmv blessures. Toivonen, Mertens, Willems, vBommel etc en toch +60 goals (best scorende ploeg van EUROPA) maken + weinig tegengoals. Nee, PSV gaat gewoon kampioen worden, dit Ajax mag blij zijn met plek 2.
ja dat verbaasd me dus wel enigszins. Maar toch wordt de verdediging hun achilleshiel dit jaar waardoor ze niet de titel pakken. Pieters ben ik nooit echt ondersteboven van geweest en zanka wordt zeker zo rustig gebracht omdat t een wereldvedette isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
18 tegengoals, Zanka gaat komen en Pieters is terug. No worries
Moest gewoon wennen, staat inmiddels op 2 goals en maakt steeds minder fouten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja dat verbaasd me dus wel enigszins. Maar toch wordt de verdediging hun achilleshiel dit jaar waardoor ze niet de titel pakken. Pieters ben ik nooit echt ondersteboven van geweest en zanka wordt zeker zo rustig gebracht omdat t een wereldvedette is
die ene goal was wel ernstig trouwens toen was ie echt de enigste die omhoogsprong in die hele 16 vanuit die cornerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moest gewoon wennen, staat inmiddels op 2 goals en maakt steeds minder fouten.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
psv is failliet volgend jaar vriend ze worden gewoon 3e
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Overigens zou t wel te gek voor woorden zijn als psv niet kampioen zou worden.
Alleen op verzoek van TS.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:51 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij dwalen we af..
Strootman is gewoon United waardig, verder mag hier een slotje op komen
strootman is niet united waardig man word omvergeblazen daar in engelandquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:51 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij dwalen we af..
Strootman is gewoon United waardig, verder mag hier een slotje op komen
Als je eens met feiten komt waarom? Tot nu toe lul je alleen maar over zijn uiterlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
strootman is niet united waardig man word omvergeblazen daar in engeland
quote:
quote:According to Talksport, there are three top Premier League clubs in the market for the young PSV star, Kevin Strootman. The publication suggests that the 22-year-old is about to become the subject of a £18 million bidding war between the clubs.
It was initially thought that the highly rated Holland International would not be allowed to leave PSV at any price, but inside sources from the Italian media suggest that the club might be willing to accept a deal, if the price is right. Allegedly any offer over £18 million, may well tempt them to do business. Strootman has played his early career in the Dutch league and could be easily tempted away at this stage.
Hij kan niets anders.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je eens met feiten komt waarom? Tot nu toe lul je alleen maar over zijn uiterlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |