abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:03:26 #226
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_121317143
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

op dit moment laat ie die maniertjes niet weg dus komt hij kwaliteiten te kort in zijn gedrag wat uitmondt in dat ie in zn algemene kwaliteiten tekort komt omdat zijn spel daardoor ernstig beinvloed wordt
Ik dacht dat Strootman dat altijd deed? Die vervelende maniertjes, vandaar ook dat Stroothond en Van Hommol zoveel kaarten gingen pakken met die nieuwe regels toch?

Knap dat jij dan weet dat hij zonder die maniertjes wel goed kan spelen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_121317150
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ga jij nou maar begrijpend leren lezen
Kom jij met zinnige argumenten.
pi_121317172
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[qu

[..]

ote][ afbeelding ] Op dinsdag 8 januari 2013 16:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

strootman is niet united waardig man word omvergeblazen daar in engeland
[..]

[..]

[/quote]
wtf :') _O-
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121317190
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik dacht dat Strootman dat altijd deed? Die vervelende maniertjes, vandaar ook dat Stroothond en Van Hommol zoveel kaarten gingen pakken met die nieuwe regels toch?

Knap dat jij dan weet dat hij zonder die maniertjes wel goed kan spelen.
o.a. bij t nederlands elftal (mede door hierarchie denk ik) is dit stukken minder.
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_121317216
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

[..]

[..]

wtf :') _O-
OKÉ
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:05:27 #231
387121 Dawsen-Smiles
Bier doet je goed!
pi_121317220
Hopelijk gaat Strootman naar West Ham United!
pi_121317231
En in t begin toen ie net bij psv zat had ie dat irritante ook veel minder en toen speelde ie ook stukken sterker dan nu. Eigenlijk sinds zijn dip van vorig jaar december ongeveer is dit er echt ingeslopen bij hem.
pi_121317257
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef Dawsen-Smiles het volgende:
Hopelijk gaat Strootman naar West Ham United!
West Ham moet geen kampioen worden :{w
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:06:19 #234
387121 Dawsen-Smiles
Bier doet je goed!
pi_121317266
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef Doublepain het volgende:

[..]

West Ham moet geen kampioen worden :{w
wellll
pi_121317297
overigens wel leuk dat ik overal op in moet gaan en jullie vervolgens telkens weer met makkelijke oneliners komen en nergens inhoudelijk op doorgaan :')
pi_121317318
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
overigens wel leuk dat ik overal op in moet gaan en jullie vervolgens telkens weer met makkelijke oneliners komen en nergens inhoudelijk op doorgaan :')
Leuke troll poging
pi_121317364
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Leuke troll poging
is toch zo. voorbeeldje net over dat ie zonder die maniertjes beter speelt , zegt iemand ja hoe weet je dat nou als ie altjid zo speelt volgensjou , vervolgens ga ik daar op in door dat met nederlands elftal en begin periode van psv vervolgens is ie stil en komt er weer andere poging om makkelijk te scoren :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:09:06 #238
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_121317395
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

is toch zo. voorbeeldje net over dat ie zonder die maniertjes beter speelt , zegt iemand ja hoe weet je dat nou als ie altjid zo speelt volgensjou , vervolgens ga ik daar op in door dat met nederlands elftal en begin periode van psv vervolgens is ie stil en komt er weer andere poging om makkelijk te scoren :')
Wat moet ik dan zeggen? :') "Okay." ? :')
pi_121317472
buffalo zeg maar dat je faalt
pi_121317490
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Wat moet ik dan zeggen? :') "Okay." ? :')
zeggen ja je hebt gelijk want dat heb ik toch? anders had je wel weer op ingegaan en dit was puur voorbeeld in dit topic zijn er nog legio andere te vinden
pi_121317514
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
buffalo zeg maar dat je faalt
ik ben niet degene die hier faalt hoor :D :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:11:31 #242
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_121317523
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

zeggen ja je hebt gelijk want dat heb ik toch? anders had je wel weer op ingegaan en dit was puur voorbeeld in dit topic zijn er nog legio andere te vinden
Je hebt gelijk dat het minder is bij Oranje. Maar het is echt de grootste onzin dat hij het niet zou redden in Engeland als hij zijn "maniertjes" houdt.
pi_121317587
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat het minder is bij Oranje. Maar het is echt de grootste onzin dat hij het niet zou redden in Engeland als hij zijn "maniertjes" houdt.
oke laat ik t anders zeggen dan, als hij ze weglaat is ie 2x zo goed. Dus dan zou ie t de helft minder snel redden in Engeland
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:16:10 #244
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_121317746
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

oke laat ik t anders zeggen dan, als hij ze weglaat is ie 2x zo goed. Dus dan zou ie t de helft minder snel redden in Engeland
Ik ben er vrij zeker van dat Strootman makkelijk mee kan bij een club als Liverpool en zelfs Man Utd. :) En zoals ik al eerder op Fok heb gezegd, geen zin om het terug te zoeken, gaat PSV er meer dan 20 miljoen voor krijgen. Dat vonden heel veel users die supporter zijn van een andere club toen erg grappig. :)
pi_121317911
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:16 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik ben er vrij zeker van dat Strootman makkelijk mee kan bij een club als Liverpool en zelfs Man Utd. :) En zoals ik al eerder op Fok heb gezegd, geen zin om het terug te zoeken, gaat PSV er meer dan 20 miljoen voor krijgen. Dat vonden heel veel users die supporter zijn van een andere club toen erg grappig. :)
meer dan 20 miljoen moet ik nog maar zien hoor.. Denk zelf tussen de 15 en 20. Tot hoelang loopt zn contract eigenlijk? Liverpool zie ik m ook wel spelen hoor past beter bij hem dan man utd denk ik. Misschien toch net niet technisch genoeg daarvoor
pi_121317971
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:16 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik zie hem wel meekunnen bij Liverpool, dat is op dit moment niet echt een verdienste. En ik denk nog steeds niet dat hij meer dan 20 miljoen Euro gaat opleveren, al weet je met die debiele transfermarkt nooit. Liverpool staat er om bekend om te veel uit te geven voor hun spelers.
Maar de kans dat hij voor 20 miljoen verkocht wordt aan een andere club lijkt mij nihil. Arsenal geeft sowieso niet zoveel uit, Manchester United kan voor dat bedrag Modric vast ook wel krijgen en Man City/PSG/Real Madrid/Barca hebben hem niet nodig.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_121318004
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:21 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik zie hem wel meekunnen bij Liverpool, dat is op dit moment niet echt een verdienste. En ik denk nog steeds niet dat hij meer dan 20 miljoen Euro gaat opleveren, al weet je met die debiele transfermarkt nooit. Liverpool staat er om bekend om te veel uit te geven voor hun spelers.
Maar de kans dat hij voor 20 miljoen verkocht wordt aan een andere club lijkt mij nihil. Arsenal geeft sowieso niet zoveel uit, Manchester United kan voor dat bedrag Modric vast ook wel krijgen en Man City/PSG/Real Madrid/Barca hebben hem niet nodig.
ja idd babel 17miljoen toen, wat een bazen :D _O_ en die carol dat sloeg echt nergens op en dan voor suarez nog minder betalen :r :r
pi_121318015
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

meer dan 20 miljoen moet ik nog maar zien hoor.. Denk zelf tussen de 15 en 20. Tot hoelang loopt zn contract eigenlijk? Liverpool zie ik m ook wel spelen hoor past beter bij hem dan man utd denk ik. Misschien toch net niet technisch genoeg daarvoor
Alsof je technisch moet zijn om op het middenveld van Manchester te spelen. Die houden van fysiek en loopvermogen en dat zijn dingen die hij wel beheerst. De enige redelijke technicus op het middenveld is Kagawa.
Als Manchester slim is gaan ze juist wel voor een speler die goed kan voetballen en het spel kan verdelen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:22:48 #249
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_121318039
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Wanneer Liverpool, Arsenal en Man Utd serieus geinteresseerd zijn gaat het erom wie het meest betaald natuurlijk. Als de eerste biedingen al rond de 20 miljoen komen, denk ik dat het daar wel overheen gaat. :)

Het middenveld van Man Utd bestaat nu onder andere uit Carrick en Cleverly oid? Dat zijn nou ook niet de meest technische spelers volgens mij.
pi_121318068
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:22 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Alsof je technisch moet zijn om op het middenveld van Manchester te spelen. Die houden van fysiek en loopvermogen en dat zijn dingen die hij wel beheerst. De enige redelijke technicus op het middenveld is Kagawa.
Als Manchester slim is gaan ze juist wel voor een speler die goed kan voetballen en het spel kan verdelen.
:') gast er is ook andere techniek dan leuke trucjes doen he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')